Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (11144)

Vierailija
11121/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kissan puremasta ei tule ikävyyksiä Lammas!

Kai desinfioit jäljet?

Meitä harmittaa ettei äitimme kanssa ole tullut puhuttua onko hänellä jotain tuhkaamista vastaan. Nyt hän on täysin muistamaton ettei viitsi kysyä. Isä haudattiin ja arkku kuljetettiin satojen kilometrien päähän syntymäkuntaansa.

Uurna olisi helpompi viedä pikkuautossa.

Ajoissa pitäisi puhua mutta kaikki eivät ole valmiit siihen.

Vierailija
11122/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammas saitteko isäsi kanssa sovittua käytännön asiat esim hautaamisesta? Näin isääni pari viikkoa sitten ja en usko että joulua enää näkee, huonossa kunnossa, laihtunut olemattomaksi melkein 90v. Mutta ei suostu mistään puhumaan. Huutaa vaan ja raivoaa niinkuin on tehnyt koko elämänsä kun jostain yritän puhua. Säästä voidaan puhua. 

Isä oli tehnyt äidin kuoleman jälkeen nk hautaustestamentin ja siinä kertonut kaikki toiveensa aina arkusta virsiin, joita siunaustilaisuudessa toivoo laulettavan. Mun ja siskoni tehtäväksi jää ainoastaan toteuttaa isän toiveet. Teki tämän asian meille varsin helpoksi. 

Mä vähän luulen, että moni ikäihminen ei halua edes ajatella koko asiaa. Toisaalta jos toiveitaan ei omaisilleen kerro, niin sitten omaiset järjestää just sellaiset hautajaisiet kuin omaiset haluavat. 

Kiitos kun vastasit. Ei ollut tarkoitus udella. Suoraan sanoen en halua kokea isäni hautajaisia. Sitä teeskentelyä. Ei ole mitään hyvästeltävää, se on tehty jo vuosia sitten. Järjestän ne sitten miten parhaaksi näen. Pakko kun muitakaan ei niitä ole järjestämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11123/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntemattomia ei voisi vihata niin täälläkään paikkakunnalla moni ei vihaisi minua, kun miettisi ettei voi uskoa niitä pahoja puheita minusta, kun ei kerran minua tunne sen enempää. Silti heille riittää se, että joku on puhunut pahaa ja levittänyt niitä nuoruuden pahoja juttuja minusta ja sen myötä "leikkivät" tuntevansa minut tarkalleen. Kaikki tekoni ja asiani. Sitten huudellaan kaikkea sen perustella ja juorutaan. Näin vihataan ihmistä josta he eivät tiedä muuta kuin sen mitä on puhuttu ja siihen uskotaan. 

Vierailija
11124/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn, että täytyykö vihata niin paljon minua täällä, että pitää toiseenkin ketjuun käydä väkisin pistämässä ne vakioalapeukut. Ehkä siitä on sinulle iloa. Joten huvita sitten itseäsi vihaamalla minua täällä. Pidä hauskaa. En kirjoita tästä enää, mutta läpinäkyvää on toimintasi. 

Onko tämä välttämätöntä tuoda tähän ketjuun jos toisessa on jotain tuollaista? Vai miten tämä pitäisi tulkita?

Vierailija
11125/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn, että täytyykö vihata niin paljon minua täällä, että pitää toiseenkin ketjuun käydä väkisin pistämässä ne vakioalapeukut. Ehkä siitä on sinulle iloa. Joten huvita sitten itseäsi vihaamalla minua täällä. Pidä hauskaa. En kirjoita tästä enää, mutta läpinäkyvää on toimintasi. 

Onko tämä välttämätöntä tuoda tähän ketjuun jos toisessa on jotain tuollaista? Vai miten tämä pitäisi tulkita?

Tässä ketjussa oleva tyyppi inhoaa minua ja viestejäni ja inhoaa myös tuolla toisaalla jos sinne kirjoitan. 

Vierailija
11126/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa oleva tyyppi inhoaa minua ja viestejäni ja inhoaa myös tuolla toisaalla jos sinne kirjoitan. 

En ymmärrä mistä tuon voisit tietää? Noista peukuista, nuolista? No ehkä minun ei tarvitsekaan ymmärtää.

Vierailija
11127/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mistä tuon voisit tietää? Noista peukuista, nuolista? No ehkä minun ei tarvitsekaan ymmärtää.

Hän on kertonut ihan omin sanoin kuinka vihaa minua täällä. Se ei ole uusi asia. 

Vierailija
11128/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vielä kerran miksi vihaat minua niin paljon? Vihaat kaikkea mitä kirjoitan niin hirveän paljon. Pistetään p*skan päivän piikkiin nämä kyselyt, mutta saa toki vastata. 

Vierailija
11129/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kertonut ihan omin sanoin kuinka vihaa minua täällä. Se ei ole uusi asia. 

Jaa, no on erikoista sitten. Näyttäähän tämän sivun kaikissa viesteissä olevan noita alanuolia, minunkin viesteissä.  

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kissan puremasta ei tule ikävyyksiä Lammas!

Kai desinfioit jäljet?

Meitä harmittaa ettei äitimme kanssa ole tullut puhuttua onko hänellä jotain tuhkaamista vastaan. Nyt hän on täysin muistamaton ettei viitsi kysyä. Isä haudattiin ja arkku kuljetettiin satojen kilometrien päähän syntymäkuntaansa.

Uurna olisi helpompi viedä pikkuautossa.

Ajoissa pitäisi puhua mutta kaikki eivät ole valmiit siihen.

Desinfioin.

Meillä kans sukuhauta on noin 300 km päässä. Äidilleni tuhkaus oli ihan ehdoton ei. Isäkin toivoi arkkuhautausta, mutta siinä tapauksessa, jos sitten sinne sukuhautaan olisi lyhyessä ajassa haudattu niin paljon vainajia, että vain uurnalle olisi tilaa, niin sitten tuhkaus. Mutta arkussa nyt pääsee. Mulla odottaa jo oma tuhkauurnani olohuoneen kirjahyllyn päällä. Ostin sen pari vuotta sitten. Mua ei haudata vaan tuhkani ripotellaan metsään. Samaan sitten ripotellaan noiden lemmikkienikin tuhkat. Tällä hetkellä niitä on kaksi koiraa ja yksi kissa. Uurnat on mun makkarissa yöpöydällä.  Kyylästä tulee sitten neljäs ja aika varmasti kissoja tulen ottamaan vielä Kyylän jälkeenkin. Tuhkien ripotteluun maanomistajan ja hänen lastensakin lupa jo on. 

Vierailija
11131/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka? Laita lainauksia tai muuta tietoa, nyt ei kukaan ymmärrä sua. Ei varmaan sekään jolle luulet puhuvasi.

Oletko yksin? Onko psykoosin vaaraa? Soita apua itsellesi.

Vierailija
11132/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vielä kerran miksi vihaat minua niin paljon? Vihaat kaikkea mitä kirjoitan niin hirveän paljon. Pistetään p*skan päivän piikkiin nämä kyselyt, mutta saa toki vastata. 

Oletko Doris?

Vierailija
11133/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka? Laita lainauksia tai muuta tietoa, nyt ei kukaan ymmärrä sua. Ei varmaan sekään jolle luulet puhuvasi.

Oletko yksin? Onko psykoosin vaaraa? Soita apua itsellesi.

Minä olen P ja täällä se tyyppi joka inhoaa D:tä inhoaa myös minua siinä samassa, koska minä olen toiminut hänestä vääriin esim tähän D:n toimintaan yms liittyen ja olen muuten hänestä ärsyttävä jne. Näin bongaa viestini ihan tahallaan tuolta muualtakin, kun tunnistaa ne ja se ärsyttää joskus. Anteeksi tämä ja anteeksi kaikki muukin. 

Vierailija
11134/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluan tuhkauksen. Olen kertonut tämän sisaruksille. Vaikken arkussa enää olekkaan hengissä ajatuskin maan alla olosta aiheuttaisi painajaisia. Täytyy vielä tehdä hautaustestamentti. Vaikkakin kaikki meillä suvussa on tuhkattu vuosi kymmeniä. 

Vierailija
11135/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan tänne Lampaan kuulumisia, mutta ketju onkin mennyt taas pilalle. 

P:lle tieto, että viestejäsi tykätään lukea ja odotetaankin. Ehkä eri ketjuissa on vaan erilaisia peukutustyylejä. Ei siitä kannata välittää. Kirjoittele vaan.

Dorikselle vakavampi viesti. Nyt on korkea aika lopettaa peukutuksista jankkaaminen. Aiheutat muille surua ja pelkoa.

Vierailija
11136/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
11137/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan huoh. Mulle on tehnyt hyvää, kun en ole ollut niin paljon täällä. Eipä täällä juuri keskustelua näy. Riitaa kyllä. Muutama kirjoittaja, joita olen seurannut. Suuren osan hypin yli. Kaukana on ajat, kun täällä oli kiinnostavia aiheita ja huumoria. En tietenkään ole syytön itsekään. Tämäkin vaan valitusta. 

Vierailija
11138/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin lukemaan tänne Lampaan kuulumisia, mutta ketju onkin mennyt taas pilalle. 

P:lle tieto, että viestejäsi tykätään lukea ja odotetaankin. Ehkä eri ketjuissa on vaan erilaisia peukutustyylejä. Ei siitä kannata välittää. Kirjoittele vaan.

Dorikselle vakavampi viesti. Nyt on korkea aika lopettaa peukutuksista jankkaaminen. Aiheutat muille surua ja pelkoa.

Sihusta tähän:

Täällä syytellään nyt kirjoittajia ristiin ja rastiin. Eihän voi varmuudella tietää, kuka mitäkin on kirjoittanut. Koko päiväkö on ollut riitelyä? Luojan tähden, Hymistelyketjussa!

Hyvää yötä - huomenna tavataan paremmissa merkeissä, toivon.

Jos kirjoittaja, joka on jankannut täällä ja edellisissä ketjuissa peukutuksista kyllätymiseen asti, olisi vastuullinen ja suoraselkäinen, hän ymmärtäisi itse, mitä on saanut aikaan jatkuvalla jauhamisellaan peukuista. Moneen kertaan on pyydetty lopettamaan. Mutta eihän täällä virheistä opita. Minä-minä-minä vaan. 

Vierailija
11139/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteeltä tuntuu, 24 C ja tyyni ilma. Vaude, istun ulkona ja nautin. Tiskiapua/tsemppausta tartteis, hooi vihreä sohva & tt

Harmi, mulla on nyt vain neljä lusikkaa tiskaamista odottamassa. Isompi tiski oli torstaina kun korvapuusteja ja sapuskaa väänsin ;)

Ensin huvi, sitten työ! Paas tiskaten kun ilta tummuu ja ilma viilenee, tiskeillä ole viimeistä tiskauspäivää, ehtii huomennakin. Toi Lampaan mietelause "älä tee tänään mitään minkä voit tettää huomenna toisilla" oli hyvä ohje... tarpeeksi kauan kun vitkuttelee, joku hermostuu tiskeistä(kin) ja käärii hihat. Ei tosin toimi jos huushollissa ei muita majaile.

Tämäpä ei ollutkaan kovin tsemppaavaa, valitan ;)

Sohvailen yleisurheilua ja sudokuja.

Kiitos tsempeistä. Tänään en tiskaa, huomenna lupaan hoitaa hommat!

Tiskattu on, 0 likaista astiaa.

Vierailija
11140/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut, että tänään olisi kukaan muu peukutuksista kirjoittanut. Niistä on jauhettu aiemmin pitkään. Se on nyt viisasta lopettaa. En lähde väittelemään asiasta.