Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (11144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia häiriköitä olette tekin, jotka Dooriksesta jankkaatte alvariinsa. Riita ei alakaan, kun jätätte huomiotta. Onko liian vaikeeta?
Jos hän lopettaisi muiden viestien poistelun, oltaisiin jo tyytyväisiä. Nyt on laitonta touhua.
Montakos viestiä sinä olet tänään poistanut? Täällä on moni myöntänyt liputtaneensa trollauksen. Mihinköhän ne viestit katosi?
Jankutus on kielletty, minä liputan aina.
Poistatko tämänkin?
No jos jankutus on kielletty niin minäpä liputan myös tästä lähtein kaikki jankutukset. Eli myös sinun viestisi. Eri
Tehdään sitten niin. Liputetaan kaikki jankutukset. Eihän tänne sitten muuta jää kun Lampaan viestit. Sellanen hymistelyketju.
Se olisikin tasokas ja hyvä ketju. Kannatan. ( saa poistaa.)
Minäkin kannatan. Ja ilmoitan jankutukset. Saa ilmoittaa tämän. Vai saanko jopa oman viestini itse ilmoitettua? Tämähän olisi nerokasta. Sama kun hölmöläiset kantoivat säkillä valoa tupaan.
Minä sinnikkäästi jatkan tavallisilla kuulumisillani.
Olisi ollut hyvä ulkoilupäivä mutta en osannut yksin lähteä kun mies vähä flunssaisena mieluummin on sisätiloissa.
Parin viikon päästä lähdemme pohjoiseen kylpylään. Ei kyllä meinata altaissa polskia vaan ulkoilla. Mukavaa vaihtelua luvassa!
Mennen tullen yövytään kakkosasunnolla niin ei ole liian pitkä ajomatka.
Palatkaa muutkin näihin arkijuttuihin!
Vierailija kirjoitti:
Lammas hoi, miten jakselet?
P, mitä kuuluu?
Kiitos kysymyksestä! Eilinen ilta oli vähän raskas. Oli hiljaista eikä kuulunut muu kuin ilmanvaihtokoneen hurina. Kun äitini 2 vuotta sitten kuoli, mä halasin ja rutistin mun isokokoista koiraa. Painoin kasvoni sen turkkia vasten. Koira kuoli nyt keväällä ja illalla istuin pitkään katselemassa sen tuhkauurnaa. Koitin sitten halata ja rutistaa Kyylä-kissaa, niin se ketalehan puri mua :D :D
Tämä päivä on sitten taas mennyt viestitellessä lasteni sekä ystävieni kanssa. Ja välillä siskoni kanssakin. Huomenna taas käytännön asioiden hoitoa.
Kysyn, että täytyykö vihata niin paljon minua täällä, että pitää toiseenkin ketjuun käydä väkisin pistämässä ne vakioalapeukut. Ehkä siitä on sinulle iloa. Joten huvita sitten itseäsi vihaamalla minua täällä. Pidä hauskaa. En kirjoita tästä enää, mutta läpinäkyvää on toimintasi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut hyvä ulkoilupäivä mutta en osannut yksin lähteä kun mies vähä flunssaisena mieluummin on sisätiloissa.
Parin viikon päästä lähdemme pohjoiseen kylpylään. Ei kyllä meinata altaissa polskia vaan ulkoilla. Mukavaa vaihtelua luvassa!
Mennen tullen yövytään kakkosasunnolla niin ei ole liian pitkä ajomatka.Palatkaa muutkin näihin arkijuttuihin!
Mä olen huomannut, että nyt, kun ei ole enää koiraa, niin ei tule ulkoiltua, jos ei ole jokin erityinen syy lähteä kotoa minnekään. "Lainakoirakin" on nyt siskollani lainassa mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Lammas hoi, miten jakselet?
P, mitä kuuluu?
No, minulle ei kuulu hyvää, kun nyt opinnotkin sekaisin tietyssä mielessä. Tuli muutoksia ja näin ei ole minusta kiinni nuo kaikki. Ehkä saan jotenkin ne nyt selvitettyä. Jos olisin tiennyt tuon niin olisin tehnyt eri tavalla osan päätöksistä näihin liittyen. Saa nähdä nyt miten asia etenee. Muuten tavallista.
Lammas saitteko isäsi kanssa sovittua käytännön asiat esim hautaamisesta? Näin isääni pari viikkoa sitten ja en usko että joulua enää näkee, huonossa kunnossa, laihtunut olemattomaksi melkein 90v. Mutta ei suostu mistään puhumaan. Huutaa vaan ja raivoaa niinkuin on tehnyt koko elämänsä kun jostain yritän puhua. Säästä voidaan puhua.
Vierailija kirjoitti:
Lammas saitteko isäsi kanssa sovittua käytännön asiat esim hautaamisesta? Näin isääni pari viikkoa sitten ja en usko että joulua enää näkee, huonossa kunnossa, laihtunut olemattomaksi melkein 90v. Mutta ei suostu mistään puhumaan. Huutaa vaan ja raivoaa niinkuin on tehnyt koko elämänsä kun jostain yritän puhua. Säästä voidaan puhua.
Isä oli tehnyt äidin kuoleman jälkeen nk hautaustestamentin ja siinä kertonut kaikki toiveensa aina arkusta virsiin, joita siunaustilaisuudessa toivoo laulettavan. Mun ja siskoni tehtäväksi jää ainoastaan toteuttaa isän toiveet. Teki tämän asian meille varsin helpoksi.
Mä vähän luulen, että moni ikäihminen ei halua edes ajatella koko asiaa. Toisaalta jos toiveitaan ei omaisilleen kerro, niin sitten omaiset järjestää just sellaiset hautajaisiet kuin omaiset haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, että täytyykö vihata niin paljon minua täällä, että pitää toiseenkin ketjuun käydä väkisin pistämässä ne vakioalapeukut. Ehkä siitä on sinulle iloa. Joten huvita sitten itseäsi vihaamalla minua täällä. Pidä hauskaa. En kirjoita tästä enää, mutta läpinäkyvää on toimintasi.
???
Joku vainoharhainen vai väärässä ketjussa. Vai mikä mättää???
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat minua kysyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat minua kysyn?
Kuka ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Joku vainoharhainen vai väärässä ketjussa. Vai mikä mättää???
Mikään ei mättää vaan jonkun hupi on täältä ketjusta vielä toisessa käydä osoittamassa mieltä. Vihaa siis minua niin paljon.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennen tullen yövytään kakkosasunnolla niin ei ole liian pitkä ajomatka.Palatkaa muutkin näihin arkijuttuihin!
Mä olen huomannut, että nyt, kun ei ole enää koiraa, niin ei tule ulkoiltua, jos ei ole jokin erityinen syy lähteä kotoa minnekään. "Lainakoirakin" on nyt siskollani lainassa mökillä.
Sama havainto täällä. Mulla oli kesän aikana lasten koiria hoidossa parikin kappaletta melkein vuoroviikoin ja jonkinlainen "koiran hoitomoodi" jäi mulle vähän päälle. Aamuisin herätessä ajattelen, että lähdenpäs koiran kanssa heti kauniiseen aamuun helpotusretkelle lähimetsään, mutta kun muistan ettei tässä mitään koiraa ole, käännän makoisasti vain kylkeä, eikä päivälläkään tule lähdettyä niin helposti tepastelemaan ulos, ja kun syksy etenee, vielä vähemmän. Olin aikanaan aivan varma että otan uuden koiran itselleni, mutta kun aikaa mennyt ja vaivoja tullut lisää, taitaa nuo hoitokoirat olla paras ratkaisu ainakin mulle.
Onko alapeukku vihaamista? Ei tietenkään. Itse ei vaan tee samaa. Tai ajattelee toisin. Viha on eri tunne, eikä tuntematonta voi vihata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Ne poistetaan kuitenkin. Tämäkin poistettiin.
Aivan. Todistettu nyt.
Mitä horiset?
Ei ole poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama havainto täällä. Mulla oli kesän aikana lasten koiria hoidossa parikin kappaletta melkein vuoroviikoin ja jonkinlainen "koiran hoitomoodi" jäi mulle vähän päälle. Aamuisin herätessä ajattelen, että lähdenpäs koiran kanssa heti kauniiseen aamuun helpotusretkelle lähimetsään, mutta kun muistan ettei tässä mitään koiraa ole, käännän makoisasti vain kylkeä, eikä päivälläkään tule lähdettyä niin helposti tepastelemaan ulos, ja kun syksy etenee, vielä vähemmän. Olin aikanaan aivan varma että otan uuden koiran itselleni, mutta kun aikaa mennyt ja vaivoja tullut lisää, taitaa nuo hoitokoirat olla paras ratkaisu ainakin mulle.
Mulle kans hoitokoirat parempi vaihtoehto kuin oma. Mun tyttärelläni on vuoden ikäinen koira, mutta on sellainen rasavilli, että en ole vielä uskaltanut ottaa hoitoon. Pitääkin ruveta käymään heidn kanssaan yhdessä ulkoilemassa, jotta voin tyttäreni läsnäollessa totutella siihen koiraan. Asuvat onneksi ihan kävelymatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko alapeukku vihaamista? Ei tietenkään. Itse ei vaan tee samaa. Tai ajattelee toisin. Viha on eri tunne, eikä tuntematonta voi vihata.
Kyllä tuo on vihaa toista kohtaan jos pitää erikseen viestini kytätä ja alapeukuttaa. Alapeukku on osoitus siitä, että tuo viesti on typerä ja ihminen typerä ja näinpä laitan alapeukun. Sillä tyylillä ja tältä tyypiltä. No pidä hauskaa ja vihaa minua sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on vihaa toista kohtaan jos pitää erikseen viestini kytätä ja alapeukuttaa. Alapeukku on osoitus siitä, että tuo viesti on typerä ja ihminen typerä ja näinpä laitan alapeukun. Sillä tyylillä ja tältä tyypiltä. No pidä hauskaa ja vihaa minua sitten.
Ja kirjoitat, ettei tuntematonta voi vihata. Sanon, että voi kyllä. Et vaan itse ole kokenut sitä mitä on saada vihaa niskaansa oikein kunnolla. Siinä ei ole paljon väliä kuule millään.
Nimenomaan. Kaikki jankutukset on ilmoitettava. Tänne ei jää mitään.