Naapurissa melutaan vielä tähän aikaan
Musiikkia, äijät huutaa ja nauraa. Tömähdyksiä ja kusenlorinaa. Vihaan asua kerrostalossa ja vielä enemmän vihaan näitä yläkerran naapureita. Aina osuu jotkut kpäät yläkertalaisiksi! Ei uskalla ovelle mennä sanomaan, kun ei oo mies kotona.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät asuvat kerrostaloissa
Niin no ei voi mitään kun työt on Helsingissä ja nettopalkka on 2600€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Kusen lorinaa? Missä ghetossa oikein asut? 😳
Viimevuonna valmistunut kerrostalo Espoossa :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät asuvat muuttotappiokunnissa.
Oma talo sentään ja naapuri 10 km päässä
Ottavat vähän siellä pojat olutta ja kirjoittelevat vauvalle viisauksiaan, kyllähän se alkaa naurattamaan ja kusettamaankin kun ei työtkään paina.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka muuttaisit
Just muutin viime vuonna tähän :/ Jokaisessa kerrostalossa pk-seudulla on ollut joku yöeläjähäirikkö naapurina. Mun unelma ois asua mökissä/omakotitalossa poissa ihmisten keskeltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusen lorinaa? Missä ghetossa oikein asut? 😳
Viimevuonna valmistunut kerrostalo Espoossa :D
Ap
Ilmoitus isännöitsijälle. Tai ekaksi talon hallitukselle, jonka tulee tarttua toimeen heti. Itse en uskaltanut tehdä mitään, olivat niin hurjia. Poliisi ja ambulanssi vuototellen, mutta saatiin ulos!
Mun kusipäänaapuri alkaa puolestaan huutamaan aamulla. Prostiksi tänään nukuin koko päivän tälle pakkoherätykselle. Kiitos sen meni mun koko vuorokausirytmi pilalle! Kerrostalot eivät ole ihmisten paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät asuvat muuttotappiokunnissa.
Oma talo sentään ja naapuri 10 km päässä
Miksi asut vanhassa läävässä hevonperseessä ja käytät vapaa-aikasi pihatöihin ja remppoihin?
Vierailija kirjoitti:
Saatiin ulos kolmessa kuukaudessa, ei tarvitse sietää!
Näitähän ei muuten saa ulos jos on ainut valittaja. Ja välttämättä melu ei kuulu sivuille tai ylös samalla tavalla. Mitås sit teet kun toisia naapureita ei häiritse möykkä?
Vain köyhät asuvat kerrostaloissa