Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9709)
Jotkut muistikuvat säilyvät mielessä vuosikymmeniä ja tuohon tytön nimeen liittyy kaunis rauhallinen ranta ja pikkutytön taapero kahlailemassa vedessä ja vaaleat hiukset kesätuulessa hulmuten ja sitten äitinsä ääni Suvi-Tuulia... kun kutsui tyttöään. Olin varma, että jos saan joskus tyttären se on hänen nimensä, en saanut...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut muistikuvat säilyvät mielessä vuosikymmeniä ja tuohon tytön nimeen liittyy kaunis rauhallinen ranta ja pikkutytön taapero kahlailemassa vedessä ja vaaleat hiukset kesätuulessa hulmuten ja sitten äitinsä ääni Suvi-Tuulia... kun kutsui tyttöään. Olin varma, että jos saan joskus tyttären se on hänen nimensä, en saanut...
Mun lapsuudenystävällä oli pikkusisko, joka oli mielestäni kaunein näkemäni lapsi. Ja mä olin itse silloin jotain 9v ja se ystäväni pikkusisko jotain 4v. Mä päätin, että jos joskus saan tyttären, annan sen nimen hänelle. Ja niin sitten myös tein :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Oikee ylopisto! Mielipiteensä voi jokainen tästäkin aiheesta muovata itse.
Täällä on paljon korkeakoulutettuja. Minäkin. Asenteesi on outo.
Sinulla on tietenkin oikeus tuohon mielipiteeseen. Minusta nolompaa on mainita koulutustaso.
Eri
"Sängyssä loikoilu on leppoisaa. Vielä kun olisi niin pitkä värikynä, että ylettäisi piirtää laipioon"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Oikee ylopisto! Mielipiteensä voi jokainen tästäkin aiheesta muovata itse.
Täällä on paljon korkeakoulutettuja. Minäkin. Asenteesi on outo.
Kertoo huonosta itsetunnosta. Alemmuuskompleksi.
Ehkä toisella ylemmyydentunteesta. Ylemmyyskompleksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä karhunpennut, sisiliskot ja muut
Ootteko muuten nähneet sisiliskoja? Meni monta vuotta näkemättä, mutta nyt yksi pikkuinen asustaa grillikatoksen alla, paistattelee päivää rappusilla. Ovat vinkeitä otuksia.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Huomenta nasut ja epänasut! Aikoinaan, kun nettiä ei vielä ollut, yleensä sai vinkkejä elokuviin, tv-sarjoihin, kirjoihin ja musiikkiin ystäviltä, kavereilta tai vaikka työkavereilta. Ei silloin pidetty mitenkään ihmeellisenä, että joku vaikka työpaikan kahvihuoneessa kertoi lukemastaan kirjasta tai katsomastaan leffasta. Siinä sitten itse mietti, että tuo voisi kyllä kiinnostaa minuakin. Ja jos taas kirjan tai leffan aihepiiri oli sellainen, ettei kiinnostanut, niin ei kenenkään käsketty pysyä hiljaa sen vuoksi, että se ei juuri minua kiinnostanut. Musiikista....enpä minäkään vielä 15 vuotta sitten metallia kuunnellut, mutta siskonpoikani kysyi mua kerran mukaansa Tuska-festareille ja siitä se sitten lähti. Ts joku antaa vinkin jostain ja itse sitten päättää, kiinnostaako vinkki vai ei.
Viestistäsi tuli mieleen, että minulla on oikeastaan ollut kaikki toisin. Toki olen ns nettisukupolvea joka on voinut etsiä tietoa netistä eri jutuista lapsesta saakka, mutta siis olen tottunut siihen, että kaikki pitää itse löytää. Ei ole ollut kavereita tai muita ihmisiä joilta kysyä mitään. Toki vanhemmat, mutta he eivät ole minulle tavallaan etsineet mitään asioita. Itse olen kaikki kirjat, musiikit, sarjat, elokuvat jne etsinyt. Näin voin sanoa kaikesta, että hyvä kun itse olen löytyvät kaiken mikä kiinnostaa. Vieläkin, kun löydän sen jonkun "uuden" bändin niin totean, että hyvä kun löysin edes nyt. Mielelläni olisin tosin löytänyt jo aiemmin. Tämä esimerkkinä. Netti tosin auttaa paljon. Millaista elämää itselläkin olisi ilman sitä. Voi miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Oikee ylopisto! Mielipiteensä voi jokainen tästäkin aiheesta muovata itse.
Täällä on paljon korkeakoulutettuja. Minäkin. Asenteesi on outo.
Minä myös, en näe mitään tarvetta kertoa sitä.
Minulla on yhdysnimi jota kukaan ei oikein osaa sanoa tai ainakaan kirjoittaa. Ei edes monet sukulaisemme. Syynä nimen samankaltaisuus muihin nimiin liittyen ja kirjoitus asu. Ihan suomalainen nimi. Liian vaikea vaan. Siinä erottelee kai ihmiset. Esim äitini työkavereista pari muistaa nimen aina ja on kysynyt mitä minulle kuuluu. Sitten sukulaiset eivät osa osaa sitä vieläkään, vaikka minäkin olen maailmassa ollut jo melko pitkään. Näin tässä näkee jos haluaa osata niin osaa. Sitten jos ei ole väliä niin ei vaan ole. Näin tulkitsen. Itselle on tärkeää muistaa toisen nimi tarkalleen. Ei tästä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Oikee ylopisto! Mielipiteensä voi jokainen tästäkin aiheesta muovata itse.
Täällä on paljon korkeakoulutettuja. Minäkin. Asenteesi on outo.
Kertoo huonosta itsetunnosta. Alemmuuskompleksi.
Ehkä toisella ylemmyydentunteesta. Ylemmyyskompleksi.
Ei se ole kompleksi, vaan fakta, joka selittää maailmankatsomusta, asenteita, resilienssiä ja ajatuksen joustavuutta ym. Kyllä pitkä koulutus muokkaa ihmistä aina ja se näkyy tahattomasti kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Oikee ylopisto! Mielipiteensä voi jokainen tästäkin aiheesta muovata itse.
Täällä on paljon korkeakoulutettuja. Minäkin. Asenteesi on outo.
Minä myös, en näe mitään tarvetta kertoa sitä.
Kerroithan juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Oikee ylopisto! Mielipiteensä voi jokainen tästäkin aiheesta muovata itse.
Täällä on paljon korkeakoulutettuja. Minäkin. Asenteesi on outo.
Sinulla on tietenkin oikeus tuohon mielipiteeseen. Minusta nolompaa on mainita koulutustaso.
Eri
Siellähän joku kyseli onko Maslowin tarvehierarkia tuttu ja jokaiselle kasvatustieteestä edes appron suorittaneelle se on erittäin tuttu. Sitähän tuo yliopiston maininta varmaan tarkoitti selittää.
Ei koulutus ole koskaan noloa. Miksi sitä pitäisi hävetä?
Sisiliskoista joku kysyi- ennen lapsuudenkotini rappusilla usein lämmitteli sellainen ja lämpimässä saunassa myös. Nyt siellä on käärmeet lisääntyneet ja sisiliskot hävinneet.
Harmillista!
Eilen ajoimme tänne kotikotiin kakkoskodista.
Se on kerrostalossa joka ennen oli tosi hiljainen. Nyt yläkerrassa asuu varsinainen yöeläjä kaikkine kolisteluineen. Pikkutunneille asti kuului töminää, kilinää ja kolinaa. Tekipä mieli mennä soittamaan ovikelloa että onko siellä joku hätä!
No viime yönä uni maittoi hiljaisuudessa.
Pyöräilimme äsken asioilla. Leikattu nurmi tuoksui ja kukat kukkii kauniisti.
Omassa pihassa päivänkakkarat kukoistaa, niitä ei raski leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Oikee ylopisto! Mielipiteensä voi jokainen tästäkin aiheesta muovata itse.
Täällä on paljon korkeakoulutettuja. Minäkin. Asenteesi on outo.
Sinulla on tietenkin oikeus tuohon mielipiteeseen. Minusta nolompaa on mainita koulutustaso.
Eri
Täällä on eräs maininnut useasti olevansa ihan puutarhuri. Noloa.
Minunkin mielestäni yksi kauneimmista suomen kielen sanonnoista on Oma koti kullan kallis. Toinen kaunis suomen kielen lause on Levolle lasken Luojani.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestäni yksi kauneimmista suomen kielen sanonnoista on Oma koti kullan kallis. Toinen kaunis suomen kielen lause on Levolle lasken Luojani.
Tykkään merisäästä ja majakoiden nimistä. Kauneinta: alavilla mailla hallanvaara. Monet kukannimet on kauniita: lemmikki, sinikellot, kissankäpälä, maitohorsma ja angervo.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Mielipidekysymys. Mun on vaikea kuvitella, että tästä maailmasta löytyisi niin komeaa miestä ja niin hyvää seksiä, että suostuisin syömään loppuelämäni pelkkiä jauhoja ja vettä. Ja ainakaan tälleen kohta 65-vuotiaana sellaista nuorta komistusta tuskin saisin edes rahalla, vaikka voittaisin päävoiton Eurojackpotissa.
Mutta olet oikeassa siinä, että on paljon ihmisiä, joille ruoka ei ole noin yleensäkään mikään nautinto vaan ainoastaan energianlähde ja keino pysyä hengissä. Eikä ole meidän suomalaistenkaan historiassa kovinkaan kauaa siitä, kun vain rikkailla oli mahdollisuus nauttia ruuasta. Tavallinen rahvas söi, mitä sattui saamaan, jotta jaksoi taas painaa töitä. Tämä ajattelutapa oli aika vahva vielä mun lapsuudessani 1960-luvulla. Muistan itse kansakoulusta, kun koulun kalakeitossa killui ahvenen silmä keiton pinnalla. Pakko se oli vaan syödä tai sai karttakepistä sormilleen. Vaikka tästä onkin pian 60 vuotta, mä näen edelleen sen kalansilmän tuijottamassa mua siinä keiton pinnalla. Ja opettajan vieressä katsomassa, että syön sen. Noh..söin sen ja oksensin suoraan keittolautaselle. Ja sen jälkeen mun piti syödä vielä loput keitosta oksennuksineen.
Minun mieheni ei välitä yhtään mitä syö. Hänelle kelpaa kaikki, mutta hän ei syö koskaan paljoa, vaan juuri sen verran, että nälkä just lähtee. Hoikka ollut aina. Ei saa ruuasta hyvää oloa, eikä hänellä ole lempiruokia. No mustikoita syö desin verran suoraan pensaasta. Hän voi olla useamman päivän syömättä ihan hyvin. Pakolla ottaa kun laitan lautaselle. Minä olen ihan eri maata. Kahviseuraakaan en saa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Oikee ylopisto! Mielipiteensä voi jokainen tästäkin aiheesta muovata itse.
Täällä on paljon korkeakoulutettuja. Minäkin. Asenteesi on outo.
Sinulla on tietenkin oikeus tuohon mielipiteeseen. Minusta nolompaa on mainita koulutustaso.
Eri
Täällä on eräs maininnut useasti olevansa ihan puutarhuri. Noloa.
On hänellä ollut muitakin ammatteja. Korkeakoulutettu toimittajakin, opettaja ja asianajaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Diabetes ja versusuonisairaudet on ikäviä, kun vaikuttavat potenssiinkin. Moni ikämies on täysin kyvytön jollei veri kierrä vehkeessäkään kunnolla. Kannattaa pitää paino alhaalla ja hoitaa itsensä. Saa nauttia seksistäkin loppuun asti. Se on miehelle todella tärkeää. Tärkeämpää kuin ruoka.
Tärkeämpää kuin ruoka? O.K. Pannaanpa pappa paastolle ja katsotaan kuinka kauan peli pelittää, veikkaan että loppupeleissä valitsee kuitenkin ennemmin mummon muusin ja lihapullat.
Tämä oli hyvä 😅 voi tutustua myös siihen Maslowin tarvehierarkiaan, jos ei ole vielä tuttu.
On tuttu. Yliopistot käyty. Ruoka voi olla mitä vaan jauhoa ja vettä, mutta seksi ei voi olla huonoa. Kunhan saa ruokaa sen verran että elossa pysyy. Sen laadulla ei ole väliä.
Oikee ylopisto! Mielipiteensä voi jokainen tästäkin aiheesta muovata itse.
Täällä on paljon korkeakoulutettuja. Minäkin. Asenteesi on outo.
Sinulla on tietenkin oikeus tuohon mielipiteeseen. Minusta nolompaa on mainita koulutustaso.
Eri
Täällä on eräs maininnut useasti olevansa ihan puutarhuri. Noloa.
On hänellä ollut muitakin ammatteja. Korkeakoulutettu toimittajakin, opettaja ja asianajaja.
Tosin ei näkynyt käytöksessä eikä kielessä nämä korkeat opinnot.
Mielipidekysymys. Mun on vaikea kuvitella, että tästä maailmasta löytyisi niin komeaa miestä ja niin hyvää seksiä, että suostuisin syömään loppuelämäni pelkkiä jauhoja ja vettä. Ja ainakaan tälleen kohta 65-vuotiaana sellaista nuorta komistusta tuskin saisin edes rahalla, vaikka voittaisin päävoiton Eurojackpotissa.
Mutta olet oikeassa siinä, että on paljon ihmisiä, joille ruoka ei ole noin yleensäkään mikään nautinto vaan ainoastaan energianlähde ja keino pysyä hengissä. Eikä ole meidän suomalaistenkaan historiassa kovinkaan kauaa siitä, kun vain rikkailla oli mahdollisuus nauttia ruuasta. Tavallinen rahvas söi, mitä sattui saamaan, jotta jaksoi taas painaa töitä. Tämä ajattelutapa oli aika vahva vielä mun lapsuudessani 1960-luvulla. Muistan itse kansakoulusta, kun koulun kalakeitossa killui ahvenen silmä keiton pinnalla. Pakko se oli vaan syödä tai sai karttakepistä sormilleen. Vaikka tästä onkin pian 60 vuotta, mä näen edelleen sen kalansilmän tuijottamassa mua siinä keiton pinnalla. Ja opettajan vieressä katsomassa, että syön sen. Noh..söin sen ja oksensin suoraan keittolautaselle. Ja sen jälkeen mun piti syödä vielä loput keitosta oksennuksineen.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/