Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9709)
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tarkemmin kirjoittaa, mutta sukulaiseni on arvostettu lääkäri. Petti puolisoaan vuosia ja rikkoi monilapsisen perheen. Sitten on niin m*muvastainen, että kirjoittaa, kaikista, jotka vähänkään ulkomaalaisen näköisiä kamalaa tekstiä somessa. Ja silti on arvostettu lääkäri. Tässäkin ristiriita ja koulutus mennyt hukkaan jos miettii käytöstä ja arvoja. Sen totean.
Aika yllättävää, jos lääkärin ammatissa toimiva kirjoittaa somessa tunnistettavasti kyseisen kaltaisia asioita. Yleensä on somen käytölle ohjeistukset, jos toimii sotealalla. Hyvin matalaa profiilia tulee pitää ja useimmat sen ymmärtävät. Mutta joo, mahtuu monenlaisia "hiihtäjiä" korkeasti koulutettuihinkin ammattiryhmiin.
Kauhia vesisaje alko just äsken ja ilima viileni, onneksi sain nurmikon leikahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tarkemmin kirjoittaa, mutta sukulaiseni on arvostettu lääkäri. Petti puolisoaan vuosia ja rikkoi monilapsisen perheen. Sitten on niin m*muvastainen, että kirjoittaa, kaikista, jotka vähänkään ulkomaalaisen näköisiä kamalaa tekstiä somessa. Ja silti on arvostettu lääkäri. Tässäkin ristiriita ja koulutus mennyt hukkaan jos miettii käytöstä ja arvoja. Sen totean.
Aika yllättävää, jos lääkärin ammatissa toimiva kirjoittaa somessa tunnistettavasti kyseisen kaltaisia asioita. Yleensä on somen käytölle ohjeistukset, jos toimii sotealalla. Hyvin matalaa profiilia tulee pitää ja useimmat sen ymmärtävät. Mutta joo, mahtuu monenlaisia "hiihtäjiä" korkeasti koulutettuihinkin ammattiryhmiin.
En valehtele ja ihan julkisesti on kirjoittanut. Olen lukenut niitä juttuja. Niissä se ajatus, että r*sismin on ok. Mutta hän onkin vaan "kansallismielinen" omasta mielestään. Ei tästä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tarkemmin kirjoittaa, mutta sukulaiseni on arvostettu lääkäri. Petti puolisoaan vuosia ja rikkoi monilapsisen perheen. Sitten on niin m*muvastainen, että kirjoittaa, kaikista, jotka vähänkään ulkomaalaisen näköisiä kamalaa tekstiä somessa. Ja silti on arvostettu lääkäri. Tässäkin ristiriita ja koulutus mennyt hukkaan jos miettii käytöstä ja arvoja. Sen totean.
Aika yllättävää, jos lääkärin ammatissa toimiva kirjoittaa somessa tunnistettavasti kyseisen kaltaisia asioita. Yleensä on somen käytölle ohjeistukset, jos toimii sotealalla. Hyvin matalaa profiilia tulee pitää ja useimmat sen ymmärtävät. Mutta joo, mahtuu monenlaisia "hiihtäjiä" korkeasti koulutettuihinkin ammattiryhmiin.
En valehtele ja ihan julkisesti on kirjoittanut. Olen lukenut niitä juttuja. Niissä se ajatus, että r*sismin on ok. Mutta hän onkin vaan "kansallismielinen" omasta mielestään. Ei tästä enempää.
No, en sinua valehtelusta toki epäillytkään. Kunhan ihmettelin ko. henkilön toimintaa, kun toimii tuossa ammatissa.
Herkästi tulee näitä väärinkäsityksiä, mutta ne kannattaa sitten oikaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tarkemmin kirjoittaa, mutta sukulaiseni on arvostettu lääkäri. Petti puolisoaan vuosia ja rikkoi monilapsisen perheen. Sitten on niin m*muvastainen, että kirjoittaa, kaikista, jotka vähänkään ulkomaalaisen näköisiä kamalaa tekstiä somessa. Ja silti on arvostettu lääkäri. Tässäkin ristiriita ja koulutus mennyt hukkaan jos miettii käytöstä ja arvoja. Sen totean.
Lääkärit on usein kovia häntäheikkejä. Luulevat usein että nainen on puutteessa kun menee lääkäriin.
Ottamatta noin muuten kantaa asiaan, niin vielä 1980-luvulla aika moni lääkäreistä oli mies. Varsinkin kirurgeista. Ja kummasti - vaikka naimisissa olivatkin - koittivat iskeä meitä nuoria sairaanhoitajia. Siihen maailman aikaan ei vielä voinut edes osastonhoitajalle valittaa siitä, että joku kirurgi kävi kourimassa persusta tai rintoja. Ne ällöttävät kopeloinnit piti vaan kestää, jos halusi pitää työpaikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tarkemmin kirjoittaa, mutta sukulaiseni on arvostettu lääkäri. Petti puolisoaan vuosia ja rikkoi monilapsisen perheen. Sitten on niin m*muvastainen, että kirjoittaa, kaikista, jotka vähänkään ulkomaalaisen näköisiä kamalaa tekstiä somessa. Ja silti on arvostettu lääkäri. Tässäkin ristiriita ja koulutus mennyt hukkaan jos miettii käytöstä ja arvoja. Sen totean.
Aika yllättävää, jos lääkärin ammatissa toimiva kirjoittaa somessa tunnistettavasti kyseisen kaltaisia asioita. Yleensä on somen käytölle ohjeistukset, jos toimii sotealalla. Hyvin matalaa profiilia tulee pitää ja useimmat sen ymmärtävät. Mutta joo, mahtuu monenlaisia "hiihtäjiä" korkeasti koulutettuihinkin ammattiryhmiin.
En valehtele ja ihan julkisesti on kirjoittanut. Olen lukenut niitä juttuja. Niissä se ajatus, että r*sismin on ok. Mutta hän onkin vaan "kansallismielinen" omasta mielestään. Ei tästä enempää.
No, en sinua valehtelusta toki epäillytkään. Kunhan ihmettelin ko. henkilön toimintaa, kun toimii tuossa ammatissa.
Herkästi tulee näitä väärinkäsityksiä, mutta ne kannattaa sitten oikaista.
Jatkan vielä, että yksityishenkilönä voi lääkärikin tietenkin vapaasti olla tuota mieltä, kuten kuka tahansa muukin, mutta jos toimii julkisessa ammatissa, somekäyttäytymisessä pitää olla tarkempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään hyvästä seksistä ja hyvästä ruoasta yhtä paljon, miksi niitä pitäisi arvottaa?
Tykkäisin myös mutta en voi enää sekstailla puolison kanssa kun tulee niin paha pään särky ja ilmeisesti verenpaine nousee tappiin.
Kanattaa puhua lääkärille. Verisuonijutut on yllättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kadulla tuli äkänen emakko vastaan porsaidensa kanssa.
no karjuitko niille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään hyvästä seksistä ja hyvästä ruoasta yhtä paljon, miksi niitä pitäisi arvottaa?
Tykkäisin myös mutta en voi enää sekstailla puolison kanssa kun tulee niin paha pään särky ja ilmeisesti verenpaine nousee tappiin.
Kanattaa puhua lääkärille. Verisuonijutut on yllättäviä.
Meidän pikkukylässä noloa mennä kertomaan lääkärille sänkyelämästään, kyläkaupassa ollaan sitten samalla kasalla. Onhan heillä toki vaitiolovelvollisuus mutta nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään hyvästä seksistä ja hyvästä ruoasta yhtä paljon, miksi niitä pitäisi arvottaa?
Tykkäisin myös mutta en voi enää sekstailla puolison kanssa kun tulee niin paha pään särky ja ilmeisesti verenpaine nousee tappiin.
Kanattaa puhua lääkärille. Verisuonijutut on yllättäviä.
Meidän pikkukylässä noloa mennä kertomaan lääkärille sänkyelämästään, kyläkaupassa ollaan sitten samalla kasalla. Onhan heillä toki vaitiolovelvollisuus mutta nolottaa.
Missä pikkukylässä on nykyään vielä lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään hyvästä seksistä ja hyvästä ruoasta yhtä paljon, miksi niitä pitäisi arvottaa?
Tykkäisin myös mutta en voi enää sekstailla puolison kanssa kun tulee niin paha pään särky ja ilmeisesti verenpaine nousee tappiin.
Kanattaa puhua lääkärille. Verisuonijutut on yllättäviä.
Meidän pikkukylässä noloa mennä kertomaan lääkärille sänkyelämästään, kyläkaupassa ollaan sitten samalla kasalla. Onhan heillä toki vaitiolovelvollisuus mutta nolottaa.
Missä pikkukylässä on nykyään vielä lääkäri?
Aika monessakin on vielä onneksi lääkäripalvelut.
Tää on kyllä metka ketju. 85% päivästä on oivaa keskustelua, sitten joku jankkis hyökkää pilaamaan. Härkkii kymmeniä jankkauksia, jos ne ei tehoa, alkaa djankkaus. Seuraava ketjunpilausyritys on törkeät kommentit. Sama kaava toistuu, miksi ei yksinkertaisesti pysy pois ketjusta, mikä ei miellytä? Tätä en saata ymmärtää.
En minä vaan viivy ketjussa, missä en viihdy, kivoja ketjuja on loputtomiin, voi jopa avata oman, mieluisan.
En ymmärrä, miksi mitäkin ketjua pitää moittia, pysyy vaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tarkemmin kirjoittaa, mutta sukulaiseni on arvostettu lääkäri. Petti puolisoaan vuosia ja rikkoi monilapsisen perheen. Sitten on niin m*muvastainen, että kirjoittaa, kaikista, jotka vähänkään ulkomaalaisen näköisiä kamalaa tekstiä somessa. Ja silti on arvostettu lääkäri. Tässäkin ristiriita ja koulutus mennyt hukkaan jos miettii käytöstä ja arvoja. Sen totean.
Lääkärit on usein kovia häntäheikkejä. Luulevat usein että nainen on puutteessa kun menee lääkäriin.
Häntäheikkejä on kyllä niin monissa ammateissa, en tuomitse lääkäreitä enemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään hyvästä seksistä ja hyvästä ruoasta yhtä paljon, miksi niitä pitäisi arvottaa?
Tykkäisin myös mutta en voi enää sekstailla puolison kanssa kun tulee niin paha pään särky ja ilmeisesti verenpaine nousee tappiin.
Kanattaa puhua lääkärille. Verisuonijutut on yllättäviä.
Meidän pikkukylässä noloa mennä kertomaan lääkärille sänkyelämästään, kyläkaupassa ollaan sitten samalla kasalla. Onhan heillä toki vaitiolovelvollisuus mutta nolottaa.
Missä pikkukylässä on nykyään vielä lääkäri?
Kysyy hän, joka selkeästi ei tiedä pikkukylien elämästä rahtuakaan!
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä metka ketju. 85% päivästä on oivaa keskustelua, sitten joku jankkis hyökkää pilaamaan. Härkkii kymmeniä jankkauksia, jos ne ei tehoa, alkaa djankkaus. Seuraava ketjunpilausyritys on törkeät kommentit. Sama kaava toistuu, miksi ei yksinkertaisesti pysy pois ketjusta, mikä ei miellytä? Tätä en saata ymmärtää.
En minä vaan viivy ketjussa, missä en viihdy, kivoja ketjuja on loputtomiin, voi jopa avata oman, mieluisan.
En ymmärrä, miksi mitäkin ketjua pitää moittia, pysyy vaan pois.
Mene pois tästä, kun et kerran viihdy, vaan haukut tätä. Minä viihdyn, kun on monenlsista huttua välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään hyvästä seksistä ja hyvästä ruoasta yhtä paljon, miksi niitä pitäisi arvottaa?
Tykkäisin myös mutta en voi enää sekstailla puolison kanssa kun tulee niin paha pään särky ja ilmeisesti verenpaine nousee tappiin.
Kanattaa puhua lääkärille. Verisuonijutut on yllättäviä.
Meidän pikkukylässä noloa mennä kertomaan lääkärille sänkyelämästään, kyläkaupassa ollaan sitten samalla kasalla. Onhan heillä toki vaitiolovelvollisuus mutta nolottaa.
Lääkärikö ei ole kuullut sänkyelämästä? Sullahan on päänsärkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tarkemmin kirjoittaa, mutta sukulaiseni on arvostettu lääkäri. Petti puolisoaan vuosia ja rikkoi monilapsisen perheen. Sitten on niin m*muvastainen, että kirjoittaa, kaikista, jotka vähänkään ulkomaalaisen näköisiä kamalaa tekstiä somessa. Ja silti on arvostettu lääkäri. Tässäkin ristiriita ja koulutus mennyt hukkaan jos miettii käytöstä ja arvoja. Sen totean.
Lääkärit on usein kovia häntäheikkejä. Luulevat usein että nainen on puutteessa kun menee lääkäriin.
Häntäheikkejä on kyllä niin monissa ammateissa, en tuomitse lääkäreitä enemmistöön.
Ohis, mutta minkähän takia Heikkejä näin soimataan. Häntäheikkejä ja helppoheikkejä. Heikki on oikein hyvä suomalainen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään hyvästä seksistä ja hyvästä ruoasta yhtä paljon, miksi niitä pitäisi arvottaa?
Tykkäisin myös mutta en voi enää sekstailla puolison kanssa kun tulee niin paha pään särky ja ilmeisesti verenpaine nousee tappiin.
Kanattaa puhua lääkärille. Verisuonijutut on yllättäviä.
Meidän pikkukylässä noloa mennä kertomaan lääkärille sänkyelämästään, kyläkaupassa ollaan sitten samalla kasalla. Onhan heillä toki vaitiolovelvollisuus mutta nolottaa.
Missä pikkukylässä on nykyään vielä lääkäri?
Kysyy hän, joka selkeästi ei tiedä pikkukylien elämästä rahtuakaan!
Jaa niinkö? Tulipa taas ärhäkkää tulkintaa asialliseen kysymykseeni.
Kokemusta on lähipiirissä siitä, kuinka lähin terveysaseman lääkäripalvelu on toisessa kuntakeskuksessa 50 kilometrin päässä. Eipä ole terveyspalveluita järjestetty maanlaajuisesti tasapuolisesti, jos jossain päin riittää pikkukyliinkin lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tarkemmin kirjoittaa, mutta sukulaiseni on arvostettu lääkäri. Petti puolisoaan vuosia ja rikkoi monilapsisen perheen. Sitten on niin m*muvastainen, että kirjoittaa, kaikista, jotka vähänkään ulkomaalaisen näköisiä kamalaa tekstiä somessa. Ja silti on arvostettu lääkäri. Tässäkin ristiriita ja koulutus mennyt hukkaan jos miettii käytöstä ja arvoja. Sen totean.
Lääkärit on usein kovia häntäheikkejä. Luulevat usein että nainen on puutteessa kun menee lääkäriin.
Häntäheikkejä on kyllä niin monissa ammateissa, en tuomitse lääkäreitä enemmistöön.
Kyllä. Henkoht tavannut rehtoreissa, urheilijoissa, pankinjohtajissa, rakennusmiehissä, maanviljelijöissä ja toimitusjohtajissa niitä jotka heti tilaisuuden tullen pettää. Nähnyt ja joutunut yrityksen kohteeksi. Ei lääkärit poikkea muista.
Lääkärit on usein kovia häntäheikkejä. Luulevat usein että nainen on puutteessa kun menee lääkäriin.