Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9626)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.
Sellainen iltasatu tänään.
Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.
Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä.
Paikat pysyy kunnossa näin. Paljon liukuvoidetta aina.
Acon oli hyvää mutta sitä ei enää saa apteekista.
Hormonikorvaushoito pitää limakalvot hyvinä ja halut korkealla. Syön vieläkin vaikka olen jo 70v.
Pappa ei tarvitse mitään. Urheilee ja on hoikka ja hyväkuntoinen 73v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susikanta pysynyt samana viime vuoden tasolla.
Mites karhut?
Karhun oon nähnä, sutta en.
Täälläpäin on liikkunut karhu. Olen nähnyt jälkiä paljon. Joku oli nähnyt karhunkin tuolla tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten.
No, jos viestejäni tarkoitat niin en minä nyt äitiäni sentään ulkoituta. Hän on vielä melko nuorikin ihminen jos ikää katsotaan ja täysin selväjärkinen. Näin jos kävellään yhdessä ja hänen kuntonsa sen sallii niin se ei ole mitään ulkoitusta vaan yhdessä kävelyä. Anteeksi taas tämäkin.
Sitten toiseen asiaan. Minulle on oikeastaan ok monet aiheet. Tämä, vaikka joku näkee minutkin niin etten pidä tästä tuosta. Silti ketä kiinnostaa jokin katsomani elokuva jota kukaan täällä ei ole katsonut tai joku ainainen biisi mitä kukaan ei ole tietenkään kuunnellut. Näin ehkä pyrin miettimään kiinnostaako jotain nämä jutut ja uskon, että ei. Opintoihin liittyen voisin kirjoittaa, vaikka kuinka mutta raskaiden aiheiden myötä jätän sen väliin. Joskus olen jotain laittanut. Minulla on melko suppea elämä kaikin tavoin. Sen vuoksi joku ostosreissu on itselleni jo kuin jokin hienokin erikoinen päivä ja yritän siitä kirjoittaa. Seuraavana päivänä miettien taas, että jaa mitähän tänään. Silti joka kerta miettien, ettei ketään kiinnosta.
Tänään kävin pidemmällä lenkin, kun äitini lähti asioille ja mietin, että lähden mukaan ja käy kävelemässä sillä aikaa tuolla metsätiellä jossa joskus koirani kanssa kävin. En siis ole siellä enää sen jälkeen juuri käynyt. Tuolla hiekkatietä ja suotakin. Siellä menikin tunteja. Kävelin tosi pitkään omallakin mittapuulla. Äitini kyydissä sitten takaisin kämpille. Tuolla oli hillaakin tulossa. Täytyy käydä myöhemmin katsomassa onko mitään jäljellä enää. Voi joku ehtiä ensin. Muuten puutarhassa hommia ja ihan ok päivä. Kävely tuntuu nyt, kun piti vielä iltalenkki tietysti mennä. Tapojen mukaan.
Fivefold-All of me
Mites karhut?
Karhun oon nähnä, sutta en.