Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

 

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9628)

Vierailija
9601/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.

Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.

Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.

Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.

Vierailija
9602/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli kova vessahätä pittää juosta vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9603/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lapsi kuollut Ranskassa kuumaan autoon.

Väärä ketju. Älä raportoi tänne jokaista klikkiotsikkoa.

Tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Kuule nyt olet väärässä ketjussa. Ei täällä saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Vierailija
9604/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.

Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.

Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.

Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.

Sellainen iltasatu tänään.

Vierailija
9605/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten. 

Aika sopivaa hymistelyä oli listasi.  Toki kaikki kulttuuri, puutarhanhoito yms tavalliset kuulumiset osuu otsikkoon.

Muille aiheille on omat ketjunsa, täällä hassutellaan ja hyräillään. Vitsaillaan ja kerrotaan mietelauseita, runoja, musiikkia.

Kuka tämän on päättänyt? Mielestäni oikea keskustelu on paljon antoisampaa. Esim lampaan ja pidemmästi kirjoittavan viestit oikeasta elämästä. Itse olen kirjoittanut rivitaloasumisesta, koirista, vanhemmistani ainakin, muiden kanssa vaihtanut ajatuksia. En niin usein lue mutta kuitenkin.

Tässä varmaan on kerrottu/listattu just ihan tavalliset kuulumiset, mitä hymistelyketjuun lasketaan, tavalliset arjen asiat. Pl intiimit paljastukset ja roisit tarinat.

Runot, laulut, kulttuuri, hassuttelu yms on ok + tavan kuulumiset.

Mitä aiheita itse tahtoisit näiden lisäksi?

Vierailija
9606/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina tarvitsee vielä 500 miljardia tukirahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9607/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten. 

Aika sopivaa hymistelyä oli listasi.  Toki kaikki kulttuuri, puutarhanhoito yms tavalliset kuulumiset osuu otsikkoon.

Muille aiheille on omat ketjunsa, täällä hassutellaan ja hyräillään. Vitsaillaan ja kerrotaan mietelauseita, runoja, musiikkia.

Kuka tämän on päättänyt? Mielestäni oikea keskustelu on paljon antoisampaa. Esim lampaan ja pidemmästi kirjoittavan viestit oikeasta elämästä. Itse olen kirjoittanut rivitaloasumisesta, koirista, vanhemmistani ainakin, muiden kanssa vaihtanut ajatuksia. En niin usein lue mutta kuitenkin.

Tässä varmaan on kerrottu/listattu just ihan tavalliset kuulumiset, mitä hymistelyketjuun lasketaan, tavalliset arjen asiat. Pl intiimit paljastukset ja roisit tarinat.

Runot, laulut, kulttuuri, hassuttelu yms on ok + tavan kuulumiset.

Mitä aiheita itse tahtoisit näiden lisäksi?

Mitä terveyssitteitä työ käytätte?

Vierailija
9608/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.

Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.

Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.

Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.

👍💕💫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9609/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lapsi kuollut Ranskassa kuumaan autoon.

Väärä ketju. Älä raportoi tänne jokaista klikkiotsikkoa.

Tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Kuule nyt olet väärässä ketjussa. Ei täällä saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Olet ymmärtänyt aivan väärin, tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Vierailija
9610/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten. 

Aika sopivaa hymistelyä oli listasi.  Toki kaikki kulttuuri, puutarhanhoito yms tavalliset kuulumiset osuu otsikkoon.

Muille aiheille on omat ketjunsa, täällä hassutellaan ja hyräillään. Vitsaillaan ja kerrotaan mietelauseita, runoja, musiikkia.

Kuka tämän on päättänyt? Mielestäni oikea keskustelu on paljon antoisampaa. Esim lampaan ja pidemmästi kirjoittavan viestit oikeasta elämästä. Itse olen kirjoittanut rivitaloasumisesta, koirista, vanhemmistani ainakin, muiden kanssa vaihtanut ajatuksia. En niin usein lue mutta kuitenkin.

Tässä varmaan on kerrottu/listattu just ihan tavalliset kuulumiset, mitä hymistelyketjuun lasketaan, tavalliset arjen asiat. Pl intiimit paljastukset ja roisit tarinat.

Runot, laulut, kulttuuri, hassuttelu yms on ok + tavan kuulumiset.

Mitä aiheita itse tahtoisit näiden lisäksi?

Ne intiimit sensuellit kyllä kuuluu tänne! Tietysti, ne hymisyttää ja hyräilyttää eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9611/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.

Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.

Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.

Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.

Sellainen iltasatu tänään.

Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.

Vierailija
9612/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lapsi kuollut Ranskassa kuumaan autoon.

Väärä ketju. Älä raportoi tänne jokaista klikkiotsikkoa.

Tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Kuule nyt olet väärässä ketjussa. Ei täällä saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Olet ymmärtänyt aivan väärin, tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Aha. Vaikka just listattiin mistä saa puhua ja mistä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9613/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten. 

Aika sopivaa hymistelyä oli listasi.  Toki kaikki kulttuuri, puutarhanhoito yms tavalliset kuulumiset osuu otsikkoon.

Muille aiheille on omat ketjunsa, täällä hassutellaan ja hyräillään. Vitsaillaan ja kerrotaan mietelauseita, runoja, musiikkia.

Kuka tämän on päättänyt? Mielestäni oikea keskustelu on paljon antoisampaa. Esim lampaan ja pidemmästi kirjoittavan viestit oikeasta elämästä. Itse olen kirjoittanut rivitaloasumisesta, koirista, vanhemmistani ainakin, muiden kanssa vaihtanut ajatuksia. En niin usein lue mutta kuitenkin.

Tässä varmaan on kerrottu/listattu just ihan tavalliset kuulumiset, mitä hymistelyketjuun lasketaan, tavalliset arjen asiat. Pl intiimit paljastukset ja roisit tarinat.

Runot, laulut, kulttuuri, hassuttelu yms on ok + tavan kuulumiset.

Mitä aiheita itse tahtoisit näiden lisäksi?

Mitä terveyssitteitä työ käytätte?

Ikä hoitanut tuon. Libresseä käytin aiemmin.

Neljä vuodenaikaa, Helsinki Haloo soi just. Surullinen biisi.

Vierailija
9614/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lapsi kuollut Ranskassa kuumaan autoon.

Väärä ketju. Älä raportoi tänne jokaista klikkiotsikkoa.

Tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Kuule nyt olet väärässä ketjussa. Ei täällä saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Olet ymmärtänyt aivan väärin, tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Aha. Vaikka just listattiin mistä saa puhua ja mistä ei.

Lukekaa otsikko ja aloitus. Tavan ihminen ymmärtää kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9615/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten. 

Aika sopivaa hymistelyä oli listasi.  Toki kaikki kulttuuri, puutarhanhoito yms tavalliset kuulumiset osuu otsikkoon.

Muille aiheille on omat ketjunsa, täällä hassutellaan ja hyräillään. Vitsaillaan ja kerrotaan mietelauseita, runoja, musiikkia.

Kuka tämän on päättänyt? Mielestäni oikea keskustelu on paljon antoisampaa. Esim lampaan ja pidemmästi kirjoittavan viestit oikeasta elämästä. Itse olen kirjoittanut rivitaloasumisesta, koirista, vanhemmistani ainakin, muiden kanssa vaihtanut ajatuksia. En niin usein lue mutta kuitenkin.

Tässä varmaan on kerrottu/listattu just ihan tavalliset kuulumiset, mitä hymistelyketjuun lasketaan, tavalliset arjen asiat. Pl intiimit paljastukset ja roisit tarinat.

Runot, laulut, kulttuuri, hassuttelu yms on ok + tavan kuulumiset.

Mitä aiheita itse tahtoisit näiden lisäksi?

Niin kuin kirjoitin. Antoisampaa on oikea keskustelu. Ei mietelauseet yms. Usein luen vaan pidemmät viestit siksi varmaan en noteeraa muita niinkään.

Vierailija
9616/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lapsi kuollut Ranskassa kuumaan autoon.

Väärä ketju. Älä raportoi tänne jokaista klikkiotsikkoa.

Tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Kuule nyt olet väärässä ketjussa. Ei täällä saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Olet ymmärtänyt aivan väärin, tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.

Aha. Vaikka just listattiin mistä saa puhua ja mistä ei.

Lukekaa otsikko ja aloitus. Tavan ihminen ymmärtää kyllä.

Olet tavannut väärin.

Vierailija
9617/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.

Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.

Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.

Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.

Sellainen iltasatu tänään.

Ei ole. Meillä on aktiivinen seksielämä.

Varokaa nyt vähän ettei paikat veny ja puhelin kuitenkin lähellä siinä. 

Vierailija
9618/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten. 

Aika sopivaa hymistelyä oli listasi.  Toki kaikki kulttuuri, puutarhanhoito yms tavalliset kuulumiset osuu otsikkoon.

Muille aiheille on omat ketjunsa, täällä hassutellaan ja hyräillään. Vitsaillaan ja kerrotaan mietelauseita, runoja, musiikkia.

Kuka tämän on päättänyt? Mielestäni oikea keskustelu on paljon antoisampaa. Esim lampaan ja pidemmästi kirjoittavan viestit oikeasta elämästä. Itse olen kirjoittanut rivitaloasumisesta, koirista, vanhemmistani ainakin, muiden kanssa vaihtanut ajatuksia. En niin usein lue mutta kuitenkin.

Tässä varmaan on kerrottu/listattu just ihan tavalliset kuulumiset, mitä hymistelyketjuun lasketaan, tavalliset arjen asiat. Pl intiimit paljastukset ja roisit tarinat.

Runot, laulut, kulttuuri, hassuttelu yms on ok + tavan kuulumiset.

Mitä aiheita itse tahtoisit näiden lisäksi?

Mitä terveyssitteitä työ käytätte?

No nyt vastasit puolestani. Ei ole enää ajankohtaista nuo terveyssiteet itsellä. Ikä nääs. Jatkakaa te vaan ei mulla ole nyt tänne enää asiaa.

Vierailija
9619/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.

Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.

Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.

Kun joka päivä lemmitään, se käy urheilusta ja kunto pysyy hyvänä. Eikä enää mitä seksikiikkuja tai muuta akropatiaa, tavallisia asentoja vaan.

Ai kauheeta ihan punastuin, tehän olette oikein hurjastelijoita. Varokaa nyt kuitenkin.

Vierailija
9620/9628 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susikanta pysynyt samana viime vuoden tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä