Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (7984)

Vierailija
7641/7984 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanasen sanon eli sen, ettei pettävä mies kovin korkealla listoilla ole edes miesten kesken. Miettikää millaisen mallin annette lapsillenne myös jos siihen ryhdytte. Haluaisitteko esim sanoa pojallenne, että miesten tarpeet oikeuttavat pettämisen tai sanoisitteko tytöllenne, että hänen täytyy tulevaisuudessa hyväksyä se, että mies pettää. Näin täällä kirjoittelee joku ihminen joka ei osaa ajatella sen enempää. Miettii asioita minä minä näkökulmasta eikä moraalisesti. Yritetään värittää pettämistä hyväksyttäväksi asiaksi jos jonkin syyn varjolla. Siltä se vastuu on pettällä, joka on alhainen ihminen ja moraaliltaan heikko. Ihminen on vapaa eroamaan. Ei pettämään. Ei kukaan yleensä vankilassa suhteessaan ole ja on vapaus erota. 

Lapsilleni opetin, että etsi onnea, elämä on lyhyt pyrähdys. Älä tuhlaa sitä väärän ihmisen tai asian kanssa. Kaikki ovat omalla tavallaan etsineet onnensa, niin sen kuuluu mennä. Pettäminen voi olla myös henkistä, se on pahempaa kuin pelkkä fyysinen pettäminen. 

Vierailija
7642/7984 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin, nyt on kisakatsomoon oluet ja pähkinät hankittu, ne tuntuivat tarpeeksi lätkäjätkämäisiltä, vaikken jätkä olekkaan. Samoin kynnet lakattu neutraalilla vihreällä lakalla, kynnet eivät pääse mitään joukkuetta kannustamaan, punaiset olisivat Kanadan puolella ;) Oma suosikki ovat tietysti vielä voittamattomat Jellonat. Tsekeistä ja Kanadasta täytyy vielä arpoa, kannustaako ennakkosuosikkia vai altavastaajaa, kumpi lienee kumpi? 

Joko voisi kaljan korkata? Onko liian aikaista?

Vasta tunnin päästä, malta vielä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7643/7984 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin, nyt on kisakatsomoon oluet ja pähkinät hankittu, ne tuntuivat tarpeeksi lätkäjätkämäisiltä, vaikken jätkä olekkaan. Samoin kynnet lakattu neutraalilla vihreällä lakalla, kynnet eivät pääse mitään joukkuetta kannustamaan, punaiset olisivat Kanadan puolella ;) Oma suosikki ovat tietysti vielä voittamattomat Jellonat. Tsekeistä ja Kanadasta täytyy vielä arpoa, kannustaako ennakkosuosikkia vai altavastaajaa, kumpi lienee kumpi? 

O.K. kuuntelen järjen ääntä, vasta klo 21.00 ;)

Vierailija
7644/7984 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:)

Vierailija
7645/7984 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tentissä olin ja se meni melkoisesti pieleen. Saa nähdä pääseekö läpi edes. Puutarhaan istutin mustaherukan. Sateinen ilta oli, mutta onnistuneet kävelyt ja pyöräily kuitenkin. Fiilis se, että voisi olla parempikin. Jääkiekkoa yritän katsoa nyt vuosien jälkeen taas. Edes toisella silmällä. Joskus oli tosi tärkeää katsoa kaikki pelit. 

Vierailija
7646/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! 

Kortti/kirjepostia lähettäville tiedoksi, että postimerkkien hinta nousee kesäkuussa. Ikimerkki peräti 3 euroon. 

Itse ostin niitä jemmaan, kun olen merkkien suurkuluttaja. 

Vierailija
7647/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus syntyy kyvystä tuntea syvästi, nauttia yksinkertaisesti, ajatella vapaasti, panna itsensä likoon ja olla tarpeellinen muille.

- Storm Jameson

Vierailija
7648/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin eilen youtubesta hyvän Susanna Kokkosen puheen länsimaiden ajautumisesta kohti katastrofia. Juutalaiskristillinen arvopohja on ollut kulttuurimme perusta. Jokainen voi havaita, kuinka tätä arvopohjaa ollaan maailmanlaajuisesti murentamassa.

Hyvää uutta päivää kaikille. Ulkona on vihreää.

Vierailija
7649/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys kulkee maailmassa jatkossa autoritaarisempaan suuntaan. Demokratian rakenteet horjuvat. Valta siirtyy jättiyrityksille ja hallintokoneistolle. Kansalaisverkostot, esim. netissä, jäävät piliittisen vaikuttamisen välineiksi. 

Vierailija
7650/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitys kulkee maailmassa jatkossa autoritaarisempaan suuntaan. Demokratian rakenteet horjuvat. Valta siirtyy jättiyrityksille ja hallintokoneistolle. Kansalaisverkostot, esim. netissä, jäävät piliittisen vaikuttamisen välineiksi. 

*poliittisen

Vierailija
7651/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus ja kansalaisverkostojen vaikutusmahdollisuudet ovat uhattuina. Kovin paljon ei ole tavismediassa uutisoitu EU:n ajamista "sensuurilaeista", jotka käytännössä ovat kansalaisten massavalvontaa ja kontrollia. Kiinan suuntaan ollaan menossa.

Vierailija
7652/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos, liikakansoitus ja keinoälyn hallitsematon käyttö muodostavat melkoisen kombinaation. Ihmisiä on yksinkertaisesti liikaa planeetan kestokykyyn ja yhteiskuntien resursseihin nähden. Planeetan omia keinoja tämän hoitoon on luonnonmullistukset ja pandemiat, jotka vähentää ihmismäärää. Ihmisen omia keinoja sodat ja varsinkin kemiallinen sodankäynti. Tekniikan kehitys toisi ehkä uusia keinoja pelastaa planeetta.

Vierailija
7653/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! 

Kortti/kirjepostia lähettäville tiedoksi, että postimerkkien hinta nousee kesäkuussa. Ikimerkki peräti 3 euroon. 

Kiitos vinkistä, en ollut tuota korotusta huomannut. Ostanpa jemmaan, kyllä on sikakallista, mutta sen arvoista, kun lähettää tai saa oikeaa postia.

Vierailija
7654/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa jännä matsi. Mies seurasi molempia ja tiedotti tilanteita, minä katsoin vain Suomen peliä. Hieno kisa.

Vierailija
7655/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tentissä olin ja se meni melkoisesti pieleen. Saa nähdä pääseekö läpi edes. Puutarhaan istutin mustaherukan. Sateinen ilta oli, mutta onnistuneet kävelyt ja pyöräily kuitenkin. Fiilis se, että voisi olla parempikin. Jääkiekkoa yritän katsoa nyt vuosien jälkeen taas. Edes toisella silmällä. Joskus oli tosi tärkeää katsoa kaikki pelit. 

Pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä, teit varmaan paljon töitä tentin eteen :)

Milloin saat tuloksen? :D

Vierailija
7656/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! 

Kiitos vinkistä, en ollut tuota korotusta huomannut. Ostanpa jemmaan, kyllä on sikakallista, mutta sen arvoista, kun lähettää tai saa oikeaa postia.

Voi hyvää päivää, sehän on sitten postimerkin hinta 18 mummon markkaa! On mullakin jemmassa ikimerkkejä, ostin silloin ennen kuin hinta viimeksi nousi eikä siitä ole edes kovin pitkä aika.

Vierailija
7657/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! 

Eipä Posti paljon etukäteen korotuksista tiedottele. Minulle kertoi R-kioskin myyjä, kun sieltä yleensä postimerkit ostan. Meidän kunnan Postin toimipiste tuo Ärrä.

Vierailija
7658/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! 

Eipä Posti paljon etukäteen korotuksista tiedottele. Minulle kertoi R-kioskin myyjä, kun sieltä yleensä postimerkit ostan. Meidän kunnan Postin toimipiste tuo Ärrä.

Tosiaankin kiitos vinkistä. Tilasin just  postin verkkokaupasta ikimerkkejä vanhalla hinnalla ja Joulumerkitkin jo valmiiksi, eipä nuo tilaa vie, ja tulevat suoraan postilaatikkooni ilman postikuluja. Säästö se on pienikin säästö  ;)

Vierailija
7659/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenin raekuuroa sisälle!

Posti sahaa omaa oksaansa, kirjeposti vähenee noilla hinnoilla, kohta laittavat väkeä pihalle:( Jos joulukortti maksaa euron (saako edes eurolla?)ja postimerkki 3 euroa (joulupostimerkki toki vähän halvempi), saa miettiä kuinka monella ja kuinka monelle on varaa joulutervehdyksiä lähettää. Tekstarit ja sähköpostit eivät ole yhtä persoonallisia kuin oikea joulukortti, mikä on valittu juuri vastaanottajaa ajatellen!

Ja lätkämatsit olivat todella jännittäviä, molemmat viimeiseen minuuttiin asti.

Vierailija
7660/7984 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! 

Jos saa. Monta lähetystä jäänyt matkalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme