Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (6689)

Vierailija
6101/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon koivun siitepölyä ulkona,  että parin viikon sisäkausi alkaa, mutta ei haittaa, en tykkää ulkona ollakaan.

Vierailija
6102/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin äsken kaapin perukoilta hupparin mitä olen käyttänyt viimeksi yläkoulussa. On ollut sen jälkeen hieman liian pieni. Silti en ole ikinä pois viitsinyt heittää. Nyt menee taas kiinni, kun kiloja vähemmän. Hyvä, että säästin. 

Mä laihdutin  17 kiloa kolme vuotta sitten, nyt kaikki vaatteet mahtuu taas ylle ja näyttää hyviltä.  En enää päästä itseäni lihomaan. Vappunakaan en syönyt ainuttakaan munkkia enkä alkoholia ole juonut moneen vuoteen. En edes kaipaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä pyöräilyllä käyty. Eilisen hikilenkin jälkeen laitoin kevyemmin päälle ja paleli alkumatkasta, hanskat olis ollu tarpeen.

Kaunista on ulkona nyt! 

Elokuvista- vanha suomalainen Hilmanpäivät on hauska, jaksaa edelleen naurattaa.

Ikitie on hyvä myös. Tietysti klassikko Tuulen viemää!

Vähän katson leffoja eikä juurikaan tule käytyä elokuvateattereissa.

Telkasta tulee enimmäkseen surkeaa katsottavaa- no jääpä aikaa kirjojen lukemiselle.

Vierailija
6104/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se runokirjajuttu eilen oli? Kaikki aihetta sivunneet kommentit on kadonneet, ehtikö joku lukea?

Vierailija
6105/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin elokuvan Lapua 1976. Kamala tapaus Suomen historiassa mutta ajankuva niin osuvaa, muistan hyvin olin itse silloin teini.

Vierailija
6106/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn-leffat on piristävän hauskoja ja erilaisia nykyleffojen jälkeen.

Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli eilen illalla jotain  mieleen. Siis liittyen tähän ja niihin aiempiinkin D-ketjuihin. Muistatteko muutaman vuoden takaa Enkeli Elisan? Mitään Elisaahan ei koskaan ollut edes olemassakaan, mutta hänestä kirjoittava sai paljon huomiota ja  julkisuutta. Olen true crime -sarjojen suurkuluttaja mutta katson paljon myös kaikkia nettihuijausjuttujakin. Entä, jos Doris, djankkaaja ja tämä yksi hartolalainen Doriksen jo päiväkoti-ikäisestä lähtien tuntenut ovatkin kaikki yksi ja sama henkilö? En siis  väitä, että näin on, mutta tulipahan vaan mieleen. 

Vierailija
6108/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mulle tuli eilen illalla jotain  mieleen. Siis liittyen tähän ja niihin aiempiinkin D-ketjuihin. Muistatteko muutaman vuoden takaa Enkeli Elisan? Mitään Elisaahan ei koskaan ollut edes olemassakaan, mutta hänestä kirjoittava sai paljon huomiota ja  julkisuutta. Olen true crime -sarjojen suurkuluttaja mutta katson paljon myös kaikkia nettihuijausjuttujakin. Entä, jos Doris, djankkaaja ja tämä yksi hartolalainen Doriksen jo päiväkoti-ikäisestä lähtien tuntenut ovatkin kaikki yksi ja sama henkilö? En siis  väitä, että näin on, mutta tulipahan vaan mieleen. 

Eikö vois välillä jo puhua muustakin kuin dooriksesta, vai haluatko sittenkin jankata...........

Vierailija
6109/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä.  Huomiota keinolla millä hyvänsä.  Ihan mahdollista.

Vierailija
6110/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin elokuvan Lapua 1976. Kamala tapaus Suomen historiassa mutta ajankuva niin osuvaa, muistan hyvin olin itse silloin teini.

Se on koskettava elokuva ja yksi parhaimmista suomalaisista. Tykkään näistä fakta-elokuvista en niinkään fiktioista kun niitä nyt voi keksiä kuka vaan.

Vierailija
6111/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on koskettava elokuva ja yksi parhaimmista suomalaisista. Tykkään näistä fakta-elokuvista en niinkään fiktioista kun niitä nyt voi keksiä kuka vaan.

Sama. Onkohan palstalla ketään joilla muistoja tapahtumasta.

Vierailija
6112/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vois välillä jo puhua muustakin kuin dooriksesta, vai haluatko sittenkin jankata...........

Kaikki haluaa jankata ja riidellä. Nyt äkkiä riita taas tulille ettei vaan mene leppoisa sunnuntai hukkaan ilman riitaa! Nyt kaikki rohkeasti mukaan! 

Vierailija
6113/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon kuuntele musiikkia mutta kevätlauluista mukava on Anttilan keväthuumaus.

-orvokki, lehdokki, vuokko ja moni muu-

Sen kuuntelen loppuun jos sattuu radiosta tulemaan.

Vierailija
6114/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin äsken kaapin perukoilta hupparin mitä olen käyttänyt viimeksi yläkoulussa. On ollut sen jälkeen hieman liian pieni. Silti en ole ikinä pois viitsinyt heittää. Nyt menee taas kiinni, kun kiloja vähemmän. Hyvä, että säästin. 

Mä laihdutin  17 kiloa kolme vuotta sitten, nyt kaikki vaatteet mahtuu taas ylle ja näyttää hyviltä.  En enää päästä itseäni lihomaan. Vappunakaan en syönyt ainuttakaan munkkia enkä alkoholia ole juonut moneen vuoteen. En edes kaipaa. 

No itsestäni voin kirjoittaa, että syön edelleen herkkuja välillä. Melko paljonkin joskus. Jotain leipomaani tulee syötyä tai karkkia ja jäätelöä, mutta en ole ikinä ollut ylipainoinen. Enimmillään lyhyen aikaa painoin 70 kg ja se siinä rajalla, mutta tällä mitalla vielä ok. Sen jälkeen lähempänä sitä lukion painoa 63 kg. Tässä painossa vuosia. Nyt jo sen alle eli 59 kg ja laihtua en saa enää yhtään. Näin täytyy muistaa, että jotkut eivät, vaikka herkkuja menee. 

Äitini tässä samanlainen. Voi syödä herkkuja ei näy yhtään missään vieläkään. Ei vaikka kortisonin pitäisi turvottaa. Mitä vielä. Kasvoissa hieman näkyy, mutta painossa ei yhtään. Toki me molemmat liikumme melko paljon. 

Vierailija
6115/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En paljon kuuntele musiikkia mutta kevätlauluista mukava on Anttilan keväthuumaus.

-orvokki, lehdokki, vuokko ja moni muu-

Sen kuuntelen loppuun jos sattuu radiosta tulemaan.

Oletko kuunnelleut alkuperäisen sjösalavals? Tykkään siitä enemmän. Tai on Rautavaarankin hyvä ehdottomasti. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta toki,  mutta mä en kovinkaan usein ole Doriksesta ketjuun kirjoittanut.  Kyllä ne aamusta iltaan  jankkaajat ovat olleet ihan jotkut muut kuin minä.  

Vierailija
6117/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarha taitaa olla selvinnyt talvesta ja kaikki omenapuut. Toivon etten iloitse liian aikaisin. Melkein kaikissa ruusuissa on myös silmuja. Yksi ehkä kuollut, mutta muuten näyttää hyvältä. Pitäisi opiskella ja lukea kirjaa tenttiä varten, mutta ulkona ei meinaa keskittyä millään. Näkee vaan ihan ympärillä alkaa suunnitella jotain siihen liittyvää. Samalla pitäisi toisen kurssin myötä istua koneen ääressä ja se vasta tylsää. Toukokuu on itselle vaikein aika keskittyä opiskeluun. Kulkee ajatukset ihan muualla nyt. Puutarhassa ja jossain muistoissa ja ihmisissä jne. 

Tuli mieleen eräskin ja ainoa ihminen joka piti minusta paljon. Olisi halunnut minun kanssani seurustella. Tilanne oli mikä oli, mutta hymyilin vaan. En osannut vastata mitään. Hän sieltä päin ainoita mitä muistelen hyvällä. Aina siellä päin käydessä joskus vierailen haudalla sanomassa ehkä hei ja aina toivon, että olisi elänyt hyvän pitkän elämän. Hän eli sen sijaan iloisen lyhyen elämän. Hymyili oikeastaan aina ja muistan hänen naurunsa. En unohda sitä ikinä ja muistan hänen äänensä. 

Olen saanut äitienpäivänä ruukkuruusuja yli 40 vuotta. Jotkut on siis vuosikymmeniä vanhoja. Osa varmastikkin karsiutunut matkan varrella. Mutta yksi on nyt valehtelematta halkasijaltaan melkein kaksi metriä. Siis aivan valtava! Muistelen että joskus joku ruusu onkin lähtenyt vaikka vaikuttaa ensin siltä ettei menesty. Niitä on pitkin pihaa ja penkkejä meillä. Tuo yksi jättiläinen taitaa kyllä olla pensasruusu.

Vierailija
6118/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainioita Alivaltiosihteerin sketsejä löytyy youtubesta, miten hauskaa voi olla ilman viinaa. Kuuluivat lopuksi toteavan yhdestä suusta: "Ilman viinaa voit olla raittiimpi!"

Muistakaatten tämä, ystäväiseni.

Vierailija
6119/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta toki,  mutta mä en kovinkaan usein ole Doriksesta ketjuun kirjoittanut.  Kyllä ne aamusta iltaan  jankkaajat ovat olleet ihan jotkut muut kuin minä.  

Ei kannata herättää nukkuvaa karhua! -eri-

Vierailija
6120/6689 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Onkohan palstalla ketään joilla muistoja tapahtumasta.

Siskon kummitäti oli töissä tuolla, vapaapäivällä tapahtuma-aikaan. Menehtyneitä oli tietysti paljon ystäviä ja työkavereita. Katsoin televisioidun mustavalkoisen hautajaislähetyksen. Ei varmaan enää hyväksyttäisi tuommoista julkisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme