Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (6700)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku käyttäytyy asiattomasti, sitä namua ei hänelle kannata antaa, että laskeutuu samalle tasolle. Se on huomiota, jota hän toivoo, kieltä, jota hän haluaa puhua. Kuiva totuus on kiusaajille ja valehtelijoille pahin myrkky. Narsisteille riita on polttoainetta.
!
Harmittaa viestini poisto ja ehkä muokkaan sitä nyt hieman että sopisi tänne ja sopisi jollekin ja jättäisin sen tänne. Sitten luovutan. Eli uusi yritys vielä kerran lyhennettynä.
Botit olivat ja pysyivät. Eräskin esiintyjä eli Nevo totesi minulle, kun viimein hänen huoneeseensa tunnuksilla uskaltauduin (olin käynyt anonyyminä ensin katsomassa), että luuli minun olevan botti myös, kun en vastannut heti hänen tervehdykseensä.
Kirjoitti jotain, että hei ja kuka olet jne. Ja pelkkä hiljaisuus, kun minä sormet täristen keräsin rohkeutta kirjoittaa. Sitten vastasin ja Nevo oli vaan, että onneksi sinä olet sentään elossa ja elävä ihminen täällä toisin kuin joku botti. Nevo tosi hauska ja mukava tyyppi alusta asti. Muisteluiksi meni taas.
Tuon saman sydänspämmääjän vuoksi meni edellinen ketju kokonaan lukkoon. Taitaa mennä nytkin. Ei täällä enää olekaan kiva olla.
Sodat on ohi, kun viholliset on riisuttu aseista. Sen jälkeen taistelun jatkaminen ei palvele ketään. Spartacus on esimerkki sotapäälliköstä, joka ei osannut lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Sodat on ohi, kun viholliset on riisuttu aseista. Sen jälkeen taistelun jatkaminen ei palvele ketään. Spartacus on esimerkki sotapäälliköstä, joka ei osannut lopettaa.
Spartacuksen joukkoja ei riisuttu aseista, kuolivat taistellen ja loput 6000 ristiinnaulittuina, joten ei toimi esimerkkinä "ei osannut lopettaa".
Vierailija kirjoitti:
Tuon saman sydänspämmääjän vuoksi meni edellinen ketju kokonaan lukkoon. Taitaa mennä nytkin. Ei täällä enää olekaan kiva olla.
Ei kyllä nämä ketjut menevät ihan jonkun muun toimesta pilalle. Ihan jonkun muun joka eilenkin täällä touhusi omiaan ja muiden viestejä poisteli ja jankkasi. Se ei olekaan sitten kivaa jos kääntyy toisin päin? On helppoa syyttää muita, mutta sitten kun kohteena on itse niin huomaa eron. Huomaa sen, ettei täällä olekaan kiva olla on itse kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut dementikon kahvinkeittimen salaisuuden. Katkaisen virran kaadettuani ensimmäisen kupillisen ja napsautan virran takaisin päälle, saan toisenkin kupillisen lämpimänä. Vinkkinä teeteelle, jos olet katselulla.
Nykykeittimet sammuvat itsestään noin parin tunnin päästä, onneksi. Onhan se parempi, jos itse sammuttaa keittimen.
Mun keitin sammuttaa itse itsensä 15 ? minuutin päästä. Jos ensimmäisen kupillisen kaatamisen jälkeen juon kahvin, käyn tupakalla ja vessassa ja kun haen lisää kahvia, virta on jo pois ja kahvi kannussa kylmää, siksi tuo välikatkaisu, pysyy virta päällä ja kahvi lämpimänä.
Mua ei haittaa kylmä kahvi, useinkin unohtuu kuppiin ja juon silti. Kesähelteillä on oiva janojuoma. Katsoin eilen Tie Pohjoiseen elokuvan, hiukan oli näyttelijät nuoria 2012. Oli tosi vaikuttavia kohtia, varsinkin Veskun laulu. Jostain syystä en tätä ollut aiemmin nähnytkään. Kyllä tiukilla on monet näyttelijät näissä kulttuurin kustannussäästöissä. Markku Toikkakin alkoi metsurin hommiin, kun ei omia töitä ole. Ja monet muut tekee "hanttihommia", jos saa niitäkään.
Kertokaahan lempileffojanne :)
En viitsi kertoa elokuvia, kun katson melko vähän ja jos katson niin katson taas liikaa tietyn genren elokuvia. Aivan liikaa ja en tänne niitä mainitse. Ehkä joskus jos opin katsomaan muunlaisia ja jopa löydän jonkun kiinnostavan niin sitten minulla on aiheesta jotain kirjoitettavaa. Nyt ei ole ja tosi harvoin joku leffa edes jää mieleen. Usein katson vaan ja totean, että ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spartacuksen joukkoja ei riisuttu aseista, kuolivat taistellen ja loput 6000 ristiinnaulittuina, joten ei toimi esimerkkinä "ei osannut lopettaa".
Sivusta tähän. Ette taida haluta tietää mitä minulle tulee mieleen sanasta Spartacus ja koko aiheesta.
Sanoin koirille että "mamsku käy nyt suihkussa." En oo kenenkään äiti enkä halua olla. Ihmettelen sanavalintaani, mutta koiria ei haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan Kostaja pian herää kaipaamaan Doristaan?🥰💕 On se rakkautta! 💕
Nöyryyttävää vongata miehen perään, hillitse itsesi d! Etkö muista sitäkään, että hän on kertonut, että syttyy vain hoikista. Tyydy tappioosi.
Mistä tiedät, että on mies? Toki tuo kertoo, jos syttyy vain hoikista, mutta ihan kuin sinulla varmaa tietoa? Onko kuitenkin se" erikoismies" vai mikä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tähän. Ette taida haluta tietää mitä minulle tulee mieleen sanasta Spartacus ja koko aiheesta.
kerro!
Luin tuosta "sairaaksi jalostetut" ohjelmasta missä käsitellään niitä koirarotuja mitkä on riskiryhmä saamaan eri sairauksia. Nuorempana eräällä tutulla oli mopsi, joka ei kunnolla pystynyt hengittämään. Samoin ranskanbuldogeilla sama juttu. Oma koirani jotenkin kammoksui yhtäkin koiraa, jonka hengitys rohisi. Ei tykännyt sen lähellä olla. Ehkä koirani aavisti jotain enemmän mitä pystyi kertomaan. Tuli se mieleen, kun koirani meni sen luokse ja lähti pois, kun kuuli sen hengityksen. Ei tehnyt yleensä muuten noin.
Hyvä silti minunkin on kirjoittaa, kun oman koirani rodulla on pahaa sydänvikaa. Ikävää sellaista. Muuten melko terve rotu, mutta tuo sydänjuttu on rodun mukana kulkeva harmi. Omakin siitä kärsi ja ei se sen elämää onneksi paljon haitannut. Eli rotuunsa nähden pitkän elämän, mutta jos ottaisin saman rotuisen niin tuo sairaus olisi se pahin juttu sitten. Jalostus pyrkii sydänvikaa "poistamaan" rodusta, mutta ei se oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerro!
En minä viitsi tänne kertoa. Vinkkinä Spartacus Tv-sarja. Se on lempisarjani aina. Ei oikeastaan mikään voita sitä ja se on jo paljon sanottu minulta. Voit keksiä syyn. Muuten siinä on onnellinen loppukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut, että hänet olisi riisuttu aseista. Tarkoitin, että yleisellä tasolla sota on käyty, kun vastapuoli on riisuttu aseista. Eihän silloin kannata jatkaa. Spartacus voitti joukkoineen kaikki tärkeät taistelut, mutta ei sen jälkeen osannut lopettaa, vaan hakeutui turhiin sotaretkiin, taisteluihin, jotka koitui kohtaloksi. Näinhän käy usein huppu-urheilijoille. Uran jälkeen ei löydetä uutta uraa. Takerrutaan johonkin, missä menestystä on ollut. Ei osata nähdä eteen päin. Sodan jälkeen on kyettävä rakentamaan rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut, että hänet olisi riisuttu aseista. Tarkoitin, että yleisellä tasolla sota on käyty, kun vastapuoli on riisuttu aseista. Eihän silloin kannata jatkaa. Spartacus voitti joukkoineen kaikki tärkeät taistelut, mutta ei sen jälkeen osannut lopettaa, vaan hakeutui turhiin sotaretkiin, taisteluihin, jotka koitui kohtaloksi. Näinhän käy usein huppu-urheilijoille. Uran jälkeen ei löydetä uutta uraa. Takerrutaan johonkin, missä menestystä on ollut. Ei osata nähdä eteen päin. Sodan jälkeen on kyettävä rakentamaan rauha.
Vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerro!
En minä viitsi tänne kertoa. Vinkkinä Spartacus Tv-sarja. Se on lempisarjani aina. Ei oikeastaan mikään voita sitä ja se on jo paljon sanottu minulta. Voit keksiä syyn. Muuten siinä on onnellinen loppukin.
https://share.google/2um7TYfGvYMfR9QKf
No, voititte. Tämän sarja ja nämä kaksi jäivät mieleeni. Sitä jonkun mainitsemaa tunteen paloa. En ole vielä löytänyt elokuvaa tai sarjaa joka voittaisi heidät. Heillä on näin ykköspaikka varattuna vieläkin. Joku kirjoittakoon oikean elämän tunteista. Itse tyydyn näihin elokuviin ja muihin vastaaviin, kun oikea elämä on tunteiden osalta melko latteaa ainakin rakastumisen osalta.
Mulle tulee tuosta mumsista mieleen MUMPS. Siis M-languege. Vanha ohjelmointikieli, jolla jostain kumman syystä Apotti-hankkeen Epic-potilastietojärjestelmän perusteet on tehty. Aikoinaan Suomessa kaikki julkisen sektorin potilastietojärjestelmät perustuivat MUMPS:iin. Sitten tuli uudet teknologiat ja uudet ohjelmointikielet. MUMPS:ia tarvittiin yhä vähemmän. Tampereen yliopisto taisi olla ainoa, missä sitä koskaan edes opetettin. Oli vähän sellaista "salatiedettä". Nyt valtaosa suomalaisista MUMPS-osaajista on joko eläkkeellä tai haudassa. Työelämässä heitä taitaa olla tänä päivänä enää max 5 kpl ja hekin tekevät mieluummin jotain muuta. Mä olin yksi, mutta en mäkään enää työelämässä. Viimeiset 5 vuotta, kun olin vielä työelämässä, meidän toimariin otettiin muista firmoista yhteyttä ja kysyttiin, että kun teillähän on se Lammas töissä ja tarvittaisiin apua, niin voiskohan teiltä ostaa Lampaan vähäksi aikaa. Toimari aina kysyi multa, olenko myytävänä ja olinhan mä. Nyt en enää ole, kun en ole työelämässäkään. Tai noh, riippuu ihan siitä, kuka kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut dementikon kahvinkeittimen salaisuuden. Katkaisen virran kaadettuani ensimmäisen kupillisen ja napsautan virran takaisin päälle, saan toisenkin kupillisen lämpimänä. Vinkkinä teeteelle, jos olet katselulla.
Nykykeittimet sammuvat itsestään noin parin tunnin päästä, onneksi. Onhan se parempi, jos itse sammuttaa keittimen.
Mun keitin sammuttaa itse itsensä 15 ? minuutin päästä. Jos ensimmäisen kupillisen kaatamisen jälkeen juon kahvin, käyn tupakalla ja vessassa ja kun haen lisää kahvia, virta on jo pois ja kahvi kannussa kylmää, siksi tuo välikatkaisu, pysyy virta päällä ja kahvi lämpimänä.
Mua ei haittaa kylmä kahvi, useinkin unohtuu kuppiin ja juon silti. Kesähelteillä on oiva janojuoma. Katsoin eilen Tie Pohjoiseen elokuvan, hiukan oli näyttelijät nuoria 2012. Oli tosi vaikuttavia kohtia, varsinkin Veskun laulu. Jostain syystä en tätä ollut aiemmin nähnytkään. Kyllä tiukilla on monet näyttelijät näissä kulttuurin kustannussäästöissä. Markku Toikkakin alkoi metsurin hommiin, kun ei omia töitä ole. Ja monet muut tekee "hanttihommia", jos saa niitäkään.
Kertokaahan lempileffojanne :)
Joku teki kesähelteellä niin, että pakasti jääpalamuotissa ylijääneen kahvin. Sanoikohan, että pisti vain maidon joukkoon sitten ja nautti 'jääkahvina'.
Löysin äsken kaapin perukoilta hupparin mitä olen käyttänyt viimeksi yläkoulussa. On ollut sen jälkeen hieman liian pieni. Silti en ole ikinä pois viitsinyt heittää. Nyt menee taas kiinni, kun kiloja vähemmän. Hyvä, että säästin.
Kävin eilen ison puiston kävelyreitin, siivoojat oli töissään. Järkyttävä määrä jätesäkkejä oli kertynyt jo täyteen, voin vain kuvitella vappuaaton sotkun. Miksi ei opita? Pullot/tölkit oli varmaan kerätty jo aiemmin. Oli niin lämmin, että perhoset ja linnut lenteli innoissaan. Liverrys oli korviahuumaava, sorsat kurnutti rannassa. Tänään viileni jo paljon.