Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uraäidit maksaisi kotiäideille

Vierailija
04.12.2025 |

Minulla on älykäs ehdotus. Olen kotiäiti joka tekee vuorokaudet vaimon töitä. Olemme raamatullisia ja toimin miehen alaisena. Ida Bois on näkymin esikuvani KD Puopolon juttu Iitasta.

Mutta ei ole omaa rahaa. Ehdotan että te työäidit otatte kummi kotiäidin jota rahoitstte. Pikku summilla esim 50....300€ KL

Emmiliisa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi uraohjus rahoittaa yhtä kotiäitinä.

Vierailija
2/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla mies, hän maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi, ap, vttuun pystyyn "älykkäine" ehdotuksines ... Huomioonottaen, ettei suurin osa niistä kotiäideistä jaksa eikä viitsi hoitaa edes niitä omia kakaroitaan, vaan nekin tuupataan hetimiten, kun vaan kynnelle kykenee, muiden riesaksi ja vastuulle, niin kyllä tuo oli jo susi syntyessään. Mene töihin, jos rahaa kaipaat eikä ukkos sitä sulle auliisti makoilustasi heruta. 

Vierailija
4/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene töihin. Naisen paikka on kotona. Lue Raamattua. Mielelläni ei ole iso palkka

Vierailija
5/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene töihin. Naisen paikka on kotona. Lue Raamattua. Mielelläni ei ole iso palkka

Vedä sitten vaikka vttu päähäs ja tukehdu persaukisuutees. Työssäkäyvät äidit rahoittavat sinunlaisiasi loisia jo ihan riittämiin, samoin muut niska limassa raatavat, ja useampi heistä joutuu siitä huolimatta kitkuttelemaan pienellä palkallaan. Heitä se satukirjas hemmettiin ja herää todellisuuteen. 

Vierailija
6/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiys ja älykkäät ehdotukset eivät oikein sovi yhteen.

Vierailija
7/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäitiys ja älykkäät ehdotukset eivät oikein sovi yhteen.

Ja kun siihen sotketaan Raamatun kaltainen satukirja mielikuvitusolentoineen, niin siitä on äly hyvin kaukana, mutta mielisairaalan suljettu osasto sitäkin lähempänä. 

Vierailija
8/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä verotuksen kautta tuen jo sua ja sun kaltaisia ihan riittämiin. Mikään ei näköjään riitä... 

Vierailija
9/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä verotuksen kautta tuen jo sua ja sun kaltaisia ihan riittämiin. Mikään ei näköjään riitä... 

Ahneus ... Muistaakseni yksi kuolemansynneistä ... 

Vierailija
10/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi