Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (6700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kuulleet siitä ulkomaisesta ihmeestä kun runkaa julkisissa kulkuneuvoissa ja kauppakeskuksissa, oli eilen kuvan kanssa iltalehdessä, istu siinä sitte samalla penkillä kun ihan spermasa.
Uimahalleista on ollut samanlaisia uutisia.
Ne on niin viriilei, menee vaikka tikapuut kun kahella jalala seisoo.
Olin tänään ostoksilla ja ihmisiä todella paljon paikalla. Ruuhkaa ihan ja en oikein pidä siitä, kun ei ehdi edes rauhassa katsella mitään, kun toinen hengittää niskaan. Vastapuolena sitten toisaalta jos yrität itse nopeasti edetä niin joku on aina tiellä. Näin mieluummin käyn rauhallisina aikoina. Nyt vaan en mennyt näihin viikonloppukäynteihin. Seuraavaksi kyllä menen arkena.
Pahin tilanne varmaan on se, kun tulee kaupasta ja pakkaa autoa ja kärry on hieman leveästi ja eikö jonkun täydy siihen viereen ängetä ja minä yritin nopeasti kärryä siirtää ja viimeisiä tavaroita saada samalla autoon. Joillakin on niin hirveä kiire, että ajavat melkein kärryt kumoon siinä sivussa. Joku asia ehkä unohtuu. En minäkään toisia jyrää. Väistän ja odotan hetken myös ja tarkkailen ihmisiä, että jos tulee iso ryhmä niin väistän jne.
Se kesässä on itselleni aina hieman raskasta etten pidä väkijoukoista tai ruuhkasta yhtään. Näin jo nyt huomaa täälläkin sen, kuinka viikonloput ja tällaiset vaput yms alkavat olla niitä päiviä jolloin ostosreissut ovat jo hieman liian "ahtaita" itselleni ihmisten suhteen. Helppoa toki täällä valittaa ja joku sanoisi, että täällä nyt on hiljaista.
No, kirppikseltä pari hupparia taas parilla eurolla. Otan toisen käyttöön ja toinen parempi kaappiin. Puutarhamyymälästä hain multaa, koska nämä omenapuun varteet pitää ainakin jossain vaiheessa istuttaa. Niistä kolme lähti kasvamaan ja neljäs ei vielä ole lähtenyt. Ovat siis sisällä ruukussa ja istutan myöhemmin maahan. Toki tulen varmaan (joidenkin iloksi ja joidenkin harmiksi) istuttamaan tähän pihaan vielä jotain.
Kirsikkaa ja luumua pari puuta tämä kesänä istutan. Se on varma juttu jo. Talvella päätetty asia ja tuolla oli lempikirsikkaani nyt (ei ollut viime kesänä) niin sellaisen puun ostan jossain vaiheessa. Älkää pyydän tähän tarttuko, koska itselleni tärkeitä juttuja nämä. Minä itse kannan vastuun sitten elämästä myös näissä jutuissa. Muuten kävelyllä olin ja nyt ollut kesäinen sää. Ihan hyvä fiilis ollut.
köyhyys tuo pahin sairaus. Kun ihminen on köyhä on se äärimmäisen luontaantyöntävää. Tätä aika kuuluu rikkaille ja menestyville valkeille hampaille.
Mies pelkäsi hammaslääkäriä ja purukalusto oli karmeassa kunnossa, yksi hammas jo poistettu. Minullakin on hammaslääkärikammo joten ymmärsin miehen tunteet ja koetin suostutella edes tarkastukseen, lupasin lähteä tueksi. Mies suuttui ettei ole 5vuotias! Mies myös joi paljon, pystyi käymään töissä eikä hänestä helposti huomannut että useampi kalja jo mennyt mutta silti ärsytti katsoa sitä tissuttelua.
Yhtenä perjantaina oltiin terassilla, olin lupautunut miehen seuraksi kun olin lähdössä viikoksi lomalle äitini kanssa emmekä näkisi vähään aikaan. Mies oli kalpea ja sairaan oloinen. Kun kävelimme miehen asunnolle kulki kaksinkerroin ja oksenteli, sanoin että nyt on jokin vikana. Mies kieltäytyi menemästä päivystykseen. Lauantaina sain viestin että oli mennyt kuitenkin sairaalaan ja että hänellä on haimatulehdus. Keskiviikkona viestitti, että häneltä vietiin kaikki hampaat. Luulin vitsiksi mutta laittoi kuvan. Kuulemma jokin tulehdus levinnyt sydämeen ja että oli teholla. Kysyin mihin se haimatulehdus hävisi, mies että on mulla sekin!
En vain pystynyt enää jatkamaan suhdetta, sillä tiesin, että haimatulehdus oli tullut juomisesta enkä myöskään ollut valmis kolmekymppisenä tapailemaan miestä jolla tekarit.
Mä en tajua niitä ihmisiä ketkä nimittelee toista läskiksi (oli se sit mies joka haukkuu naista läskiksi tai nainen joka haukkuu miestä läskiksi) toi läski on niin ruma sana. Parempi olisi vaan sanoa että nainen/mies oli "liian ylipainoinen" yms.
Vielä ei ole jankkaajat keksineet, miten saisi Ankkalinnan väännettyä Hartolaksi ja Akun - tai ehkä Iineksen - Dorikseksi. KÄÄK!
Mutta nyt menen pistämään sytostaatit ja jatkamaan The Staircase -sarjan katsomista. Nauttikaa kesäisestä illasta, huomiseksi on luvattu taas kylmempää ja sadetta.
Hyvää yötä nasut!
Kirjoitin Pitkikselle selityksen lehmät lentää sanontaan, ja taas oli viesti poistunut. Ylläpito voisi ilmoittaa, ettei turhan pitkää raapustaisi!
Jos jossia ei ois, niin lehmätkin lentäis ja miltäs se tuntuis, kun hatulle tippuis.
Näin siis koko sanonta.
Vierailija kirjoitti:
köyhyys tuo pahin sairaus. Kun ihminen on köyhä on se äärimmäisen luontaantyöntävää. Tätä aika kuuluu rikkaille ja menestyville valkeille hampaille.
Laita korkki kiinni.
Tämä on se eksoottinen runkkari.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/48a9942f-ae34-4584-b24b-1f37590dff9e
Katson Niagaraa. Menneen maailman kauneusihanne. On toki kauniimpi kuin nykyiset kauneusihanteet.
Omistan tämän biisin kaikille ihmisille, jotta ovat minua pahoin loukanneet. Typeräähän se on sanoisi joku, mutta samalla ehkä jonakin päivänä joku heistä miettii, että "joku katselee häntä lasin läpi" ja hän muistaa ne hetket, kun teki väärin. Koska elämässä sattuu kaikenlaista ja ei ole takuuta siitä, että jokaisena päivänä tähdet ovat suotuisia jos niin voi sanoa. Joku uskoo karmaan ja ehkä tämä on itselleni paras keino yrittää uskoa siihen.
Stone Sour - Through glass
Olen ratkaissut dementikon kahvinkeittimen salaisuuden. Katkaisen virran kaadettuani ensimmäisen kupillisen ja napsautan virran takaisin päälle, saan toisenkin kupillisen lämpimänä. Vinkkinä teeteelle, jos olet katselulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut dementikon kahvinkeittimen salaisuuden. Katkaisen virran kaadettuani ensimmäisen kupillisen ja napsautan virran takaisin päälle, saan toisenkin kupillisen lämpimänä. Vinkkinä teeteelle, jos olet katselulla.
Nykykeittimet sammuvat itsestään noin parin tunnin päästä, onneksi. Onhan se parempi, jos itse sammuttaa keittimen.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan Kostaja pian herää kaipaamaan Doristaan?🥰💕 On se rakkautta! 💕
Nöyryyttävää vongata miehen perään, hillitse itsesi d! Etkö muista sitäkään, että hän on kertonut, että syttyy vain hoikista. Tyydy tappioosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykykeittimet sammuvat itsestään noin parin tunnin päästä, onneksi. Onhan se parempi, jos itse sammuttaa keittimen.
Mun keitin sammuttaa itse itsensä 15 ? minuutin päästä. Jos ensimmäisen kupillisen kaatamisen jälkeen juon kahvin, käyn tupakalla ja vessassa ja kun haen lisää kahvia, virta on jo pois ja kahvi kannussa kylmää, siksi tuo välikatkaisu, pysyy virta päällä ja kahvi lämpimänä.
Kun taasen kevät saa, murtunut on valta lumen jään, käy silloin valkovuokot kukkimaan.
On hetki, jolloin tuuli uinahtaa...
Tiritombaa, kesyt sisiliskot ja salamanterit
Vierailija kirjoitti:
Katson Niagaraa. Menneen maailman kauneusihanne. On toki kauniimpi kuin nykyiset kauneusihanteet.
Katsoin tämän Areenasta. Olen nähnyt monta kertaa. Kässäri on monisyinen, syvällinen ja traaginen. Ihmisten kohtalot on satuttavia. Nykyään harvoin näkee tämän tason leffoja. Maailma on pinnallistunut ja käsikirjoittajat joutuvat ottamaan huomioon kassojen kilinän. Nyt pelastetaan ihmiskuntaa tai käydään taistelua tietokoneita vastaan. Marilynin kohtalo surettaa. Halusi tulla varteenotettavaksi näyttelijäksi, eroon bimbon roolista. Olisipa näkemässä nyt omien loistavien suoritustensa kuolemattomuuden. Jossain muistelmissa kerrotaan läpimurtoleffan jälkeen sanoneen: Now I have sucked my last cock. Silloin me toosta ei tiedetty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun keitin sammuttaa itse itsensä 15 ? minuutin päästä. Jos ensimmäisen kupillisen kaatamisen jälkeen juon kahvin, käyn tupakalla ja vessassa ja kun haen lisää kahvia, virta on jo pois ja kahvi kannussa kylmää, siksi tuo välikatkaisu, pysyy virta päällä ja kahvi lämpimänä.
Mua ei haittaa kylmä kahvi, useinkin unohtuu kuppiin ja juon silti. Kesähelteillä on oiva janojuoma. Katsoin eilen Tie Pohjoiseen elokuvan, hiukan oli näyttelijät nuoria 2012. Oli tosi vaikuttavia kohtia, varsinkin Veskun laulu. Jostain syystä en tätä ollut aiemmin nähnytkään. Kyllä tiukilla on monet näyttelijät näissä kulttuurin kustannussäästöissä. Markku Toikkakin alkoi metsurin hommiin, kun ei omia töitä ole. Ja monet muut tekee "hanttihommia", jos saa niitäkään.
Kertokaahan lempileffojanne :)
Tällaiset naiset ei yleensä ole turhan tarkkoja miehestä, kunhan heistä saa sen dopamiiniannoksen joten siksi normaaleja naisia vaikeasti saavalla miehellä on todennäköisempää törmätä tällaisiin "hulluihin" naisiin.