Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin vasta, että ei tämä ehkä ihan tavallista ole (sisarus-suhteesta)

Vierailija
30.09.2026 |

Ollaan jo veljen kanssa lähes 60 vuotiaita, emmekä ole koskaan käyneet toistemme kodeissa. Välimatkaa ollut n.40 vuotta alta 200km. Turha kai sanoa, että emme koskaan myöskään soittele tai viestittele. Mitään riitaa ei tietääkseni ole, mutta olemme vaan niin erilaisia. En tiedä miten tässä on näin edes käynyt. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia tuo on. Ei kaikki sukulaiset ole yhtään samanhenkisiä, miksi turhaan pitää väkisin yhteyksiä. Riittää, että ei olla riidoissa ja tarvittaessa voi mennä samaan tilaankin.

Vierailija
2/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tavallista, muualla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolla ei tapahdu yhtään mitään hyvää. Ei ole mitään "näin tämän kuuluu olla", ei ainakaan vähänkään avarammin ajattelevien parissa.

Vierailija
4/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo niin poikkeavaa, minä olen käynyt pari kertaa siskon luona, mutta hän ei meille tai ed asunnossani. Luulen kyllä, että välimatka tekee osansa ja se, etten asu pk-seudulla. 

Vierailija
5/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö koskaan missään muualla? Sukujuhlissa, vanhempienne luona (aiemmin tai kenties vielä nykyäänkin)? Oletteko millään tavalla toistenne elämissä?

Minä olen jatkuvasti tekemisissä kahden siskoni kanssa (asutaan 500-600 km päässä toisistamme), mutta vanhimpaan siskoon meni välit muutama vuosi sitten, kun me nuoremmat tajuttiin hänen kusettaneen meitä vuosikaudet.

Vierailija
6/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö koskaan missään muualla? Sukujuhlissa, vanhempienne luona (aiemmin tai kenties vielä nykyäänkin)? Oletteko millään tavalla toistenne elämissä?

Minä olen jatkuvasti tekemisissä kahden siskoni kanssa (asutaan 500-600 km päässä toisistamme), mutta vanhimpaan siskoon meni välit muutama vuosi sitten, kun me nuoremmat tajuttiin hänen kusettaneen meitä vuosikaudet.

Eipä kyl nähdä. Ei ole mitään sukujuhlia ja vanhemmat ovat kuolleet jo ajat sitten (Olisivat nykyään eläessään lähes 100 vuotiaita) 

Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä