Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (5953)

Vierailija
5921/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästiin kuitenkin pyöräilemään kun sää selkeni. Nyt on simaa ja munkkirinkilöitä.

Matkan varrella on kalakauppa, sieltä huomiseksi kalamurekepihvit muusin seuraksi.

Luumupuu istutettiin, orvokit ruukkuihin.

Takapihan maa on tosi kovaa, savista ja kivistä. Mies sai tovin ahertaa että saatiin kuoppa kaivettua.

Oltiinpa reippaita!

Nimistä- minusta Hertta on ihana nimi!

Joskus puhumme kuvitteellisista lapsistamme. Essi ja Otto- Petteri olisivat tehneet sitä ja tätä.

Olemme vela-pariskunta siis.

Minun tyttäreni olisi ollut Kanerva.

Minä olisin halunnut poikani nimeksi Walter (erään lempikirjani sankarin mukaan),  mutta puolisoni tunsi paikallisen juopporähjääjän, joka oli Valtteri ja hän kieltäytyi ehdottomasti siitä nimestä. Minä itse sain isäni ihaileman näyttelijättären nimen. Kiitos isälle, hyvä harvinainen nimi. 

Vierailija
5922/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörri-alapeukuttaja

Toivotan sinullekin valoisaa Vappua. Kukapa tietäisi, miksi sinusta tuli tuollainen ilkiö? Kirjoittaisit mukavia joukon jatkona, ja jos et kerrassaan osaa osallistua myönteisesti, ehkä kannattaisi pysyä vaiti.

Elämä on aivan liian lyhyt yrmyilyyn :) eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mörri-alapeukuttaja

Toivotan sinullekin valoisaa Vappua. Kukapa tietäisi, miksi sinusta tuli tuollainen ilkiö? Kirjoittaisit mukavia joukon jatkona, ja jos et kerrassaan osaa osallistua myönteisesti, ehkä kannattaisi pysyä vaiti.

Miksi edes katsot niitä, jos pahoitat mielesi jostain mitättömästä alapeukusta. Hypi yli.  Jokainen saa peukuttaa ihan miten haluaa, mielipiteen vapaus on laissakin, minä en peukuta ylös enkä alas, ihan turhia. 

Vierailija
5924/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörri-alapeukuttaja

Miksi edes katsot niitä, jos pahoitat mielesi jostain mitättömästä alapeukusta. Hypi yli.  Jokainen saa peukuttaa ihan miten haluaa, mielipiteen vapaus on laissakin, minä en peukuta ylös enkä alas, ihan turhia. 

Näin taas väännettiin mukava viesti huonoksi

- eri - 

En minäkään seuraa peukkuja, joskus huomaan kymmenet peukut hetkessä = spämmäys

Vierailija
5925/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörri-alapeukuttaja

K Ä Ä K

Vierailija
5926/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, Doris on päässyt banneista, sen huomaa.

Vierailija
5927/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bannit sulla on, sanonko mä missä

Tsau

Vierailija
5928/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ollut mukava viesti, vaan piiloaggressiivinen, ylemmyydentuntoinen ja muita kontrolloiva. Ei kukaan ole toisensa vartija täällä. Ei tarvita holhousta tai ohjeistusta.

Vierailija
5929/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappurähinä alkaa! Töttöröö 🥳🥳🥳🥳🥳

Vierailija
5930/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappurähinä alkaa! Töttöröö 🥳🥳🥳🥳🥳

En taho rähinää, tahon ilonpitoo riemukkaat, iloiset ja tirlittanit :)

Vierailija
5931/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D sai bannit väkivaltaviestiensä ja spämmäyksiensä vuoksi, mutta taas jatkuu sama riitely. Olikin asiallista pari päivää. 

Ja sinä muka tiedät tämän, koska?

En usko sanaakaan :(

Koska pyysin sulle banneja väkivaltaviestien ja spämmien vuoksi ja sait ne. Tiedän. 

Ehkä itse uskot satuiluusi. Muut ei. Ootko ihan pimeä?

Joka toisia haukkuu on itse,  suuren ajattelijan mukaan   :)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörri-alapeukuttaja

Tämä on ylimielinen ja piilovittuileva viesti. Ei mukava todellaaan. 

Miksi et itse noudata antamaasi vinkkiä: Elämä on liian lyhyt yrmyilyyn? Ja riitelyyn. Miten sinä jaksatkin. Aloitit taas turhasta.

Sivusta tähän. Älä käytä v-sanaa, jos tahdot viestisi otettavan tosissaan. Muutoin annat itsestäsi alhaisen, typerän kuvan haistattelullasi. Ok?

Vittuilu on ihan hyväksyttävä sana ihan ministeritasolla. Miksei siis täällä, kun täällä on juuri sitä. 

Tuli muuten just sama mieleen. Arkadianmäellä istuvien typpien pitäisi olla kansalaisille esimerkkinä ja jos esimerkki on tuo, niin tietenkin  kansa myös toimii samoin.

Vierailija
5933/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörri-alapeukuttaja

Miksi et itse noudata antamaasi vinkkiä: Elämä on liian lyhyt yrmyilyyn? Ja riitelyyn. Miten sinä jaksatkin. Aloitit taas turhasta.

Sivusta tähän. Älä käytä v-sanaa, jos tahdot viestisi otettavan tosissaan. Muutoin annat itsestäsi alhaisen, typerän kuvan haistattelullasi. Ok?

Vittuilu on ihan hyväksyttävä sana ihan ministeritasolla. Miksei siis täällä, kun täällä on juuri sitä. 

Se on hyvin voimallinen ja vanha hyvä suomen sana ja sitä voi käyttää, kun asiayhteys ja konteksti sitä vaativat. Laikitekstiin ja lasten kirjoihin se ei sovi.

Vierailija
5934/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, oravainen. Vaikenen taas.

Vierailija
5935/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, oravainen. Vaikenen taas.

Vaikene lopullisesti ja anna muille kirjoitusrauha. Sinua ei kaivata pilaamaan keskusteluja. 

Vierailija
5936/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mörri-alapeukuttaja

En ole alapeukuttaja enkä mikään peukuttaja. Mutta jos sulle peukut on tärkeitä, voit saada mun peukut, mulla ei ole niille kyttöä. Ole hyvä.

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍.

Vierailija
5937/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörri-alapeukuttaja

Tuli muuten just sama mieleen. Arkadianmäellä istuvien typpien pitäisi olla kansalaisille esimerkkinä ja jos esimerkki on tuo, niin tietenkin  kansa myös toimii samoin.

Ne tyypit taitaa olla  läpileikkaus kansasta. Kansalaisethan ne on sinne äänestäneet, oikeanlaisiksi katsomansa. Edustavat siellä valitsijoitaan. Sieltä näkee Suomen koko kuvan. Ne ajat, kun kansalaisia yritettiin sivistää, on takanapäin. Ei ole enää tietoiskuja ja opetusohjelmia telkkarissakaan. Kohderyhmäajattelu vallalla ohjelmissa. Joillekin luontodokkareita, toisille nakudeittailua.

Vierailija
5938/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörri-alapeukuttaja

En ole alapeukuttaja enkä mikään peukuttaja. Mutta jos sulle peukut on tärkeitä, voit saada mun peukut, mulla ei ole niille kyttöä. Ole hyvä.

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍.

Mäkään en käytä näitä koskaan, saat multakin. Ole hyvä: 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Pyydä lisää, jos tulee taas paha mieli. 👍👍👍👍

Vierailija
5939/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soo soo, eipä nyt riehaannuta. Mä en käytä vappuväkijuomia, niin ne on tässä 🍾🍷🍸🍹🍺🍻🥂

mutta mä en nyt taidakaan antaa niitä kenellekään, että ollaan ihmisiksi.

Vierailija
5940/5953 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuherkutteluun porkkanakakku, juustoja, suolakeksejä ämpärillä ja perunasalaattia, juomina kuohuvaa ja valkoviiniä. En nauti överesti, niin ei ole punainen ämpäri tarpeen. Marjaan ja sieneen ajattelin mennä sitten kun on niiden aika.

Norppaliveä olen koettanut katsella, ei vaan onnistu kun ladataan, ladataan, ladataan. Kohta 40 minuuttia ladannut, missä vika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi