Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (5953)
Mörri-alapeukuttaja
Toivotan sinullekin valoisaa Vappua. Kukapa tietäisi, miksi sinusta tuli tuollainen ilkiö? Kirjoittaisit mukavia joukon jatkona, ja jos et kerrassaan osaa osallistua myönteisesti, ehkä kannattaisi pysyä vaiti.
Elämä on aivan liian lyhyt yrmyilyyn :) eikö?
Vierailija kirjoitti:
Mörri-alapeukuttaja
Toivotan sinullekin valoisaa Vappua. Kukapa tietäisi, miksi sinusta tuli tuollainen ilkiö? Kirjoittaisit mukavia joukon jatkona, ja jos et kerrassaan osaa osallistua myönteisesti, ehkä kannattaisi pysyä vaiti.
Miksi edes katsot niitä, jos pahoitat mielesi jostain mitättömästä alapeukusta. Hypi yli. Jokainen saa peukuttaa ihan miten haluaa, mielipiteen vapaus on laissakin, minä en peukuta ylös enkä alas, ihan turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörri-alapeukuttaja
Miksi edes katsot niitä, jos pahoitat mielesi jostain mitättömästä alapeukusta. Hypi yli. Jokainen saa peukuttaa ihan miten haluaa, mielipiteen vapaus on laissakin, minä en peukuta ylös enkä alas, ihan turhia.
Näin taas väännettiin mukava viesti huonoksi
- eri -
En minäkään seuraa peukkuja, joskus huomaan kymmenet peukut hetkessä = spämmäys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörri-alapeukuttaja
K Ä Ä K
Okei, Doris on päässyt banneista, sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Bannit sulla on, sanonko mä missä
Tsau
Tuo ei ollut mukava viesti, vaan piiloaggressiivinen, ylemmyydentuntoinen ja muita kontrolloiva. Ei kukaan ole toisensa vartija täällä. Ei tarvita holhousta tai ohjeistusta.
Vappurähinä alkaa! Töttöröö 🥳🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Vappurähinä alkaa! Töttöröö 🥳🥳🥳🥳🥳
En taho rähinää, tahon ilonpitoo riemukkaat, iloiset ja tirlittanit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D sai bannit väkivaltaviestiensä ja spämmäyksiensä vuoksi, mutta taas jatkuu sama riitely. Olikin asiallista pari päivää.
Ja sinä muka tiedät tämän, koska?
En usko sanaakaan :(
Koska pyysin sulle banneja väkivaltaviestien ja spämmien vuoksi ja sait ne. Tiedän.
Ehkä itse uskot satuiluusi. Muut ei. Ootko ihan pimeä?
Joka toisia haukkuu on itse, suuren ajattelijan mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörri-alapeukuttaja
Tämä on ylimielinen ja piilovittuileva viesti. Ei mukava todellaaan.
Miksi et itse noudata antamaasi vinkkiä: Elämä on liian lyhyt yrmyilyyn? Ja riitelyyn. Miten sinä jaksatkin. Aloitit taas turhasta.
Sivusta tähän. Älä käytä v-sanaa, jos tahdot viestisi otettavan tosissaan. Muutoin annat itsestäsi alhaisen, typerän kuvan haistattelullasi. Ok?
Vittuilu on ihan hyväksyttävä sana ihan ministeritasolla. Miksei siis täällä, kun täällä on juuri sitä.
Tuli muuten just sama mieleen. Arkadianmäellä istuvien typpien pitäisi olla kansalaisille esimerkkinä ja jos esimerkki on tuo, niin tietenkin kansa myös toimii samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörri-alapeukuttaja
Miksi et itse noudata antamaasi vinkkiä: Elämä on liian lyhyt yrmyilyyn? Ja riitelyyn. Miten sinä jaksatkin. Aloitit taas turhasta.
Sivusta tähän. Älä käytä v-sanaa, jos tahdot viestisi otettavan tosissaan. Muutoin annat itsestäsi alhaisen, typerän kuvan haistattelullasi. Ok?
Vittuilu on ihan hyväksyttävä sana ihan ministeritasolla. Miksei siis täällä, kun täällä on juuri sitä.
Se on hyvin voimallinen ja vanha hyvä suomen sana ja sitä voi käyttää, kun asiayhteys ja konteksti sitä vaativat. Laikitekstiin ja lasten kirjoihin se ei sovi.
Kiitos, oravainen. Vaikenen taas.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, oravainen. Vaikenen taas.
Vaikene lopullisesti ja anna muille kirjoitusrauha. Sinua ei kaivata pilaamaan keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Mörri-alapeukuttaja
En ole alapeukuttaja enkä mikään peukuttaja. Mutta jos sulle peukut on tärkeitä, voit saada mun peukut, mulla ei ole niille kyttöä. Ole hyvä.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörri-alapeukuttaja
Tuli muuten just sama mieleen. Arkadianmäellä istuvien typpien pitäisi olla kansalaisille esimerkkinä ja jos esimerkki on tuo, niin tietenkin kansa myös toimii samoin.
Ne tyypit taitaa olla läpileikkaus kansasta. Kansalaisethan ne on sinne äänestäneet, oikeanlaisiksi katsomansa. Edustavat siellä valitsijoitaan. Sieltä näkee Suomen koko kuvan. Ne ajat, kun kansalaisia yritettiin sivistää, on takanapäin. Ei ole enää tietoiskuja ja opetusohjelmia telkkarissakaan. Kohderyhmäajattelu vallalla ohjelmissa. Joillekin luontodokkareita, toisille nakudeittailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörri-alapeukuttaja
En ole alapeukuttaja enkä mikään peukuttaja. Mutta jos sulle peukut on tärkeitä, voit saada mun peukut, mulla ei ole niille kyttöä. Ole hyvä.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍.
Mäkään en käytä näitä koskaan, saat multakin. Ole hyvä: 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pyydä lisää, jos tulee taas paha mieli. 👍👍👍👍
Soo soo, eipä nyt riehaannuta. Mä en käytä vappuväkijuomia, niin ne on tässä 🍾🍷🍸🍹🍺🍻🥂
mutta mä en nyt taidakaan antaa niitä kenellekään, että ollaan ihmisiksi.
Vappuherkutteluun porkkanakakku, juustoja, suolakeksejä ämpärillä ja perunasalaattia, juomina kuohuvaa ja valkoviiniä. En nauti överesti, niin ei ole punainen ämpäri tarpeen. Marjaan ja sieneen ajattelin mennä sitten kun on niiden aika.
Norppaliveä olen koettanut katsella, ei vaan onnistu kun ladataan, ladataan, ladataan. Kohta 40 minuuttia ladannut, missä vika?
Minä olisin halunnut poikani nimeksi Walter (erään lempikirjani sankarin mukaan), mutta puolisoni tunsi paikallisen juopporähjääjän, joka oli Valtteri ja hän kieltäytyi ehdottomasti siitä nimestä. Minä itse sain isäni ihaileman näyttelijättären nimen. Kiitos isälle, hyvä harvinainen nimi.