Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden rahat ei vaan yksinkertaisesti riitä elämiseen?

Vierailija
30.09.2026 |

Joudun elämään velaksi jatkuvasti enkä jaksa tätä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Nytkin tilillä 0,28 e. Sillä on pärjättävä vielä yli viikko. Kaapeissa ei paljoa mitään ole.

Vierailija
2/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha työtön nainen. Työttömyyskorvaus 595 euroa, ei muita tukia. Joudun syömään säästöjäni jotka olen hankkinut pienipalkkaisesta työstäni todella kitkuttelemalla. Ja sitte näille narkkareille yms hunsvoteille maksetaan ruhtinaallisia summia. Vihaksi pistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha työtön nainen. Työttömyyskorvaus 595 euroa, ei muita tukia. Joudun syömään säästöjäni jotka olen hankkinut pienipalkkaisesta työstäni todella kitkuttelemalla. Ja sitte näille narkkareille yms hunsvoteille maksetaan ruhtinaallisia summia. Vihaksi pistää.

Miksi et siis laske näitä säästöjä rahaksi? Hyvinhän sä tunnut pärjäävän, jos säästöjäkin on vielä jäljellä.

Ap

Vierailija
4/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että Tokmannin perustajan mielestä teillä ei ole oikeutta minkäänlaiseen elintasoon joten teidän pitäisi vain olla hiljaa ja kiitollisia 

Vierailija
5/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos verenpaineet nousee.  Nyt huomasin kuinka kallista sairastaminen on kun kolahti omalle kohdalle vaikka eläke netto liki 2000€.  

Vierailija
6/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon säästyy jos syö lähinä puuroa ja välillä kananmunia vaikka karjalanpiirakoilla munavoina. Liha jää pois ellei sitten halua spakettia kerran kuussa tmv. Opi luopumaan saavutetuista eduista ja elintasoista. 

Vierailija
7/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Nytkin tilillä 0,28 e. Sillä on pärjättävä vielä yli viikko. Kaapeissa ei paljoa mitään ole.

Mun tilillä on 300 euroa ja sillä on pärjättävä tuleva kuukausi. Ja tuostakin summasta menee vielä 100 euroa laskuihin.

Ap

Vierailija
8/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et siis laske näitä säästöjä rahaksi? Hyvinhän sä tunnut pärjäävän, jos säästöjäkin on vielä jäljellä.

Ap

Ei säästöt mikään pohjaton kaivo ole josta voi nostaa mitä tahansa milloin tahansa. Ne on ehkä säästetty eläkevuosiksi tai hitto vie omiin hautajaisiin, eikä ruokarahaksi.

Eri kommentoija.

Vierailija
9/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen rahaa kuukaudeksi. Vieläkö tässä iässä on lähdettävä rikoksen poluille että selviää hengissä, sitä olen tässä miettinyt.  t. nainen 54v

Vierailija
10/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei säästöt mikään pohjaton kaivo ole josta voi nostaa mitä tahansa milloin tahansa. Ne on ehkä säästetty eläkevuosiksi tai hitto vie omiin hautajaisiin, eikä ruokarahaksi.

Eri kommentoija.

Niin kauan kun säästöjä on jäljellä, niin ei ole mitään hätää. Ja sitten kun ne on loppu, niin pääsee käsiksi näihin jättitukiin, joita maksetaan hunsvoteille.

Ap

Vierailija
11/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos verenpaineet nousee.  Nyt huomasin kuinka kallista sairastaminen on kun kolahti omalle kohdalle vaikka eläke netto liki 2000€.  

Selvitä lääkkeet mitä sulle tungetaan yksi kerralla mitä oikeasti ovat ja haluatko niitä oikeasti, auttavatko edes?

3/4 karsiutuu nopeasti, ne kalliit, kun hieman oppii kyseenalaistamaan. Muista se on sama jäörjenkäyttä joka tienaamistarkoituksessa tuo miljoona sossupummia ja joka määrää kymmenen+ lääkettä. 

Vierailija
12/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sossust aina saa, jos ei rahat riitä.

Vierailija
13/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisit kalliin erikoiskahvin ostamatta ja avokadoleivät vähemmälle....... Tuhlaavat vellihousut..... Me teimme ahkerasti töitä......Jumala suo hyville ihmisille rikkaudet....  t:Jarmo 72v

Vierailija
14/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl sossust aina saa, jos ei rahat riitä.

Ei kyllä saa.

Ap

Vierailija
15/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eri kommentoija.

Tämä! Itse säästin sairaalakuluja varten koska olen sairaalloinen ja luulen että nykyaikana ei paljoa hoitoja saa ellei maksa. 

Vierailija
16/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki kuka tai mikä instanssi maksaa narkkareille yms hunsvoteille ruhtinaallisia summia? Ja millaisia summia ja millä perusteella? Itse en nimittäin tiedä, vaikka olen alalla töissä.

Vierailija
17/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eri kommentoija.

Niin kauan kun säästöjä on jäljellä, niin ei ole mitään hätää. Ja sitten kun ne on loppu, niin pääsee käsiksi näihin jättitukiin, joita maksetaan hunsvoteille.

Ap

Kerro lisää jättituista ja ketkä ovat ne "hunsvotit", jotka niitä saavat.

Vierailija
18/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon säästyy jos syö lähinä puuroa ja välillä kananmunia vaikka karjalanpiirakoilla munavoina. Liha jää pois ellei sitten halua spakettia kerran kuussa tmv. Opi luopumaan saavutetuista eduista ja elintasoista. 

Tämähän on valtiolle loistava ehdotus. Vielä kun karsitaan terveydenhuollon saatavuutta, niin kuihtuu köyhät pois sukkelasti. Pelkillä kaloreilla kun ei kovin pitkää ikää kannata odottaa. 

Vierailija
19/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elättää vain itseään, ei siihen kovin suuria summia vaadita.

Toki asumismenot, mutta niissä on asetuttava suu säkkiä myöten.

Vierailija
20/35 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että Tokmannin perustajan mielestä teillä ei ole oikeutta minkäänlaiseen elintasoon joten teidän pitäisi vain olla hiljaa ja kiitollisia 

No Tokmannin omistaja on oikeassa. Miksi esim ideologisesti työttömillä on yleensä mitään oikeuksia tukiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan