Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (5943)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörri-alapeukuttaja
Toivotan sinullekin valoisaa Vappua. Kukapa tietäisi, miksi sinusta tuli tuollainen ilkiö? Kirjoittaisit mukavia joukon jatkona, ja jos et kerrassaan osaa osallistua myönteisesti, ehkä kannattaisi pysyä vaiti.
Elämä on aivan liian lyhyt yrmyilyyn :) eikö?
En ole alapeukuttaja enkä mikään peukuttaja. Mutta jos sulle peukut on tärkeitä, voit saada mun peukut, mulla ei ole niille kyttöä. Ole hyvä.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍.
Mäkään en käytä näitä koskaan, saat multakin. Ole hyvä: 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pyydä lisää, jos tulee taas paha mieli. 👍👍👍👍
Voi kun toiselle on tullu paha mieli. Mitäs nyt keksitään? Peukut on ilkeitä sulle, niinkö? Voi ettäs. Otetaan kaikki peukut kiinni ja pudotetaan ne vessan pönttöön . Noin ! Sinne meni. Helpottiko pikku Tinttaliisan oloa?
Tinttaliisa :)
Vierailija kirjoitti:
Vappuherkutteluun porkkanakakku, juustoja, suolakeksejä ämpärillä ja perunasalaattia, juomina kuohuvaa ja valkoviiniä. En nauti överesti, niin ei ole punainen ämpäri tarpeen. Marjaan ja sieneen ajattelin mennä sitten kun on niiden aika.
Norppaliveä olen koettanut katsella, ei vaan onnistu kun ladataan, ladataan, ladataan. Kohta 40 minuuttia ladannut, missä vika?
Jos norpat on lähteneet vapun viettoon.
Vapputerveiset kaikille titityille, tipitiille, västäräkeille ja ilolintusille.
Palaan ehkä huomenna, nyt skoolaan skumppaa mieheni kanssa ja herkkuruokaa nautimme.
Voi kun toiselle on tullu paha mieli. Mitäs nyt keksitään? Peukut on ilkeitä sulle, niinkö? Voi ettäs. Otetaan kaikki peukut kiinni ja pudotetaan ne vessan pönttöön . Noin ! Sinne meni. Helpottiko pikku Tinttaliisan oloa?