Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9990)

Vierailija
5941/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörri-alapeukuttaja

Toivotan sinullekin valoisaa Vappua. Kukapa tietäisi, miksi sinusta tuli tuollainen ilkiö? Kirjoittaisit mukavia joukon jatkona, ja jos et kerrassaan osaa osallistua myönteisesti, ehkä kannattaisi pysyä vaiti.

Elämä on aivan liian lyhyt yrmyilyyn :) eikö?

En ole alapeukuttaja enkä mikään peukuttaja. Mutta jos sulle peukut on tärkeitä, voit saada mun peukut, mulla ei ole niille kyttöä. Ole hyvä.

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍.

Mäkään en käytä näitä koskaan, saat multakin. Ole hyvä: 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Pyydä lisää, jos tulee taas paha mieli. 👍👍👍👍

Voi kun toiselle on tullu paha mieli. Mitäs nyt keksitään? Peukut on ilkeitä sulle, niinkö? Voi ettäs. Otetaan kaikki peukut kiinni ja pudotetaan ne vessan pönttöön . Noin ! Sinne meni.  Helpottiko pikku Tinttaliisan oloa?  

Tinttaliisa  :)  

Vierailija
5942/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappuherkutteluun porkkanakakku, juustoja, suolakeksejä ämpärillä ja perunasalaattia, juomina kuohuvaa ja valkoviiniä. En nauti överesti, niin ei ole punainen ämpäri tarpeen. Marjaan ja sieneen ajattelin mennä sitten kun on niiden aika.

Norppaliveä olen koettanut katsella, ei vaan onnistu kun ladataan, ladataan, ladataan. Kohta 40 minuuttia ladannut, missä vika?

Jos norpat on lähteneet vapun viettoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5943/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapputerveiset kaikille titityille, tipitiille, västäräkeille ja ilolintusille.

Palaan ehkä huomenna, nyt skoolaan skumppaa mieheni kanssa ja herkkuruokaa nautimme.

Vierailija
5944/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soo soo, eipä nyt riehaannuta. Mä en käytä vappuväkijuomia, niin ne on tässä 🍾🍷🍸🍹🍺🍻🥂

mutta mä en nyt taidakaan antaa niitä kenellekään, että ollaan ihmisiksi.

Osataan olla ihmisiksi muutenkin. Raittiiksi ihmiseksi olet hankkinut ihmeen paljon juomia. Oikeassa kyllä olet, jos joutuvat vääriin käsiin, voi meno olla täällä melkoinen. 

Vierailija
5945/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kaikki siveyden sipuleita vai onko railakkaita vappumuistoja? Vappupippaloita ja vappuheiloja? Anyone?

Vierailija
5946/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi nimen Kanerva tytölle. On kaunis nimi ja joskus tunsinkin tuonnimisen tytön.

Kaunis ilta tulossa. Kotosalla vaan ollaan, lasilliset simaa joimme ja munkkirinkilän söimme.

Nyt jatkuu kirjan luku kun telkastakaan ei tule mitään.

Vierailija
5947/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kaikki siveyden sipuleita vai onko railakkaita vappumuistoja? Vappupippaloita ja vappuheiloja? Anyone?

Mitä vappuna tahtui, sitä ei kerrota. Opiskelijavappuja v 1975- 1982 ja monenmoista on tullut tehtyä. 💃💕💫🥰😍😘😉💃💞💋

Vierailija
5948/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vappuna tahtui, sitä ei kerrota. Opiskelijavappuja v 1975- 1982 ja monenmoista on tullut tehtyä. 💃💕💫🥰😍😘😉💃💞💋

...tapahtui... Näköjään niin voimallisia muistoja, että menee senatkin sakaisin. 😂

Vierailija
5949/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sentään vähän armoa opiskeluihin liittyen ja hieman asioita eteenpäin. Näin todennäköisesti selviän kurssista ja päivä pelastui.  

Vierailija
5950/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten nimistä. Mulle kävi vähän "köpelösti" nuorena vaimokokelaana, kun juttelimme tulevan mieheni kanssa lapsista sitten joskus tulevaisuudessa, silloin olivat vasta isänsä silmän pilkkeenä. Niin onneton menin lupaamaan, että hän saa antaa nimet pojille ja minä vastaavasti tytöille. Lapsesta asti kun olin kolmesta tytöstä itselläni puhunut ja haaveillut, mutta elämä yllättää ;) saimme kolme pojan koltiaista ja isänsä heidän nimet sitten päätti, ihan hyvät nimet ja sain sentään toiset nimet minäkin päättää...Tyttöjen nimet vaan ovat mielestäni niin kauniita, tuo Kanerva ja monet muut luontoon liittyvät ovat lemppareitani.

Vierailija
5951/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet on kyllä jännä juttu. Iso osa identiteettiä. Mulla on ihan tavallinen nimi, mutta en kyllä haluaisi vaihtaa. Jotkut taas ei ole tykänneet omastaan ja vaihtaa joko toiseen nimeen tai lempinimeen. En vaihtanut sukunimeäkään miehen nimeen. En ajatellut siirtyväni hänen sukuunsa, vaan pysyväni omassani. Yhdysnimi ei taas olisi istunut arkiseen tyyliini. Vappukin on muuten naisen nimi.

Vierailija
5952/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku sellanen nimijutska, että jostain nimestä tulee toinenkin nimi mieleen. Niin kuin nyt tuo Kanerva, niin sen pariksi Onerva. Ja tietenkin Pirita ja Lirita, nämä oli siinä kotimaisessa elokuvassakin Onnellinen mies.

Täällä vauvapalstalla on välillä noita hassuttelunimiketjuja, kuten mikä nimeksi Li Minkan siskolle, niin nämä mua aina naurattaa, mutta yleensä nuo ketjut sitten äkkiä poistetaan, harmi kyllä.

Vierailija
5953/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua tuo nuorten puiston sotkeminen Hesassa vappu aattona. Ei mitään järkeä, jätetään kun siat roskat nurmikolle.

Vierailija
5954/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nopsaan kaupassa mutta ketään ei näkynyt ulkona muutamaa nuorta lukuun ottamatta. Missä ihmiset luuraa.

Vierailija
5955/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu, poistuu. Häirikkö miksi poistat todet viestit, etkö kestä, kun valheitasi paljastetaan?

Lopeta valehtelu ja poistot. Mene pois, jos et osaa olla!

Vierailija
5956/9990 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti vähään tyytyväinen ihminen, vaikka välillä valitan. Heti nytkin, kun opiskeluissa sain rauhaa ja toivoa kurssin läpi menosta ainakin niin olen jo hyvinkin tyytyväinen elämääni. Huoli poistui ainakin jossain määrin ja iloitsen siitä. 

Näin, kun iltalenkillä rauhassa saa kulkea kaunista hiekkatietä mäntykankaalla ja on lämmin ilta ja mustarastaat laulaa niin voin sanoa olevani ihan tyytyväinen elämääni kuitenkin. En minä juuri nyt tahtoisi olla missään muualla kuin täällä missä olen. Tämä riittää nyt. Joskus kaipaan seuraa enemmän, mutta muuten tämä hetki on ihan ok. Sinänsä kaikki hyvin nyt. 

Vierailija
5957/9990 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista vappuaamua!  

Heräsin lintujen lauluun jo auringon noustessa puiden takaa melkein silmissä. Lämmin sää eilen innosti pensaatkin viheriöimään.  Nyt aamulla vielä viileää sen verran, että piti laittaa tulet uuneihin.

Samalla tein vaatteiden korjauksia. Puuttuvia nappejakin piti ommella. Edesmenneen sukulaisen vanhasta kapioarkusta onneksi löytyi, kun ennen laitettiin kaikki talteen. Isoja ulsterin nappeja 50-60-luvulta, alusvaatteiden litteitä pahvinappeja sota-ajalta jne. Löytyipä surunappikin, jota oli tapana pitää vainajan muistoksi. Ja lopulta vihdoin ne paidan napitkin, joita oli tarkoitus hakea.

Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta nasut! Vietin riehakkaat vappubileet Nukku-Matin kanssa.  Bileet alkoi noin klo 18 ja päättyi klo 5:20. Vähän ajan päästä lähisuvun kanssa vappubrunssille ja pian sen jälkeen tuleekin lainakoira.  On taas syy lähteä kävelylle. 

Vierailija
5959/9990 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähes samanlaiset bileet kuin Lampaalla, unta riitti klo 20.00-06.00. Hyvä, että joskus nukuttaa näinkin hyvin :)

Vappupyöräily tehty.   Olipa mahtava lintujen laulukonsertti pitkin matkaa, sitruunaperhosia paljon lenteli ja yksi iso valkoinen.  Kyykäärme mateli edestäni metsää kohti. Kotipihassa tänään ensimmäinen pääskyspari spurttailee.

Mukavaa päivää miten sitä vietättekin! 

Vierailija
5960/9990 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapputerveiset kaikille titityille, tipitiille, västäräkeille ja ilolintusille.

Palaan ehkä huomenna, nyt skoolaan skumppaa mieheni kanssa ja herkkuruokaa nautimme.

Skumppapullo poksahtaa klo 12.00, tunnin verran vielä odottelen. Jostain syystä klo 12.00 tuntuu minusta sopivimmalta ajalta. Myös työväenlaulut kuuluvat vappuuni, muistoja punaisesta nuoruudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä