Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään karvoituksesta, mies ei ole tyytyväinen

Vierailija
24.07.2016 |

Olemme seurustelleet kohta vuoden. Suhteemme alkoi etäsuhteena koska asuimme eri puolella Suomea, tapasimme kuitenki silloin tällöin. Kun tapasimme toisiamme harvoin, minun oli helppo aina ennen tapaamista sheivata kaikki karvoitus alapäästä ja mies oli tyytyväinen. Kuitenkin kun tiesin ettemme tapaisi moneen viikkoon, en jaksanut yleensä siistiä alapäätäni millään tavalla. Nyt miehen työkomennus loppui ja hän asuu taas samassa kaupungissa, tapaamme luonnollisesti paljon useammin. Ongelmana on , että mies tottui etäsuhteessa siihen että alapääni on sileä kuin vauvan peppu. Minulla iho ärsyyntyy helposti jos pitää kokoajan karvoja ajella. Mies jopa sanoi, että se on hänelle deal breaker jos nainen ei ajele alapäätään sääännöllisesti. Miten mun kannattaa tuoda huoleni esille? Olipa typerä virhe minulta totuttaa mies poslariin etäsuhteessa, kun nyt odottaa sitä aina. :|

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deal breaker? You gotta break the deal.

Vierailija
2/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on pimppikarvoista kiinni , niin antaisin olla. Siis ihan oikeasti. Mieti nyt itsekin!

Ja kyllä, käyn itse sokeroinnissa kun ITSE haluan. Mies sanoo ettei karvat häntä haittaa.

Karvat tai ei, sen pitää olla jokaisen oma valinta! Jos toinen siihen patistaa tai parisuhde on siitä kiinni , niin suhde on erittäin pinnallinen eikä sillä juuri ole edellytyksiä toimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että sheivaat kaiken? Mullakin tulehtuu karvatupit tosta edestä jos niitä liikaa sheivailen. Siksi sokeroin/vahaan ne pois mutta "herkemmältä" alueelta sitten sheivailen ja tää toimii mulle.

Mies kuulostaa kyllä aika pinnalliselta.

Vierailija
4/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehen oma karvasto? Pistähän ajelemaan ne.

Vierailija
5/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä teet niinkuin mies käskee onko selvä !

Vierailija
6/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaihtoon tuollainen mies. Jos joku karvoitus on deal breaker, niin parempi diilata tämä breikki muualle.

Vierailija
7/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä!? Sano, että pidät pimppisi juuri siinä kunnossa, kuin itse haluat ja jos ei kelepaa niin saa lähteä lätkimään... Itse siistin alapääni säännöllisesti, mutta en tosiaan jaksa pitää posliinia jatkuvasti - se ärsyttää ihoa! Haluaako mies katsella nyppyistä ja punoittavaa pimpsaa mielummin, kuin siistiä ja terveen näköistä!?

Vierailija
8/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi ei siistisi partaansa? Niimpä. Ei tuo ole mitenkään kohtuuton pyyntö mieheltäsi, että pidät alapääsi hygieenisenä ja raikkaana, eli poslarina.

M26

Vierailija
9/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deal breaker -ilmaisun käyttö johtaa aina saman kirjoittajan jäljille. Tänään olet nuori nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi