Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (2689)
Jotenkin tulee taas mieleen vankilapsykiatrina toimineen Lauerman sanat, että missään ei ole niin paljon syyttömiä ihmisiä kuin vankilassa.
Kerron tähän väliin hyvin toimineen laihdutusvinkkini. Talvikilot, noin viitisen kiloa jo lähteneet tällä keinolla. Mulla varsinkin iltaisin tapana taapertaa jääkaapille, vaikkei oikein nälkääkään ole, siis napostelija oon. Olen jääkaapin oveen laittanut erään oranssikasvoisen maailmanjohtajan ison kuvan, jossa hän sormi pystyssä huutaa jotain varmaankin hirmu tärkeää. Aina kun tartun jääkaapin oveen, katson pakostakin kuvaa ja tulee jotenkin kummallisen etova tunne ja mahanpohjasta asti kouraisee. Eipä tee mieli enää mitään mässytettävää. Kyllä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Tylsissä asia setvittiin. Kukaan ei voinut todistaa otsikon alkuperää. Myös ketjun avaaja selvisi siellä. Et tainnut äikkäressu lukea? Soo soo. Karttanepistä sormille!
Kyllä sen voi selvittää. Kysy Sanomalta kenen osoitteesta alkuperäinen idea on lähetty! Ihan simppeli kysyä. Doris raukka on niin pahoin moraaliton, että sotkee itsensä vielä pahemmin suohon näillä viesteillään. Selkärankainen kunnon ihminen pyytäisi anteeksi ja pahoittelisi, narsisti ei siihen pysty koskaan.
Minulle on ihan sama, miten Doris minua nimittelet, olen niin monissa liemissä keitetty, ettei vaikuta yhtään mitään. Sinua minun tulee sääli. Sinun elämäsi perustuu valheille ja itsekkäille teoille, ne eivät koskaan anna pysyvää onnea sinulle. Moraalittomuutesi ei anna tyyntä elämää koskaan. Surullista.
Ei tästä tarvitse riidellä sen enempää. Tiedän ettei se johda mihinkään. Kiitos sinulle, joka toit totuuden tänään esiin. T. Äikkä, Tylsien keksijä ja ketjuun kirjoittaja. Pidetään tylsää!"
Vierailija kirjoitti:
Kerron tähän väliin hyvin toimineen laihdutusvinkkini. Talvikilot, noin viitisen kiloa jo lähteneet tällä keinolla. Mulla varsinkin iltaisin tapana taapertaa jääkaapille, vaikkei oikein nälkääkään ole, siis napostelija oon. Olen jääkaapin oveen laittanut erään oranssikasvoisen maailmanjohtajan ison kuvan, jossa hän sormi pystyssä huutaa jotain varmaankin hirmu tärkeää. Aina kun tartun jääkaapin oveen, katson pakostakin kuvaa ja tulee jotenkin kummallisen etova tunne ja mahanpohjasta asti kouraisee. Eipä tee mieli enää mitään mässytettävää. Kyllä lähtee.
Tuo on varmasti tehokas keino!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Tylsät kuulumiset-ketju on loistava!
Mitä sanan käyttöä- lakonisia lausahduksia.
Ei voi hymisemättä lukea.
Tykkään kanssa. Hienoja oivalluksia, harmi että häirikkö poistaa niitäkin. Kyl on tympeä tyyppi!
Samaa mieltä. Loistavia kommentteja, usein pari sanaa. Osaisinpa! Ja säilyisipä.
Tylsät on tosi hyvä. Sen historia tosin hankaa. Joku oli keksinyt ja esitellyt sen idean Yksinäisissä. Joku toinen oli varastanut idean ja tehnyt Tylsät omissa nimissään. Uskomatonta typeryyttä. Iljettää ajatella, että täällä joutuu kohtaamaan moista moraalittomuutta. Tosin Tylsissä on fiksua porukkaa ja kuivaa huumoria, tuskin siellä tuollaisiin tekoihin sortuva enää viihtyisi.
Tämä selvitettiin jo Tylsissä. Yksinäisten kirjoittaja ei ollut rekisteröitynyt, voi olla siis kuka vaan. Tylsien avaaja on joku random, ei väittänyt edes otsikkoa keksineensä.
Älä äla taas riidellä tästä samasta asiasta. Ihmeellistä, miten toisten ketjujen asioita ruoditaan monissa.
Minä olen äikkä, joka keksi ja esitteli sanatarkasti tuon Tylsien idean Yksinäisissä ja 10 minuutin päästä Doris oli avannut ketjun eikä kertonut totuutta, että idea ei ole hänen. Ideavarkaus ja plagiointi. Vasta paljon myöhemmin Doriksen oli tunnustettava, että ei ole itse keksinyt ideaa. Nyt Doris yrittää häiriköidä koko ajan ketjussa ja toistelee samoja sanoja. Hän on kehittymätön kirjoittaja eikä useinkaan ymmärrä mistä siellä puhutaan. Vieläkään Doris ei ole esittänyt anteeksipyyntöä minulle.
Heeeerrran jestas. Todista väitteesi. Hirrrrrveääääää.
Todisteet "kehittymättömästä kirjoittajasta" on yllä näkyvissä.
Jos tulisi D.J. eli Donald huoneeseen, niin siinä menisi jalat alta monilta naisilta ja naiset olisivat pähkinöinä ja söisivät D.J.:n kädestä vaikka pähkinöitä. Valta ja karisma tekee sen.
Rairuohoni ja yrttini siemenet itivät nopeasti ja saavat joka päivä lisää pituutta. Ihmeellistä on aina seurata sitä keväistä kasvun voimaa. Vaikka olisi sairauksia tai muita vastoinkäymisiä, saa silti uutta toivoa ja lohtua elämään, kun seuraa versojen kehitystä. Syysviljakin jatkaa kasvuaan ankeasta talvesta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Minä langoitan ja pesen hampaaat jo klo 17, ei voi syödä, kun en viitsi uudestaan pestä hampaita. Laiskuus laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Olen lukenut eilisen ja tämän aamun uutisia tovin. Ihmetyttää nuo arkkipiispan ulostulot tai onhan toki linjassa hänen aiemman toimintansa kanssa. Sitä vaan, että kuinka pitkälle kirkon johto voi mennä. Voi teitä, voi meitä!
Tästä se päivä käynnistyy. Linnut ovat jo virkeinä ja touhukkaina pihalla. Kevätaamu on koittanut.
Referoitko lyhyesti mitä Luoma on sanonut?
Luoma on sanonut olevansa syvästi huolissaan lisääntyneestä ra sismista ja isl amofobiasta Suomessa. Tästä evlut kirkon tiedote, uutinen eilen mm. Ylellä.
Hyvä, ettei kuitenkaan ole huolissaan massatyöttömyydestä, koulutuksen alasajosta, lapsiperheköyhyydestä, naisiin kohdistuvasta väkivallasta, yritysten konkurssiaallosta, työelämän rakennemuutoksesta ja yhteiskunnan polarisoitumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama, miten Doris minua nimittelet, olen niin monissa liemissä keitetty, ettei vaikuta yhtään mitään. Sinua minun tulee sääli. Sinun elämäsi perustuu valheille ja itsekkäille teoille, ne eivät koskaan anna pysyvää onnea sinulle. Moraalittomuutesi ei anna tyyntä elämää koskaan. Surullista.
Ei tästä tarvitse riidellä sen enempää. Tiedän ettei se johda mihinkään. Kiitos sinulle, joka toit totuuden tänään esiin. T. Äikkä, Tylsien keksijä ja ketjuun kirjoittaja. Pidetään tylsää!"
Tylsät on sanoilla leikittelyä ja älykästä ironiaa. Monesti olen nauranut vatsa kippurassa. Kiitos loistavasta ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Rairuohoni ja yrttini siemenet itivät nopeasti ja saavat joka päivä lisää pituutta. Ihmeellistä on aina seurata sitä keväistä kasvun voimaa. Vaikka olisi sairauksia tai muita vastoinkäymisiä, saa silti uutta toivoa ja lohtua elämään, kun seuraa versojen kehitystä. Syysviljakin jatkaa kasvuaan ankeasta talvesta huolimatta
Kiitos muistutuksesta! Mulle tulee huomenna Cittarin tilaus ja lisäsin siihen ohraruohon siemeniä. Meinasin ensin tilata rairuohon siemeniä, mutta kissat tykkää ohraruohosta ja jospa Kyylä jättäisi mun korianterit rauhaan, kun sillä olisi ihan omat heinät.
Vierailija kirjoitti:
Jank, jank... ja kääk
TuplaKÄÄK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jank, jank... ja kääk
TuplaKÄÄK!
Kehitystaso taas näkyy.
Äikänope voisi vaikka sivistää meitä äidinkielemme salaisuuksilla. Olisi jännempää ja saataisiin oppia.
Lopettakaa äikän härnääminen. Ehdotin, että hän sivistäisi meitä äidinkielemme salaisuuksilla, niin voitaisiin lopettaa jankkaaminen puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Äikänope voisi vaikka sivistää meitä äidinkielemme salaisuuksilla. Olisi jännempää ja saataisiin oppia.
Tylsissä käyn paljon äikänopeja ja muita kielellisesti lahjakkaita. Sielläkin voi oppia. Huumorin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli joo rauhallinen päivä täällä eilen. Haisevia alapääjuttuja täynnä. Ei tehnyt monen mieli kirjoittaa.
Perustakaa ketju: Haisevat alapääjutut. Suosio taattu.
Ajattelin just samaa. Kiersin ketjun eilen kaukaa ja tuumasin, että nyt on hymistelyt sitten hymistelty.
Pissa, kakkajutut - ei aikuisen kynästä. Ei edes naurata.
Miksi niitä tänne tungetaan?
D kävi Yksinäisissä riitelemässä, siksi kostavat sen täällä.
Ikävää nimittelyä ja piikittelyä taas vastauksena asiallisiin viesteihin.