Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (2689)

Vierailija
2521/2689 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meni 40:- hukkaan kampaajalla!

Ei edes huomaa että on leikattu. Pyysin a- linjaan leikkausta ja takaa kerrostaen. Tuloksena polkkatukka. Olen tuossa käynyt ennenkin enkä muistanut tulosta. Ainoa hyvä puoli hänessä ettei turhaan juttele!

No enpä enää mene, kyllä täällä kampaajia riittää.

Kylmä tuuli! Hyvin on pyörätiet putsattu hiekasta joten mukava fillarilla mennä.

Joskus tein lihakeittoa aika useinkin ja siskonmakkarakeittoa. Ovat hyviä!

Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kalsea ilma,  vaikka aurinko paistaakin.  Kauppareissu tehty.  Lähikaupassa ei ollut keittolihaksi sopivaa lihaa,  joten kokkailen tänään sitten jotain muuta. 

Verottajalta oli tullut postia ja osasin odottaakin,  että veronpalautuksia on tulossa.  Joskus aikoinaan veronpalautukset tuli joulukuussa vähän kuin joululahjojen shoppailurahaksi.  Nyt tulee jo elokuun alussa. 

Odottelen,  että pihatien tukkiva iso pakettiauto lähtee ja pääsen viemään roskat ulos.  On just mun pihani kohdalla enkä viitsisi ryömiä roskapussien kanssa pensaiden altakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/2689 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni maksatti minulla kaiken, hän lähinnä otti kuvia Instagramiin. Sitten hän ennen häitä petti minua Ylläksellä "naisten illassa". Hän petti minua myös perhetuttumme kanssa. Erosin ja hän lopulta meni naimisiin tämän perhetutun kanssa. Hän on ilmeisesti nyt raskaana, isä voi olla kuka tahansa, tietokoneen asentajasta perämieheen. 

Vierailija
2524/2689 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi mahdollisimman monen kanssa on miehelle hyväksi, niin itsetunnolle kuin naisentyydytystaidolle. Vaimo hyötyy tietenkin molemmista. Toki keplottelu on perseestä. Herrasmiehen pitää pystyä rehdisti vaimolleen ennen aktia kajauttamaan, että taas tuli muuten harjoiteltua uusia taitoja "motellissa työreissulla", annas kun vähän näytän ja sut nautinnolla täytän...

Haluasin kuulla vaimon reaktion tuon reippaan ja rehdin lauseen jälkeen.  A: innoissaan uusista taidoista,  B: vähän epäileväinen, voiko vanha koira oppia uusia temppuja siis mies,  C: Suuttuu, kun vanhat olis riittäneet . D: ?

Vierailija
2525/2689 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi mahdollisimman monen kanssa on miehelle hyväksi, niin itsetunnolle kuin naisentyydytystaidolle. Vaimo hyötyy tietenkin molemmista. Toki keplottelu on perseestä. Herrasmiehen pitää pystyä rehdisti vaimolleen ennen aktia kajauttamaan, että taas tuli muuten harjoiteltua uusia taitoja "motellissa työreissulla", annas kun vähän näytän ja sut nautinnolla täytän...

Jos taitoja tarvii mainostaa, niitä ei yleensä ole. Valitettavasti.

Vierailija
2526/2689 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluasin kuulla vaimon reaktion tuon reippaan ja rehdin lauseen jälkeen.  A: innoissaan uusista taidoista,  B: vähän epäileväinen, voiko vanha koira oppia uusia temppuja siis mies,  C: Suuttuu, kun vanhat olis riittäneet . D: ?

Vaimon reaktio: Nyt Reino loput kaljatölkit pois.

Vierailija
2527/2689 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motellissa? Tulee mieleen nuhjuinen matkustajakoti ja siellä tupakalta ja viinalta löyhkäävä pubiruusu. Päiväunelmansa kullakin.

Vierailija
2528/2689 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantelupukki kaakattaa

- Anni 4v -

Vierailija
2529/2689 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Ketjussa on useita mainintoja, että toisen henkilön elimet tai haju herättävät inhoa. Elämme  steriilissä ja hygieenisessä ympäristössä. Moni kokee nykyaikana ihan normaalit hajut vastenmielisiksi. Ihmisruumiissa kuuluu olla jotain ominaishajua. Ihmisen ei kuulu tuoksua keinotekoiselle deodorantille ja parfyymille.  Luultavasti että vieraan henkilön ominaishaju tuntuu alussa epämiellyttävältä,  sillä se on vieras haju.  Uudelle partnerille voi ennen sänkyyn menoa ehdottaa, että käydään kumpikin suihkussa ensin, niin on molemmille mukavampaa.  En ole ihan parikymppinen  ja minun nuoruudessani suuseksi oli varmaan harvinaisempaa. Tekevätkö naiset nykyisin sängyssä asioita, joita eivät itse halua? Sitä kannattaa välttää. Tilanteessa voi selittää kohteliaasti, että en haluaisi  tehdä tuollaista, mutta voinko hyväillä sinua muulla tavalla.  Mennäänkö nykyään liian nopeasti itse aktiin? Muistavatko nykymiehet, että naista pitäisi ensin valmistella itse päätapahtumaan? Kaikki miehet eivät ole rakkausromaanien huippurakastajia. Mutta useimmat miehet osaavat halata nätisti, taputella, silittää käsivartta, puhua ystävällisellä äänellä. Nuorille naisille haluaisin sanoa, että "huono" ensimmäinen kerta jonkun kanssa voi silti olla alku jollekin hyvälle.  Ei kannata luovuttaa heti. Jos toinen on raaka tms, silloin on parasta lähteä.

Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta nasut! Aamulla oli aika kylmä, kun käytiin koiran kanssa ulkona.  Katsoin lämpömittaria ja eihän siellä tosiaan ollut kuin  +1 astetta.  Aamukahvilla nyt.  Karjalanpiirakka ja kinkkua ja kurkkua sen päälle.  Eilen lueskelin niin paljon uutisia Oranssista,  että en kokkaillutkaan mitään vaan tilasin Taco Bellistä tacoja. 

Äsken tilasin koiralle ruokaa eläinkaupassa ja samalla varmistin,  että käyttötilillä on riittävästi rahaa,  kun laskut lähtee sieltä eräpäivänä. Uusi rutiini,  kun enää ei tulekaan palkka säännöllisesti tilille enkä myöskään halua pitää kaikkia rahoja käyttötilillä.  Säästötiliin ei ole pankkikorttia ja vaikka onkin epätodennäköistä,  että tässä lähiössä tulisi kauppareissulla ryöstetyksikään,  niin silti. Tästä rutiinista voi luopua sitten,  kun alkaa tulla eläke. 

Tälle päivälle ei mitään erityistä ohjelmaa.  Ehkä katselen jotain rentouttavia true crime-sarjoja.  

Vierailija
2531/2689 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Olen lukenut eilisen ja tämän aamun uutisia tovin. Ihmetyttää nuo arkkipiispan ulostulot tai onhan toki linjassa hänen aiemman toimintansa kanssa. Sitä vaan, että kuinka pitkälle kirkon johto voi mennä. Voi teitä, voi meitä!

Tästä se päivä käynnistyy. Linnut ovat jo virkeinä ja touhukkaina pihalla. Kevätaamu on koittanut.

Vierailija
2532/2689 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Huomenta nasut! Aamulla oli aika kylmä, kun käytiin koiran kanssa ulkona.  Katsoin lämpömittaria ja eihän siellä tosiaan ollut kuin  +1 astetta.  Aamukahvilla nyt.  Karjalanpiirakka ja kinkkua ja kurkkua sen päälle.  Eilen lueskelin niin paljon uutisia Oranssista,  että en kokkaillutkaan mitään vaan tilasin Taco Bellistä tacoja. 

Äsken tilasin koiralle ruokaa eläinkaupassa ja samalla varmistin,  että käyttötilillä on riittävästi rahaa,  kun laskut lähtee sieltä eräpäivänä. Uusi rutiini,  kun enää ei tulekaan palkka säännöllisesti tilille enkä myöskään halua pitää kaikkia rahoja käyttötilillä.  Säästötiliin ei ole pankkikorttia ja vaikka onkin epätodennäköistä,  että tässä lähiössä tulisi kauppareissulla ryöstetyksikään,  niin silti. Tästä rutiinista voi luopua sitten,  kun alkaa tulla eläke. 

Tälle päivälle ei mitään erityistä ohjelmaa.  Ehkä katselen jotain rentouttavia true crime-sarjoja.  

Huomenta vaan, mukava nähdä viestisi. Olenkin pitänyt vähän taukoa ja ilahduin "tutusta" kirjoittajasta. Mulla olisi yksi hupsu kysymys. Kun kattelin toissailtana puolitorkuksissa telkkarista sitä ensimmäistä mies ja alaston ase elokuvaa, niin vähänkö hätkähdin kun olin näkevinäni sen naispääosan esittäjä Priscilla Presleyn sanovan jonkun hellittelynimen sille olikos joku Nielesenille? ja se oli suomennettu sanalla; Höpönassu...aattelin jo että onko merkki että pitää jatkaa vauvataukoa ;) Mulla  vain areena käytössä ja siellähän se elokuva ei ole. Tuli vain mieleeni jos jollain aikaa, intoa ja  mahista tarkistaa asia, vai pitääkö mun jatkaa taukoa...HH

Vierailija
2533/2689 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Olen lukenut eilisen ja tämän aamun uutisia tovin. Ihmetyttää nuo arkkipiispan ulostulot tai onhan toki linjassa hänen aiemman toimintansa kanssa. Sitä vaan, että kuinka pitkälle kirkon johto voi mennä. Voi teitä, voi meitä!

Tästä se päivä käynnistyy. Linnut ovat jo virkeinä ja touhukkaina pihalla. Kevätaamu on koittanut.

Referoitko lyhyesti mitä Luoma on sanonut? 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Huomenta vaan, mukava nähdä viestisi. Olenkin pitänyt vähän taukoa ja ilahduin "tutusta" kirjoittajasta. Mulla olisi yksi hupsu kysymys. Kun kattelin toissailtana puolitorkuksissa telkkarista sitä ensimmäistä mies ja alaston ase elokuvaa, niin vähänkö hätkähdin kun olin näkevinäni sen naispääosan esittäjä Priscilla Presleyn sanovan jonkun hellittelynimen sille olikos joku Nielesenille? ja se oli suomennettu sanalla; Höpönassu...aattelin jo että onko merkki että pitää jatkaa vauvataukoa ;) Mulla  vain areena käytössä ja siellähän se elokuva ei ole. Tuli vain mieleeni jos jollain aikaa, intoa ja  mahista tarkistaa asia, vai pitääkö mun jatkaa taukoa...HH

Ilmeisesti tuo leffa,  mikä näkyy Netflixiltä? Voisin oikeastaan katsoa sen tänään:) Olen nähnyt sen joskus vuonna miekka ja kirves enkä muista siitä paljoakaan. 

Vierailija
2535/2689 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Referoitko lyhyesti mitä Luoma on sanonut? 

Luoma on sanonut olevansa syvästi huolissaan lisääntyneestä ra sismista ja isl amofobiasta Suomessa. Tästä evlut kirkon tiedote, uutinen eilen mm. Ylellä.

Vierailija
2536/2689 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokos joku Murtumaton leffan sunnuntaina? Oli loistava, ja Anthony Hopkins. Vaude.

Vierailija
2537/2689 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelläolon yksi parhaista puolista on kellottomuus. Aamulla herää luontaisesti, kun on nukkunut tarpeeksi. Maaliskuussa aiemmin, marraskuussa myöhemmin. Uneton yö ei haittaa, kun aamulla ei tarvitse lähteä, eikä päivällä olla virkeä ja skarppi. Voi katsoa leffoja yömyöhään, jos tahtoo.

En arvannut, miten antoisaa aikaa tämä on.

Päivän biisi: Kevät

Paten biisit soi ahkeraan radiossa, koko alkuvuoden, oon huomannut. Ja Neon 2. Juicekin

Vierailija
2538/2689 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se Tylsät kuulumiset-ketju on loistava!

Mitä sanan käyttöä- lakonisia lausahduksia.

Ei voi hymisemättä lukea.

Tykkään kanssa. Hienoja oivalluksia, harmi että häirikkö poistaa niitäkin. Kyl on tympeä tyyppi!

Samaa mieltä. Loistavia kommentteja, usein pari sanaa. Osaisinpa! Ja säilyisipä.

Vierailija
2539/2689 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kanssa. Hienoja oivalluksia, harmi että häirikkö poistaa niitäkin. Kyl on tympeä tyyppi!

Samaa mieltä. Loistavia kommentteja, usein pari sanaa. Osaisinpa! Ja säilyisipä.

Tylsät on tosi hyvä. Sen historia tosin hankaa. Joku oli keksinyt ja esitellyt sen idean Yksinäisissä. Joku toinen oli varastanut idean ja tehnyt Tylsät omissa nimissään. Uskomatonta typeryyttä. Iljettää ajatella, että täällä joutuu kohtaamaan moista moraalittomuutta. Tosin Tylsissä on fiksua porukkaa ja kuivaa huumoria, tuskin siellä tuollaisiin tekoihin sortuva enää viihtyisi. 

Tämä selvitettiin jo Tylsissä. Yksinäisten kirjoittaja ei ollut rekisteröitynyt, voi olla siis kuka vaan. Tylsien avaaja on joku random, ei väittänyt edes otsikkoa keksineensä.

Älä äla taas riidellä tästä samasta asiasta. Ihmeellistä, miten toisten ketjujen asioita ruoditaan monissa. 

Vierailija
2540/2689 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsät on tosi hyvä. Sen historia tosin hankaa. Joku oli keksinyt ja esitellyt sen idean Yksinäisissä. Joku toinen oli varastanut idean ja tehnyt Tylsät omissa nimissään. Uskomatonta typeryyttä. Iljettää ajatella, että täällä joutuu kohtaamaan moista moraalittomuutta. Tosin Tylsissä on fiksua porukkaa ja kuivaa huumoria, tuskin siellä tuollaisiin tekoihin sortuva enää viihtyisi. 

Kuka omistaa sanat ?  :(

Tärkeää on omistaa kunnollinen moraali, sisäistetty käsitys oikeasta ja väärästä. Se suojaa ihmistä itseään. Ei tule tehdyksi harkitsemattomia ja moraalittomia tekoja.