:D Sain orgasmin kuntosalilla vatsalihaslaitteessa!!
Sellaisessa laitteessa jossa ollaan kyynärpäiden varassa ja nostellaan jalkoja koukkuun vatsan eteen, lasketaan suoraksi, jne.
Alkoi vaan yhtäkkiä tuntua siltä että nyt voisi jotakin tapahtua ;) ja niinpä heittäydyin mukaan. Jatkoin normaalisti kun olin toipunut hetken.
Kommentit (10)
Tämä tapahtuu vielä aika usein, joten säästän vatsalihakset (jalkojen nostot) sellaisille hetkille, jolloin sali on puolityhjä... Hassua sinänsä, koska orgasmin saaminen seksin aikana on minulle todella vaikeaa ja sitten sellaisen saa näinkin yllättävässä tilanteessa ja vieläpä helposti.
nostatteko jalkoja suorana vai koukussa?
huomenna kuntosaleilla on hirvee jono kyseiseen laitteeseen :)
mä en kyllä vois tommosessa paikassa saada, kun jostain syystä mun orgasmit on niin rajuja että ei sitä pysty peittelemään!
ihan normaalistiki ilman kuntosaleja, kun tarpeeks vatsalihaksia ärsytän. En tiedä mihin perustuu.
Ja muistan jo yläasteen ajoilta, kun kuntotestissä piti riippua rekkitangossa kädet koukussa leuka tangon tasalla.... Siinä sain varmaan elämäni ekat orkut =)
en silloin edes tiennyt mikä oli.....
Pyörittelin possunsisäfilepötköä (n. 30cm) grillissä, kunnes yhtäkkiä kiihotuin pötköstä ja sain valtavan orgasmin.
Vieraat luulivat, että poltin käteni kun ulvahdin hekumassani.
sen jälkeen tein siinä pöhnässä uupumukseen asti vatsalihasliikkeitä. Orkkuhan sieltä tuli.
Vierailija:
Pyörittelin possunsisäfilepötköä (n. 30cm) grillissä, kunnes yhtäkkiä kiihotuin pötköstä ja sain valtavan orgasmin.
Vierailija:
Voin kuvitella grillikutsujen emännän kiihkoissaan grillin äärellä vatkaamassa filettä ympäri parelalevyä ja ulisemassa kuin viimeistä päivää. Vieraat keräilevät pikkuhiljaa juomansa ja alkavat soitella takseja...
Olin vaan hetken silmät kiinni... heh.
Mikähän siinä on? Siis miten se vaikuttaa sillä tavalla?