Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (2686)

Vierailija
2501/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää, nimeltä mainitsematon ei ymmärtänyt nytkään Tylsien ironiaa. Sielläkin nolaa itsensä. 

Vierailija
2502/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsien kuulumisten ketju poistunut, ja tilalle tullut tämä?

Tylsät on huumoriketju. Kuivaa tai mustaa huumoria.

Harmaata. Musta on liian räikeää.

Kiitos. Muistuttaa pitää. Ei riehaannuta sentään.

Minä se onneton olin. Mikä minut pani riehaantumaan? Menen jäähypenkille loppuillaksi.

Tämä ketju taitaa vaikuttaa epäsuotuisasti kaikkiin. Tulen viereesi häpeämään, mutta ei tietenkään jutella, nyökätään hillitysti ja hävetään. 

Hymistelkää! 

Kääk. 

Tylsät ei hymistele. Tylsät vaan tuijottaa. Tai ei sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Moikka nasut! Turhanpäiväisiä kuulumisia: laiskotti,  joten kaivoin pakkasesta Finduksen rapeita kalaleikkeitä,  pariisinperunoita sekä sekavihanneksia.  Kala ja potut pannulle, vihannekset mikroon ja päälle sulatettua valkosipulivoita. Tulipas 1980-luku mieleen.  

Ruokamuistot on jänniä. Mun yksi sukulainen tarjoaa usein Rex-kakkua, jota on tehnyt vuosikausia, 70-luvusta lähtien. Siinä on voileipäkeksejä ja suklaata jotenkin liitettynä pitkäksi kakuksi. Ihan hyvää, tulee siitä lapsuus mieleen. Samoin kuumista voileivistä. Mitä ruokamuistoja mahtaa nykypolville jäädä. Chilinuudelit ehkä.

Rexkakku:)

Äiti teki joskus lämpöisiä voileipiä kammarin uunissa. Kotona leivottua (kuivahkoa) hiivaleipää, sinistä lenkkiä ja juustoa. Maailman paras yllätys, kun tultiin koulusta kylmässä säässä.

Lauantaisin oli keittopäivä. Lihakeiton tuoksu houkutteli, hernekeittoa inhosin. Sunnuntaisin karjalanpaistia ja makaronilaatikkoa, oli hyvää. 

Lapsuuden ruuat on jääneet omalta listalta pois. Ruokaperinteet muuttuu. 

Saksan pitkäaikainen, nyttemmin edesmennyt, liittokansleri Helmut Kohl muisteli haastatteluissaan lapsuutensa sianpääsylttyä ja sitä tehtiin hänelle edelleen. Sen vähän perusteella, mitä olen Saksassa ruokia syönyt, en voi kehua. Rasvaista, suolaista ja jotenkin vanhakantaista. Eivät osaa tehdä ruokaa, autoja kyllä.

Nyt alkoi tehdä mieli lihakeittoa,  pitääkin ostaa joku päivä naudan lapaa tai etuselkää.  Tai kaalikeittoa.  Ensi viikolla vähintään yksi keittopäivä.

Vierailija
2504/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantelupukki kaakattaa

Vierailija
2505/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut Rex-kakusta, mutta en ole koskaan sitä tehnyt.  Enkä tee nytkään, koska julmettu määrä kookosrasvaa. Ei kiitos!

Vierailija
2506/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut Rex-kakusta, mutta en ole koskaan sitä tehnyt.  Enkä tee nytkään, koska julmettu määrä kookosrasvaa. Ei kiitos!

Laita suklaa-pähkinä levitettä. Ohut kerros. Toimii. Keksit on ongelma

Vierailija
2507/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, koska naiset ovat muuttumattomia, joustamattomia saalistajia, joten näiden faktojen toteamisen jälkeen päätin, että pelkät satunnaiset panot ilman sitoutumista riittävät.

Vierailija
2508/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Vaihda hyvä mies jo miehiin, jos naiset noin kuvottaa. Mitä suotta itseäsi kiusaat asialla enää.

Vierailija
2509/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Tylsät kuulumiset-ketju on loistava!

Mitä sanan käyttöä- lakonisia lausahduksia.

Ei voi hymisemättä lukea.

Vierailija
2510/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se Tylsät kuulumiset-ketju on loistava!

Mitä sanan käyttöä- lakonisia lausahduksia.

Ei voi hymisemättä lukea.

Tykkään kanssa. Hienoja oivalluksia, harmi että häirikkö poistaa niitäkin. Kyl on tympeä tyyppi!

Vierailija
2511/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä se onneton olin. Mikä minut pani riehaantumaan? Menen jäähypenkille loppuillaksi.

Tämä ketju taitaa vaikuttaa epäsuotuisasti kaikkiin. Tulen viereesi häpeämään, mutta ei tietenkään jutella, nyökätään hillitysti ja hävetään. 

Moraalini ei salli minun syyttää ketjua. Otan itse poliittisen vastuun käytöksestäni. Solidaarisuutesi on arvostettavaa, mutta täällä on penkit täynnä.

Vierailija
2512/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta sammakkoa pussanneena voin sanoa että tuoksu on yksi tärkeimmistä tekijöistä ainakin itselleni. Siis luonnollisesti ensin tulee ihan luonteen yhteensopivuus ja jotain viehätystäkin pitää olla, ja mieluiten pakka kasassa eikä mitään ulosottolaskuja postilaatikko täynnä. Mutta kun muut asiat mätsää niin siinä vaiheessa tuoksulla voi olla todella iso vaikutus siihen tuleeko diiliä vai ei. Ikävä kyllä kerran olin miehen kanssa jonka kanssa olisi muuten voinutkin olla tulevaisuutta, mutta jokin hänen ominaishajussa ei toiminut ollenkaan, ei huvittanut olla sen ihmisen lähellä ja tuli sellainen vastenmielinen olo. Kumma juttu. Olisi mielenkiintoista tietää perustuuko tuokin johonkin geneettiseen yhteensopimattomuuteen, ihminen on kuitenkin loppupeleissä eläin ja hajuaistilla on iso merkitys selviytymisen kannalta.

Vierailija
2513/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalini ei salli minun syyttää ketjua. Otan itse poliittisen vastuun käytöksestäni. Solidaarisuutesi on arvostettavaa, mutta täällä on penkit täynnä.

Penkit täynnä, sehän on selvä. Viikonloppu saa aikaan kaikenlaista hurmioitumista. Menen vaatehuoneeseen pimeään mietiskelemään. Nälissäni.  

Vierailija
2514/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iäkäs nainen kotiututettiin Tyksistä Kela-taksilla rinnat paljaina, pelkkä vaippa housuina

"Hän kökötti pyörätuolissa invataksin takaosassa pelkkään housuvaippaan ja avonaiseen paitaan puettuna rinnat paljaana. Edes peittoa ei ollut. Näky oli aivan kauhea, eläimiäkin kohdellaan paremmin, tytär kertoo ääni särkyen." 

Luin tämän. Järkytyin. Johto lupasi selvittää asian perinpohjin.

Taksitkin joutuu kaikenlaiseen. Vuosia sitten oli vastaava jupakka, kun pienikokoinen naisvainaja kuskattiin taksin takapenkillä, kun ambulanssia ei saatu. 

Vielä järkympi oli juttu, kun joku haudankaivaja-ruumishuoneenhoitaja-porukka (en muista tarkasti), kävi kiskomassa kultahampaat haudattujen suusta, kun hautaa ei ollut vielä peitetty, ainoastaan kansi kukkaseppeleineen oli päällä.  

Olisi voinut joutua vielä sekshyväksikäytön kohteeksi. Eiks Oulussa joku nkri-poika ra iskannut 80-kymppisen talon pesutuvassa.

Ei ole rauhallista vanhuutta luvassa, ei. Vanhana joutuu kaikkeen, minkä on ikänsä onnistunut välttämään.

Vierailija
2515/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan taas sihautettu keppanapullo auki Hartolassa? 

Kun Hartolassa sihahtaa, ketjussa kohahtaa.

Vierailija
2516/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan taas sihautettu keppanapullo auki Hartolassa? 

Kun Hartolassa sihahtaa, ketjussa kohahtaa.

Ketjuissa! Useammassakin.

Vierailija
2517/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta sammakkoa pussanneena voin sanoa että tuoksu on yksi tärkeimmistä tekijöistä ainakin itselleni. Siis luonnollisesti ensin tulee ihan luonteen yhteensopivuus ja jotain viehätystäkin pitää olla, ja mieluiten pakka kasassa eikä mitään ulosottolaskuja postilaatikko täynnä. Mutta kun muut asiat mätsää niin siinä vaiheessa tuoksulla voi olla todella iso vaikutus siihen tuleeko diiliä vai ei. Ikävä kyllä kerran olin miehen kanssa jonka kanssa olisi muuten voinutkin olla tulevaisuutta, mutta jokin hänen ominaishajussa ei toiminut ollenkaan, ei huvittanut olla sen ihmisen lähellä ja tuli sellainen vastenmielinen olo. Kumma juttu. Olisi mielenkiintoista tietää perustuuko tuokin johonkin geneettiseen yhteensopimattomuuteen, ihminen on kuitenkin loppupeleissä eläin ja hajuaistilla on iso merkitys selviytymisen kannalta.

sitä on tutkittu ja tuoksu on yksi tekijä parinvalinnassa, kertoo geneettisestä yhteensopivuudesta siinä mielessä että perimä on tarpeeksi erilainen jotta jälkeläiset ovat terveitä

Vierailija
2518/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iäkäs nainen kotiututettiin Tyksistä Kela-taksilla rinnat paljaina, pelkkä vaippa housuina

"Hän kökötti pyörätuolissa invataksin takaosassa pelkkään housuvaippaan ja avonaiseen paitaan puettuna rinnat paljaana. Edes peittoa ei ollut. Näky oli aivan kauhea, eläimiäkin kohdellaan paremmin, tytär kertoo ääni särkyen." 

Luin tämän. Järkytyin. Johto lupasi selvittää asian perinpohjin.

Taksitkin joutuu kaikenlaiseen. Vuosia sitten oli vastaava jupakka, kun pienikokoinen naisvainaja kuskattiin taksin takapenkillä, kun ambulanssia ei saatu. 

Vielä järkympi oli juttu, kun joku haudankaivaja-ruumishuoneenhoitaja-porukka (en muista tarkasti), kävi kiskomassa kultahampaat haudattujen suusta, kun hautaa ei ollut vielä peitetty, ainoastaan kansi kukkaseppeleineen oli päällä.  

Olisi voinut joutua vielä sekshyväksikäytön kohteeksi. Eiks Oulussa joku nkri-poika ra iskannut 80-kymppisen talon pesutuvassa.

Ei ole rauhallista vanhuutta luvassa, ei. Vanhana joutuu kaikkeen, minkä on ikänsä onnistunut välttämään.

Ainakin kannatta kattoa minkä värisen taksin kyytiin menee.

Ja pesutupaan ei ole asiaa, jollei sekstailla halua.

Vierailija
2519/2686 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten erinomaisesti sopiva nainen minulle, mutta en vain päässyt yli hänen persvaostaan. Ruskea ja karvainen. Siis koko persvako oli täysin ruskea, vaikkei kakkaa ollutkaan. Tuoksahtikin turhan vahvasti pesusta huolimatta. Ei vaan pystynyt.

Joku sellainen vaiva on, että hajuaisti on yliherkkä pongaamaan hajuja. En sano, että sulla olisi, mutta ihmetyttää, miksi törmäät yhä uusiin haisuleihin. 

Vierailija
2520/2686 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ihan kuntoilusta, kun kuskasin vanhasta ladosta polttopuita 4 isoa kärryllistä lähemmäs asumusta. Puut oli vanha sukulaismies tehnyt 40 vuotta sitten ajankulukseen, ja nyt vihdoin pääsivät hyötykäyttöön. Sää on koleaa, ja taloa lämmitettävä joka toinen päivä. Pian laitan saunankin lämpenemään. Polttopuita siis tarvitaan.