Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (287)
Kuka jostain alapeukuista välittää? Eri mielipiteitä on aina. Miksi siihen kiinnittää mitään huomiota? Onhan meissä eri puoleitakin äänestäviä ja ännestämättömiäkin. Se on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jostain alapeukuista välittää? Eri mielipiteitä on aina. Miksi siihen kiinnittää mitään huomiota? Onhan meissä eri puoleitakin äänestäviä ja ännestämättömiäkin. Se on hyvä juttu.
En välitä, mutta totean havainneeni, että alapeukkuja ilmestyy viesteihin paljon jälkikäteen. Siitä on pääteltävissä, että joku niitä harrastaa, mikä on mielestäni outoa. Ei mitään väliä muuten, oikeesti.
En välitä, mutta totean havainneeni, että alapeukkuja ilmestyy viesteihin paljon jälkikäteen. Siitä on pääteltävissä, että joku niitä harrastaa, mikä on mielestäni outoa. Ei mitään väliä muuten, oikeesti.
Outoa? Outoa on seurata peukutusta, vielä oudompaa tuohtua siitä. On paljon erikoisia harrastuksia, vaikkapa kirjeiden kirjoittaminen tai kukkien nyppiminen tai ufojuttujen lukeminen. Anna harrastaa, mitä se ulkopuolisille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Outoa? Outoa on seurata peukutusta, vielä oudompaa tuohtua siitä. On paljon erikoisia harrastuksia, vaikkapa kirjeiden kirjoittaminen tai kukkien nyppiminen tai ufojuttujen lukeminen. Anna harrastaa, mitä se ulkopuolisille kuuluu.
Nyt se, joka tuohtui, olit sinä. Hyvää päivänjatkoa kuitenkin.
Olin siis outo (jonkun mielestä?), kirjoitin kaksi kirjettä : -)
Minun mielestäni ihan tavallista kuulumisten vaihtoa
Vierailija kirjoitti:
Olin siis outo (jonkun mielestä?), kirjoitin kaksi kirjettä : -)
Minun mielestäni ihan tavallista kuulumisten vaihtoa
Oikein tuplaouto olitkin! Muinaisjäänne. Miten on, et kai usko ufoihin ja sieppauksiin? Harrastatko noituutta? Oliko kirves sängyn alla poikalasta tehdessä ? Kaikki sallitaan. Tullaan huumorintajuihimme. Elämä ei ole niin vakavaa.
Katsoin televisiosta, kun Jasmi ja Jasmin hiihtivät parisprinttiä. Olisin niin toivonut heille menestystä ja näyttikin jo hyvältä ihan kisan lopulle saakka. Lohdutusta ovat nyt tarvinneet ja saaneet, hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ei ole huumorintajua lainkaan.
Kenellä? Huumorintajua on monenlaista, mutta totta kyllä se, että samanlainen huumori yhdistää ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nokisutari kävi. Mustat oli vaatteet, mutta niin oli kasvotkin :)
Miten sutari pärjäsi katolla pakkasessa, ja oliko siellä lunta? Tänne on myös tulossa nuohous, ja vähän huolestuttaa kylmyys ja luvattu lumisade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokisutari kävi. Mustat oli vaatteet, mutta niin oli kasvotkin :)
Miten sutari pärjäsi katolla pakkasessa, ja oliko siellä lunta? Tänne on myös tulossa nuohous, ja vähän huolestuttaa kylmyys ja luvattu lumisade.
Tänään oli aika lauha päivä, ei valittanut kylmyyttä. Katolla oli vähän lunta, mieheni puhdisti lumet tikkaitten kohdalta ennen sutarin tuloa. Samoin jäät tikkaista, vasaralla nakutteli. Minä tietysti aina sydän syrjällään, kun katolle kiipeää, mieheni ei ole enää ihan nuori.
Maailma on välillä todella paha paikka elää. Me ihmiset monesti teemme siitä sellaisen esimerkiksi jos katsotaan sitä miten kohtelemme muita. Sitten pitäisi kai antaa anteeksi jos toisella on kerran ollut niin paha olla itsellään. Ei se minusta mene niin. Ei toisen elämä ja tilanne oikeuta purkamaan muihin kaikkea kamalaa. Päivän ajatuksia ja sattumalta huomattu uutinen aiheeseen liittyen joka tuo oman elämäni asiat mieleen.
Tänään mietin mitä elämäni on ollut jos ajattelen kaikkea kokemaani. Minä en ole kohdellut muita huonosti tai halunnut edes olla yhtään missän draamassa ja ikävyydessä mukana. Silti minäkin olen joutunut mukaan siihen kaikkeen kuin sattumalta. Lapsuudessa tosin en halunnut edes uskoa sitä, että joku minua kiusaa, koska mietin tyhmästi, että miksi. Jos olen kerran mukava muille jne. Eihän se niin mennyt. Jo alakoulussa omat juttunsa ja melko julmaakin touhua välillä. Myöhemmin sitten uutena uuteen kouluun ja sitten vasta se kaikki menikin suurin mittasuhteisiin.
Tällä hetkellä koen tutustumisen muihin sellaisena hetkenä, että miettisin mitä puhua. Mitä voin kertoa, ettei joku juorua jotain tai vääristele kaikkea niin kuin joku "ystävä" nuoruudessa, joka puhui kaikki asiasi eteenpäin ja nauroi, kun sinua pilkattiin. Jälkeenpäin nuo hetket tuovat vaan ajatuksen, että miksi puhuin mitään elämästäni. Jos olisin ollut hiljaa jostakin asiasta olisin voinut hyvällä onnella säästyä edes jostakin kokemukseltani. Sitten tajuan , ettei se mene niin ja sitten olisi keksitty jotain muuta. Jälkeenpäin mietin miten jouduin kokemaan tämän kaiken. Sitten mietin etten halua tutustua enää yhteenkään ihmiseen. En halua kokea enää pahaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3475a05-95ea-465d-9f6e-6916c89c3fe6
Tosi jännittävä tuo eilisiltainen jääkiekko-ottelu Suomi-Sveitsi. Piti otteessaan viimeiseen sekuntiin, vaikka ensin teki mieli lopettaa katselu jo toisen erän jälkeen. Kannatti jännätä hienon tuloksenkin takia. Hyvä leijonat!
Talvikisat innostivat taas hiihtolenkille, ja vauhtikin lisääntyy kunnon kohotessa. Olivat auranneet tien kalkin levitystä varten, ja luistelutyylillä sai mennä joutuisasti jo lähes puoli matkaa. Koillistuuli ja viima purivat kohmettaen sormet, hiihtorukkaset vielä hankittava. Onneksi ehtii lämmitellä ja kahvitella vielä ennen iltapäivän jännittävää hiihtosprinttiä.
Miksi ihmeessä sivulla 10 olevat laskiaisruokaviestit ovat saaneet 17-18 alapeukkua vrt. 5 yläpeukkua? Ei mitään järkeä. Todennäköisyys ei puhu sen puolesta, että täällä olisi erityisesti hernerokan vastustajia. Joku täällä näitä käy ilkeyttään alapeukuttamassa, näin on. Tähän olen kyllästynyt ja tämä on mun viimeinen viesti tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sivulla 10 olevat laskiaisruokaviestit ovat saaneet 17-18 alapeukkua vrt. 5 yläpeukkua? Ei mitään järkeä. Todennäköisyys ei puhu sen puolesta, että täällä olisi erityisesti hernerokan vastustajia. Joku täällä näitä käy ilkeyttään alapeukuttamassa, näin on. Tähän olen kyllästynyt ja tämä on mun viimeinen viesti tässä ketjussa.
Kaikki ei tykkää ruokaviesteistä. Jotkut ei tykkää seksiviesteistä. Jotkut ei tykkää elokuvista. Näin se menee. Erilaisuus kunniaan. Miksi sinä sellaisesta suutut?
Kattelen täs kisoja. Parisprintin karsinnat nyt menossa, hyvä Suomi! Samalla rustailen aikani kuluksi tänne muutamia yläpeukkuja lisää.