Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9874)
Naisystäväni lähti Espooseen opettajaksi. En lähtenyt perään, kun en oikein tykkää pääkaupunkiseudusta. Mä jäin Tampereelle ja molemmmat ollaan oltu yksin kohta 20 vuotta. Me molemmat tutustutaan tosi huonosti uusiin ihmisiin ja se vain pahenee iän myötä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan pamin ja taas selviää rakkaasta päivästä.
Huomenta kaikki söpönasut
Rakkaasta vai raskaasta?
Niin ja huomenta. Mulla joku nostalgiapäivä, kun piti hakea sipulikeittojauhetta lihapullataikinaa varten. En ole tehnyt lihapullia sill tavalla sitten 1980-luvun. Ehkä teen perinteisen ruskean kastikkeen ja samalla tulee testattua taloyhtiön asentamat palovarottimet. Tai siis se, alkaako piipata vai ei. Mun oma palovaroitin alkaa, mutta otan siitä pariston siksi aikaa pois. Pitää kuitenkin kaivaa huoltoyhtiön puhelinnumero valmiiksi, jotta voin sitten heti soittaa sinne, jos alkaa piippaamaan.
Näyttää siltä että molemista. Elämä yhtä vasta ja ylämäkeä.
Tuli näemmä eilen kirjoitettua aivan turhaan kun kaikki viestit hävinneet.
Vierailija kirjoitti:
...tämä hetki voi olla se ainut kun Mossella kurvassa painut...
Kuinka monta mahtuu pieneen Hiaceen?
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen loi myös omat sanontansa: Elämä on laiffii
Fifty - sixty
Tsaanssi on mahdollisuus
Muita?
Ajatella, 7v jo hänen kuolemastaan.
Häneltä myös mun suosikkisanonta Elämä on ihmisen parasta aikaa.
Aina kun joku asia harmittaa, ajattelen, että parempi tämäkin elämä kuin ei elämää ollenkaan.
Olin nuorena tyttönä kerran maalaistalossa kesällä vierailulla porukoitten mukana ja kun mentiin sinne, niin kaikki hävis yhtäkkiä jonnekkin, niin isäntäväki ja vieraatkin. Istuskelin yksin kaupunkilaistyllerö siinä pihakeinussa ja ihmettelin mielessäni, eikö täällä edes kahvia tarjota, isossa talossa. Kunnes joku vanha nainen, ilmeisesti talon vanha emäntä käveli siihen ja tyrkkäsi haravan mulle kouraan ja tuumasi, "Ei luoja laiskoja elätä" ja osoitti kädellä mulle suuntaa mihin mennä, no pellolla oli koko joukko huhkimassa heinänteossa. Opin siis että ensin pellolle sitten pöytään, ihan hyvät ruuat tarjosivat väelle.
Pyöräilykausi avattu. Olipa mukavaa ja nopeasti kävi kauppareissu. Kävimme kaupassa joka myy lähituottajien luomutuotteita, siellä on usein yön yli levännyttä pullaa ja leipää. Nytkin saimme monta pussillista niitä, ei tarvitse itse leipoa.
Nyt broileripataa ja muusia syöty, runsas salaatti alkuun.
Minusta vanha sanonta - joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään- on aika mainio!
Hyvää viikonlopun odotusta kaikille! Kevätpäiväntasaus- valo voittaa taas
Helppoa kuin heinänteko
Ironiaa? Seivästys on tosi vaikeaa.
Kuka selittäisi?
Konstit on monet, sano akka, ko kissalla pöytää pyyhki.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, hän itse siihen lankeaa
Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee
Vierailija kirjoitti:
Helppoa kuin heinänteko
Kuka selittäisi?
Sanaleikki kyseessä, samanalkuiset sanat. Taitajalle heinänteko on tietysti helpompaa kuin vaikka sepän työt tai tervanpoltto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa kuin heinänteko
Kuka selittäisi?
Sanaleikki kyseessä, samanalkuiset sanat. Taitajalle heinänteko on tietysti helpompaa kuin vaikka sepän työt tai tervanpoltto.
Oikeasti?
Olen usein ihmetellyt tätä
Aika aikaa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin.
Moni on kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää silkkoa
Mitähän on silkko? Ei saa luntata
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni on kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää silkkoa
Mitähän on silkko? Ei saa luntata
Lunttasin: tummaa leipää piimästä ja petusta
Oi. Sydämeen ei mahdu kahta ämmää :)
Oppia ikä kaikki
Tää on hyvä, ymmärrän nyt ehtoopuolella elämää. Nuorempana ihmettelin.
Ei vara venettä kaada
Parempi katsoa kuin katua
Susi lammasten vaatteissa
Pidä ystävät lähellä, viholliset lähempänä
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin
Metsä vastaa, kuten sinne huudetaan
Sitten vielä tämä jakomielitautinen joka esiintyy Dooriksena ja tykittää yhtä aikaa miten tämä on paha, ilkeä ym. ja pitää häätää ja bannata ja lisäksi poistaa massapoistona viestejä. Mahtaa olla outo ilmestys kun jaksaa vauva-palstalla jankata itsensä kanssa 8-23 seitsemänä päivänä viikossa ympäri vuoden.
Arvoitukset on kans hauskoja, olisiko huominen aihe?
Ai niin olen pilkkikisoissa koko päivän.
Kaksi nälkäistä toisiaan narraa? Onkija ja mato