Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (2350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä on vaikea seurata keskustelua, kun ei tiedä kenelle tai mihin kirjoitukseen kommentit osoitettu
Ja kun äikkä vielä vaatii virheetöntä kielioppia, murteetkin kai pois, aina vaikeammaksi tunnistus menee. Isännöi!
Häneen pätee tämä: huomaa roskan toisen silmässä, ei malkaa omassaan.
Ei vaadi mitään. Osoitti vaan, miten helppoa on tunnistaa yksittäinen kirjoittaja. Nyt taas menee ymmärryksen yli jollakin.
Älä D loukkaannu, mutta kyllä me muutkin sun viestisi erotetaan täällä. Vuosien ajan luettu, niin tunnistettavia on jo. Kirjoituksista voi päätellä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Ai niin mun koirani... se nukkui viime yön. Edellisen yönhän se valvoi, mutta taisi eilen huomata, että barrikadi ei nyt siirry, joten luovutti.
Soo soo
Kolme pistettä on kielletty!
D heittäytyy taas lapselliseksi marttyyriksi. Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä on vaikea seurata keskustelua, kun ei tiedä kenelle tai mihin kirjoitukseen kommentit osoitettu
Ja kun äikkä vielä vaatii virheetöntä kielioppia, murteetkin kai pois, aina vaikeammaksi tunnistus menee. Isännöi!
Ei vaadi mitään. Osoitti vaan, miten helppoa on tunnistaa yksittäinen kirjoittaja. Nyt taas menee ymmärryksen yli jollakin.
Sivusta tähän:
Jos on helppoa, miksi toistuvasti erehtyy? Ei siis kykene tunnistamaan, väitteistään huolimatta.
Tässä taas D:n Sivusta- persoona. Toisen näytteleminen on myös tyypillistä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskollista paneutumista. Suurennuslasilla tutkailet aamusta iltaan idolisi lauserakenteita.
Huh huh
Etten paremmin sano (kirjoita)
Hymyilytti tämä
Keksin imurilleni juuri nimen: Selma
Ja jälleen D. "Hymyilyttää" usein. Mutta imuria ei käytä usein. :)
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Ai niin mun koirani... se nukkui viime yön. Edellisen yönhän se valvoi, mutta taisi eilen huomata, että barrikadi ei nyt siirry, joten luovutti.
Soo soo
Kolme pistettä on kielletty!
Kääk! Hyvä kun muistutit:)
Kotipäivä enkä viitti tehä mitään järkevää. Söin Pirkan kanakiusauksen ja join kahvit päälle.
Hupaisaa. Riitelyketju. Mikäs tämän nimi olikaan?
Kirjoitan senverran, että aina tälläisinä päivinä suren sitä, kun jotkut tahtovat ilkeästi puhua minusta. Kokeessa kävin ja siihen käyntiin liittyen eräs kokemus. Ehkä olivat kuulleet jotain ikäviä puheita minusta ja päättivät ihan suoraan nauraa minua. En tarkemmin kirjoita, mutta tunnisti sen, että minua tarkoittivat ja puhuivat niin, että minulle osoitettu tuo. Näin aina mietin sitäkin, että ei nämä ihmiset näköjään pelkää mitään. Ei sitä, että kuulisin tai sitten eivät välitä, koska melko tyhmä ihminen saisi olla jos ei asioita huomaisi. Samalla mietin aina, ettei koulutus tai opiskelut tai edes ikä vähennä tätä kaikkea. Minäkin monesti mietin, että tuokin "koulu" on kuitenkin sivistynyt paikka jne. Jotenkin odottaa ihmistenkin käyttäytyvän niin. Samalla en odota mitään ja oikeastaan olin joskus aiemmin valintakokeessa tuolla ja siellä pari tyyppiä pilkkasi minua ennen koetta ja ihan selvästi kuulin sen. Luulivat etten kuullut. Tämä yhdistyi juuri niihin ikäviin puheisiin minusta. Oli kiva mennä kokeseen sen jälkeen, vaikka parhaani tein ja en antanut sen vaikuttaa. Samalla onneksi minä en ikinä tule tuonne menemään opiskelemaan. Olen käynyt siellä vaan kokeita tekemässä ja valintakokeissa muulla kouluun. Näin tuo on vaan paikka missä käväisen ja tähtäin muualle. Samalla en ylläty enää mistään tähän liittyen. Ikävästi sanoen. Nyt totean vaan, että etiäinen oli taas tuosta porukasta ja mietin, että miten käy. Ja lopputulos tämä.
Toisaalta myös mukava kokemus edellisellä kerralla, kun sai apua yhteen juttuun. En näin tuomitse kaikkia kuitenkaan. En todellakaan. Toivoisin vaan, että jokainen miettisi miltä toisesta tuntuu. Jos minä olen heille arvoton niin silti minuakaan ei saisi kohdella miten vaan. Pahoittelen viestiä. Koe sinänsä meni ihan hyvin ja turhaudun vaan aina välillä tähän kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan senverran, että aina tälläisinä päivinä suren sitä, kun jotkut tahtovat ilkeästi puhua minusta. Kokeessa kävin ja siihen käyntiin liittyen eräs kokemus. Ehkä olivat kuulleet jotain ikäviä puheita minusta ja päättivät ihan suoraan nauraa minua. En tarkemmin kirjoita, mutta tunnisti sen, että minua tarkoittivat ja puhuivat niin, että minulle osoitettu tuo. Näin aina mietin sitäkin, että ei nämä ihmiset näköjään pelkää mitään. Ei sitä, että kuulisin tai sitten eivät välitä, koska melko tyhmä ihminen saisi olla jos ei asioita huomaisi. Samalla mietin aina, ettei koulutus tai opiskelut tai edes ikä vähennä tätä kaikkea. Minäkin monesti mietin, että tuokin "koulu" on kuitenkin sivistynyt paikka jne. Jotenkin odottaa ihmistenkin käyttäytyvän niin. Samalla en odota mitään ja oikeastaan olin joskus aiemmin valintakokeessa tuolla ja siellä pari tyyppiä pilkkasi minua ennen koetta ja ihan selvästi kuulin sen. Luulivat etten kuullut. Tämä yhdistyi juuri niihin ikäviin puheisiin minusta. Oli kiva mennä kokeseen sen jälkeen, vaikka parhaani tein ja en antanut sen vaikuttaa. Samalla onneksi minä en ikinä tule tuonne menemään opiskelemaan. Olen käynyt siellä vaan kokeita tekemässä ja valintakokeissa muulla kouluun. Näin tuo on vaan paikka missä käväisen ja tähtäin muualle. Samalla en ylläty enää mistään tähän liittyen. Ikävästi sanoen. Nyt totean vaan, että etiäinen oli taas tuosta porukasta ja mietin, että miten käy. Ja lopputulos tämä.
Toisaalta myös mukava kokemus edellisellä kerralla, kun sai apua yhteen juttuun. En näin tuomitse kaikkia kuitenkaan. En todellakaan. Toivoisin vaan, että jokainen miettisi miltä toisesta tuntuu. Jos minä olen heille arvoton niin silti minuakaan ei saisi kohdella miten vaan. Pahoittelen viestiä. Koe sinänsä meni ihan hyvin ja turhaudun vaan aina välillä tähän kaikkeen.
On varmaan hieno tunne, kun koe onnistuu. Omista opiskeluista on parikymmentä vuotta, työn ohessa suoritin kursseja. Olin kyllä tosi innustunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä D loukkaannu, mutta kyllä me muutkin sun viestisi erotetaan täällä. Vuosien ajan luettu, niin tunnistettavia on jo. Kirjoituksista voi päätellä paljon.
Ei ollutkaan kyse kuka tunnistaa kenetkin, vaan kuka jankuttaa aiheesta sivukaupalla. Vaikea on mukavia viestejä välillä sekametelisopasta löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei D:lle tapahdu mitään, kaikki on jo kerrottu vuosien ajan . Saman jankkausta, ei kannata lukea. Stilisoinnista jo
tunnistaa ja voi heti ilmoittaa jankkaukseksi. Iisi homma.
Tykkäätkö itsestäsi?
Hyvä kysymys
Vierailija kirjoitti:
Minua hymyilyttää tämä mielikuva: Lammas ottaa Unelman kaapista, tanssii Matin ja Tepon kanssa Portion Boysin tahtiin. Kyylä vaklaa ja raportoi tänne.
Ja koira haluaa paeta yläkertaan, mutta portaikossa on barrikadi:)
Rupesin just katsomaan Maikkarilta netistä Asian ytimessä. doc -sarjasta jaksoa Tosi tuhma Seppo. Olen jo pitkään seurannut tuota vuohta Facebookissa. Maaseudulla asumisessa olisi kyllä puolensa.
Kävin kattomassa millaisia asioita tuolla varsinaisella palstalla ja eipä ollut kuin aika ikäviä kommentteja ja aloituksia, ainainen puute ruuasta, rahasta ja joko naisista tai miehistä yms. Karseeta kielenkäyttöä osittain, ja aivan käsittämätöntä, että sairauksistakin piruillaan, masennuksesta esim. Eilen illalla siis kattelin ja tuli ihan paha mieli, joten saa olla minun puolestani. Kerran näin ihonhoitoon liittyvän ketjun siellä ja sain ihan hyvän vinkin. Olen huomannut itsestäni, että ikää kun tulee, mieleni jotenkin herkistyy helpommin, kun vaikka kattelen jotain telkkariohjelmaa joka menee tunteisiin, asiat jäävät joskus liikaa mieleen pyörimään ja joudun oikein itseäni komentamaan, etten murehdi asioita, joille en voi mitään. Samaten uutiset, tiedostan kyllä että kirjoittavat raflaavia otsakkeita myyntiä lisätäkseen, mitä kauheampi tapahtuma, sitä enemmän lööppejä. Kuitenkin jos haluaa pysyä ajan hermolla mitä maailmalla tapahtuu, onhan se luettava nettiuutisetkin. HH
Oli muuten palstalla hauska ketju tuossa aamusella. Joku kirjoittaja oli aloittanut, että "pitää olla ruista ranteessa, ettei käy ohrasesti" ja siihen oli tullut vastaavia oivaltavia sanaleikkejä. Siinä oli sellaista yhteistä kivaa huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle kuuluu? Mitä sinulle mahtaa kuulua? Räväkät kuulumiset, Hymistelyketju. Kun edellinen ketju on lukittu, on aina perustettu uusi. Sisällys sama, iäkkäät naiset tukkanuottasilla. Sosiaalisesti rajoittunutta, alemmuudentuntoista miesvihaa ja elämänpelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kattomassa millaisia asioita tuolla varsinaisella palstalla ja eipä ollut kuin aika ikäviä kommentteja ja aloituksia, ainainen puute ruuasta, rahasta ja joko naisista tai miehistä yms. Karseeta kielenkäyttöä osittain, ja aivan käsittämätöntä, että sairauksistakin piruillaan, masennuksesta esim. Eilen illalla siis kattelin ja tuli ihan paha mieli, joten saa olla minun puolestani. Kerran näin ihonhoitoon liittyvän ketjun siellä ja sain ihan hyvän vinkin. Olen huomannut itsestäni, että ikää kun tulee, mieleni jotenkin herkistyy helpommin, kun vaikka kattelen jotain telkkariohjelmaa joka menee tunteisiin, asiat jäävät joskus liikaa mieleen pyörimään ja joudun oikein itseäni komentamaan, etten murehdi asioita, joille en voi mitään. Samaten uutiset, tiedostan kyllä että kirjoittavat raflaavia otsakkeita myyntiä lisätäkseen, mitä kauheampi tapahtuma, sitä enemmän lööppejä. Kuitenkin jos haluaa pysyä ajan hermolla mitä maailmalla tapahtuu, onhan se luettava nettiuutisetkin. HH
Kun mulla aikoinaan oli se valtimorepeämä, en moneen kuukauteen voinut katsoa uutisia enkä mitään rikossarjoja tai vastaavia. Vaikka noin muuten olen aina ollut true crimen suurkuluttaja. Kaipasin ympärilleni vain kaikkea kaunista.
Kun se vaihe meni ohi, aloin miettiä, että ennenkin pärjättiin ihan hyvin, vaikka ei maailman tapahtumista tiennytkään 24/7. Aikoinaan oli toimittajilla aikaa tehdä työnsä ja tarkistaa asioiden todenperäisyys ennen julkaisua. Ei tarvinnut uutisoida huhupuheita, jotta olisi ensimmäinen. Katsonkin nykyisin lähinnä aamulla uutisia ja vain harvoin enää päivällä tai edes illalla. Toki jotkut tapahtumat on sellaisia, että haluaa seurata tiiviimmin, mutta maailman tapahtumista mulle riittää kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle kuuluu? Mitä sinulle mahtaa kuulua? Räväkät kuulumiset, Hymistelyketju. Kun edellinen ketju on lukittu, on aina perustettu uusi. Sisällys sama, iäkkäät naiset tukkanuottasilla. Sosiaalisesti rajoittunutta, alemmuudentuntoista miesvihaa ja elämänpelkoa.
Ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa älyllistä keskustelua, tämä ketju on väärä paikka. Ei täällä pohdita poliittisia arvovalintoja tai yhteiskuntajärjestelmän korruptiota.
Tämä on iäkkäitten mummojen riitely- ja lepertelyketju. Suppeakatseista pikkusieluisuutta rajoittuneella maailmankuvalla, mikä tietysti on ok. Joukossa on muutama poikkeus, jotka on eri aaltopituudella, mutta heidän viestit jää taustalle.
Ei kannata tuhlata aikaa tänne.
Kirjoitat erittäin alentuvasti. Ole hyvä, siirry ylevämpään ketjuun!
Ei. Vaan totta kirjoittaa. Täällä on juuri tuollaista. Jos yrittää viedä keskustelua ylemmälle tasolle, ei kukaan vastaa ( ei ymmärrä) tai sitten tartutaan sivuseikkaan eikä pääasiaan. Heikkolahjaisten tai laiskojen kirjoittajien ketju. Naisia ilmeisesti suurin osa. Mikäs siinä, saa olla tällainen ketju, mutta ei sovi minulle. Salut!
Samaa mieltä, siksi tuon kirjoitinkin. Minultakin salut!
Vielä pakko jatkaa, vaikka pois lähdenkin. Ihmettelen , että ketjussa annetaan valta erittäin itsekkäälle ja määräävälle heikkolahjaiselle kirjoittajalle. Häntä ei laiteta kuriin, vaan annetaan vuodesta toiseen kiusata kaikkia vuoron perään. Jankata ja riidellä. Minä en tuollasta katselisi. Siksi poistunkin mukavampaan seuraan.
Lainaan vielä tähän tämän jo täältä lähteneen testamentin. Tässä meille pohtimista. Sallitaanko tämän jatkua?
Sallitaa kun tyhmyyttä vastaan ei kannata taistella. Hölmöläisiä on aina.
Yhtä hölmöläisiä taitaa olla kaikki.
Jos joku ei elä Raamatun uuden liiton mukaan niin se on iso miinus. Ehkä pahin on jos ei kohtele muita kuten haluaisi itseään kohdeltavan eli kauniisti ja kunnioittaen.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/