Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (2415)
Olin joskus 80 luvulla ihastunut erääseen porukan poikaan. Tämä oli eräs jengiläinen pitkätukkainen kaveri. Ei hän oikein lämmennyt minulle silloin. Taidettiin kuitenkin olla muutama kerta yhdessä. Sitten unohdin tämän kaverin mielestäni. Sitt tämä hullu tulee 90 luvulla asunnolleni kaksoisveljensä kanssa ja ruoskii minut veljensä kanssa hirveällä seksillä. Hulluja molemmat. En ollut kiinnostunut tästä pitkätukkaisesta kaverista enää vuosiin ja sitt tämmönen tapaaminen. Viimeksi kun hän tuli ovelleni 2000 luvulla. Olin jo niin väsynyt tähän kaverin ihmeellisiin ovikellon soittoihin, että tulee käymään. En ole pyytänyt häntä käymään. Pystyis poissa. Sairas tyyppi. Polttaa tupakkaa ja juo viinaa. Ei kiinnosta tavata. Onhan näitä ollut.
Sen jälkeen kun liityin tinderiin, en ole pystynyt sitoutumaan yhtään mihinkään. Enkä kyllä haluakkaan.
En voinut kuvitellakaan, kuinka estottomia ja halukkaita naisia tinder on pullollaan. Nyt saa seksiä niin paljon kuin haluaa, joten en tarvitse suhdetta mihinkään. Monesta eronneesta naisesta on paljastunut tapaamisissa oikeita seksipetoja kiltin naisen kuorissa. Aika moni haluaa tavata seksin merkeissä useamman kerran, kun en ole mikään ripustautuja.
Kuulemma aika moni mies haluaa tinder tapaamisten jälkeen, että nainen olisi vain hänen kanssaan, eikä tapaisi muita.
Varmaan kiusallinen tilanne naisille tuollainen.
Elin itse lapsuuteni aikaan jolloin lasten piti olla hiljaa ja näkymättömiä ja jos joskus harvoin jotain ilakoimme, siihen tuli heti joku ankeuttaja känisemään: Itku pitkästä ilosta. Toivottavasti nyt ei käy niin.
Vierailija kirjoitti:
Elin itse lapsuuteni aikaan jolloin lasten piti olla hiljaa ja näkymättömiä ja jos joskus harvoin jotain ilakoimme, siihen tuli heti joku ankeuttaja känisemään: Itku pitkästä ilosta. Toivottavasti nyt ei käy niin.
Minä elin lapsuuttani aikana, jolloin lapsen piti olla kiltti. No, ehkä liika kiltteys ei ole hyvästä. Seuraava sukupolvi oli tätä: minäminäminä. Ei ok sekään.
Ehkä totuus on jotain siltä väliltä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä tämä jakomielitautinen joka esiintyy Dooriksena ja tykittää yhtä aikaa miten tämä on paha, ilkeä ym. ja pitää häätää ja bannata ja lisäksi poistaa massapoistona viestejä. Mahtaa olla outo ilmestys kun jaksaa vauva-palstalla jankata itsensä kanssa 8-23 seitsemänä päivänä viikossa ympäri vuoden.
Hyvin kuvattu, juuri sellainen hän on, ollut aina.
Kuvasin juuri edellisessä sinun toimintaasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen haiseva alapää, seksi ei onnistunut kun haju niin kamala. Jotenkin yhteydessä ylipainoon ilmeisesti kun normaalipainoisilla naisilla en ole huomannut hajuongelmia siellä.
Ei se siitä ylipainosta johdu vaan huonoista elämäntavoista, jonka vuoksi myös alapään bakteerikanta on sekaisin. Ylipaino johtuu tietysti varmaan samasta asiasta kuin tuo haiseva alapääkin, mutta ei ole syynä hajuun. Terv. hoikka nainen, jolla ollut myös elimistö sekaisin ja joka on saanut alapäänsä lähes hajuttomaksi vaihtamalla ruokavalionsa.
Jos suhteen ainoa ongelma on haiseva alapää, niin ehkä se kannattaa ottaa puheeksi ja tehdä jotain asian korjaamiseksi. Ja tiedoksi, että ihan sama pätee miehiin, kyllä miehenkin haaroväli haisee jos elimistö on huonossa jamassa, oli sitten hoikka tai ylipainoinen.
Suurin osa suomalaisista(80%) on ylipainoisia
Vierailija kirjoitti:
Suht lupaava alku, sängyssä huomasin että oli todellakin niin iso kuin lupasi, mutta en vieläkään tiedä hikoiliko vai kuolasiko mun silmille ja suuhun aivan järjettömästi.
Kun en pystynyt katsomaan mistä se kaikki lorisi mun naamalle.
Ja ei, ei ollut alapään juttuja vaan yläpään :D
Siitä puhe mistä puute
Ulkona oli kiva ilma kävellä. Sopivan lämmin ei tuulta eikä sadetta.
Kaunis aurinkoinen päivä oli tänään, kiva taas puuhailla puutarhassa ja ulkoilla.
Kaunis päivä oli. On vaan niin shokissa kylmän pitkän pimeän talven jälkeen että kestää tottua kevään ihanuuteen.
Kävittekö terqpiasaa hoitamassa lapsuuden ongelmanne pois? Ihmelääke terapia pelastaa kaikki! Kuin taikaa vain ja ei ole enään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä, miten joku voi olla noin häijy ja ilkeä toista kohtaan. Ja tarkoitan sua häirikköjankkaaja. Miten sun omatuntosi voi, eikö yhtään kolkuta? Tee parannus.
Kelles sä puhut? Sähän täällä yrität määrätä ja jankkaat sitä. Mee pois!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nimettömänä vpnnällä voi spämmiä. Kunhan vaihtaa ipn vain :) ottakaa opiksenne! Terapia pelastaa!
kerää ittes Puppe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä tämä jakomielitautinen joka esiintyy Dooriksena ja tykittää yhtä aikaa miten tämä on paha, ilkeä ym. ja pitää häätää ja bannata ja lisäksi poistaa massapoistona viestejä. Mahtaa olla outo ilmestys kun jaksaa vauva-palstalla jankata itsensä kanssa 8-23 seitsemänä päivänä viikossa ympäri vuoden.
Kiitos nasupuppelini. T, Doriksesi, Anonyymi-Ikuisesi (nyt kyllä hävettää tämä oksettava peitenimimerkki) +100 muuta hahmoani
En itsekään muista kaikkia. T. Dooris. Eri. Sivusta, Mummeli ja en ole D . Siis toki olen. Puutarhurikin olen. Ja Rehellinen. Ei valheen haituvaakaan.
Haituvakin taisin olla ja Runotyttö, Opettajakin ja Asianajaja. Paljon ole ehtinyt valehdella. Minä. Doris.
Mitä Minulle Kuuluu? Sen nimisen suositun ketjun aion perustaa ja kiusata siellä itseäni. Kaikkia muita olen jo kiusannut. Åoistan omat viestini ja haukun itseäni idiootiksi ja ällöksi. Näin tein teillekin. Siitäs saitte. Nyt saan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nasupuppelini. T, Doriksesi, Anonyymi-Ikuisesi (nyt kyllä hävettää tämä oksettava peitenimimerkki) +100 muuta hahmoani
En itsekään muista kaikkia. T. Dooris. Eri. Sivusta, Mummeli ja en ole D . Siis toki olen. Puutarhurikin olen. Ja Rehellinen. Ei valheen haituvaakaan.
Haituvakin taisin olla ja Runotyttö, Opettajakin ja Asianajaja. Paljon ole ehtinyt valehdella. Minä. Doris.
Mitä Minulle Kuuluu? Sen nimisen suositun ketjun aion perustaa ja kiusata siellä itseäni. Kaikkia muita olen jo kiusannut. Åoistan omat viestini ja haukun itseäni idiootiksi ja ällöksi. Näin tein teillekin. Siitäs saitte. Nyt saan minä.
Poistan viestini ja ilkun näppäilyvirheistä itseäni niin kuin teitä ilkuin. Siitäs saan.
Voi miten kivan riitelyketjun saan taas aikaan. Tuskin maltan odottaa. Paistan pannukakkua yöllä ja juoksen nopsasti posrtlaatikolle kortteja muka saamaan. Me mukavat ja kiltit saa vaan olla mun ketjussa. Ei höhlät, toopet, miehet ja ällöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistan viestini ja ilkun näppäilyvirheistä itseäni niin kuin teitä ilkuin. Siitäs saan.
Voi miten kivan riitelyketjun saan taas aikaan. Tuskin maltan odottaa. Paistan pannukakkua yöllä ja juoksen nopsasti posrtlaatikolle kortteja muka saamaan. Me mukavat ja kiltit saa vaan olla mun ketjussa. Ei höhlät, toopet, miehet ja ällöt.
Nyt hyvää yötä kaikki nasut, pusut, pisut, hömppäheikit ja kameleontit. T. Minä, Doris Mukava
Vierailija kirjoitti:
Tyhjät padat kolisee eniten
Tynnyrit
Kahden naisen kanssa olen lopettanut tapailun heidän koirien takia, en yksinkertaisesti siedä koiranhajua. Naisten asunnot haisi pahalle ja välillä hajun huomasin jopa naisen vaatteista. Lisäksi koirat vaatii paljon huomiota ja niitä pitää raahata mukaan joka paikkaan, mielummin olisi kahden kesken naisen kanssa.