Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (2345)

Vierailija
2261/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ilkeä henkilö niin voisin luoda tänne toisen tyypin ja kirjoittaa hänen elämässään joka olisi toisenlaista kuin minun. Keksisin ohjelmaa ja tekemistä ja kirjoittaisin todella erilaisia kuulumisia kuin oma elämäni ja eri tyylillä. Sitten kai olisin itsekin D. En vaan ryhdy sellaiseen. Tämä paikka ei ole sellainen itselleni missä pelaisin peliä. 

Vierailija
2262/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edelliseen lisäyksenä joku luulisi minua D:ksi erilaisten kuulumisten myötä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Minäkin lähden nyt iltalenkille ja sitten nukkumaan.  Hyvää yötä!

Taidat olla iltavirkku ihminen sinäkin. Tai niin tulkitsen. Hyvää yötä. 

Vierailija
2264/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenkiinnolla seurannut tuota viestien poistokirjoittelua, tunnustan etten näistä(kään) paljon ymmärrä, oppia ikä kaikki :)  Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti  HH

Vierailija
2265/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut juoda kahviloissa kahvia, koska kotonakin voi keittää. Pöydällä oli vessanpaperirulla,  ikkunassa roikkui keskellä kevättä lumiukko-valonauha jossa oli kaiken lisäksi valot. Seksi oli epämukavaa, sillä miehellä oli iso kalu muttei hajuakaan esileikeistä, pikkasen hinkutti sormella ja ihmetteli miksen kostu ! Ei naitukaan kuin kaksi kertaa. Viimeinen niitti oli retki Ikeaan, kävi ilmi että mies oli tehnyt eväsleivät jotta meidän ei tarvisisi käydä syömässä tai kahvilla ! Ja leipien kanssa  pillimehuja. Onneksi minulla oli omaa rahaa, sillä en todellakaan aikonut mussuttaa voileipiä parkkipaikalla. Ikeassakin laski koko ajan rahojaan ja hyvä kun raaski jonkun kahden euron kahvikupin ostaa, minä taas shoppasin  useamman kympin edestä. Kotimatkalla sain saarnan siitä että olin ostanut niin paljon OMILLA RAHOILLANI. 

Vierailija
2266/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minun flunssantorjuntakombinaationi toimi!

Olikin mukava päivä taidenäyttelyssä.

Minä olen iltauninen joten yleensä viimeistään klo 23 sammutan valon.

Hyvää yötä😴😴

Vierailija
2267/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Minäkin lähden nyt iltalenkille ja sitten nukkumaan.  Hyvää yötä!

Hyvää yötä

Kiitos vastauksista

Tää on D

Soon fifty-sixty. Hyvää yötä.

Vierailija
2268/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kulturelli päivä tänään. Ajelimme Riihimäelle, siellä upea Lasimuseo näyttelyineen ja Metsästysmuseo.

Lounaalla museon ravintolassa, olikin hyvää ruokaa.

Taide ravitsee ja kohottaa mieltä. Suosittelen Helsingissä taidekoti Kirpilää. Kannattaa googlettaa aukioloajat.

Ehkä löytyy muita ketjuja poliittisiin keskusteluihin, emmeköhän me kaikki seuraa maailmanpolitiikkaa ja Suomen tilannetta mutta tänne kirjoittelemme kevyempiä arkijuttujamme.

Kannatetaan

Mielestäni otsikko kuvaa hyvin.

Mutta eihän se riitelijöille kelpaa: pilanneet yksinäiset, räväkät, oliko peräti räväkät seksit ketjukin yms

Pitää pilata tämäkin. Eihän se nyt käy, että joillain on kivaa ketjussa.

Mikä mättää? Kateus? Ettekö itse oikeasti osaa kirjoittaa sopuisasti?

Vai todella onko vain yksi jankkaaja, niinkuin kerrottu?

Taattua D:n jankkausta

Vierailija
2269/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häirikkö keskustelee taas itsensä kanssa. Vanha vitsi: I, me, myself + MR+ parit kolmet nimikirjaimet vielä.

Erittäin epäuskottavaa :(

Hei hei sullekin, kipitähän

Kipitäthän... ihan minne vaan

Tässä D keskustelee itsensä kanssa.

Niin helppoa tunnistaa. 🧐

Okei, Hercule Poirot. Hyvää yötä.

Vierailija
2270/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häirikkö keskustelee taas itsensä kanssa. Vanha vitsi: I, me, myself + MR+ parit kolmet nimikirjaimet vielä.

Erittäin epäuskottavaa :(

Hei hei sullekin, kipitähän

Kipitäthän... ihan minne vaan

Tässä D keskustelee itsensä kanssa.

Niin helppoa tunnistaa. 🧐

Okei, Hercule Poirot. Hyvää yötä.

Bon nuit, Miss Marple!

Vierailija
2271/2345 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme muutaman päivän kylpylässä, huomenna kakkoskotiin loppuviikoksi.

Enpä muista milloin viimeksi on luonto ollut näin upea! Huurrekuorrutus taivuttaa puitten oksat.

Tänään kävimme taidemuseossa, oli Anna Retulaisen maalauksia. Värikylläisiä olivat.

Aamupalalla tulee syötyä niin hyvin ettei varsinaista ruokaa kaipaa, kaupasta ostimme ruokaisat salaatit.

Kyllä harmitti aamiaisella katsoa naapuripöydän ruokahävikkiä. Nuoripari jätti suurimman osan lautasilleen. Miksi ei osata ottaa sopivaa määrää!?

Kiitos sinulle joka avasit tämän ketjun!

Kiitos sinulle, toivon niin että sopuisa ketju syntyisi

Ruokahävikki kauhistuttaa minuakin

Kun ruokahävikki vähenee, vähenee myös jaettava ruoka jonossa. Kaksipiippuinen juttu. Ruokajono piti olla tilapäinen ratkaisu, mutta jonot vaan kasvaa ja kasvaa.

Missä ihmeessä on Suomen rahat? Kun ei riitä sairaille, vanhoille, lapsille, taiteelle?

Mihinkään! Velka vaan kasvaa. Järkyttäviä uutisia taas tuhansien yt-neuvotteluista. Ja miten AI vie työpaikat! Tekee nakukuvia. Valehtelee. Oikoo. Väitti mulle, että ohrapippo on sama kuin ohrapuuro!

Esim hoitoalalla hymistellään, että robotti jakaa lääkkeet, hoitajilla jää enemmän aikaa hoitoon. Pskat, kenkää hoitsuille tulee. Järkyttävää.

No kerrohan, miten sinä hoitaisit asiat? MIstä saisit lisää rahaa? Veroja ei voi enää kiristää vai voiko. Lainaa ei voi enää ottaa vai voiko? Karsit kuluja? Mitkä pois? Kerro äläkä valita. 

Kerro sinä, kun ärhäkkänä vastaat viestiin :(

Rauhoitu, ihminen

Tässä D haluaa jonkun muun rauhoittuvan. 😂

Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta nasut! Hyvin nukuttu yö takana.  Koira lenkitetty ja aamukahvit juotu.  Yle Aamua katselen.  Päivän ohjelmassa ainakin  kauppareissu lähikauppaan.  Voisi ehkä pestä myös toisen kylppärin sekä keittiön lattian.  Kyylän käyttämä kissanhiekka on Pirkan paakkuuntuva ja sillä on ikävä taipumus muodostaa harmaanvalkoista pölyä pinnoille. Vieläköhän noin vanha kissa tottuisi puupellettiin?

Mietin uutta koodausprojektia.  Mä hyödynnän kauppojen tarjouksia ja siten mulla on aina kaapeissa monenlaista säilyvää. Mietin sellaista softaa,  joka ilmoittaisi mulle, missä tuotteissa parasta ennen päivä alkaa lähestyä. En tosin ole testannut,  mitä kaikkea tietoa elintarvikkeiden viivakoodi sisältää,  mutta ainakin lääkepaketeissa se sisältää expin eli viimeisen käyttöpäivän tai siis kuukauden ja vuoden.  Kaupasta tullessa vaan lukisi kustakin purkista viivakoodit ennenkuin laittaa tuotteen kaappiin.  Joskus myöhemmin vois vaikka perehtyä tekoälyyn ja softa voisi ehdottaa,  mitä ruokaa sitten niistä päivämäärää lähestyvistä voisi kokkailla .

Joku eilen kysyi,  olenko iltavirkku.  Itseasiassa en.  Mulle luontevinta olisi mennä aikaisin nukkumaan ja herätä aikaisin.  Mutta täysin kiinni vuodenajasta. Ihanimpia aamuja on ollut,  kun aamulenkki koiran kanssa on jo ennen viittä ja kävelen lammelle katsomaan joutsenia. Toi lampi on niiden pysähdyspaikka keväisin ja syksyisin. Heh, lammen   - joka  itseasiassa on järvi - nimi on Lammaslampi:)  Vuoden pimeimpään aikaan olisin mieluiten talviunilla. 

Vierailija
2273/2345 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa älyllistä keskustelua, tämä ketju on väärä paikka. Ei täällä pohdita poliittisia arvovalintoja tai yhteiskuntajärjestelmän korruptiota. 

Tämä on iäkkäitten mummojen riitely- ja lepertelyketju. Suppeakatseista pikkusieluisuutta rajoittuneella maailmankuvalla, mikä tietysti on ok. Joukossa on muutama poikkeus, jotka on eri aaltopituudella, mutta heidän viestit jää taustalle.

Ei kannata tuhlata aikaa tänne. 

Kirjoitat erittäin alentuvasti. Ole hyvä, siirry ylevämpään ketjuun!

Ei. Vaan totta kirjoittaa. Täällä on juuri tuollaista. Jos yrittää viedä keskustelua ylemmälle tasolle,  ei kukaan vastaa  ( ei ymmärrä) tai  sitten tartutaan sivuseikkaan eikä pääasiaan. Heikkolahjaisten tai laiskojen kirjoittajien ketju. Naisia ilmeisesti suurin osa. Mikäs siinä, saa olla tällainen ketju, mutta ei sovi minulle. Salut!

Samaa mieltä, siksi tuon kirjoitinkin. Minultakin salut!

Vielä pakko jatkaa, vaikka pois lähdenkin. Ihmettelen , että ketjussa annetaan valta erittäin itsekkäälle ja määräävälle heikkolahjaiselle kirjoittajalle. Häntä ei laiteta kuriin, vaan annetaan vuodesta toiseen kiusata kaikkia vuoron perään. Jankata ja riidellä.  Minä en tuollasta katselisi. Siksi poistunkin mukavampaan seuraan. 

Lainaan vielä tähän tämän jo täältä lähteneen testamentin. Tässä meille pohtimista.  Sallitaanko tämän jatkua? 

Vierailija
2274/2345 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kun tuotte tietoa, miten poistot toimivat. Onhan todella erikoista, että tästä ketjusta ja muistakin on esim. ruokaviestejä ja sääviestejä poistunut kuten muitakin täysin neutraaleja ja asiallisia viestejä. Eihän modella ole mitään syytä tällaisia viestejä poistaa eli poistuvat muulla tavoin.

Tässä ihmetellään !

Vierailija
2275/2345 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa älyllistä keskustelua, tämä ketju on väärä paikka. Ei täällä pohdita poliittisia arvovalintoja tai yhteiskuntajärjestelmän korruptiota. 

Tämä on iäkkäitten mummojen riitely- ja lepertelyketju. Suppeakatseista pikkusieluisuutta rajoittuneella maailmankuvalla, mikä tietysti on ok. Joukossa on muutama poikkeus, jotka on eri aaltopituudella, mutta heidän viestit jää taustalle.

Ei. Vaan totta kirjoittaa. Täällä on juuri tuollaista. Jos yrittää viedä keskustelua ylemmälle tasolle,  ei kukaan vastaa  ( ei ymmärrä) tai  sitten tartutaan sivuseikkaan eikä pääasiaan. Heikkolahjaisten tai laiskojen kirjoittajien ketju. Naisia ilmeisesti suurin osa. Mikäs siinä, saa olla tällainen ketju, mutta ei sovi minulle. Salut!

Vielä pakko jatkaa, vaikka pois lähdenkin. Ihmettelen , että ketjussa annetaan valta erittäin itsekkäälle ja määräävälle heikkolahjaiselle kirjoittajalle. Häntä ei laiteta kuriin, vaan annetaan vuodesta toiseen kiusata kaikkia vuoron perään. Jankata ja riidellä.  Minä en tuollasta katselisi. Siksi poistunkin mukavampaan seuraan. 

Lainaan vielä tähän tämän jo täältä lähteneen testamentin. Tässä meille pohtimista.  Sallitaanko tämän jatkua? 

Pohtimen ei auta, poisajo on ainut joka auttaa.

Vierailija
2276/2345 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohtimen ei auta, poisajo on ainut joka auttaa.

Lähdetkö mukaan? Pois?

Vain se auttaa

Vierailija
2277/2345 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi D kysyt siltä, joka on poistunut?  Totta on hänen arvelunsa, että naisia täällä on suurin osa, miehet ei viihdy tämän tasoisessa nassuttelussa, einkä oikein minäkään. Kunnon keskustelua ei saada aikaan, vain riitelyä. Eilinen Suomen tilanne koskee meitä kaikkia, mutta eipä se näytä täällä kiinnostavan. Omien viestien säilyminen on tärkeintä ja riidassa viimeisen sanan sanominen. 

Vierailija
2278/2345 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielenkiinnolla seurannut tuota viestien poistokirjoittelua, tunnustan etten näistä(kään) paljon ymmärrä, oppia ikä kaikki :)  Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti  HH

Eipä minullekaan kaikki auennut, Lampaalta tuli kyllä viisaita vastauksia.

Ja nyt on pololla ikävä töihin.

Skenaario toisesta aiheesta: Milloinkohan aletaan synnärillä laittaa siru vauvelin otsaan. Siitä selviäisi henkilöllisyys, pankkitiedot, omakanta, verot, kela, passi, sormenjäljet ym ym. Kauhuskenaario: vauvat vaihtuu

Vierailija
2279/2345 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testasin:

Laitoin Kepeää keskiviikkoa ja alapeukku napsahti heti. Viestejäni ei edes lueta - tänään on tietääkseni torstai :)

Ei tietenkään lueta D sun viestejäsi, niissä ei ole mitään sisältöä. Ne ilmoitetaan heti poistettaviksi jankkauksena.

Vierailija
2280/2345 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi D kysyt siltä, joka on poistunut?  Totta on hänen arvelunsa, että naisia täällä on suurin osa, miehet ei viihdy tämän tasoisessa nassuttelussa, einkä oikein minäkään. Kunnon keskustelua ei saada aikaan, vain riitelyä. Eilinen Suomen tilanne koskee meitä kaikkia, mutta eipä se näytä täällä kiinnostavan. Omien viestien säilyminen on tärkeintä ja riidassa viimeisen sanan sanominen. 

Viimeinen virke yllä todistaa heikkolahjaisuuden. Vain konkreettisia asioita ja omia juttuja ymmärretään ja niistä kiistellään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi