Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (2345)
Ei D:lle tapahdu mitään, kaikki on jo kerrottu vuosien ajan . Saman jankkausta, ei kannata lukea. Stilisoinnista jo
tunnistaa ja voi heti ilmoittaa jankkaukseksi. Iisi homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa älyllistä keskustelua, tämä ketju on väärä paikka. Ei täällä pohdita poliittisia arvovalintoja tai yhteiskuntajärjestelmän korruptiota.
Tämä on iäkkäitten mummojen riitely- ja lepertelyketju. Suppeakatseista pikkusieluisuutta rajoittuneella maailmankuvalla, mikä tietysti on ok. Joukossa on muutama poikkeus, jotka on eri aaltopituudella, mutta heidän viestit jää taustalle.
Ei kannata tuhlata aikaa tänne.
Kirjoitat erittäin alentuvasti. Ole hyvä, siirry ylevämpään ketjuun!
Ei. Vaan totta kirjoittaa. Täällä on juuri tuollaista. Jos yrittää viedä keskustelua ylemmälle tasolle, ei kukaan vastaa ( ei ymmärrä) tai sitten tartutaan sivuseikkaan eikä pääasiaan. Heikkolahjaisten tai laiskojen kirjoittajien ketju. Naisia ilmeisesti suurin osa. Mikäs siinä, saa olla tällainen ketju, mutta ei sovi minulle. Salut!
Samaa mieltä, siksi tuon kirjoitinkin. Minultakin salut!
Vielä pakko jatkaa, vaikka pois lähdenkin. Ihmettelen , että ketjussa annetaan valta erittäin itsekkäälle ja määräävälle heikkolahjaiselle kirjoittajalle. Häntä ei laiteta kuriin, vaan annetaan vuodesta toiseen kiusata kaikkia vuoron perään. Jankata ja riidellä. Minä en tuollasta katselisi. Siksi poistunkin mukavampaan seuraan.
Lainaan vielä tähän tämän jo täältä lähteneen testamentin. Tässä meille pohtimista. Sallitaanko tämän jatkua?
Sallitaa kun tyhmyyttä vastaan ei kannata taistella. Hölmöläisiä on aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa älyllistä keskustelua, tämä ketju on väärä paikka. Ei täällä pohdita poliittisia arvovalintoja tai yhteiskuntajärjestelmän korruptiota.
Tämä on iäkkäitten mummojen riitely- ja lepertelyketju. Suppeakatseista pikkusieluisuutta rajoittuneella maailmankuvalla, mikä tietysti on ok. Joukossa on muutama poikkeus, jotka on eri aaltopituudella, mutta heidän viestit jää taustalle.
Ei kannata tuhlata aikaa tänne.
Kirjoitat erittäin alentuvasti. Ole hyvä, siirry ylevämpään ketjuun!
Ei. Vaan totta kirjoittaa. Täällä on juuri tuollaista. Jos yrittää viedä keskustelua ylemmälle tasolle, ei kukaan vastaa ( ei ymmärrä) tai sitten tartutaan sivuseikkaan eikä pääasiaan. Heikkolahjaisten tai laiskojen kirjoittajien ketju. Naisia ilmeisesti suurin osa. Mikäs siinä, saa olla tällainen ketju, mutta ei sovi minulle. Salut!
Samaa mieltä, siksi tuon kirjoitinkin. Minultakin salut!
Vielä pakko jatkaa, vaikka pois lähdenkin. Ihmettelen , että ketjussa annetaan valta erittäin itsekkäälle ja määräävälle heikkolahjaiselle kirjoittajalle. Häntä ei laiteta kuriin, vaan annetaan vuodesta toiseen kiusata kaikkia vuoron perään. Jankata ja riidellä. Minä en tuollasta katselisi. Siksi poistunkin mukavampaan seuraan.
Lainaan vielä tähän tämän jo täältä lähteneen testamentin. Tässä meille pohtimista. Sallitaanko tämän jatkua?
Pohtimen ei auta, poisajo on ainut joka auttaa.
Lähdetkö mukaan? Pois?
Vain se auttaa
Perusta jankkaajien ketju:)
Valehtelijoiden ketju on Doriksen vahvinta osaamisaluetta. Tosin me jo tunnistetaan, mutta aina on uusia uunoja.
Tylsissä D jäi kiinni valheistaan, kun väitti pyykkikonetta ensin omaksi ja sitten taloyhtiön koneeksi. Nolosti jäi kiinni siitäkin. Yritti keksiä tarinaa kirjoitettavaksi, raukka, kun ei muuta ole kuin näppis aamusta yöhön.
Vierailija kirjoitti:
Ei D:lle tapahdu mitään, kaikki on jo kerrottu vuosien ajan . Saman jankkausta, ei kannata lukea. Stilisoinnista jo
tunnistaa ja voi heti ilmoittaa jankkaukseksi. Iisi homma.
Tykkäätkö itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun tuotte tietoa, miten poistot toimivat. Onhan todella erikoista, että tästä ketjusta ja muistakin on esim. ruokaviestejä ja sääviestejä poistunut kuten muitakin täysin neutraaleja ja asiallisia viestejä. Eihän modella ole mitään syytä tällaisia viestejä poistaa eli poistuvat muulla tavoin.
Tässä ihmetellään !
Palstalla on jopa 4 miljoonaa kävijää kuussa. Poistoja on sen suhteessa. Kuka ehtisi lukea poistettavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä kerran: miksi monien mukavat viestit poistuu, minunkin arkiset jutut?
kirjoitatko kaikkien viestien ilmoitukseen: d jankkaa? Eihän se jokaisen viestiin sovi?
Nehän tulee eri osoitteista.
Selitä tämä, sitten lopetan.
Kyllä D jankkaa aina, kirjoittelee samoja kuulumisia ja lässyttää, se on jankkausta ja sillä lähtee. Ei ne ole kivoja kuulumisia, vaan saman toistoa aina. Riitelyä ja ruokaa ja kortteja ja säätä. Jankkausta. Spämmäystä. Provoa.
D:n viestit tunnistan, mitään muita en poista koskaan, ajan vain D;n pois, koska hän on kiusaaja ja poistellut muiden viestejä, siksi hänen viestinsä poistetaan. D häädetään lopulliseti pois. Kaikki muut saavat kirjoittaa vaikka mitä, se ei mulle kuulu. Vain ja ainoastaan D poistetaan ketjuista. Aina.
Ole kerrankin rehellinen:
Miksi poistuu niin paljon monen kirjoittajan viestejä, niitä tavallisia?
Et kai 'lampaan' viestin ilmoon asiattomaksi kirjoita: djankkaa
Tämä nyt oli esimerkki
jos et sinä, niin kuka vastuussa?
Minä en poista koskaan muuta kuin D:n vietsit, ja ne kyllä tunnen. Joku muu poistaa muita, ehkä , en tiedä eikä kiinnosta. D:n ajan pois ja sillä selvä, muu ei kiinnosta.
Nyt täytyy kommentoida, että et voi mitenkään 100% varmuudella tunnistaa täällä anonyymiä kirjoittajaa. Jokainen pystyy tyyliään muuttamaan, halutessaan hämäämään tai jäljittelemään toisia kirjoittajia.
95 % onnistuu ja se riittää. Jopa 70% riittää ärsyttämään raivottaren taas riitelemään ja siitä seuraa bannit, jihuu.
Hah ja hah
Pieleen meni tunnistukset. Taas!
Elä ittes kanssa, et ole ihan niin välkky kuin kuvittelet
Turha korjailla:
Samaan nippuun vaan kaikki ja d syyllinen! Just. Senhän sinä osaat.
Mun mummo luki kirjoja ja sanomalehtiä ja osallistui kunnallispolitiikkaan. Sieltäköhän asti se älykkyys on jakaantunut epätasaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä täällä moni halua kirjoitella, kun toistuvasti kirjoittajat sotketaan keskenään ja heitellään ikävää arvostelua.
Pilalla! Onnistuit häirikkö! Taas!
Sitten rauhoittuu, kun D on lopullisesti häädetty. Kaikista ketjuista. Ei kestä enää kauan, lähellä pimahtamista jo. Epävakaa ja riidanhaluinen.
Ikäänkuin kuvailisit itseäsi?
Etkö huomaa?
Tässä D taas. Tämä kysely on yksi takuutuntomerkki.
Hei, kerron omasta mielestäni hauskan tositarinan, olin nuorehkon mieslääkärin luona ihan rutiinikäynnillä ja siinä jutustellessamme kysäisi "mitenkäs ne yöunet?" Ihan hyvin olen Papan kanssa nukkunut, vastasin, lääkäri katteli näytöltään tietojani ja sanoi; täällä lukee että asutte yksin, onko asia muuttunut? Ei ole muuttunut, yksin asustelen. Lääkäri alkoi kattelemaan mua vähän tarkemmin ja kysyi silmiini tuijottaen "onkos tämä pappa pitkään jo nukkunut teillä? Vähän meinas jo ruveta naurattamaan, mutta asiallisuutta tavoitellen vastasin, onhan se pappa siinä ollut unikaverina jo kymmenisen vuotta...Sitten ajattelin että kohta kirjoitta mulle johonkin lähetteen, joten aloin kertoa että mullahan on aika vaikea uniapnea ja olen sitä CPAP-laitetta käyttänyt jo pitkään ja hyvin auttanut. Ja sen koneen olen nimennyt "Papaksi" Vähän aikaa oli lääkäri hiljaa, mutta naurahtaen totesi "vai niinkös se olikin" Myöhemmin kävin omakannasta kattomassa, mitä oli kirjoittanut ja siellä luki; hyväntuulinen ja huumorintajuinen" :) että semmonen juttu HH
Vierailija kirjoitti:
Hei, kerron omasta mielestäni hauskan tositarinan, olin nuorehkon mieslääkärin luona ihan rutiinikäynnillä ja siinä jutustellessamme kysäisi "mitenkäs ne yöunet?" Ihan hyvin olen Papan kanssa nukkunut, vastasin, lääkäri katteli näytöltään tietojani ja sanoi; täällä lukee että asutte yksin, onko asia muuttunut? Ei ole muuttunut, yksin asustelen. Lääkäri alkoi kattelemaan mua vähän tarkemmin ja kysyi silmiini tuijottaen "onkos tämä pappa pitkään jo nukkunut teillä? Vähän meinas jo ruveta naurattamaan, mutta asiallisuutta tavoitellen vastasin, onhan se pappa siinä ollut unikaverina jo kymmenisen vuotta...Sitten ajattelin että kohta kirjoitta mulle johonkin lähetteen, joten aloin kertoa että mullahan on aika vaikea uniapnea ja olen sitä CPAP-laitetta käyttänyt jo pitkään ja hyvin auttanut. Ja sen koneen olen nimennyt "Papaksi" Vähän aikaa oli lääkäri hiljaa, mutta naurahtaen totesi "vai niinkös se olikin" Myöhemmin kävin omakannasta kattomassa, mitä oli kirjoittanut ja siellä luki; hyväntuulinen ja huumorintajuinen" :) että semmonen juttu HH
Mä annan nimet pölynimurille (Peni) , autolle (Mirru), tiskikoneelle (Tilda) ja Pyykkikone (Santra) on mukavaa jutella niille kuin elävälle olennoille. Varsinkin Penin kanssa meillä on läheinen suhde, hän seuraa kiltisti perässä ja tekee mitä käsken.
Vierailija kirjoitti:
Hauska tarina. Kannattaa tutustua kannassa, mitä kirjoittavat. Korjaukset on mahdollisia, jos virheitä on.
Kerran pitkittyneen kurkkutulehduksen aikana jouduin käymään monesti lääkärissä, eri ihminen tietysti joka kerta. Osasin oireeni hyvin, kun niitä joutui toistamaan. Kannassa luki: Vuolaasti oireitaan kuvaileva potilas.
Tk: saikkua 1-3 pv, yksityinen: 2vk. Sama tauti.
Epäiltiin, ettei D:n teksti ole tunnistettavaa, niin todellakin on.
kyllä on vaikea seurata keskustelua, kun ei tiedä kenelle tai mihin kirjoitukseen kommentit osoitettu
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hauska:) Mä olen nimennyt mun polvien tekonivelet. Toinen on Matti ja toinen on Teppo. Kerran aika pian leikkausten jälkeen yks kaveri soitti ja kysyi, mitä puuhaan. Vastasin, että olen Matin ja Tepon kanssa kävelyllä ja vauhti kiihtyy. Kaveri oli ihan häh mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan nimet pölynimurille (Peni) , autolle (Mirru), tiskikoneelle (Tilda) ja Pyykkikone (Santra) on mukavaa jutella niille kuin elävälle olennoille. Varsinkin Penin kanssa meillä on läheinen suhde, hän seuraa kiltisti perässä ja tekee mitä käsken.
Tätä en ole keksinytkään. Luin juuri artikkelin, missä Pirkko Lahti käyttää syövästään nimeä Antero. Meillä on ainoa nimi lapsuuteni vauvanukella, joka istuu tyytyväisenä kirjahyllyn päällä.
Täytyykin miettiä imurille sopiva nimi, kun sitä seuraavan kerran houkuttelen kaapista ulos tulemaan.
Mun robotti-imurin nimi on Unelma.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hauska:) Mä olen nimennyt mun polvien tekonivelet. Toinen on Matti ja toinen on Teppo. Kerran aika pian leikkausten jälkeen yks kaveri soitti ja kysyi, mitä puuhaan. Vastasin, että olen Matin ja Tepon kanssa kävelyllä ja vauhti kiihtyy. Kaveri oli ihan häh mitä.
Seuraavat teko-osat on varmaan Portion Boys, Seppo kun kuoli jo.
Nyt on vitsikkäitä juttuja ketjussa. Lisää.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavat teko-osat on varmaan Portion Boys, Seppo kun kuoli jo.
Nyt on vitsikkäitä juttuja ketjussa. Lisää.
Portion Boys on yks mun suosikkibändejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä on vaikea seurata keskustelua, kun ei tiedä kenelle tai mihin kirjoitukseen kommentit osoitettu
Ja kun äikkä vielä vaatii virheetöntä kielioppia, murteetkin kai pois, aina vaikeammaksi tunnistus menee. Isännöi!
Häneen pätee tämä: huomaa roskan toisen silmässä, ei malkaa omassaan.
Ei vaadi mitään. Osoitti vaan, miten helppoa on tunnistaa yksittäinen kirjoittaja. Nyt taas menee ymmärryksen yli jollakin.
Perusta jankkaajien ketju:)