Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9853)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, jotka tekee kotonaan etätöitä, tarvitsevat, tai työpaikan puolesta on vaadittu, VPN yhteys. Kaikki he ovat Doriksen logiikan mukaan roistoja?
Älä nyt sotke d:tä joka asiaan, vaikka sulle tärkeä onkin.
Tää on mielenkiintoinen juttu. Olen kuullut, että VPN-sopimuksessa mainitaan ehto, ettei saa käyttää asiattomaan tai rikolliseen toimintaan.
Siis pystyy kyllä jäljittämään osoitteen, jos väärinkäyttöä epäillään.
Eikö?
Joo, siis kyllä vpn:ää käyttävälläkin on ip. Se on kuitenkin helppo ja nopea vaihtaa eri ip:ksi. On muitakin tapoja vaihtaa ip-osoitettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion tänään lähteä kauppaan, tuli tv mainoksesta mieleen että pääsiäismunat pitää ostaa, tulee varmaan yksi virpoja ainakin. Jos menisinkin vasta ilta aleen.
Hyvä muistutus. Meidän rappuun tulee virpojia, kun yhden mummo asuu tässä. Eilen ostin jo pienikukkaiset narsissit. Yksi parvekkeelle, kaksi kauniiseen ruukkuun olkkarin pöydälle. On tosi kauniit. Tuoksuvan perunanarsissin olisin ostanut myös, lopussa olivat siinä kaupassa.
Pääsiäismunat siis ostoslistaan :)
Kävin iltasella ässästä ostamassa pääsiäismunat. Hyviä unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä kerran: miksi monien mukavat viestit poistuu, minunkin arkiset jutut?
kirjoitatko kaikkien viestien ilmoitukseen: d jankkaa? Eihän se jokaisen viestiin sovi?
Nehän tulee eri osoitteista.
Selitä tämä, sitten lopetan.
Kyllä D jankkaa aina, kirjoittelee samoja kuulumisia ja lässyttää, se on jankkausta ja sillä lähtee. Ei ne ole kivoja kuulumisia, vaan saman toistoa aina. Riitelyä ja ruokaa ja kortteja ja säätä. Jankkausta. Spämmäystä. Provoa.
D:n viestit tunnistan, mitään muita en poista koskaan, ajan vain D;n pois, koska hän on kiusaaja ja poistellut muiden viestejä, siksi hänen viestinsä poistetaan. D häädetään lopulliseti pois. Kaikki muut saavat kirjoittaa vaikka mitä, se ei mulle kuulu. Vain ja ainoastaan D poistetaan ketjuista. Aina.
Ole kerrankin rehellinen:
Miksi poistuu niin paljon monen kirjoittajan viestejä, niitä tavallisia?
Et kai 'lampaan' viestin ilmoon asiattomaksi kirjoita: djankkaa
Tämä nyt oli esimerkki
jos et sinä, niin kuka vastuussa?
Mäpä esitän yhden skenaarion. On mahdollista, että tuossa asiattomaksi ilmoittamisessa on sellainenkin toiminnallisuus, että jos ilmoituksen syyksi käyttäjä syöttää jonkun tietyn merkkijonon - esimerkiksi Doris - niin viesti poistuu samantien. Tällaiset olisi ihan ohjelmoinnin alkeita toteuttaa. En siis sano, että tuollainen toiminnallisuus tässä on, mutta ihan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Laitan uudelleen vastauksen Lampaalle, kun viestini meni moderointiin! Eli vaikea uskoa silti, että esim. ruokaviestit ärsyttäisivät samanaikaisesti niin lukuisaa joukkoa, että tulisi monia ilm oi tuksia asiatt omasta viestistä. Ei ihan mahdu tällainen todennäköisyyksien rajoihin.
Tätä minäkin ihmettelen. Eihän koko ketjussa olisi mitään järkeä, jos jokainen ilmoitus asiattomaksi poistaisi automaattisesti asiallisen viestin. Yksi ainoa ilmoitus?
Äh teidän nasujen kanssa! Puoli vuotta olen ollut pois työelämästä ja nyt alkoi tehdä mieli koodata jotain. Pitänee ruveta kehittelemään jotain.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä kerran: miksi monien mukavat viestit poistuu, minunkin arkiset jutut?
kirjoitatko kaikkien viestien ilmoitukseen: d jankkaa? Eihän se jokaisen viestiin sovi?
Kyllä D jankkaa aina, kirjoittelee samoja kuulumisia ja lässyttää, se on jankkausta ja sillä lähtee. Ei ne ole kivoja kuulumisia, vaan saman toistoa aina. Riitelyä ja ruokaa ja kortteja ja säätä. Jankkausta. Spämmäystä. Provoa.
D:n viestit tunnistan, mitään muita en poista koskaan, ajan vain D;n pois, koska hän on kiusaaja ja poistellut muiden viestejä, siksi hänen viestinsä poistetaan. D häädetään lopulliseti pois. Kaikki muut saavat kirjoittaa vaikka mitä, se ei mulle kuulu. Vain ja ainoastaan D poistetaan ketjuista. Aina.
Tämä nyt oli esimerkki
Mäpä esitän yhden skenaarion. On mahdollista, että tuossa asiattomaksi ilmoittamisessa on sellainenkin toiminnallisuus, että jos ilmoituksen syyksi käyttäjä syöttää jonkun tietyn merkkijonon - esimerkiksi Doris - niin viesti poistuu samantien. Tällaiset olisi ihan ohjelmoinnin alkeita toteuttaa. En siis sano, että tuollainen toiminnallisuus tässä on, mutta ihan mahdollista.
Voitais bannata sana 'doris' tai pelkkä 'd', ettei sitä saisi kirjoitettua lainkaan!
En vaan jaksa tuota jankkausta, joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan uudelleen vastauksen Lampaalle, kun viestini meni moderointiin! Eli vaikea uskoa silti, että esim. ruokaviestit ärsyttäisivät samanaikaisesti niin lukuisaa joukkoa, että tulisi monia ilm oi tuksia asiatt omasta viestistä. Ei ihan mahdu tällainen todennäköisyyksien rajoihin.
Tätä minäkin ihmettelen. Eihän koko ketjussa olisi mitään järkeä, jos jokainen ilmoitus asiattomaksi poistaisi automaattisesti asiallisen viestin. Yksi ainoa ilmoitus?
Eihän näissä ketjussa olekaan järkeä ollut pitkään aikaan, neljään vuoteen. Niin se menee. Sensuroidaan mielivaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt oli esimerkki
Minä en poista koskaan muuta kuin D:n vietsit, ja ne kyllä tunnen. Joku muu poistaa muita, ehkä , en tiedä eikä kiinnosta. D:n ajan pois ja sillä selvä, muu ei kiinnosta.
Nyt täytyy kommentoida, että et voi mitenkään 100% varmuudella tunnistaa täällä anonyymiä kirjoittajaa. Jokainen pystyy tyyliään muuttamaan, halutessaan hämäämään tai jäljittelemään toisia kirjoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt oli esimerkki
Minä en poista koskaan muuta kuin D:n vietsit, ja ne kyllä tunnen. Joku muu poistaa muita, ehkä , en tiedä eikä kiinnosta. D:n ajan pois ja sillä selvä, muu ei kiinnosta.
Nyt täytyy kommentoida, että et voi mitenkään 100% varmuudella tunnistaa täällä anonyymiä kirjoittajaa. Jokainen pystyy tyyliään muuttamaan, halutessaan hämäämään tai jäljittelemään toisia kirjoittajia.
95 % onnistuu ja se riittää. Jopa 70% riittää ärsyttämään raivottaren taas riitelemään ja siitä seuraa bannit, jihuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt oli esimerkki
Sivusta tähän. Et tunnista täältä edes Lampaan viestiä varmastikaan jos hän kirjoittaa illan tunnuksia tänne. Näin miten sitten väität tunnistavasi muiden viestit. Jos vaikka Lammas kirjoittaisi johonkin ilman tunnuksia niin olisiko hänkin sitten sinulle D. Näin ei kannata valehdella itselleen. Minä en ainakaan väitä tuntevani kenenkään viestejä tai Lampaan tunnistan ja tunnistaisin ilman tunnuksia jos kirjoittaisi esim lemmikeistään. Muuten on tyhmää väittää täällä tuntevansa ketään. Minäkin voisin kirjoittaa tänne mitä vaan. Ja en ole D.
Minäkin lähden nyt iltalenkille ja sitten nukkumaan. Hyvää yötä!
Jos olisin ilkeä henkilö niin voisin luoda tänne toisen tyypin ja kirjoittaa hänen elämässään joka olisi toisenlaista kuin minun. Keksisin ohjelmaa ja tekemistä ja kirjoittaisin todella erilaisia kuulumisia kuin oma elämäni ja eri tyylillä. Sitten kai olisin itsekin D. En vaan ryhdy sellaiseen. Tämä paikka ei ole sellainen itselleni missä pelaisin peliä.
Tai edelliseen lisäyksenä joku luulisi minua D:ksi erilaisten kuulumisten myötä.
Taidat olla iltavirkku ihminen sinäkin. Tai niin tulkitsen. Hyvää yötä.
Olen mielenkiinnolla seurannut tuota viestien poistokirjoittelua, tunnustan etten näistä(kään) paljon ymmärrä, oppia ikä kaikki :) Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti HH
Mies ei halunnut juoda kahviloissa kahvia, koska kotonakin voi keittää. Pöydällä oli vessanpaperirulla, ikkunassa roikkui keskellä kevättä lumiukko-valonauha jossa oli kaiken lisäksi valot. Seksi oli epämukavaa, sillä miehellä oli iso kalu muttei hajuakaan esileikeistä, pikkasen hinkutti sormella ja ihmetteli miksen kostu ! Ei naitukaan kuin kaksi kertaa. Viimeinen niitti oli retki Ikeaan, kävi ilmi että mies oli tehnyt eväsleivät jotta meidän ei tarvisisi käydä syömässä tai kahvilla ! Ja leipien kanssa pillimehuja. Onneksi minulla oli omaa rahaa, sillä en todellakaan aikonut mussuttaa voileipiä parkkipaikalla. Ikeassakin laski koko ajan rahojaan ja hyvä kun raaski jonkun kahden euron kahvikupin ostaa, minä taas shoppasin useamman kympin edestä. Kotimatkalla sain saarnan siitä että olin ostanut niin paljon OMILLA RAHOILLANI.
Se minun flunssantorjuntakombinaationi toimi!
Olikin mukava päivä taidenäyttelyssä.
Minä olen iltauninen joten yleensä viimeistään klo 23 sammutan valon.
Hyvää yötä😴😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä
Kiitos vastauksista
Tää on D
Soon fifty-sixty. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häirikkö keskustelee taas itsensä kanssa. Vanha vitsi: I, me, myself + MR+ parit kolmet nimikirjaimet vielä.
Erittäin epäuskottavaa :(
Hei hei sullekin, kipitähän
Kipitäthän... ihan minne vaan
Tässä D keskustelee itsensä kanssa.
Niin helppoa tunnistaa. 🧐
Okei, Hercule Poirot. Hyvää yötä.