Joogaatko sinä?
Kommentit (12)
En, ei sovi vieraan uskonnon lähetystyö kristitylle.
Ja joka höpöttää "pelkästä venyttelystä" voisi lopettaa toisten kulttuurin omimisen ja perehtyä asiaan tarkemmin.
Kyllä joogaan, jiniä, astangaa, hathaa, sen mukaan mikä fiilis on.
Vierailija kirjoitti:
Ja joka höpöttää "pelkästä venyttelystä" voisi lopettaa toisten kulttuurin omimisen ja perehtyä asiaan tarkemmin.
En perehdy asiaan sen tarkemmin, koska en halua. Minä joogaan enkä omi kenenkään kulttuuria.
Lootusasentoon liian levoton mä oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En perehdy asiaan sen tarkemmin, koska en halua. Minä joogaan enkä omi kenenkään kulttuuria.
Kuin myös. Jooga sopii itselleni kehonhuoltolajiksi paremmin kuin pilates ja joogaohjaajia on paljon erilaisia, omani keskittyy ohjauksessa kehon toiminnallisuuteen ja lihaskuntoon. Toki näitä Ior Bock-tyylisiä guruhurijakin ohjaajissa on, oma ohjaajana on kuitenkin puhtaammin pt :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole juurikin kulttuurin omimista, että otetaan tapa toisesta kulttuurista, mutta ei haluta perehtyä siihen tarkemmin, että miksi se on tärkeä asia lähtökulttuurille?
Suomalaisiakin korpeaa, kun ulkomailla suomalaisena saunana esitellään +50 C huonetta, jossa ei saa heittää edes löylyä. Eikä kyseessä ole kuin pelkkä sauna. Toki vanhalle kansalle saunalla oli vielä suurempi merkitys, koska suuri osa kansasta oli ihan konkreettisesti syntynytkin saunassa.
minä eigaan