G: Meikkisi
Kun meikkaat, arkisisin, niin mitä meikkejä käytät ja minkä merkkisiä?
Kommentit (48)
meikkivoide: dermosil (käytän loppuun ja sitten ostan blascon)
puuteri:cliniquen
ripsiväri: kanebo (muuta merkkiä en suostu käyttämään!)
poskipuna: kanebo
luomiväri: artistry
rajauskynä: artistry ja kanebo
Käytän:
Lumene päivä- ja yövoidetta
MF:n Masterpiece mascara
Cliniquen puuterimainen poskipuna
Lumenen huulipuna huulirasvan päälle
Luomiväriä eri merkkejä, mutta hyvää en nykyään ole löytänyt
Olen vanhempi nainen ja silmien meikkaaminen on käynyt vaikeaksi kun luomet roikkuvat. Luomiväri vain paakkuuntuu. Tuntuu että näytän paremmalta ilman silmämeikkiä ja usein arkisin laitan vain poskipunaa ja huulipunaa.
Max Factorin Pan Stick, suosikki jo 80-luvulta
Chanelin meikkipuuteri
Diorin/Rubinsteinin ripsari
Cliniquen huultenrajauskynä
Cliniquen huulipuna
Cliniquen/Chanelin poskipuna
Joskus käytän rajauskynää (nyt taitaa olla Chanelin sellainen meikkipussissa) ja esim. Chanelin luomiväriä.
ette meikkaa ollenkaan, en voi ymmärtää. En ole ikinä nähnyt naista, joka olisi kauniimpi täysin meikittä, kuin kevyesti ehostettuna.
kun mulla ei ole halua olla "kaunis". osaan meikata ihan jees, ja nuorena meikkasin päivittäinkin. nyt ajatukseni monesta asiasta ovat muuttuneet ja panostan itseeni toisella tavalla kuin "kauneuteen" satsaamalla. mun naisihanne on sellainen hiukan androgyyni ja sporttinen, ei se ns. naisellinen ja huoliteltu.
olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni, mielestäni olen hyvännäköinen ihan jo sängystä noustessani, en koe että mun tarvitsisi erikseen tehdä sitä hyvännäköisyyttä itseeni.
onks tyoi luminous play tosiaan lopettu?? VOI KAKKA!! kerrankin löysin puuterin jonka "väri" sopii,eli on väritön ja anntaa sellasen kivan pinnan niin tietenkin on lopettu!!
Oisko vinkkiä puuterin valintaan?? Sais olla vaalea,kevyt ja Halpa ;D
t: sama jolla ongelma myös meikkivoiteen kanssa (se toinen tuolta ykkössivulta)
ps mulla ei oo myöskään siis löytynyt meikkivoidetta,MUT myönnän etten ole valmis maksamaankaan noin 35e enempää...
Mä aloin heti etsiä seuraajaa tolle Lumenen valopuuterille, vaikka sitä kaapissa vielä hamstrattuna onkin.
Tämä vaikuttaisi aika hyvältä vastineelta: Lumenen Matte Harmony mineraalipuuteri, sävy 1 translucent
- meikkivoide: Sisley (ihan paras!!!)
- irtopuuteri Helena Rubinstein
- huulikiilto Clarins tai Chanel (riippuu kumman sävyisen laitan)
- poskipuna Dior TAI aurinkopuuteri Chanel
- ripsiväri Max Factor Masterpiece max
- luomiväri Dior
- meikin korjailuun Chanelin kivipuuteri ja/tai Diorin forever meikkipuuteri
Iltameikkiin kaikkea sit vähän reilummalla kädellä, ja lisäksi Chanelin kulmaväri, eyeliner (Max Factorin masterpiece) sekä huulten rajauskynä (Clarins).
- perusvoiteena Nutriderm / Humektan / Ceralan.
- meikkivoiteena MaxFactorin Lasting Performance (edellinen oli Cliniquen perfectly real makeup).
- poskipuna IsaDora.
- luomiväri IsaDora, Chanel, Christian Dior, Make Up Store.
- kajaali / eyeliner Clinique, Kanebo.
- ripsiväri Clinique, MaxFactor, Maybelline.
- huulivoiteena Labello, Blistex tms. (en käytä päivittäin sillä kuivattavat huulia).