G: Meikkisi
Kun meikkaat, arkisisin, niin mitä meikkejä käytät ja minkä merkkisiä?
Kommentit (48)
tähän ketjuun sopisi se yks leipämainos... missä nainen (äiti meikkaa) ja tyttö kysyy miksi pitää näyttää kauniimmalta kun oikeesti on=)
-meikkivoide (tai kiireisempinä aamuina Kanebon meikkipuuteri
-Diorin irtopuuteri
-diorin valokynä
-luomareita mielialan mukaan+rajaukset
-HR:n Lash queen
- diorin huulikiilto
-HR:n aurinkopuuteri
-joskus diorin poskipuna
-diorin kulmakynä
meikkiin menee max. 10min
- Humektan-kosteusvoide
- Chanelin itseruskettava kosteusvoide
- Joe Blascon meikkivoide
- Chanelin puuteri
- Diorin Show-ripsiväri
- Lancomen poskipuna ja luomivärejä
- Lancomen rajauskynä
- Lumenen huultenrajauskynä
- Lancomen huulipunia
Meikkaaminen kestää korkeintaa 5 minuuttia arkiaamuina. Värjään itse ripset ja kulmat silloin tällöin, niin ei tarvitse kovin paljoa meikkiä.
mä tein kun toi yks tuli tollasella tähdellä... Huomasin et muillakin oli noita hienoja tähtiä ja mä en osaa niitä tehdä et laitan vaan sit arkisesti viivoilla mut tulikin yksi tähti=)
25
maahohdekuulat ovat yhdyssana (korjasin virheeni, kun joku siitä kuitenkin kohta huomauttaa)
- Nivean kosteusvoidetta
- Max Factorin pan stick (käytän sitä meikkivoiteena, kun en tarvi paljoa ja vihaan litkuvoiteita)
Ennen käytin kyllä lorealin quick stickiä, mutta harmikseni sen valmistus ilmeisesti lopetettiin.
- Aurinkopuuteria päälle kevyesti, merkki Rimmel
- vaalea luomiväri koko luomelle, siis todella vaalea ja laitan sen sellasella isommalla, harjamaisella sudilla
- kulmat Rimmelin kulmakynällä
- sit laitan luomiväriä millon mitäkin sävyä, aina en mitään, jos haluan olla "naturellimpi", ja käytössä H&M, Loreal ym.
- Sitten rajaus luomiin Rimmelin rajauskynällä
- ripsientaivutus ja Lorealin Lash Architect- ripsarit päälle
Siinäpä se. Jos haluan laittautua enemmän, voin näin tehdä myös arkena, niin poskipunaa reilummin mutta häivytetysti tietysti. Ja lisäksi rajaukset myös alaluomiin. Huulipunaa en käytä.
sanan välillä on välilyönti kuten kuuluukin.
-peiteväri silmien alle yms.: Maybelline SuperStay SoieAnti-Cernes+Correcteur Non Stop-> TODELLA hyvä tuote, sopii minun erittäin vaalealle iholleni, peittää kuin unelma
-meikkipuuteri: Lumenen Luminous Play valopuuteri -> tämän valmistus on jo lopetettu :( onneksi ehdin hamstrata kaappiin tätä :)
-Biothermin huulirasva/kiilto Aquasource Levres
-Sephoran rajauskynä (valkoinen) ostettu ulkomailta
-Lumenen kulmakynä
-Maybellinen Great Lash ripsiväri -> kestosuosikkini, en osaa mitään muuta käyttää :)
teitä, jotka ette meikkaa ollenkaan, en voi ymmärtää. En ole ikinä nähnyt naista, joka olisi kauniimpi täysin meikittä, kuin kevyesti ehostettuna.
Vääränvärinen meikkivoide tai peitepuikko näyttää varmasti paljon paremmalta kuin luonnollinen iho...
et varmasti löytyy oikea sävy tavalla tai toisella jos pyytää apua ja on valmis panostamaan
kosmetiikkamyyjänä oloni aikana ei ole ollut yhtäkään asiakasta kenelle ei löytyisi oikeaa sävyä kun valittavana on ollut monia sarjoja ja satoja sävyjä..
Meikkivoide Lumene+ Cinema Secrets tai Joe Blasco
Puuteri Lumene
Kajal Lumene
Ripsiväri MaxFactor
Aurinkopuuteri Yves Rocher
Poskipuna Loréal Minerals
käyttää mineraalimeikkejä, itse en muita enää aio käyttää. Ei tule näppyjä ja on nopeita ja helppoja käyttää!!
13 (muistaakseni)
kosmetiikkamyyjänä oloni aikana ei ole ollut yhtäkään asiakasta kenelle ei löytyisi oikeaa sävyä kun valittavana on ollut monia sarjoja ja satoja sävyjä..
Ainoa peitepuikko, jonka sävyn hän uskoi sopivan, oli Lumenen vaalein.
Ainoa peitepuikko, jonka sävyn hän uskoi sopivan, oli Lumenen vaalein.
[/quote]
hillittömiä määriä meikkiä..
lienenkö kummajainen?
Arkisin en laita nykyään mitään, koska en EHDI!!! Tosin käyn laittamassa ripsivärjäyksen silloin tällöin ja kulmat nypin..
Ja kun meikkaan niin laitan jotain luomiväriä, eyelineria ja kanebon38 ripsaria.. joskus huulikiillettä.. Voiteista ja puutereista alkaa vaan ahdistaa.. mulla on muutenkin niin hyvä iho, etten niitä tarvitse! :)
- Yves Rocher päivettävä voide kasvoille
- LUMENE DOUBLE STAY MINERAL MAKEUP Meikkivoide
- Lumene SKIN COUTURE Irtopuuteri
- Lumene Blueberry Curl Mascara
- Rimmel aurinkopuuteri
- H&M poskipuna
- Rimmel kajaali
- Daily Huulirasva
- Rimmel kulmakynä
Kanebon meikkipuuteri
Lumenen mineraaliaurinkopuuteri
Lumenen kulmakynä ja kajaali
Max Factorin Masterpiece ripsiväri
Huulikiiltoja monia
onks tyoi luminous play tosiaan lopettu?? VOI KAKKA!! kerrankin löysin puuterin jonka "väri" sopii,eli on väritön ja anntaa sellasen kivan pinnan niin tietenkin on lopettu!!
Oisko vinkkiä puuterin valintaan?? Sais olla vaalea,kevyt ja Halpa ;D
t: sama jolla ongelma myös meikkivoiteen kanssa (se toinen tuolta ykkössivulta)
ps mulla ei oo myöskään siis löytynyt meikkivoidetta,MUT myönnän etten ole valmis maksamaankaan noin 35e enempää...
- Cliniquen Turnaround -seerumi
- Lancôme Bienfait (? en jaksa käydä tsekkaamassa) -päivävoide
- Revlon -mineraalimeikki
- YSL Touche Eclat -peiteväri
- Bobbi Brown -peiteväri
- L'Oréal -irtopuuteri
- Lancômen kajal
- Chanelin tai Bobbi Brownin luomiväriä
- Diorin poskipuna
- YSL Everlong -ripsari
- huulikiiltoja on lukuisia, mm. Biotherm, Lancôme, Lumene, Clinique
...ja kaikesta tuosta "pakkelista" huolimatta lookini on erittäin naturel ja siisti :-)
esim. Maybelline, Loreal, Lumene, Body shop...
Arkimeikki:
Aqualan L -perusvoide
Meikkivoide
Irtopuuteria
Kajaalia kulmiin ja luomirajat
ripsiväriä (eka taivutan)
Maahohde kuulilla posket
Bevita huulirasvaa huuliin