Nainen, joka haluat lapsia: Älä IKINÄ valitse pihiä miestä.
Jos mies on pihi kun seurustelette, hän tulee olemaan myös pihi kun teillä on lapsia. Raskaus, vauva-aika ja äitiys ovat naiselle valtava aukko lompakkoon. Jos mies on pihi jo seurusteluaikana, miten ajattelet että hän toimii kun olet juuri synnyttänyt, vertavuotava ja riippuvainen hänestä?
Kahvilatreffit puoliksi ei ehkä tunnu isolta asialta, mutta se on sitä jos haluat lapsellesi isän.
Kommentit (129)
Maksoin itse omat kahvini aika, mutta kun saatiin lapsia niin en maksanut pikkulapsiajalla. Mieheni jäi myös itse kotiin, jolloin minäkin maksoin meidän kaikkien ravintolareissut.
Se, ettei mies maksa kaikkea seurusteluvaiheessa, ei todellakaan tarkoita sitä etteikö hän olisi reilu kumppani ja isä.
Älkää tehkö lapsia suomalaisen naisen kanssa, koska ette näe lastanne, ja joudutte vain maksajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö lapsia suomalaisen naisen kanssa, koska ette näe lastanne, ja joudutte vain maksajaksi.
Minkämaalaisen naisen kanssa lapsia sitten kannattaa tehdä?
Ja minkämaalainen äiti sinulla on, kun sinulla näyttää olevan siitä empiiristä kokemustietoa.
Pihi = ei suostu maksamaan naisen kuluja mukisematta.
Naiset ovat l o i s i a.
Naisilla on aina pakkomielle tuhlata kaikki rahat. Etenkin miehen rahat.
Ei miehen kannata lapsia tehdä. Spermapankkiin vauvakuumeiset.
Ei mulla mitään massiivisia lovia ole äitiydestä tullut lompakkoon, eikä miehelläni isyydestään.
Suosittelen ihan oman kovan alan ammatin opiskelua niin ei tarvitse tällaisia voivotella.
Miehenä puolustaudun sen verran, että treffikäyttäytymisestä ei voi vetää johtopäätöstä muusta taloudellisesta toiminnasta. Itseni miellän järkeväksi rahankäyttäjäksi ja panostan yhteisiin hankkeisiin puolisoni kanssa, esimerkiksi lapsiin. Silloin kun vielä etsin kumppania ja kävin treffeillä, olisi niistä koitunut vuositasolla sievoinen summa rahaa jos oisin alkanut kahveja, lasillisia tai lounaita makselemaan ja silloin hinnat olivat vielä nykytasosoa huomattavasti edullisempia. Summa summarum, mies ei välttämättä ole pihi vaikkei syydäkään rahaa tuiki tuntemattomalle ihmiselle vasta tutustuessaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin itse omat kahvini aika, mutta kun saatiin lapsia niin en maksanut pikkulapsiajalla. Mieheni jäi myös itse kotiin, jolloin minäkin maksoin meidän kaikkien ravintolareissut.
Se, ettei mies maksa kaikkea seurusteluvaiheessa, ei todellakaan tarkoita sitä etteikö hän olisi reilu kumppani ja isä.
Jos mies ei maksa kahvikippoa ensitreffeillä, kyllä hän on pihi. Toki voi aina ottaa riskin ja katsoa muuttuuko toinen.
Parisuhteessa on yleensä yhteiset ja sitten naisen rahat.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä puolustaudun sen verran, että treffikäyttäytymisestä ei voi vetää johtopäätöstä muusta taloudellisesta toiminnasta. Itseni miellän järkeväksi rahankäyttäjäksi ja panostan yhteisiin hankkeisiin puolisoni kanssa, esimerkiksi lapsiin. Silloin kun vielä etsin kumppania ja kävin treffeillä, olisi niistä koitunut vuositasolla sievoinen summa rahaa jos oisin alkanut kahveja, lasillisia tai lounaita makselemaan ja silloin hinnat olivat vielä nykytasosoa huomattavasti edullisempia. Summa summarum, mies ei välttämättä ole pihi vaikkei syydäkään rahaa tuiki tuntemattomalle ihmiselle vasta tutustuessaan tähän.
Kyllä sinä olit aika pihi. Ilmeisesti komea kun pääsit treffailemaan tuossa määrin ja kuitenkin pääsit naimisiin, hyvä jos olet parantanut tapasi.
Kuinka ihmeen kauan ap oikein sitä verta vuosit ja miehessä riipuit synnärin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Miks mun mies ei sitten maksa yhtään mitään siittämästään lapsestaan?
Naiset ovat avokätisiä, mutta vain itselleen. Katkeruus iskee naiseen jo silloin, kun mies saa saman kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suomalaisista miehistä 75% on pihejä
Mutta me 25% ei olla ja osallistutaan myös perheen arkeen muutenkin kuin sohvalla makaamalla. Siihen on syynsä miksi meidän liitot kestää ja yli puolen ei.
Nainen joka ei maksa kahvikippoa ensitreffeillä on pihi.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin valitettavasti? Etkö lompakkoloisena pääsekkään rahoihin käsiksi? Hyvä vaan sulle!
En ymmärrä miksi miehet ottavat vapaaehtoisesti nalkuttavan loiseläimen kumppanikseen.
Pihi on yleensä pihi muussakin kuin rahassa: hellyydessä, ajassa, huomiossa...