Käykö täällä joku tosiaan yhä ylihinnoitellussa Kotipizzassa?
Kommentit (32)
Ei ole ylihinnoitetu jos maksaa työntekijöilleen palkkaa
Nykyään, kun muutkin pizzeriat maksavat suurin piirtein veronsa, on ne pizzat ihan yhtä kalliita muuallakin. On sitten makuasia, mistä omansa ostaa. Minä ostan mieluiten Kotipizzasta, koska siellä käytetään sentään kunnon raaka-aineita, kuten Aurajuustoa ja kinkkua, joka ei ole vain "kinkun kaltaista valmistetta" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan).
En käy mutta tilaan kotiin. Ihan hyvät pizzat siellä on, hinnalla ei ole minulle niin merkitystä.
Sinne sentään pääsee suomalaiset töihin. Karvikset eivät ikinä palkkaa suomalaisia.
En todellakaan käy, ulkolaiset tekee parhaimmat
Niillä sais olla pikkasen suuremmat pitsat niin kävisin. Nyt olen vielä Putte´sin asiakas.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käy, ulkolaiset tekee parhaimmat
???
Lähi Kotipizzat, niin ulkkareita sielläkin on omistajina ja töissä.
Ei tarvii käydä,kun suhteeni pizzeriassa töissä.Tuo aina pizzan tulessan ,jos pyydän.Mutoin kävisin ainakin kerran viikossa kyseinen paikka.Ei kallista heillä.
Parhaat pizzat, laatu taattu. Eilen viimeksi hain.
Ainoa, jossa kinkuntapaisen valmisteen sijasta on oikeaa kinkkua. Tai on toinenkin, Kemin Puistopaviljongissa on oikeaa kinkkua aina pizzoissa, ei mitään kinkunväristä tekokinkkua
Ilmankin pärjätään. Aina on pärjätty.
Katsoinpa huvikseen ja mielenkiinnosta parin lähimmän pizzerian hinnat ja vertasin lähimpään Kotipizzaan. Esimerkkinä:
Margharita pizza, eli täytteet tomaattikastike-juusto
Pizzeria 1: 12,50
Pizzeria 2: maria 12,20
Kotpizza: 11,90
Kinkku-ananas-aurajuusto pizza, hinnat:
Pizzeria 1: 12,90
Pizzeria 2: 12,10
Kotipizza: 12,90
Eli hinnat on ihan samat. Nopealla vilkaisulla ei mikään paikka myy yhtään mitään pizzaa alle tuon Kotipizzan 11,90e hinnan. Että semmoinen ylihinnoittelu. Ne 5e pizzat ei olleet laillisesti myytynä mahdollisia silloin 10 vuotta sitten, eivätkä todellakaan ole sitä nyt. Niistä on ihan turha enää haaveilla.
Ovatko Kotipizzan pizzat mauttomampia kuin ennen? Juustokaan ei maistu oikein miltään.
Meidän lähipitseria (karvaranne) oli nostanut kolmentäytteen pitsan hinnan 14€.
Käyn koska monsteripizzaa ei saa muualta. Ne dipattavat pizzataikinasuikaleet on taivaallisia.
mINÄ, EN PIDÄ kusen mausta ja Mehmetin serkun salakuljettamasta pilaantuneesta lihasta.
En käy Kotipizzassa, enkä muutenkaan käy kuin lounasaikaan. Työttömänä on sopivasti aikaa hyödyntää lounastarjouksia.
Vinkki: Hinnan lisäksi kannattaa vertailla annoskokoa. KP:llä yleensä pienimmät ja ohuimmat pizzat.
Mieheni joka on työtön ja tekee kyllä yhtä hyvää pizzaa kuin kotipizzan pizzat on. Ja paljon halvemmalla tehdään. Olen oppinut mieheltäni miten taikina tehdään.
Käydään, meille hinta ei ole este.