Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies sanoo 18 vuoden liiton jälkeen:En koskaan rakastanut sinua

Vierailija
31.01.2026 |

Tarkoittaako se, että hän hyväksikäytti minua 18 vuotta vai onko toi joku heitto millä satuttaa?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä sitä näissä järkiliitoissa yleensä ole." - "Keksii aloittajalle hyviä vastauksia."

Vierailija
82/95 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ystävyys käykään naisille? Kaikista miehistä ei ole intomieliseen romatiseksi rakastajaksi. 

Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.

Tuo on muuten totta. Ei minullakaan ole koskaan ollut sellaisia miespuolisia kavereita jotka eivät olisi yrittäneet päästä tekemään tarpeitaan reikiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tyytyy vain johonkin. 

Pakko.  Turha jokaisen  kuvitella saavansa jonkun täydellisesti haavekuvansa mukaisen tuosta vaan.  Kunnes tietyssä isässä höpsähtää uudelleen ja alkaa kuvitella taas. 

Vierailija
84/95 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ystävyys käykään naisille? Kaikista miehistä ei ole intomieliseen romatiseksi rakastajaksi. 

Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.

Milloin opit, että meissä miehissä on sxxxxi-minä, realismi-minä-runo-minä-älykkö-minä, matematiikka-minä jne 

Kyllä minä ymmärän, että naisessa voi palaa ikuinen tuli, mutta mutta,,,,kun...me ollaan VAIN miehiä. 

Vierailija
85/95 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän ei ehkä ole koskaan kasvanut aikuiseksi esim. puuttuva itsereflektio ja kyvyttömyys ottaa vastuuta valinnoistaan.

Hän syyttää sinua ja kokee että sinä olet vastuussa HÄNENKIN valinnoistaan. Aikuisella järkikin sanoo että on ihan omaa syytä jos on jäänyt roikkumaan suhteeseen ihmisen kanssa jota ei kykene rakastamaan ja pikemminkin on pahoillaan sen toisen puolesta, jonka aikaa on tuhlannut eikä syytä sitä toista joka on luullut elävänsä aitoa ihmissuhdetta kun itse on elänyt vankilassa tai ansassa.

Tosin, luultavimmin hän on rakastunut siihen toiseen ja ajattelee että Ah! nyt tiedän mitä todellinen rakkaus on! Olen kuin nääntyvä ruukkukasvi joka ensimmäistä kertaa saa yllinkyllin valoa ja vettä jne. Jos yhtään lohduttaa, niin tuo "rakkaudenhurma" ei kestä arkea. Muutaman kk:n päästä hän alkaa ikävöidä sinua ja elämää joka teillä oli. Hän alkaa miesten tapaan tehdä vertailuja ja antaa plus- ja miinuspisteitä. Hän

No tämä. Ihminen, joka osaa ottaa vastuun teoistaan, ei heittele tuollaisia. Hän ymmärtää, että on tehnyt valintansa aikoinaan niillä tiedoilla, vaikutelmilla ja toiveilla, jotka ovat silloin olleet. Sitten on tapahtunut asioita ja palikat ovat asettuneet miten ovat asettuneet. Joka hetki ihminen on vastuussa omasta osuudestaan.

Rakkaus ei ole pelkästään tunnetila, vaan se on tekemistä. Hän on jättänyt oman osuutensa tekemättä, ja syyttää siitä sinua. Iso lapsi.

Vierailija
86/95 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi vähän outoa. Haluaa satuttaa tai sitten hänellä ei ole tunteita. 

Minun veljelläni ei ole tunteita. Hän on sellainen ihminen ettei mikää tule hänen tielle. Kun isämme kuoli, niin siskon kanssa oltiin järkyttyneitä, niin hän sanoi aha. Oli sen aika mennä. Ilmotelkaa milloin hautajaiset. Tuli hautajaisiin ja hoiti oman osuuden. Kun muistotilaisuudessa minun ja siskon miehet piti puheen appiukosta, niin veli sanoi mikrofoniin, niin isä oli isä se siitä. 

Minun pointti on se, että onko hänellä tunteita ylipäätään.

Onko teillä tietoa, miten isä kohteli veljeänne lapsena ja nuorena. Hänelle on voinut jäädä jostain kaltoin kohtelusta traumoja, joista ei ole päässyt eikä ole puhunut kenellekään. Ottakaa selvää, kysykää häneltä. 

Vierailija
87/95 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet halutaan pillua. Ei siihen välttämättä rakkautta tarvita. 

Vierailija
88/95 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten totta. Ei minullakaan ole koskaan ollut sellaisia miespuolisia kavereita jotka eivät olisi yrittäneet päästä tekemään tarpeitaan reikiini.

Ja se tarpeiden teko reikiinkö ei olisi tunneperäistä ...TÄH???

.,....ai se tunne on niin LYHYTAIKAISTA! 

Tiedätkö edes mitä rauhoitavia hormoneja vapautuu miehen ruumiseen kun....? Suositelisin käymään läpi mitä erittyy miehen elimistöön rakastelutilanteessa ........ihan fysikaalis-kemialinen fakta. Oliko se vasopressin nyt miehillä vai erehdyinkö......paljonko lorahti dopamiinia??? .....mikä olikaan se adrenaliinin vastahormoni?

Vierailija
89/95 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat sellaisia, että he eivät edes kaipaa sellaista romanttista fiilistä parisuhteessa. Heille riittää, että on kaverilliset fiilikset puolisoaan kohtaan. AP sun mies oli tällainen henkilö. Eikä siinäkään mitään vikaa ole, hän on voinut olla erittäin tyytyväinen teidän parisuhteeseen vaikka ei olekaan ollut rakastunut sinuun.

Vierailija
90/95 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tyytyy vain johonkin. 

Voi olla silti erittäin tyytyväinen, vaikka ei olisikaan rakastunut tai edes ihastunut puolisoonsa.

Vierailija
91/95 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi mies sanoo 18 vuoden liiton jälkeen:En koskaan rakastanut sinua" 

Jos tämä on totta, hän on todennäköisesti narsisti, narsisti ei tosiaan rakasta ketään muuta kuin itseään. 

Kaikki suhteet on hyväksikäyttösuhteita, ja rakkaus näyteltyä. 

Vierailija
92/95 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tapahtuu molempiin suuntiin. Vanha suhde on kuollut, löydetään uusi nainen/mies ja erotaan.

Tällä kertaa se oli mies, joka vaihtoi uuteen.

Vierailija
93/95 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi mies sanoo 18 vuoden liiton jälkeen:En koskaan rakastanut sinua" 

Jos tämä on totta, hän on todennäköisesti narsisti, narsisti ei tosiaan rakasta ketään muuta kuin itseään. 

Kaikki suhteet on hyväksikäyttösuhteita, ja rakkaus näyteltyä. 

Ehkä vielä narsismin äärimmäisin muoto, eli psykopaatti, kun kylmän viileästi vain toteaa noin. Tavallinen narsisti olisi varmasti kiusannut ja kaltoinkohdellut uhriaan monin tavoin, joten tuskin "normaali" narsisti. 

Vierailija
94/95 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin tekevät tuota, että jättävät miehen ihan yhtäkkiä yllättäen.

Vierailija
95/95 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä eroprosessi kun noin sanoi, ei kannata ottaa tosissaan. Silloin tulee lausuttua kaikki asiat joiden voi kuvitella loukkaavan toisen itsetuntoa.  Muussa tapauksessa lienee viisainta harkita avioliittoneuvolaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi