Miksi mies sanoo 18 vuoden liiton jälkeen:En koskaan rakastanut sinua
Tarkoittaako se, että hän hyväksikäytti minua 18 vuotta vai onko toi joku heitto millä satuttaa?
Kommentit (63)
En tiedä mikä on syynä, olisiko jotain itsensä vieraannuttamista erosta: ihan sama, en koskaan rakastanutkaan sinua. Mitätöidään koko yhdessä olo tuolla tapaa, ettei se ollut mitään eikä tunnu missään.
Miesmäistä tunteiden käsittelyä.
Ei välttämättä, kerro itse miten se suhde sitten on toiminut,se rakastaminen sana on jenkkipaskaa, läsnäolo ja välittäminen kertoo muuta kun ai laaf juu lässytys.
Vierailija kirjoitti:
Muakin käytti exä 6 vuotta seksuaalisesti hyväksi. "Ihminen kestää sen, että rakkaus loppuu, mutta ei sitä, ettei sitä koskaan ollutkaan".
Kaikkiin muuttuu hyväksikäytöksi, jos toinen lähtee. Onko seksittömyyteen pakottaminen myös hyväksikäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakisin korvauksia petoksesta.
Syyllä mikä?
Muuten hyvä stoori, mutta petos on kyseessä vain, kun asiassa on raha vaihtanut omistajaa. Rakkaudella ei taida olla rahallista arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin käytti exä 6 vuotta seksuaalisesti hyväksi. "Ihminen kestää sen, että rakkaus loppuu, mutta ei sitä, ettei sitä koskaan ollutkaan".
Kaikkiin muuttuu hyväksikäytöksi, jos toinen lähtee. Onko seksittömyyteen pakottaminen myös hyväksikäyttöä?
Kuule kyllä mä sen tajusin jo ennen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mies rakasti vain omaa kyrpäänsä.
Olen mies joka rakastaa itseäääään , siltikin hänellä on toista ikävä...Juice sen laulun sanoin kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies joka rakastaa itseäääään , siltikin hänellä on toista ikävä...Juice sen laulun sanoin kertoi.
Oletko humalassa
"Meillä sama 25 avioliittovuoden jälkeen. Mies sanoi että oli kanssani vain koska ei halunnut yksin maksaa asumista yms. ja totesi perään että oli koko ajan etsinyt oikeaa rakkautta mutta ei ollut löytänyt ja nyt sitten kuitenkin löysi, että anteeks nyt vaan. Ihmettelin miksi sitten aikoinaan kosi ja oikein vonkasi avioliittoon, niin vastasi että halusi vakiinnuttaa olot kun töissä oli tiedossa hektiset vuodet eikä ehtisi varmaankaan sitä oikeaa rakkautta etsiä, joten sama se silloin on, kenen kanssa elää. Multa kesti 5 vuotta toipua noista sanoista mutta olen ymmärtänyt myöhemmin, että tuo on itse asiassa hyvin tavallista. Tyydytään, ja se siitä."
Siis anteeksi, mitä mä just oikein luin?! Tämä menee heittämällä top 3 joukkoon kammottavimmista eroista ja myös sanoista ja teoista siellä takana. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllä mikä?
Muuten hyvä stoori, mutta petos on kyseessä vain, kun asiassa on raha vaihtanut omistajaa. Rakkaudella ei taida olla rahallista arvoa.
Itse asiassa jos ap on käytännössä elättänyt tuon miehen koko avioliiton ajan, ulkomaanmatkoja myöten, ja mies pettää ja sanoo ettei ole koskaan rakastanut ap:tä, käsittääkseni ap:llä on juridinen oikeus kieltäytyä tekemään 50/50 ositusta erossa. Miehellä ei tässä tapauksessa ole oikeutta saada puolet omaisuudesta, koska hän on harhauttanut ap:n avioliittoon, eikä ole vaivautunut tuomaan yhtään rahaa talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllä mikä?
Itse asiassa jos ap on käytännössä elättänyt tuon miehen koko avioliiton ajan, ulkomaanmatkoja myöten, ja mies pettää ja sanoo ettei ole koskaan rakastanut ap:tä, käsittääkseni ap:llä on juridinen oikeus kieltäytyä tekemään 50/50 ositusta erossa. Miehellä ei tässä tapauksessa ole oikeutta saada puolet omaisuudesta, koska hän on harhauttanut ap:n avioliittoon, eikä ole vaivautunut tuomaan yhtään rahaa talouteen.
Laki ei toimi noin. Rikos olisi kyseessä vain, jos mies olisi pyytänyt ap:lta maksuja lainoina, jotka lupaa maksaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko humalassa
Mitä selität selvästä sanomasta oletko sinä idiootti kun et savumerkkejä tajua? Vai oletko mies joka palvoo nysäkullia omaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele hyväksikäyttö? Ei ka kukaan ole sinua naimisiin.
Elimme lähestulkoon mun rahoilla koko ajan. Tein töitä 6 päivää viikossa. Ensin oli hänen opiskelut. Sitten töissä pari vuotta ja halusi opiskella taas. Maksoin lähes kaiken ja sain vasta myöhemmin tietää ettei aaanut opiskelujaan loppuun. Syytti ettei kannattanut ottaa vastuuta lisää parin sadan euron takia. Käytiin ulkomailla 1-2 kertaa vuodessa mun rahoilla jne jne. Sanoisin että hyväksikäyttöä.Ap
Ootko kirjoittanut aiemmin täällä? Kuulostaa aika tutulta meinaa lore siitä ukosta joka opiskeli puolisonsa maksaessa viulut, mutta oli oikeasti salaa keskeyttänyt opinnot.
Jos oot sama, niin onneksi pääsit mokomasta turhakkeesta eroon.
En ole aikaisemmin kirjoittanut enkä kyseiseen juttuun törmännyt. Harmi, jos joku muukin on näin tehnyt. Jälkeenpäin miettii mitä kaikkea niillä rahoilla olisi saanut aikaan. Ärsyttää oma tekeminen.
Ap
Aika hyvin suhtaudut siihen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että mies on rakastunut johonkin toiseen ja samalla havahtunut huomaamaan, ettei ole ollut kanssasi niin sanotusti oikeista syistä vaan ehkä olosuhteiden pakosta. Toisin sanoen se mitä hän luuli aiemmin rakkaudeksi onkin ollut vain tottumusta ja kenties tyytymistä.
Jos mies on vielä pettänyt sinua liittonne aikana niin tämä on varmaankin konkreettinen esimerkki näistä rakkauden tunteen puuttumisista, sillä rakastamalleen tuskin tekisi vastaavaa?
Itsekin tajusin ison rakastumisen jälkeen, etten koskaan aiemmin ollut kokenut vastaavaa vaikka olin avioliitossakin ollut vuosikausia.
Niin, kaikki luultavasti tuntee jonkun, joka on mitä ilmeisimmin mennyt naimisiin, koska seurustelua oli jo kestänyt jonkin aikaa ja naimisiin kuuluu mennä. Tunteet eivät ole olleet salamoivat, on välittänyt, mutta se ei ole ollut suurta rakkautta. Hän vain on luullut, että tällaista se on kaikilla, kunnes tapasi jonkun, joka tyrmäsi oikein kunnolla.
Kävin kyykkypaskalla -25 astetta pyyhki perseeni kuurankukilla eikö ole ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän ei ehkä ole koskaan kasvanut aikuiseksi esim. puuttuva itsereflektio ja kyvyttömyys ottaa vastuuta valinnoistaan.
Hän syyttää sinua ja kokee että sinä olet vastuussa HÄNENKIN valinnoistaan. Aikuisella järkikin sanoo että on ihan omaa syytä jos on jäänyt roikkumaan suhteeseen ihmisen kanssa jota ei kykene rakastamaan ja pikemminkin on pahoillaan sen toisen puolesta, jonka aikaa on tuhlannut eikä syytä sitä toista joka on luullut elävänsä aitoa ihmissuhdetta kun itse on elänyt vankilassa tai ansassa.
Tosin, luultavimmin hän on rakastunut siihen toiseen ja ajattelee että Ah! nyt tiedän mitä todellinen rakkaus on! Olen kuin nääntyvä ruukkukasvi joka ensimmäistä kertaa saa yllinkyllin valoa ja vettä jne. Jos yhtään lohduttaa, niin tuo "rakkaudenhurma" ei kestä arkea. Muutaman kk:n päästä hän alkaa ikävöidä sinua ja elämää joka teillä oli. Hän alkaa miesten tapaan tehdä vertailuja ja antaa plus- ja miinuspisteitä. Hän
Tämä on aina se säälittävä selitys, että huuma viilenee ja pettäjä anelee takaisin. Luultavasti pettäjä tajuaa, että on muutakin kuin se oma tapasuhde. Vaikka se toinen ei olisi oikea, ehkä haluaa suhteen, jossa oikeasti on intohimoa. Itsepetosta, tosin ymmärrettävää sellaista vähätellä rakkaudenhuumaa ja uskotella, että puoliso kaipaa sitä elämää, minkä on valmis hylkäämään.
Tuo on niin ilkeää puolisoa kohtaan. Kuka voi elää itsensä kanssa, kun on haaskannut puolison elämästä vuosikausia, pahimmillaan vuosikymmeniä. Täyttä kusetusta tuo on. Vain vahvasti narsistinen ihminen pystyy hyväksikäyttämään ihmistä, josta muka välittää, vuosikymmeniä. Valehtelemaan päin naamaa ja sitten vielä kaiken päätteeksi haluaa vielä loukata toista mahdollisimman pahasti. Ei ole terve päästään tuollainen mies.
Kairasiko kuitenkin ihanasti pyllykoloon?
Vierailija kirjoitti:
Kävin kyykkypaskalla -25 astetta pyyhki perseeni kuurankukilla eikö ole ihanaa.
Eikö ole vessaa?
Sanoi noin satuttaakseen. Ja vaikka puhuisikin totta mikä muu motiivi sanoa noin kuin satuttaa? Mitäs väliä tiedolla enää on kerran ero jo tulossa.