Miksi mies sanoo 18 vuoden liiton jälkeen:En koskaan rakastanut sinua
Tarkoittaako se, että hän hyväksikäytti minua 18 vuotta vai onko toi joku heitto millä satuttaa?
Kommentit (63)
Ei kertonut syytä, sanoi vaan etten rakastanut sinua. Minä olin se joka hain avioeroa pettämisen vuoksi.
Ap
Haluaa satuttaa.
Voi olla myös totta, onhan näitä tyytyjämiehiä (tällöin vika ei tietenkään apssa vaan tuossa huijarissa...)
Jos hän ei 18 vuotta sitten voinut elää ilman sinua ja nyt ei voi elää sinun kanssasi?
Koska hän ei ole enää se mies joka rakastui sinuun.
Vähän kai tyhmä pitää olla jos menee naimisiin ja on 18 vuotta parisuhteessa ihmisen kanssa jota ei rakasta. Kehtaa vielä sanoa, typerys.
Either way hyvä päästä tuollaisesta tyypistä eroon. Koita keskittyä siihen mitä on edessä
Halusi luistaa vastuusta. Selkärangaton nössö jäi kiinni pettämisestä. Nylje siltä kaikki rahat ja omaisuus mitä irti saat. Pettäjä maksaa aina!!!!👍💪
On toi vähän outoa. Haluaa satuttaa tai sitten hänellä ei ole tunteita.
Minun veljelläni ei ole tunteita. Hän on sellainen ihminen ettei mikää tule hänen tielle. Kun isämme kuoli, niin siskon kanssa oltiin järkyttyneitä, niin hän sanoi aha. Oli sen aika mennä. Ilmotelkaa milloin hautajaiset. Tuli hautajaisiin ja hoiti oman osuuden. Kun muistotilaisuudessa minun ja siskon miehet piti puheen appiukosta, niin veli sanoi mikrofoniin, niin isä oli isä se siitä.
Minun pointti on se, että onko hänellä tunteita ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa satuttaa.
Voi olla myös totta, onhan näitä tyytyjämiehiä (tällöin vika ei tietenkään apssa vaan tuossa huijarissa...)
Tyytyjämies.
Toinen vaihtoehto, että haluaa satuttaa (en kyllä ymmärrä tuota, sillä tuossahan hän tavallaan alentaa itsensä idiootiksi. Sillä vain idiootti on ihmisen kanssa 18 vuotta, jota ei ole koskaan rakastanut. Ja miksi valehdella ja tehdä itsestään idiootin, jos kerta kuitenkin rakasti.)
Vierailija kirjoitti:
Vähän kai tyhmä pitää olla jos menee naimisiin ja on 18 vuotta parisuhteessa ihmisen kanssa jota ei rakasta. Kehtaa vielä sanoa, typerys.
Näin kuitenkin moni toimii.
Mies sanoo noin, koska miehet ei ymmärrä tunteitaan suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kertonut syytä, sanoi vaan etten rakastanut sinua. Minä olin se joka hain avioeroa pettämisen vuoksi.
Ap
Kunhan nyt vaan kiukuttelee, kun et antanutkaan anteeksi. Anna mokoman kiukutella ja keskity rauhassa elämäsi jälleenrakentamiseen.
Ihan normaalia. Mies ottaa sen minkä saa, ja rahkeet riitti ainoastaan suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa satuttaa.
Tyytyjämies.
Toinen vaihtoehto, että haluaa satuttaa (en kyllä ymmärrä tuota, sillä tuossahan hän tavallaan alentaa itsensä idiootiksi. Sillä vain idiootti on ihmisen kanssa 18 vuotta, jota ei ole koskaan rakastanut. Ja miksi valehdella ja tehdä itsestään idiootin, jos kerta kuitenkin rakasti.)
Niin öööhh, miksiköhän ihmiset ylipäätään riitelevät, eroavat yms? Vitsit täällä vauvapalstalla on kuin 5-vuotiaille puhuisi😅😅
You are the only woman that I have never loved. Tämä oli enkunopeni kielioppiesimerkki vuodelta 1987 ja se oli käännös miehensä hänelle sanomasta asiasta. Kyllä oli törppö mies, ajattelin jo silloin. Näitä on.
Voisiko olla, että mies on rakastunut johonkin toiseen ja samalla havahtunut huomaamaan, ettei ole ollut kanssasi niin sanotusti oikeista syistä vaan ehkä olosuhteiden pakosta. Toisin sanoen se mitä hän luuli aiemmin rakkaudeksi onkin ollut vain tottumusta ja kenties tyytymistä.
Jos mies on vielä pettänyt sinua liittonne aikana niin tämä on varmaankin konkreettinen esimerkki näistä rakkauden tunteen puuttumisista, sillä rakastamalleen tuskin tekisi vastaavaa?
Itsekin tajusin ison rakastumisen jälkeen, etten koskaan aiemmin ollut kokenut vastaavaa vaikka olin avioliitossakin ollut vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Mies ottaa sen minkä saa, ja rahkeet riitti ainoastaan suhun.
Miksi miehet eivät pärjää yksin, vaan alistuvat jopa mieluummin huonoon suhteeseen? Vaikea kuvitella, että yksikään ilman F-diagnoosia elävä nainen alentuisi enää moiseen.
Mitä sanoo syyksi miksi on sitten ollut noin pitkään kanssasi? Mutta on se mahdollista että ei ole rakastanut, näitä kuulee välillä. Tai sitten sanoo noin satuttaakseen, niitäkin on.