Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies sanoo 18 vuoden liiton jälkeen:En koskaan rakastanut sinua

Vierailija
31.01.2026 |

Tarkoittaako se, että hän hyväksikäytti minua 18 vuotta vai onko toi joku heitto millä satuttaa?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä ollut vastaavia naisia, jotka erotessaan ovat sanoneet aviomiehilleen, etteivät koskaan rakastaneet heitä ja että seksi ja läheisyys tuntuivat inhottavalta. Olivat vain ottaneet jonkun siedettävän ja tyytyneet, kun halusivat perheen eivätkä parempaa olleet tavanneet. 

Vierailija
22/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Mies ottaa sen minkä saa, ja rahkeet riitti ainoastaan suhun.

Miksi miehet eivät pärjää yksin, vaan alistuvat jopa mieluummin huonoon suhteeseen? Vaikea kuvitella, että yksikään ilman F-diagnoosia elävä nainen alentuisi enää moiseen.

Kommenttisi on outo, kun lukee seuraavan kommentoija 21:n kirjoittaman tekstin😅😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele hyväksikäyttö? Ei ka kukaan ole sinua naimisiin.

Vierailija
24/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä naimisiin, pakko hankkia lapset, pakko olla kuten muutkin.... äkkiä vaan  joku kotitalouskone/elättäjä siihen ja kotirumba päälle.

Vierailija
25/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on sanonut noin joskus ja muutama vuosi sitten alkoi kertoa, että toinen nainen olisi mukamas. Se toinen oli ehkä seinänaapuri koska se muutti aika pian pois kun meillä oli jouluaatto yönä iso rytinä riita. Mutta nytkin yöllä oli hellyyttä, niin sellaista juuri ja aamullakin vielä kehui rintojani niin juuri sitäkin muutakin oli taas. Mutta olemme olleet nuoruudesta asti yhdessä ja ei se ihme jos joskus sanookin julmasti riidan yhteydessä.

Vierailija
26/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät pärjää yksin, vaan alistuvat jopa mieluummin huonoon suhteeseen? Vaikea kuvitella, että yksikään ilman F-diagnoosia elävä nainen alentuisi enää moiseen.

Kommenttisi on outo, kun lukee seuraavan kommentoija 21:n kirjoittaman tekstin😅😅

Ok. Osaatko vastata kysymykseen vai oletko siis sitä mieltä, etteivät miehet alennu tyytymissuhteisiin?

Vierailija
27/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ei ehkä ole koskaan kasvanut aikuiseksi esim. puuttuva itsereflektio ja kyvyttömyys ottaa vastuuta valinnoistaan.

Hän syyttää sinua ja kokee että sinä olet vastuussa HÄNENKIN valinnoistaan. Aikuisella järkikin sanoo että on ihan omaa syytä jos on jäänyt roikkumaan suhteeseen ihmisen kanssa jota ei kykene rakastamaan ja pikemminkin on pahoillaan sen toisen puolesta, jonka aikaa on tuhlannut eikä syytä sitä toista joka on luullut elävänsä aitoa ihmissuhdetta kun itse on elänyt vankilassa tai ansassa.

Tosin, luultavimmin hän on rakastunut siihen toiseen ja ajattelee että Ah! nyt tiedän mitä todellinen rakkaus on! Olen kuin nääntyvä ruukkukasvi joka ensimmäistä kertaa saa yllinkyllin valoa ja vettä jne. Jos yhtään lohduttaa, niin tuo "rakkaudenhurma" ei kestä arkea. Muutaman kk:n päästä hän alkaa ikävöidä sinua ja elämää joka teillä oli. Hän alkaa miesten tapaan tehdä vertailuja ja antaa plus- ja miinuspisteitä. Hän alkaa huomata että uusi nainen onkin vain ihminen ja hänestä löytyy arjessa  paljon puolia joihin hän ei ole tyytyväinen. On aivan eri asia elää fantasiaa ja jännää salasuhdetta kuin arkea. Veikkaan että jo parin kk.n sisällä hän yrittää katuvana takaisin.

Luin jostain että rakkaus on itseasiassa jonkilainen psykoosi. Aivokemiat on sekaisin. Ihminen ei ajattele selkeästi. Hän on harhainen ja elää ihan eri todellisuutta kuin normaalisti. 

Vierailija
28/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Osaatko vastata kysymykseen vai oletko siis sitä mieltä, etteivät miehet alennu tyytymissuhteisiin?

Olen eri, ja kommentoin vain siksi, koska kommenttisi tilannetaju oli erittäin huono😅😅

Vierailija
29/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertonut syytä, sanoi vaan etten rakastanut sinua. Minä olin se joka hain avioeroa pettämisen vuoksi.

Ap

Tuskin tällä oikeasti on ollut toista naista. Sanoo vaan, jotta tuntisi itsensä high valua maniksi.

Vierailija
30/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa satuttaa ja vihainen erosta. Mutta mitäpä tuosta pettäjästä muutenkaan tarvii välittää. Tehköön mitä tekee, sinä saat jatkossa olla ilman riippakiveä.

Vierailija
31/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tajunnut, tai luule tajuavansa, mitä rakkaus on tämän uuden tapauksen tavattuaan. Nuo pettämiset aika usein ovat jotain kiihkeitä suhteita, jotka perustuvat loppujen lopuksi intohimoon. 

Vierailija
32/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertonut syytä, sanoi vaan etten rakastanut sinua. Minä olin se joka hain avioeroa pettämisen vuoksi.

Ap

Meillä sama 25 avioliittovuoden jälkeen. Mies sanoi että oli kanssani vain koska ei halunnut yksin maksaa asumista yms. ja totesi perään että oli koko ajan etsinyt oikeaa rakkautta mutta ei ollut löytänyt ja nyt sitten kuitenkin löysi, että anteeks nyt vaan. Ihmettelin miksi sitten aikoinaan kosi ha oikein vonkasi avioliittoon, niin vastasi että halusi vakiinnuttaa olot kun töissä oli tiedossa hektiset vuodet eikä ehtisi varmaankaan sitä oikeaa rakkautta etsiä, joten sama se silloin on, kenen kanssa elää. Multa kesti 5 vuotta toipua noista sanoista mutta olen ymmärtänyt myöhemmin, että tuo on itse asiassa hyvin tavallista. Tyydytään, ja se siitä.

Vierailija
33/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä sama 25 avioliittovuoden jälkeen. Mies sanoi että oli kanssani vain koska ei halunnut yksin maksaa asumista yms. ja totesi perään että oli koko ajan etsinyt oikeaa rakkautta mutta ei ollut löytänyt ja nyt sitten kuitenkin löysi, että anteeks nyt vaan. Ihmettelin miksi sitten aikoinaan kosi ha oikein vonkasi avioliittoon, niin vastasi että halusi vakiinnuttaa olot kun töissä oli tiedossa hektiset vuodet eikä ehtisi varmaankaan sitä oikeaa rakkautta etsiä, joten sama se silloin on, kenen kanssa elää. Multa kesti 5 vuotta toipua noista sanoista mutta olen ymmärtänyt myöhemmin, että tuo on itse asiassa hyvin tavallista. Tyydytään, ja se siitä.

Melkein jokainen parisuhde on tyytymissuhde.

Vierailija
34/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elimme lähestulkoon mun rahoilla koko ajan. Tein töitä 6 päivää viikossa. Ensin oli hänen opiskelut. Sitten töissä pari vuotta ja halusi opiskella taas. Maksoin lähes kaiken ja sain vasta myöhemmin tietää ettei aaanut opiskelujaan loppuun. Syytti ettei kannattanut ottaa vastuuta lisää parin sadan euron takia. Käytiin ulkomailla 1-2 kertaa vuodessa mun rahoilla jne jne. Sanoisin että hyväksikäyttöä.

Ap

Vierailija
35/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuo on tapa tehdä ero selväksi. Sen on tarkoitus loukata niin syvästi ettei mitään tunteita ei enää olisi jäljellä vaan viimeinenkin toivo kuolisi pois.

Vierailija
36/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kai tyhmä pitää olla jos menee naimisiin ja on 18 vuotta parisuhteessa ihmisen kanssa jota ei rakasta. Kehtaa vielä sanoa, typerys.

Näin kuitenkin moni toimii.

Oma on sitten häpeänsä. 

Vierailija
37/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakasti vain omaa kyrpäänsä.

Vierailija
38/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elimme lähestulkoon mun rahoilla koko ajan. Tein töitä 6 päivää viikossa. Ensin oli hänen opiskelut. Sitten töissä pari vuotta ja halusi opiskella taas. Maksoin lähes kaiken ja sain vasta myöhemmin tietää ettei aaanut opiskelujaan loppuun. Syytti ettei kannattanut ottaa vastuuta lisää parin sadan euron takia. Käytiin ulkomailla 1-2 kertaa vuodessa mun rahoilla jne jne. Sanoisin että hyväksikäyttöä.

Ap

Ootko kirjoittanut aiemmin täällä? Kuulostaa aika tutulta meinaa lore siitä ukosta joka opiskeli puolisonsa maksaessa viulut, mutta oli oikeasti salaa keskeyttänyt opinnot.

Jos oot sama, niin onneksi pääsit mokomasta turhakkeesta eroon.

Vierailija
39/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakisin korvauksia petoksesta. 

Syyllä mikä?

Vierailija
40/63 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän ei ole enää se mies joka rakastui sinuun.

Tai sinä et ole sama, johon mies ihastui. Millainen oli suhteenne alku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi