Satakunnan Kansa sai nimettömän kirjeen jossa kerrotaan Ulvilan murhaaja
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000011776045.html
Hiljattain laadittu kirje nimeää henkilön, jota ei ole pidetty ainakaan virallisena epäiltynä Ulvila-tutkinnassa.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että varsinkin m*nfossa Auerin kannattajat ovat alkaneet kutsua Annelin keissejä Auer-saagaksi. Heillä on varmaan mielessään jonkinlainen herooinen kuningatartarina. Toisaalta annelistit eivät ehkä huomaa, että saaga tarkoittaa satua. Se on siis sepite, jossa päähenkilö halutaan esittää itselleen edullisessa valossa. Saaga ei ole mikään todellinen kuvaus historiallisista tapahtumista. Joten itse asiassa sana on osuva.
Oletko hejacin Jemma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että varsinkin m*nfossa Auerin kannattajat ovat alkaneet kutsua Annelin keissejä Auer-saagaksi. Heillä on varmaan mielessään jonkinlainen herooinen kuningatartarina. Toisaalta annelistit eivät ehkä huomaa, että saaga tarkoittaa satua. Se on siis sepite, jossa päähenkilö halutaan esittää itselleen edullisessa valossa. Saaga ei ole mikään todellinen kuvaus historiallisista tapahtumista. Joten itse asiassa sana on osuva.
Oletko hejacin Jemma?
En ole, mutta olen toki joskus käynyt lukemassa hänen tarkkoja ja oivaltavia kirjoituksiaan hejacista. Hänen lisäkseen minulla on kaksi muutakin suosikkinikkiä, mutta noista ajoista on jo pitkä rupeama. Mitäköhän heillekin kuuluu.