Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satakunnan Kansa sai nimettömän kirjeen jossa kerrotaan Ulvilan murhaaja

Vierailija
31.01.2026 |

https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000011776045.html

Hiljattain laadittu kirje nimeää henkilön, jota ei ole pidetty ainakaan virallisena epäiltynä Ulvila-tutkinnassa. 

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että varsinkin m*nfossa Auerin kannattajat ovat alkaneet kutsua Annelin keissejä Auer-saagaksi. Heillä on varmaan mielessään jonkinlainen herooinen kuningatartarina. Toisaalta annelistit eivät ehkä huomaa, että saaga tarkoittaa satua. Se on siis sepite, jossa päähenkilö halutaan esittää itselleen edullisessa valossa. Saaga ei ole mikään todellinen kuvaus historiallisista tapahtumista. Joten itse asiassa sana on osuva. 

Vierailija
122/123 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että varsinkin m*nfossa Auerin kannattajat ovat alkaneet kutsua Annelin keissejä Auer-saagaksi. Heillä on varmaan mielessään jonkinlainen herooinen kuningatartarina. Toisaalta annelistit eivät ehkä huomaa, että saaga tarkoittaa satua. Se on siis sepite, jossa päähenkilö halutaan esittää itselleen edullisessa valossa. Saaga ei ole mikään todellinen kuvaus historiallisista tapahtumista. Joten itse asiassa sana on osuva. 

Oletko hejacin Jemma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hejacin Jemma?

En ole, mutta olen toki joskus käynyt lukemassa hänen tarkkoja ja oivaltavia kirjoituksiaan hejacista. Hänen lisäkseen minulla on kaksi muutakin suosikkinikkiä, mutta noista ajoista on jo pitkä rupeama. Mitäköhän heillekin kuuluu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme