Iskeekö miehet teitä koskaan
Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.
Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveys, hoikkuus, energisyys ja elämänilo vetää puoleensa. Jos kukaan ei koskaan osoita mitään kiinnostusta, niin noiden ominaisuuksien puutteesta se kielii.
No jaa. Nuorena oli nuo kaikki mutta silti en herättänyt kiinnostusta. Nykyisin ei sitten ole noista enää mitään enkä enää kuvittele kuin harvoina heikkoina hetkinä, että joskus voisin olla jonkun silmissä ihana ja aivan vastustamaton.
Varmasti olet monenkin miehen mielestä ihana ja vastustamaton. Itsekin näen ihania naisia päivittäin, mutta en missään tapauksessa menisi heitä iskemään ja häiritsemään. Onneksi naisista haaveilu on vielä saliittua, kun ajatustenlukijaa ei ole keksitty :)
M42
Hartaasti toivon ettei yksikään mies ikinä tule mua iskemään...
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon samaa. m50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tultu iskemään nuorena 165 cm/45 kg eikä nyt vanhana 165 cm/80 kg. Aina ollut miehille näkymätön. N37
"Vanhana" - 37 😄
Aika kaukana vanhasta.
No joo, mutta eipä se tilanne tuosta enää muuksi muutu kun on 47- tai 57-vuotiaskaan. Korkeintaan sen verran, että ehkä sitten 57-vuotiaana ei enää edes hetkittäin mene haaveilemaan mistään parisuhteesta ja elämänkumppanista. Kenties silloin osaa jo iloita lapsettomuudestakin. Vielä en tiedä miten on, mutta ainakin 47-vuotiaana tätä näkymättömyyttään, perheettömyyttään ja ikisinkkuuttaan suri ihan samoin kuin nuorempana tai tälläkin hetkellä.
N49
Vierailija kirjoitti:
Schrödingerin nainen
Kaikki miehet ahdistelee ja ehdottelee, eikä kukaan iske tai edes huomaa
Uhreja joka tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppisen+ naisen juna meni jo miesten silmissä.
Ai minä tapailen 42v naista mikä on tosi seksikäs ja hyvä vartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveys, hoikkuus, energisyys ja elämänilo vetää puoleensa. Jos kukaan ei koskaan osoita mitään kiinnostusta, niin noiden ominaisuuksien puutteesta se kielii.
No jaa. Nuorena oli nuo kaikki mutta silti en herättänyt kiinnostusta. Nykyisin ei sitten ole noista enää mitään enkä enää kuvittele kuin harvoina heikkoina hetkinä, että joskus voisin olla jonkun silmissä ihana ja aivan vastustamaton.
Varmasti olet monenkin miehen mielestä ihana ja vastustamaton. Itsekin näen ihania naisia päivittäin, mutta en missään tapauksessa menisi heitä iskemään ja häiritsemään. Onneksi naisista haaveilu on vielä saliittua, kun ajatustenlukijaa ei ole keksitty :)
M42
Kiitos kommentistasi, mutta valitettavasti minulla on silmät päässä ja jalat maassa. Enkä mitä miehiä moiti, täysin ymmärrettävää se on ettei tällainen yksinäisten ja elämättä jääneiden vuosien nuuduttama naistyyppi ole sellainen johon kukaan tuntisi viehtymystä. Etenkään kun ei sitä ihanuuttani nähnyt kukaan silloinkaan kun vielä olin kaikkea muuta kuin elämäniloni ja energisyyteni menettänyt matami.
Iski. 80-luvulla sain mustan silmän ja haarukan reiteen.
Vierailija kirjoitti:
Iski. 80-luvulla sain mustan silmän ja haarukan reiteen.
Vittuuuu oh öh pelle.
Netissä kyllä. Irl ei koskaan, en tosin missään käy. Tinderissä yks sanoi että suurin osa miehistä ei usko että mua on edes olemassa (lapseton, sinkku, 30+ ja "normaali") :D N34
Huvipuistohullu kirjoitti:
Onneksi ei! 😎
Mitäs jos laihduttaisit?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Onneksi ei! 😎
Mitäs jos laihduttaisit?
Miksi ihmeessä?
Ensin naiset itkevät että miehet lähestyvät ja ehdottelevat.
#metoo ja sitä rataa
Sitten naiset itkevät kun miehet eivät lähesty eivätkä ehdottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon samaa. m50
Missä liikut kun miehet yrittävät iskeä sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus on yritetty baarissa.
Joo, siinä pilkun jälkeen narikkajonossa. Kerran yksi kävi vissiin koko jonon naiset läpi ja lopulta taisi yrittää viherkasviakin hotellin aulasta.
😂
Normipersu, 5,5 promillea.
Vierailija kirjoitti:
Ensin naiset itkevät että miehet lähestyvät ja ehdottelevat.
#metoo ja sitä rataa
Sitten naiset itkevät kun miehet eivät lähesty eivätkä ehdottele.
Just se Diarra kertoi kuinka SIKA oli kysynyt lähteekö hän uima-altaalle mukaan.
Juu, melkein raisk aus kun tuollaista kysytään.
Äsken rautakaupassa 40-vuotias sairaan komea myyjä lähti väkisin perään neuvomaan kun etsin samoja Toggler-kipsilevyruuveja itseporaavine ankkureineen samasta paikasta josta olen niitä ennenkin löytänyt. Ehkä tyypin pitäisi mennä optikolle. Vaikka olenkin vaaleakutrinen, pitkä ja kaunis, olen siltikin jo 60.
N
Suomessa miehet osaavat käyttäytyä eivätkä mene häiritsemään naisia.