Iskeekö miehet teitä koskaan
Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.
Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveys, hoikkuus, energisyys ja elämänilo vetää puoleensa. Jos kukaan ei koskaan osoita mitään kiinnostusta, niin noiden ominaisuuksien puutteesta se kielii.
No jaa. Nuorena oli nuo kaikki mutta silti en herättänyt kiinnostusta. Nykyisin ei sitten ole noista enää mitään enkä enää kuvittele kuin harvoina heikkoina hetkinä, että joskus voisin olla jonkun silmissä ihana ja aivan vastustamaton.
Varmasti olet monenkin miehen mielestä ihana ja vastustamaton. Itsekin näen ihania naisia päivittäin, mutta en missään tapauksessa menisi heitä iskemään ja häiritsemään. Onneksi naisista haaveilu on vielä saliittua, kun ajatustenlukijaa ei ole keksitty :)
M42
Vierailija kirjoitti:
Hartaasti toivon ettei yksikään mies ikinä tule mua iskemään...
Itse toivon samaa. m50
Suomessa miehet osaavat käyttäytyä eivätkä mene häiritsemään naisia.