Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskeekö miehet teitä koskaan

Vierailija
30.01.2026 |

Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.

Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.

Kommentit (223)

Vierailija
41/223 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin ennen Britanniassa ja siellä (paikalliset) miehet lähestyivät ihan asiallisesti monta kertaa viikossa. Yleensä toki pubissa tai yöelämässä. Suomessa voin laskea koko elämäni aikana yhden käden sormilla lähestymiset, vaikka olen asunut täällä pidempään kuin briteissä. Nekin on yleensä olleet pelimieskäsikirjasta tuttua negaamista. Ei ole lähestytty vuosiin, mutta varattuna ei ole niin väliksikään. Olen enemmän sellainen söpö pätkä-tyyppiä kuin kaunotar, mutta se tuntui toimivan paremmin muualla.

Suomessa miehet osaavat käyttäytyä eivätkä mene häiritsemään naisia.

Vierailija
42/223 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveys, hoikkuus, energisyys ja elämänilo vetää puoleensa. Jos kukaan ei koskaan osoita mitään kiinnostusta, niin noiden ominaisuuksien puutteesta se kielii. 

No jaa. Nuorena oli nuo kaikki mutta silti en herättänyt kiinnostusta. Nykyisin ei sitten ole noista enää mitään enkä enää kuvittele kuin harvoina heikkoina hetkinä, että joskus voisin olla jonkun silmissä ihana ja aivan vastustamaton.

Varmasti olet monenkin miehen mielestä ihana ja vastustamaton.  Itsekin näen ihania naisia päivittäin, mutta en missään tapauksessa menisi heitä iskemään ja häiritsemään. Onneksi naisista haaveilu on vielä saliittua, kun ajatustenlukijaa ei ole keksitty :)

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/223 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartaasti toivon ettei yksikään mies ikinä tule mua iskemään...

Vierailija
44/223 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon samaa. m50

Vierailija
45/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tultu iskemään nuorena 165 cm/45 kg eikä nyt vanhana 165 cm/80 kg. Aina ollut miehille näkymätön. N37

"Vanhana" - 37 😄

Aika kaukana vanhasta.

No joo, mutta eipä se tilanne tuosta enää muuksi muutu kun on 47- tai 57-vuotiaskaan. Korkeintaan sen verran, että ehkä sitten 57-vuotiaana ei enää edes hetkittäin mene haaveilemaan mistään parisuhteesta ja elämänkumppanista. Kenties silloin osaa jo iloita lapsettomuudestakin. Vielä en tiedä miten on, mutta ainakin 47-vuotiaana tätä näkymättömyyttään, perheettömyyttään ja ikisinkkuuttaan suri ihan samoin kuin nuorempana tai tälläkin hetkellä.

N49

Vierailija
46/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Schrödingerin nainen

Kaikki miehet ahdistelee ja ehdottelee, eikä kukaan iske tai edes huomaa

Uhreja joka tilanteessa.

Vierailija
47/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppisen+ naisen juna meni jo miesten silmissä.

Ai minä tapailen 42v naista mikä on tosi seksikäs ja hyvä vartaloinen.

Vierailija
48/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveys, hoikkuus, energisyys ja elämänilo vetää puoleensa. Jos kukaan ei koskaan osoita mitään kiinnostusta, niin noiden ominaisuuksien puutteesta se kielii. 

No jaa. Nuorena oli nuo kaikki mutta silti en herättänyt kiinnostusta. Nykyisin ei sitten ole noista enää mitään enkä enää kuvittele kuin harvoina heikkoina hetkinä, että joskus voisin olla jonkun silmissä ihana ja aivan vastustamaton.

Varmasti olet monenkin miehen mielestä ihana ja vastustamaton.  Itsekin näen ihania naisia päivittäin, mutta en missään tapauksessa menisi heitä iskemään ja häiritsemään. Onneksi naisista haaveilu on vielä saliittua, kun ajatustenlukijaa ei ole keksitty :)

M42

Kiitos kommentistasi, mutta valitettavasti minulla on silmät päässä ja jalat maassa. Enkä mitä miehiä moiti, täysin ymmärrettävää se on ettei tällainen yksinäisten ja elämättä jääneiden vuosien nuuduttama naistyyppi ole sellainen johon kukaan tuntisi viehtymystä. Etenkään kun ei sitä ihanuuttani nähnyt kukaan silloinkaan kun vielä olin kaikkea muuta kuin elämäniloni ja energisyyteni menettänyt matami.

Vierailija
49/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski. 80-luvulla sain mustan silmän ja haarukan reiteen.

Vierailija
50/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iski. 80-luvulla sain mustan silmän ja haarukan reiteen.

Vittuuuu oh öh pelle.

Vierailija
51/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä kyllä. Irl ei koskaan, en tosin missään käy. Tinderissä yks sanoi että suurin osa miehistä ei usko että mua on edes olemassa (lapseton, sinkku, 30+ ja "normaali") :D N34

52/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei! 😎

Vierailija
53/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Onneksi ei! 😎

Mitäs jos laihduttaisit?

54/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Onneksi ei! 😎

Mitäs jos laihduttaisit?

Miksi ihmeessä? 

Vierailija
55/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naiset itkevät että miehet lähestyvät ja ehdottelevat.

#metoo ja sitä rataa

Sitten naiset itkevät kun miehet eivät lähesty eivätkä ehdottele.

Vierailija
56/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja hyvä niin. 😄

Vierailija
57/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon samaa. m50

Missä liikut kun miehet yrittävät iskeä sinua?

Vierailija
58/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joskus on yritetty baarissa.

Joo, siinä pilkun jälkeen narikkajonossa. Kerran yksi kävi vissiin koko jonon naiset läpi ja lopulta taisi yrittää viherkasviakin hotellin aulasta.

😂

Normipersu, 5,5 promillea.

Vierailija
59/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset itkevät että miehet lähestyvät ja ehdottelevat.

#metoo ja sitä rataa

Sitten naiset itkevät kun miehet eivät lähesty eivätkä ehdottele.

Just se Diarra kertoi kuinka SIKA oli kysynyt lähteekö hän uima-altaalle mukaan.

Juu, melkein raisk aus kun tuollaista kysytään.

Vierailija
60/223 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken rautakaupassa 40-vuotias sairaan komea myyjä lähti väkisin perään neuvomaan kun etsin samoja Toggler-kipsilevyruuveja itseporaavine ankkureineen samasta paikasta josta olen niitä ennenkin löytänyt. Ehkä tyypin pitäisi mennä optikolle. Vaikka olenkin vaaleakutrinen, pitkä ja kaunis, olen siltikin jo 60.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi