Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskeekö miehet teitä koskaan

Vierailija
30.01.2026 |

Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.

Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tultu iskemään nuorena 165 cm/45 kg eikä nyt vanhana 165 cm/80 kg. Aina ollut miehille näkymätön. N37

Vierailija
22/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isketään, vaikka olen aika läski ja peräti 35-vuotias. Olen kyllä povekas, pitkähiuksinen ja feminiininen kasvonpiirteiltäni. Epäilen, että salaisuuteni on iloinen perusilme, runsas hymyily ja runsas katsekontakti. Käytän näitä kaikkia ihan  lasten päiväkodin tätien ja hyvänpäiväntuttujenkin kanssa kommunikoidessani, en pelkästään munajahdissa, joten tulevat luontevasti. Salaperäiseltä saati sitten tylyltä näyttäminen ei luultavasti toimi. Joillakin tietysti on luonnostaan se resting bitch face, jolle ei mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schrödingerin nainen

Kaikki miehet ahdistelee ja ehdottelee, eikä kukaan iske tai edes huomaa

Vierailija
24/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tultu iskemään nuorena 165 cm/45 kg eikä nyt vanhana 165 cm/80 kg. Aina ollut miehille näkymätön. N37

"Vanhana" - 37 😄

Aika kaukana vanhasta.

Vierailija
25/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhana" - 37 😄

Aika kaukana vanhasta.

Just kattelin Tinderiä et siellä oli joku nainen, 38v, joka selitti haluavansa omakotitalon ja perheen.

Ei reppana ymmärrä että se juna meni jo

Vierailija
26/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isketään, vaikka olen aika läski ja peräti 35-vuotias. Olen kyllä povekas, pitkähiuksinen ja feminiininen kasvonpiirteiltäni. Epäilen, että salaisuuteni on iloinen perusilme, runsas hymyily ja runsas katsekontakti. Käytän näitä kaikkia ihan  lasten päiväkodin tätien ja hyvänpäiväntuttujenkin kanssa kommunikoidessani, en pelkästään munajahdissa, joten tulevat luontevasti. Salaperäiseltä saati sitten tylyltä näyttäminen ei luultavasti toimi. Joillakin tietysti on luonnostaan se resting bitch face, jolle ei mitään voi.

Toinen vinkki: käykää ulkona sellaisten ystävien kanssa, joiden seurassa olette parhaimmillanne ja kuplivimmillanne. Sellaisten, jotka nauravat jutuillenne, ja saavat teidät nauramaan. Iloisissa tunnelmissa olevaa naisporukkaa lähestytään helpommin kuin muutamaa puhelintaan selaavaa tai ryppyotsaiseen, vakavaan keskusteluun uponnutta naista, jotka nostavat katseensa lähinnä nopeiden mulkaisujen ajaksi.

Vierailija
27/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iske, eivät ole koskaan perustaneet minusta. Suhteet syntyneet omasta aloitteesta, mutta ollut aika selvää, että en olisi ollut se ykkösvalinta, jos edes sadas. 

Vierailija
28/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys, hoikkuus, energisyys ja elämänilo vetää puoleensa. Jos kukaan ei koskaan osoita mitään kiinnostusta, niin noiden ominaisuuksien puutteesta se kielii. 

Vierailija
29/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän 30+ naiset on aika pitkälti ongelmajätettä parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
30/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisen+ naisen juna meni jo miesten silmissä.

Vierailija
31/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisenä ei tarvitse käydä ulkona minkäänlaisten naiskaverien kanssa ja yksinään saa olla ihan rauhassa. Joskus joku känninen jankkaaja saattaa osua kohdalle mutta yleensä ei sitäkään kun enää en polta. Sitten jos itse yrittää vaihtaa vaikka baaritiskillä pari sanaa niin joko katsotaan päästä varpaisiin ja käännetään selkä tai sitten kerrotaan, että tyttöystävä on pöydässä odottamassa vaikka en edes kysynyt, että käytsä muuten usein täällä ;-)

Vierailija
32/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveys, hoikkuus, energisyys ja elämänilo vetää puoleensa. Jos kukaan ei koskaan osoita mitään kiinnostusta, niin noiden ominaisuuksien puutteesta se kielii. 

No jaa. Nuorena oli nuo kaikki mutta silti en herättänyt kiinnostusta. Nykyisin ei sitten ole noista enää mitään enkä enää kuvittele kuin harvoina heikkoina hetkinä, että joskus voisin olla jonkun silmissä ihana ja aivan vastustamaton.

Vierailija
33/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen Britanniassa ja siellä (paikalliset) miehet lähestyivät ihan asiallisesti monta kertaa viikossa. Yleensä toki pubissa tai yöelämässä. Suomessa voin laskea koko elämäni aikana yhden käden sormilla lähestymiset, vaikka olen asunut täällä pidempään kuin briteissä. Nekin on yleensä olleet pelimieskäsikirjasta tuttua negaamista. Ei ole lähestytty vuosiin, mutta varattuna ei ole niin väliksikään. Olen enemmän sellainen söpö pätkä-tyyppiä kuin kaunotar, mutta se tuntui toimivan paremmin muualla.

Vierailija
34/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei iske, eivät ole koskaan perustaneet minusta. Suhteet syntyneet omasta aloitteesta, mutta ollut aika selvää, että en olisi ollut se ykkösvalinta, jos edes sadas. 

Niinpä. Sitä ei tosiaan ole salailtu, että mieluummin olisi haluttu joku muu ja jopa on syytetty siitä, ettei koskaan ollut enemmän vientiä koska sen takia jäi kokematta asiat x ja y.

Jälkeenpäin olen miettinyt että niin sitä on itseltäkin jäänyt kokematta monenlaista minkä olisi halunnut kokea ja siihen päälle sitten on saanut kokea monenmoista jota ei olisi väliksi ollut kokea. Kuten siis esim nuo mainitsemani asiat.

Vierailija
35/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isketty koskaan vaan itse olen tehnyt aloitteet ja yleensä saanut pakit. Ne pari kertaa kun ei tullut heti kättelyssä pakkeja niin olisi pitänyt jättää se aloite tekemättä :(

Mulla sama. BMI alle 20, pitkät hiukset, meikkaan kevyesti ja käytän mekkoja. En sytytä ketään.

Sinunlainen nainen on monen miehen ihanne. Ehkä ne miehet jotka ovat sinusta kiinnostuneita ovat todennäköisesti ns. kilttimiehiä jotka eivät välttämättä uskalla iskeä ,koska pelkäävät että nainen ajattelee tuokin mies se on vaan pillun perässä.

Vierailija
36/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joskus on yritetty baarissa.

Joo, siinä pilkun jälkeen narikkajonossa. Kerran yksi kävi vissiin koko jonon naiset läpi ja lopulta taisi yrittää viherkasviakin hotellin aulasta.

Saiko Vehkan matkaan.

Vierailija
37/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä on ihan hirveää niin silti ihanan lohdullista lukea, että muitakin samanlaisia naisia on. Omassa ystävä- ja tuttavapiirissä kaikilla muilla naisilla oli aina vientiä eikä tällaisesta tietysti olisi kehdannut puhuakaan vaan päinvastoin yritti parhaansa mukaan salata sen, ettei itsellä ollut mitään säpinää oikeasti ikinä. 

Vierailija
38/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhana" - 37 😄

Aika kaukana vanhasta.

Just kattelin Tinderiä et siellä oli joku nainen, 38v, joka selitti haluavansa omakotitalon ja perheen.

Voisin helposti perustaa perheen 38-vuotiaan kanssa, mutta omakotitalo ei onnistu, koska olen köyhä ja vihaan omakotitaloja. m50

Vierailija
39/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhana" - 37 😄

Aika kaukana vanhasta.

Voisin helposti perustaa perheen 38-vuotiaan kanssa, mutta omakotitalo ei onnistu, koska olen köyhä ja vihaan omakotitaloja. m50

Haluaa lapsia.

Kauan ajattelit tutustua vai teetkö kaksi tenavaa ja alat maksaa elarit kun tuo ottaa eron?

Jos se edes kykenee porsimaan....

Vierailija
40/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhana" - 37 😄

Aika kaukana vanhasta.

Haluaa lapsia.

Kauan ajattelit tutustua vai teetkö kaksi tenavaa ja alat maksaa elarit kun tuo ottaa eron?

Jos se edes kykenee porsimaan....

Kukas sen sanoo, että se eron ottaa tai minä? Ja mistäs sitä tietää, vaikka se maksais mulle elareita? Tai vaikka Kela maksais elatustuen? Kauheen negatiivinen asenne sulla. Tapahtuu, mitä tapahtuu, mutta lapset on parasta elämässä, ja musta se on hienoa, jos nainen niistä haaveilee. m50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän