En ole huomannut, että sinkkuisät käyttäytyisivät deittaillessa sen paremmin kuin lapsettomat sinkut
Jotenkin voisi kuvitella, että jos miehellä on lapsia, niin se jotenkin tekisi hänestä kypsemmän ja fiksumman ihmisen ja varsinkin jos lapsi on saatu pitkässä parisuhteessa, niin mies tietäisi, miten kohdella naisia hyvin. Itse olen huomannut, että käsitykseni ei pidä paikkaansa. Olen deittaillut paljon, enimmäkseen lapsettomia 32-47-vuotiaita miehiä mutta myös pienten ja aikuisten lasten isiä. Tässä ne deittikumppanit, jotka muistan:
1. 40-vuotias mies, jolla yksi aikuinen tyttö. Ilmoitti asiallisesti treffien jälkeen, ettei halua tavata uudelleen.
2. 40-vuotias mies, jolla kaksi pientä lasta eri naisten kanssa. Ghostasi treffien jälkeen.
3. 44-vuotias kahden teini-ikäisen lapsen isä. Oli mukava ja asiallinen, ei moitittavaa.
4. Kouluikäisen lapsen isä, väitti itseään 43-vuotiaaksi, myöhemmin paljastui, että oli valehdellut ikänsä nuoremmaksi. Poisti matchin 3pv treffien jälkeen vaikka olin sanonut, että haluaisin tavata uudelleen.
5. 45-vuotias yhden aikuisen lapsen isä. Ghostasi treffien jälkeen .
6. 43-vuotias kahden pienen lapsen isä. Poisti matchin pari päivää treffien jälkeen, vaikka Olin sanonut, että haluaisin tavata uudelleen.
7. 43-vuotias aikuisen lapsen isä. Toisen treffien jälkeen ei kuulunut enää mitään vaikka olin sanonut, että haluaisin tavata uudelleen.
8. 47-vuotias aikuisen tyttären isä. Lähetti treffien jälkeen ällöttävän seksiviestin.
9. 47-vuotias kahden kouluikäisenä lapsen isä. Oli asiallinen ja mukava.
Eli 6/9 tapauksessa mies joko ghostasi tai sitten ei edes viitsinyt ilmoittaa viestillä, ettei halua tavata enää. Minun mielestäni nuo lukemat ovat ihan samanlaisia lapsettomien miesten kanssa, eli eivät nämä lapselliset miehet osaa käyttäytyä yhtään paremmin kuin lapsettomatkaan miehet.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti nuo miehet olivat joko keskivertoa komeampia, tukka päässä, megamuna housuissa tai tavallista pitempiä. Tai sitten AP on ollut ruoka-aikana kotona.
Lisäksi jos olet itse jo keski-ikäinen, seksuaalisuuteen olisi hyvä suhtautua jo tyynesti. Vai mikä on "ällöttävä seksiviesti"? Viimeistään silloin kun lapset on tehty, parisuhteessa tärkeintä on seksi. Miehet, jotka eivät häpeile itseään eivät myöskään esitä muuta, vaikka muutkin asiat ovat tärkeitä, mutta vasta sen jälkeen, kun seksuaalinen viehätys on varmistettu eikä suhde ole jatkuvaa miehen pelko pepussa olemista ja itsensä pienentämistä kotieläimeksi.
Saahan sitä haaveilla, s eksiorjia ei kuitenkaan ole enää saatavilla.
Sekö on seksiorjan tavoittelua, että ei ujostele omaa seksuaal
Miehen seksuaalisuus on siittää, siittää ja siittää. Maailmassa ei ole olemassa olentoa, jota saisi hyväksikäyttää niin, että miehen "tarpeet" tyydyttyisivät. Jos eläin kohtelisi toista noin häkissä, ne erotettaisiin toisistaan. Naurettavaa vammastelua siis vaatia naista taipumaan s eksiorjaksi vedoten ihan mihin tahansa.
Niin joo ja synnytysorjuus on ihan yhtä väärin. Jos mies on itse omien palliensa ja himojensa addiktoitunut orja niin apu löytyy esim. Kädestä tai lääkäriltä, ei naisista. Get help pls.
Mikä juttu tämä on, että mies ei saa poistaa matchia jos sinä olet sanonut että haluat vielä tavata? Eikö hänellä ole oikeutta omaan kantaansa?
T. Kolmen lapsen isä
Aika ala-arvoinen kommentti. Eronnut mies on red flag? Hyvin yleistävä lausahdus, onko aina erot jotenkin miehen syytä? Niissä tapauksissa missä suhde menettää hohtonsa ja haetaan, tai kaivataan jotain uutta, niin sitä tekee molemmat sukupuolet. Itse en pidä eronnutta naista automaattisesti mitenkään huonompana, enempi karsastan naista jolla ei ole ollut suhteita, tai sitten hyvin lyhkäisiä. Syitä voi tietysti olla ihan järkeviäkin
En ole törmännyt vielä yhteenkään keissiin missä ero ei olisi johtunut miehen aviorikoksista ml. Petokset, kaltoinkohtelu, pahoinpitely, velvollisuuksien laiminlyöminen, ym. Elatusvelvollisuus on, seksinantovelvollisuutta ei. Miehet eivät noudata sopimuksiaan tai kunniota naisia vaan käyttäytyvät kuin elukat ja tällöin tulee ero lähes 100% varmuudella, eikä se ole naisen vika.
Mikään läpi elämän kestävä ei ole "hohdokas" ellei sille omistaudu. Se ei ratkea vaihtamalla tai lopettamalla vaan kehittymällä ja kasvamalla itse ihmisenä -> kun himo loppuu, sisältö elämään löytyy muualta.
Tämä on muuten myös se resepti, mikä tekee rikkaaksi. Jos juoksentelee pipulinsa perässä läpi elämänsä, ei tule riittävää painetta ja toisaalta vapautta vaurastua. Toisin kuin jos laittaa apinavaistonsa sivuun ja keskittyy hyvinvoinnin tuottamiseen
Ja kyllä, mies on näissä useimmiten heikoin lenkki. Jos nainen olisi, se johtaisi lukuisiin lapsiin, ei lukuisiin suhteisiin
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on, että mies ei saa poistaa matchia jos sinä olet sanonut että haluat vielä tavata? Eikö hänellä ole oikeutta omaan kantaansa?
T. Kolmen lapsen isä
Kyllä tuohon on kohteliasta vastata, ettei itse tunne samoin.
Vierailija kirjoitti:
Siihen on joku syy, miksi perheenisä laitetaan ulkoruokintaan. Se syy on sitten nähtävissä seuraavissa suhteissa myls.
Just näin ja useimmiten he paljastavat sen jo ensi keskustelussa jos malttaa kuunnella, eikä kuvittele tilannetta sen paremmaksi kuin on. Eroisä on yleensä sitoutunut työhönsä, lapsiinsa ja eksäänsä tässä järjestyksessä ja uusi nainen on joko panopiika tai koston väline, parhaimmassakin tapauksessa polygaminen kakkosvaimo. Älkää suostuko näihin, naisella on paljon paremmat olot vaikka kissanaisena kuin tuollaisen diilin osasena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen isä
Noh, jos mimmi on niin kova deittailija että yhdeksän deittiä on se määrä minkä muistaa, niin kuinkahan monta kymmentä on jo unohtanut, niin en koe että olisin kovin paljoa tilivelvollinen yhden tapaamisen jälkeen.. tuskin hän edes muistaa ylipäätään kuka deiteistä olen...
T. Kolmen lapsen isä
On muutamia fiksuja miehiä. Mutta monen aikuisenkin lapsen isä on täys sika. Ehkä teidänkin isä. Ei vain näytä sitä puolta lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen isä
Jos vastaat että tunnet samoin, nainen pitää sua liian helppona ja itsestään selvänä, eikä toisia deittejä tule koska olet lapanen. Jos taas vastaat ettet tunne samoin, saat paskamyrskyn niskaasi koska nainen pettyy ja suuttuu, kuinka sä kehtaat sanoa noin!
Miehellä ei siis todellisuudessa ole muuta vaihtoehtoa kuin olla hiljaa ja odottaa että tilanne kehittyy jotenkin kaikesta huolimatta uuteen tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen isä
Mä erehdyin kerran tinderissä olemaan suora ja rehellinen ekojen treffien jälkeen. Ystävällisesti ja asiallisesti totesin etten näe tällä tulevaisuutta. Ja mitä sain vastaukseksi? MITÄ XFTTUA!! MUA EI TODELLAKAAN KOHDELLA NOIN KETTU MIKÄ SAASTAINEN IDIOOTT SÄ OLET SÄ SAAT MAKSAA TÄN!!! MÄ NÄYTÅN SULLE MITEN NAISIA KOHDELLAAAN!! tätä iloista viestiä sitten seurasi vielä muutaman kuukauden aktiivinen mustamaalauskanpanja minusta sometileilläni. Siksi ennemmin ghostaan. M31
Incel-akan ulinaa taas tämäkin kirjotelma
Laihduta? Tai laita edes realistisempia kuvia.
Oot kuitenkin päässyt treffeille asti joten mikä ongelma ?
Ei ole mies velvollinen sulle laittamaan mitään viestiä jos ei kiinnosta deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen isä
Noh, jos mimmi on niin kova deittailija että yhdeksän deittiä on se määrä minkä muistaa, niin kuinkahan monta kymmentä on jo unohtanut, niin en koe että olisin kovin paljoa tilivelvollinen yhden tapaamisen jälkeen.. tuskin hän edes muistaa ylipäätään kuka deiteistä olen...
T. Kolmen lapsen isä
Eli on ihan ok ghostata toinen sen takia, että se toinen deittailee paljon? Opetatko samanlaista moraaliopetusta lapsillesi, että osaa ihmisistä saa kohdella huonosti? Jos et suoraan niin kyllä he huomaavat sen käytöksestään. Selkärangatonta. En itse ole edes deittailut vuosikausiin eikä ole tarvettakaan kun olen niin vanha, mutta ehkä ap:n jutuissa on jotain perää jos tällainen käytös on tällekin miehelle ihan ok. Huhhuh.
No eikö ole selvää etteivät ne isäsinkut mitään helmiä ole kun ovat sinkuiksi päätyneet.
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen isä
Oletko myös sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen isä
Jos vastaat että tunnet samoin, nainen pitää sua liian helppona ja itsestään selvänä, eikä toisia deittejä tule koska olet lapanen. Jos taas vastaat ettet tunne samoin, saat paskamyrskyn niskaasi koska nainen pettyy ja suuttuu, kuinka sä kehtaat sanoa noin!
Miehellä ei siis todellisuudessa ole muuta vaihtoehtoa kuin olla hiljaa ja odottaa että tilanne kehittyy jotenkin kaikesta huolimatta uuteen tapaamiseen.
Tää on aika surullista jo. Ettei muita vaihtoehtoja ole enää kuin keplottelu ja lamaantuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen isä
Mä erehdyin kerran tinderissä olemaan suora ja rehellinen ekojen treffien jälkeen. Ystävällisesti ja asiallisesti totesin etten näe tällä tulevaisuutta. Ja mitä sain vastaukseksi? MITÄ XFTTUA!! MUA EI TODELLAKAAN KOHDELLA NOIN KETTU MIKÄ SAASTAINEN IDIOOTT SÄ OLET SÄ SAAT MAKSAA TÄN!!! MÄ NÄYTÅN SULLE MITEN NAISIA KOHDELLAAAN!! tätä iloista viestiä sitten seurasi vielä muutaman kuukauden aktiivinen mustamaalauskanpanja minusta sometileilläni. Siksi ennemmin ghostaan. M31
Se on surullista, että sulle on käynyt noin, mutta ghostaaminen osoittaa luonteen heikkoutta. Nyt siirrät oman tuskasi muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen isä
T. Kolmen lapsen isä
Eli on ihan ok ghostata toinen sen takia, että se toinen deittailee paljon? Opetatko samanlaista moraaliopetusta lapsillesi, että osaa ihmisistä saa kohdella huonosti? Jos e
Kyllä.
Jos minä olen naiselle yksi monien kymmenien joukosta joista valtaosan olen jo unohtanut, niin miksi hän olisi minulle yhtään sen uniikimpi? Enkö minä saa vahingossakaan unohtaa häntä?
T. Kolmen lapsen isä
?