Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole huomannut, että sinkkuisät käyttäytyisivät deittaillessa sen paremmin kuin lapsettomat sinkut

Vierailija
29.01.2026 |

Jotenkin voisi kuvitella, että jos miehellä on lapsia, niin se jotenkin tekisi hänestä kypsemmän ja fiksumman ihmisen ja varsinkin jos lapsi on saatu pitkässä parisuhteessa, niin mies tietäisi, miten kohdella naisia hyvin. Itse olen huomannut, että käsitykseni ei pidä paikkaansa. Olen deittaillut paljon, enimmäkseen lapsettomia 32-47-vuotiaita miehiä mutta myös pienten ja aikuisten lasten isiä. Tässä ne deittikumppanit, jotka muistan:

1. 40-vuotias mies, jolla yksi aikuinen tyttö. Ilmoitti asiallisesti treffien jälkeen, ettei halua tavata uudelleen.

2. 40-vuotias mies, jolla kaksi pientä lasta eri naisten kanssa. Ghostasi treffien jälkeen.

3. 44-vuotias kahden teini-ikäisen lapsen isä. Oli mukava ja asiallinen, ei moitittavaa.

4. Kouluikäisen lapsen isä, väitti itseään 43-vuotiaaksi, myöhemmin paljastui, että oli valehdellut ikänsä nuoremmaksi. Poisti matchin 3pv treffien jälkeen vaikka olin sanonut, että haluaisin tavata uudelleen.

5. 45-vuotias yhden aikuisen lapsen isä. Ghostasi treffien jälkeen .

6. 43-vuotias kahden pienen lapsen isä. Poisti matchin pari päivää treffien jälkeen, vaikka Olin sanonut, että haluaisin tavata uudelleen.

7. 43-vuotias aikuisen lapsen isä. Toisen treffien jälkeen ei kuulunut enää mitään vaikka olin sanonut, että haluaisin tavata uudelleen.

8. 47-vuotias aikuisen tyttären isä. Lähetti treffien jälkeen ällöttävän seksiviestin.

9. 47-vuotias kahden kouluikäisenä lapsen isä. Oli asiallinen ja mukava.

Eli 6/9 tapauksessa mies joko ghostasi tai sitten ei edes viitsinyt ilmoittaa viestillä, ettei halua tavata enää. Minun mielestäni nuo lukemat ovat ihan samanlaisia lapsettomien miesten kanssa, eli eivät nämä lapselliset miehet osaa käyttäytyä yhtään paremmin kuin lapsettomatkaan miehet.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on, että mies ei saa poistaa matchia jos sinä olet sanonut että haluat vielä tavata? Eikö hänellä ole oikeutta omaan kantaansa?

T. Kolmen lapsen isä

Oletko myös sinkku? 

En ole sinkku, kaikki lapseni ovat yhteisiä vaimoni kanssa ja olemme olleet yhdessä toista vuosikymmentä. Kysyn, koska olen deittaillut viimeksi 2000 luvun alussa, jolloin ei ollut somea, eikä matcheja.

T. Kolmen lapsen isä 

Vierailija
42/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta mulle pelkkä tinderissä oleminen on red flag, aivan sama kumpaa sukupuolta.

On aikamoinen ylijäämätuotteiden lihatiski.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yrityksistäni huolimatta saa yhtään kiinni siitä, millä logiikalla kolmen lapsen isä uusimmassa kommentissani on päätynyt tuohon lopputulemaan. Meillä on varmaan ihan erilainen todellisuuskäsitys. Omituista. Vika saattaa olla minussa toki.

Vierailija
44/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isätkin on ihmisiä, mutta ei kai tuollaista jakorasiaa kukaan halua lastensa lähelle

Vierailija
45/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on, että mies ei saa poistaa matchia jos sinä olet sanonut että haluat vielä tavata? Eikö hänellä ole oikeutta omaan kantaansa?

T. Kolmen lapsen isä

En mä niin väittänytkään. Mutta olisi kohteliasta lähettää treffien jälkeen viestiä, jossa kiittää lounasseurasta, mutta ei halua tavata uudelleen. Ja pointtina oli se, että luulisi, että jos on jo yli nelikymppinen isäihminen, niin luulisi, että olisi käytöstapoja.

Vierailija
46/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niin eihäb tähän varmaankaan omista parisuhdekumppanin ja lapsiperhe arjesta, juhlaa unohtamatta haaveilleesta ja toivoneena miehenä kannattane sanoa mitään kun jo edellä kertomani saa osa takajaloilleen ja kertomaan, että painuisin vit...tuun mokoma incel, etkä muka oikeasti tajua, että Ap on pettynyt kun hän ei ole saanut sitä mitä naiset himoitsee ja miesten uskotaan kammiavan kokeneen kumppanin, jolla on ollut n.seksikumppania  nutta jän on se toustaiseksi viimeinen ennen mahd.seuraavaa....Kun taas miehet ulisee ja vinkuu, kos heidän mahd  kumppaninsa on harrastanu -t hui kauhistus- seksiä useamman kumppanin kanssa, eikä enää 4å vuotiaana ole neitsyt ja näytä 17 vuotiaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän