Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shalaatti, "uusi" tuote kaupan hyllylle

Vierailija
27.01.2026 |

Plagioitu tuote. Tämän tekoahan on näytetty vuosia TLCn kanavalla (DIY). Pahvipurkin sijasta lasinen tölkki. 

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on salaatille saatu pitkä ainesosaluettelo.

Ja tämä on ihmisten mielestä erinomainen ja maukas "salaatti"!!?? 

Vierailija
142/177 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sheikkaaja nainen aamu-tv:ssä sanoi että somessa leviää salaatin sheikkaus videot tjtn. Tuskinpa vaan. 

Et ilmeisesti käytä tiktokkia? Siellä on trendinä sheikata salaatit. 

Eikö tiktok ole alaikäisten hommaa?

Miksi ihmeessä olisi? Mä olen 46v ja käytän Tiktokia. Mä olen saanu sitä kautta paljon vinkkejä tulevaa ulkomaanmatkaa varten. 

Systeemi jolla on nimi kuin jonkun murrosikäisen keksimä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sheikkaaja nainen aamu-tv:ssä sanoi että somessa leviää salaatin sheikkaus videot tjtn. Tuskinpa vaan. 

Miksi ihmeessä olisi? Mä olen 46v ja käytän Tiktokia. Mä olen saanu sitä kautta paljon vinkkejä tulevaa ulkomaanmatkaa varten. 

46 vuotias teini:D  no Suomen Pisa-tulokset Euroopan alhaisempia, jos toi sheikkaus on kuuminta hottia ilmaisten ämpäreiden lisäksi niin ei ihme jos maailma meille nauraa. 

Vierailija
144/177 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

46 vuotias teini:D  no Suomen Pisa-tulokset Euroopan alhaisempia, jos toi sheikkaus on kuuminta hottia ilmaisten ämpäreiden lisäksi niin

En ole teini vaan ihan aikuinen nainen jolla on vastuullinen työ. En ole myöskään mitenkään vähä-älyinen. Mua ei kiinnosta mikään sheikkaus tai ilmaiset ämpärit. Ihmeellisiä ja typeriä päätelmiä kyllä teitte musta. Kannattaisi teidän ehkä miettiä nyt omaa käytöstä ja sitä onko se normaalia. 

Vierailija
145/177 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se sitten maistuu hyvälle? 

hyvältä

Vierailija
146/177 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuotetta, mutta ei näyttänyt houkuttelevalle. Syön salaattini ilman kastiketta. 

Vierailija
147/177 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 euroa kilo moisesta roskasta

Vierailija
148/177 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että känninen tilaa salaattia... (tuo nimi siis)

Vierailija
149/177 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkki idea oli jo kisassa. Ruoka oli kerroksittain pikku ämpärissä ja siihen kuuma vesi päälle. Ei ollut pitkään myynnissä. 

Saman toistoa on jo tämä kisa.

Se ketju hakee vain mainos näkyvyyttä. Uutuus tuotteet ovat samassa lastissa kuin muutkin,kolmen kuukauden jakso jos ei myy niin pois.

Onko näistä kilpailumenestyjistä mikään muu kuin fallerot pysynyt myynnissä useampaa vuotta? Viime vuotisista kaura-aterioita on myynnissä.

Vierailija
150/177 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuossa on kastiketta 27%? Hyvänen aika, miksi?

Ja silti todella pieni sokerimäärä.

Siinä salaatissa on 7,5 grammaa lisättyä sokeria. Se on paljon.

Lakupötkössä on 25g sokeria. 

Lakupötkö painaa 15 g.

Vierailija
151/177 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä... Ja emäntä eilen katsellessa sanoi, että Kardashianin turhakkeet ovat realityohjelmassaan jo tyyliin 2010 tehneet salaattinsa purkkeihin ja ravistelleet....🙈🤣

Olen alusta asti itse sanonut, että eikö tässä pitänyt hakea uutta "suomalaista menestysRESEPTIÄ", eikä vain keksiä uusi pakkaus jo kaupasta löytyville tuotteille🤷😂

Naurettavaa, että tuollaisella voitti, kun miettii minkälaisen työn muut kilpailijat ovat tehneet kehitellessään tuotteitaan.... 

Luulen, että muutkin salaatinvalmistajat laittavat kohta salaattinsa purkkiin ravisteltavaksi. Eihän tuo salaatin ravisteltavuus ole mitään patenttikeksintö.

Vierailija
152/177 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoimme Caesar ja Taco Shalaattia. 
Emme osta enää koskaan. 
Vastenmielinen ulkonäkö, paljon muoviraaka-aineita ja aivan turha tuote. 

Vierailija
153/177 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama kokemus!

Vierailija
154/177 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että känninen tilaa salaattia... (tuo nimi siis)

Siis mishtä tuota shalaattia voi jättää oshtamatta.

Vierailija
155/177 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saadaanhan taas pari shalaatti-miljönääriä lisää Suomeen.

Vierailija
156/177 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purkki idea oli jo kisassa. Ruoka oli kerroksittain pikku ämpärissä ja siihen kuuma vesi päälle. Ei ollut pitkään myynnissä. 

Saman toistoa on jo tämä kisa.

Se ketju hakee vain mainos näkyvyyttä. Uutuus tuotteet ovat samassa lastissa kuin muutkin,kolmen kuukauden jakso jos ei myy niin pois.

Onko näistä kilpailumenestyjistä mikään muu kuin fallerot pysynyt myynnissä useampaa vuotta? Viime vuotisista kaura-aterioita on myynnissä.

Boltsit on myös.

Vierailija
157/177 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nämä ovat pitkään myynnissä. Komero keittokin katosi aikoinaan kaupasta ja varmaan moni muukin.

Pusseihin pakattu salaatti ei ole vanhanaikainen. Kaikkea ei edes voi pakata ravistettavaksi raaka aineiden kärsimättä.

Vierailija
158/177 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä pakko edes ravistaa. Sekoittaa lusikalla niin paljon parempi eikä räjähdä käsille.

Vierailija
159/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacosalaatti ehkä aika yllättävä ja erilainen! Välillä puski esiin vähän pahvimainen maku, ei ihan se perinteisin tacon maku. Caesarsalaatti toimiva! Siinä kivasti myös pikku potkua toisaalta se oli ehkä samalla myös pikku miinus.. vähän turhan etikkaisen makuinen. Korealaista en ole vielä maistanut.

Mut USKOMATTOMAN täyttävää jo muutaman suupalan jälkeen !!

Tää on kyl sitä mitä salaatinsyöjät on kaivanneet. Proteiinia ja hiilaria sekä makua. Harvoista pikaruokaravintoloista saa kunnon salaatteja pitkille automatkoille/lounaan korvaajiksi tms.! Ja Hetki-merkin salaatit on aivan tyhjiä eikä nälkä lähde millään. Suomalainen kulttuuri kaipaa lisää kasvisruokainnovaatioita.

Iso peukku siis tälle! Itseäni ei osittain kasvissyöjänä haittaa ollenkaan tällaiset uudet veg.tuotteet. Suuri kuluttajaryhmä taitaa valmissalaateissa olla kuitenkin vegaanit, niin erittäin nappituotteita siksikin!

Näissä ei myöskään ollut liikaa mitään vanhaa ja tuttua, vaan ihanan rohkeat maut haettu. 

Musta "sheikkaus"-idea on kiva !

Ehkä ei tuotteena aaivan kaiken somessa vastaan tulleen hypetyksen arvoinen, mut itselläni menee jatkoon! Tykkäsin tästä enemmän ku aiemmista markkinoilla olleista valmissalaateista👌🏼

Vierailija
160/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boltsit taitaa myös olla vielä myynnissä.