Shalaatti, "uusi" tuote kaupan hyllylle
Plagioitu tuote. Tämän tekoahan on näytetty vuosia TLCn kanavalla (DIY). Pahvipurkin sijasta lasinen tölkki.
Kommentit (177)
Tämäpä... Ja emäntä eilen katsellessa sanoi, että Kardashianin turhakkeet ovat realityohjelmassaan jo tyyliin 2010 tehneet salaattinsa purkkeihin ja ravistelleet....🙈🤣
Olen alusta asti itse sanonut, että eikö tässä pitänyt hakea uutta "suomalaista menestysRESEPTIÄ", eikä vain keksiä uusi pakkaus jo kaupasta löytyville tuotteille🤷😂
Naurettavaa, että tuollaisella voitti, kun miettii minkälaisen työn muut kilpailijat ovat tehneet kehitellessään tuotteitaan....
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen samassa ohjelmassa ollut komero tms ruoka. Jotenkin nähty juttu vaikka onkin kiva, että salaattien pakkaukseen on keksitty jotain uutta. Ärsyttää se roskan määrä ja tuhannet pikkupussit.
Ihmettelen ettei kukaan ole kehittänyt vitaminoitua jaffa limonaatia. Löytyy energia juomia, mutta ne vähän eri asia sisältäen kofeiinia ja maistuen kauhealta. Joku abcde vitaminoitu jaffa limu voisi olla ok.
Sheikkaamaan salaatilla? Ei saaatana 😂 Typerintä ikinä 😅
Mää teen kyllä itse oman salaattini, en luottaisi mihinkään teollisuuden pesukoneisiin tms.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi perussuomalaisten shemeikkalle (Peltokangas) ja Sheikillekin.
Kylässä syötiin skottilaisia munia, ei ole tullut 20 vuoteen tehtyä. Olivat aika hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ettei kukaan ole kehittänyt vitaminoitua jaffa limonaatia. Löytyy energia juomia, mutta ne vähän eri asia sisältäen kofeiinia ja maistuen kauhealta. Joku abcde vitaminoitu jaffa limu voisi olla ok.
Miksi pitäisi olla vitaminoitu limsa?
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä... Ja emäntä eilen katsellessa sanoi, että Kardashianin turhakkeet ovat realityohjelmassaan jo tyyliin 2010 tehneet salaattinsa purkkeihin ja ravistelleet....🙈🤣
Olen alusta asti itse sanonut, että eikö tässä pitänyt hakea uutta "suomalaista menestysRESEPTIÄ", eikä vain keksiä uusi pakkaus jo kaupasta löytyville tuotteille🤷😂
Naurettavaa, että tuollaisella voitti, kun miettii minkälaisen työn muut kilpailijat ovat tehneet kehitellessään tuotteitaan....
Iita kehitti rieskaa,sitä aion ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi perussuomalaisten shemeikkalle (Peltokangas) ja Sheikillekin.
Elääkö Nilsiän sheikki
Mikä tuossa nyt on vikana? Jos ei vastaavaa ole vielä myynnissä niin silloinhan se on lanseeraus.
Oliko niin, että nuo Shalaatit ovat vegaanisia pelkästään? Se kyllä kaventaa ostajien määrää. Ja hintahan on varmasti kohdillaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa nyt on vikana? Jos ei vastaavaa ole vielä myynnissä niin silloinhan se on lanseeraus.
Onko hinta tiedossa,voisihan sitä kokeilla.
Voin vain kuvitella kuinka tuonkin purkin hinta on jotain 5,80€/200g. Joo, teen jatkossakin salaattini ihan itse.
Nahkasalaattia sen olla pitää. Eli kebabia.
Purkki idea oli jo kisassa. Ruoka oli kerroksittain pikku ämpärissä ja siihen kuuma vesi päälle. Ei ollut pitkään myynnissä.
Saman toistoa on jo tämä kisa.
Se ketju hakee vain mainos näkyvyyttä. Uutuus tuotteet ovat samassa lastissa kuin muutkin,kolmen kuukauden jakso jos ei myy niin pois.
Mä ootaan et pääsee maistaa. Oon ko tuotemerkin suuri ystävä. Ihania vegaanisia tuotteita joissa on makua ja luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä vaikka mitä makuvesiä yms, joissa komeilee etiketeissäkin vitamiinikirjainrivi ja vaikka kuinka paljon. Sinä et ole tainnut pahemmin käydä kaupoissa virvoitusjuomahyllyillä tai sitten olet kulkenut näiden ohi lähes silmät kiinni. Nuo juomat eivät eroa limuista ollenkaan.
Joo, ei ole kummoinen keksintö. Ja se Elina on jotenkin ärsyttävän tekopirteä sheikkaaja.