Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shalaatti, "uusi" tuote kaupan hyllylle

Vierailija
27.01.2026 |

Plagioitu tuote. Tämän tekoahan on näytetty vuosia TLCn kanavalla (DIY). Pahvipurkin sijasta lasinen tölkki. 

Kommentit (223)

Vierailija
181/223 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cesar shalaatti maistettu.

Menetteli, kaipasin enemmän salaattia ja vähemmän pastaa. Sinappisen väkevä kastike, muuten vähän mauton. 
Voisin ostaa toistekin esim. evääksi. Ehkä tuunata vähän lisää tuorekasviksilla. 

Vierailija
182/223 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi edes syödä salaattia siis kaikenmaailman lehtiä missä ei ole mitään ravintoarvoa josta itse saa vain ripulin ja salaatinlehdet tulee silppuna pönttöön. Mieluummin teen itse salaattini kuin maksaa purnukasta jossa on ilmaa ja ripulinaineksia lähes 5€ edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/223 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheikkaamaan salaatilla? Ei saaatana 😂 Typerintä ikinä 😅

Kelpaisi perussuomalaisten shemeikkalle (Peltokangas) ja Sheikillekin.

Mee lapsellinen idiootti hoitoon.

Vierailija
184/223 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka tätäkin skeidaa ostaa?

Vierailija
185/223 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut kaikkia makuja ja Caesar niistä suosikki! Hyviä kaikki! Ulkonäkö pettää. Olin todella positiivisesti yllättynyt! Ja haluaisinpa nähdä sen joka hintaan 4,99 tekee viikon salaatit 😆

Vierailija
186/223 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa nyt on vikana? Jos ei vastaavaa ole vielä myynnissä niin silloinhan se on lanseeraus. 

Ei taida olla muuta vikaa kuin se, että joku saattaa nyt tehdä vähän rahaa tälla innovaatiolla. Ne joiden mielestä siinä on vikaa, ei kykene keksimään ja hyödyntämään edes tällaista pientä innovaatiota. 

Vierailija
187/223 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lime-korianterin makuisen shalaatin, kun oli punalappu kyljessä. Aika mössöinen oli. Maku oli periaatteessa ihan ok. Ensimmäistä kertaa tuli mietittyä pakkausjäteasiaa: puolet purkista on tyhjää. Tuskin ostan tätä uudestaan.

Vierailija
188/223 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, näyttää mössöltä ja hinta 4.99€ ehkä liian korkea noin pienelle annokselle. Tuolla hinnalla tekee kotimaisista tuotteista parin päivän salaatit ja isommalla koolla. Prismassa jatkuvasti laputettuja purkkeja eli ilmeisesti ei mene kaupaksi.  

Mitä muihin tuotteisiin tulee, niin energiajuomiin en ikinä koske. Bagelit liian kuivia. Sopu-pyörykät oli pettymys. Italiassa ei ollut makua ja tuntuma liian kasvispullamainen. RiesKiss oli ainoa, jota voisi ehkä toistekin ostaa. 

Vierailija
189/223 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon, näyttää mössöltä ja hinta 4.99€ ehkä liian korkea noin pienelle annokselle. Tuolla hinnalla tekee kotimaisista tuotteista parin päivän salaatit ja isommalla koolla. Prismassa jatkuvasti laputettuja purkkeja eli ilmeisesti ei mene kaupaksi.  

Mitä muihin tuotteisiin tulee, niin energiajuomiin en ikinä koske. Bagelit liian kuivia. Sopu-pyörykät oli pettymys. Italiassa ei ollut makua ja tuntuma liian kasvispullamainen. RiesKiss oli ainoa, jota voisi ehkä toistekin ostaa. 

Kokeilepa tuota Kiliä ennakkoluuloistasi huolimatta. Itse kokeilin vadelman ja hyvää oli, antoi myös piristystä päivään. Siitä puuttui yksi olennainen elementti, mikä energiajuomissa on, se ei nimittäin haise enegiajuomalle. Itse en myös suurin surminkaan enää koske tavallisiin energiajuomiin, niissä kaikissa kun on merkistä huolimatta se sama ällö haju, aivan sama onko tölkki vai pullo. Kili oli todella positiivinen yllätys ainakin minulle.

Vierailija
190/223 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri söin Caesar-salaatin. Mun makuun kastikkeessa oli ihan liikaa etikkaa. Harmi, muuten olisi ollut ihan kiva, tarpeeksi iso ja täyttävä lounassalaatti.

Vierailija
191/223 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maistanut kaikkia makuja ja Caesar niistä suosikki! Hyviä kaikki! Ulkonäkö pettää. Olin todella positiivisesti yllättynyt! Ja haluaisinpa nähdä sen joka hintaan 4,99 tekee viikon salaatit 😆

Viikon salaatit? Toi on yksi annos hintaan 4,99, ei viikon salaatit. 

Vierailija
192/223 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ensimmäisenä "shit" tuosta nimestä mieleen.

Shitlaatti 

Vierailija
193/223 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuon kehittäjät tehneet markkinointi tutkimusta sen suhteen että onko tuollaiselle tuotteelle kysyntää? En jaksa uskoa että tuo menestyy. Jos kuitenkin menestyy, niin joku valtakunnallinen valmistaja kopioi idean tai ostaa kyseisen firman.

Rebl Eats on valrakunnallinen ja niillä on paljon muitakin  erilaisia einesruokia. 

Vierailija
194/223 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain ssytä oli tarjoukseesa kaikki shalaatit 1,99. Olipas pettymys. En ostais toista kertaa, vaikka hinta olis vielä alhaisempi

Vierailija
195/223 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taco versio oli niin tulinen että jäi syömättä 

Vierailija
196/223 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin korean shalaattia. En jaksanut syödä loppuun asti. Tosi vähän itse salaattikomponentteja ja suurin osa kylmää nuudelia ja jotain soijarouhetta raskaassa salaattikastikkeessa. Kaupoissa on kyllä paremman makuisempia ja raikkaampia valmissalaatteja.

Vierailija
197/223 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri söin Caesar-salaatin. Mun makuun kastikkeessa oli ihan liikaa etikkaa. Harmi, muuten olisi ollut ihan kiva, tarpeeksi iso ja täyttävä lounassalaatti.

Musta se oli ihan liian sinappinen. Muuten ihan jees, ostin halvalla punalaputettuna.

Vierailija
198/223 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä on tosi hyviä, voisin elää näillä 😊

Vierailija
199/223 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso kuppi oli. Makuun kyllästyi tyyliin yhden haarukallisen jälkeen. En osta enää ikinä uudestaan. PArempia valmissaallattejakin on tarjolla.  

Vierailija
200/223 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cesar shalaatti maistettu.

Menetteli, kaipasin enemmän salaattia ja vähemmän pastaa. Sinappisen väkevä kastike, muuten vähän mauton. 
Voisin ostaa toistekin esim. evääksi. Ehkä tuunata vähän lisää tuorekasviksilla. 

Caesar salaattiin ei kuulu sen enempää pasta kuin sinappikaan. Miksi tuotteita myydään valheellisella nimellä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme