Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shalaatti, "uusi" tuote kaupan hyllylle

Vierailija
27.01.2026 |

Plagioitu tuote. Tämän tekoahan on näytetty vuosia TLCn kanavalla (DIY). Pahvipurkin sijasta lasinen tölkki. 

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku sen härtelön tms. jäätelön? Se oli hyvää.

162/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2 Makua noita tllä viikolla alepasta.

Maku oli pettymys.

En ostaisi uudelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä nimi on niin kamala että ostamatta jää.  Liika konstikkuus ei puhuttele, eikä huumorintajuni riitä ymmärtämään noin typerää sanaleikkiä. 

Vierailija
164/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitella kuinka tuonkin purkin hinta on jotain 5,80€/200g. Joo, teen jatkossakin salaattini ihan itse. 

4,99 e /300g näyttää olevan. Aika tyyristä. Ei tuosta lounaaksi ole, mut ihan mininen (kallis) välipala.

600 kcal ei riitä lounaaksi???

Kyllä se pienelle naiselle joka tekee toimistotyötä riittää.

Vierailija
165/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko spashkalle keksitty uusi nimi ?

Vierailija
166/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacon maistoin. Oli ok. Bagelit sen sijaan ei. Ruisleivät asiallisia

Vierailija
167/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuon kehittäjät tehneet markkinointi tutkimusta sen suhteen että onko tuollaiselle tuotteelle kysyntää? En jaksa uskoa että tuo menestyy. Jos kuitenkin menestyy, niin joku valtakunnallinen valmistaja kopioi idean tai ostaa kyseisen firman.

Vierailija
168/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut haluaa vähentää muovinkäyttöä ja äääs-ketju lisätä. Mielestäni aivan paska "idea", taitaa olla kopioitu jostain. Itse en tule moiseen koskemaan ja kehoitan muitakin jättämään väliin...Mikähän mahtaa olla hylly hinta? Silloin jotain 4-5 vuotta sitten ne boltsit maksoi prismassa 5,49, täysin mielen vikainen hinta! Lidlistä sai käytännössä 8 pakettia (0,69) teurasjäte pullia vastaan 1 boltsi paketti...Kaiken lisäksi ohjelmassa puhutaan aivan puuta heinää kun sanoivat että Bakelsit on kotoisin Amerikasta, NO EI OLE! vaan Puolasta, ja sylki mukulakin nyökyttelee vieressä Kurttilan puhuessa soopaa. Ammattitaidottomia idiootteja koko "tuomaristo"! No, onhan se nähty ettei tuotteetkaan ole kummoisia.

Vierailija
169/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, se on shalaatti! Jättäkää hyllyyn, älkää ostako, luonto ja lompakko kiittää....

Vierailija
170/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli sanoa tuo oikein liioitellun känniläisittäin SHHHHHA-LAATTI.

Vierailija
171/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, se on shalaatti! Jättäkää hyllyyn, älkää ostako, luonto ja lompakko kiittää....

Niinpä! Perus vihersalaatin lounaaksi tekee kotona kahdessa minuutissa, pari palaa leipää kylkeen. En tiedä mitä tuo maksaa hyllyssä ääs-marketissa mutta luultavasti yhden purkin hinnalla tekee kotona koko viikon lounas salaatit...

Vierailija
172/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuon kehittäjät tehneet markkinointi tutkimusta sen suhteen että onko tuollaiselle tuotteelle kysyntää? En jaksa uskoa että tuo menestyy. Jos kuitenkin menestyy, niin joku valtakunnallinen valmistaja kopioi idean tai ostaa kyseisen firman.

Ei ollut kummoiset arviot kuluttaja tutkimuksessa mutta niin vaan siinä osiossa siittä shköndestä leipastiin jakson voittaja. Ihan niin kuin ei niitä saatanan valmis salaatteja ei olis joka marketissa yllin kyllin myynnissä. No, onhan noi tuotteet muutoinkin ollut melkoisia riman alituksia, kuten sokeroitua ja maustettua maitoa jota sitten kutsutaan pirtelöksi, sekä pizza muffinssi joka oli kopioitu jenkkilästä ja kerran jo ollut Suomessakin myynnissä ja tyhmä tyttö väittää aivan pokerilla että mun keksimä...

Vierailija
173/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa! Kelle nuo on tarkoitettu? Itse olen pienikokoinen nainen, vegaani. Tahdon elää terveellisesti, jonka vuoksi nuo jää mun kohdalla kaupan hyllylle. Mieheni taas on ylipainoinen, mättää välillä mitä lystää ja vielä vähemmän hän tuollaista ostaisi😆 tuohan on kirjaimellisesti epäterveellinen mättö salaatin muodossa. 

Vierailija
174/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa! Kelle nuo on tarkoitettu? Itse olen pienikokoinen nainen, vegaani. Tahdon elää terveellisesti, jonka vuoksi nuo jää mun kohdalla kaupan hyllylle. Mieheni taas on ylipainoinen, mättää välillä mitä lystää ja vielä vähemmän hän tuollaista ostaisi😆 tuohan on kirjaimellisesti epäterveellinen mättö salaatin muodossa. 

Niin ja ikää meillä 33v.- ja 35v. Minkä ikäisille nuo on tarkoitettu? Parikymppisille ehkä lähinnä, mutta kyllä parikymppinen minäkin olis jättänyt nuo kaupan hyllylle. Jos haluaa roskaruokaa niin kyllä sen pitää olla burger king tms. kunnon mättöä. Ja ei kai noita teinitkään osta.

Vierailija
175/177 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ostaa shallaattia, koska alkoi ohjelmaa katsoessa kyrpimään aivan liikaa shallaattinaisen "pirteys" ja naaman+silmien vääntely ja siristely.

🤮

Vierailija
176/177 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin Taco-salaattia ja syömättä jäi! Salaatti oli vetinen mössö, jonka ulkonäkö ei houkutellut eikä varsinkaan maku hurmannut. En varmasti osta enää koskaan. En suosittele!! Miksi tuomarit eivät maistaneet oikeaa tuotetta edes finaalissa? Olisi sen mössön pleitannut parhaansa mukaan, olisko voittanut?

Vierailija
177/177 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nimi ärsyttää. Ja tästähän on tullut someilmiö, nimittäin nostalginen McDonald'sin mainos 1990-luvulta, jolloin lanseerattu ravistettava tuoresalaatti sheikkausmuuveilla! Että sellainen uutuus...