Miten suhtautuisit, jos saisit nimettömän kirjeen, jossa kerrotaan puolisosi pettävän sinua?
Uskoisitko? Keskustelisitko puolison kanssa, painaisiko hänen sanansa enemmän, jos kiistää asian?
Kommentit (113)
Kysyisin toki, mutta jos minulla ei ole mitään syytä epäillä hänen vastaustaan niin siirtyisin ihmettelemään, kuka viitsi toimia noin idioottimaisesti ja laittaa nimettömän kirjeen, joka aiheuttaa vain pahaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen Mies pettää.
Erittäin loukkaava väite.
Vertautuu väitteeseen, että kaikki naiset pihtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miksi uskoisin jotain vellihousua? 😂
Siis pettävää miestäsi? En minä uskoisi. Harvoin kukaan turhaan ilmiantaa , kyllä ne totta ON!
On kyllä esim. työyhteisössä esiintynyt monenlaisia oletuksia, joita joku alkaa levittää totena. Koskee niin ihmissuhteita kuin muiden tekemisiä niin työssä kuin yksityiselämässä. Niitä on sitten kiusallista oikoa.
Nim. en usko paskaksi ennen kuin olen maistanut
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni sai nimettömän viestin anonyymistä sähköpostiosoitteesta. Vihjattiin testaamaan seksitaudit ja sellainen löytyikin.
No huhhuh. Kiitos sille joka laittoi postia. Paska mies.
Eka ihmettelisin että olenko joutunut ajassa taaksepäin kun kirjeitä olen saanut viimeksi 90-luvulla. Sitten miettisin että kenelehän tämä kirje on oikeasti ollut tarkoitus lähettää sillä minulla ei ole puolisoa vaan vaihtuvia panokavereita.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin jonkun puoliso, ja postiluukustani tipahtaisi muistilappua muistuttava viesti, epäilisin naapurin penskoja. Jos kunnon kirje, aikuisen käsialalla kirjoitettu, kohteliaasti, kera jonkinlaisen yksityiskohdan - esimerkiksi "parikin naapuria yllättänyt alakerran kuivaustiloista" tai keskiviikkoisin nähty.." ymmärtäisin, että ko. aikuinen tahtoo minun tietävän ja tutkivan asiaa lisää.
Pettäminen ei kuulu ihmissuhteeseen. Pettäminen on pahinta, mitä voit toiselle ihmiselle tehdä. Sillä viet samat oikeudet häneltä jotka itsellesi selän takana salaa otat. Onpa kyse avioliiton "sakramentista" tai seurustelusta tai avoliitosta. Rakkaussuhteen se tappaa, ja valheessa ei kenenkään saa antaa elää - meillä ei ole kuin aikaa, ja pettäminen on ajan varastamista.
Siksi tahtoisin tietää. Mutta ei mitään lippulappuja, vaan kunnon kirje yksityiskohtineen. Aikuiselta aikuiselle.
"Pettäminen on elämän suola. Elämästä kuuluu nauttia."
Saat siis elämäsi nautinnon huijaamisesta, et edes siitä ihmisestä, jonka kanssa petät.
Riippuu kirjoittajan motiivista. Miksi kirjoittaja olettaa, että haluaisin tietää asiasta?
Minä jakelen tällasia kirjeitä joka omakotitaloon rikkailla seuduilla samalla kun tungen mainokset postilaatikoihin.
terveisin roskapostikuski
Vierailija kirjoitti:
Ottaa salaa kuvan mistä? Kun tulee varastosta ulos? 😄
Niin. Varastoon menosta ja sieltä tulosta. Kun samat ihmiset tekevät tätä toistuvasti, niin jokainen voi vetää johtopäätöksensä siitä. Kuvissa näkyy päivämäärät ja kellonajat. Kaivaako joku tässä asiassa pers*ttäsi kun nauruhymiötä pukkaa.
"Pettäminen on elämän suola. Elämästä kuuluu nauttia."
Saat siis elämäsi nautinnon huijaamisesta, et edes siitä ihmisestä, jonka kanssa petät.
Tämä. Se on sitä vähemmän lahjakkaiden huijareiden huijaamista. Lahjakkaammat huijarit hoitavat homman kotiin paljon tyylikkäämmin ja muuten kuin pettämällä. Pettäminen on niin helppoa ettei se anna kunnon huijarille mitään haastetta.
Jos olisi noin epämääräisesti ilmoitettu eikä mitään yksityiskohtia, epäilisin jotakuta jota olen ärsyttänyt. Jos olisi tarkkoja yksityiskohtia, voisin epäillä miestä.
Käyttäisin kirjeen todennäköisesti takan sytykkeenä.
Oli hankala vaimo joten kirjoitin hänelle itse tuollaisen anonyymin kirjeen. Tiesin miten hän reagoisi. Halusi eron, uhriutui ja yritti kostaa. Mutta oli kuitenkin helpompi ero kun sai siihen tekosyyn.
Vierailija kirjoitti:
Oli hankala vaimo joten kirjoitin hänelle itse tuollaisen anonyymin kirjeen. Tiesin miten hän reagoisi. Halusi eron, uhriutui ja yritti kostaa. Mutta oli kuitenkin helpompi ero kun sai siihen tekosyyn.
Raukka. Pelkuri. Toivottavasti vaimosi tai exäsi kostaa sinulle vielä myöhemmin. Pahemmin.
En ole eläissäni tavannut rehellistä miestä, että lähdetään siitä liikkeelle.
Oikeastaan en edes varmaan välittäisi siitä, onko pettänyt vai ei. Miettisin, onko suhde sitä mitä minä haluan ja tuoko mies elämääni niin paljon lisäarvoa, että se on mahdollisen häntäheikin kanssa asumisen arvoista. Yleensä ei ole. Absoluuttisen luotettavia, monogamisia miehiä tuntuu olevan kuin hiekanjyviä taivaassa eli nolla kpl. Naisen on huomattavasti parempi yksin ja ostaa tarvitsemansa miehiset palvelut ammattimaisilta toimijoilta, esim. Kiinteistöpalvelut, kuin antaa koti- ja seksipalveluita niitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi ja kaikki naiset kiittävät. Flesut, barbarat ja koirat ovat helppoja, pitäydy jatkossa niissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi ja kaikki naiset kiittävät. Flesut, barbarat ja koirat ovat helppoja, pitäydy jatkossa niissä.
Hyi millainen ajatusmaailma.
Olisin tosi yllättynt. Haluaisin saada tietää puolisoni nimen ja osoitteen ja muitakin tietoja, koska en ole naimisissa.
Minua kyllä kiihottaa pelkkä ajatuskin...
Ottaa salaa kuvan mistä? Kun tulee varastosta ulos? 😄