Voisitko seurustella aseksuaalin kanssa?
Niin, miten on? Olisiko aseksuaalisuus ehdoton turn off?
Kommentit (163)
Kuinkahan monessa avioliitossa seksi on kokonaan unohdettu? Mies saattaa tumputtaa vessareissullaan, mutta nainen on tyytyväinen kun saa olla rauhassa 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvaseksi ei ole tippaakaan vahingollista tai vaarallista vaan tapa jakaa yhteistä läheisyyttä, hellyyttä ja mielihyvää toiselle ihmiselle. Seksi joka vastentahtoisesti satuttaa on väkivaltaa.
Ei ole fyysisesti jos käytetään kumia. Steroidit ja sperma vahingoittavat naista. Psyykkisesti seksi voi olla vahingollista kuminkin kanssa ja sisältääkin naista alentavia ja halventavia elementtejä. Naisen seksuaalisuutta, joka on äitiys, myös.
Meillä ei taida olla enää mitään tarvetta jatkaa keskustelua. Toivottavasti joskus suostut vastaanottamaan sellaista hoitoa joka auttaa oloasi
Toivottavasti itse joudut vankilaan toisten gaslightaamisesta ja seksuaalisesta pakottamisesta.
Tuskinpa joudun, meillä kun harrastetaan seksiä molempien halusta ja tahdosta. Minä olen muuten se pariskunnan naispuolinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monessa avioliitossa seksi on kokonaan unohdettu? Mies saattaa tumputtaa vessareissullaan, mutta nainen on tyytyväinen kun saa olla rauhassa 😃
Tuossa sitä näkee että miehille on seksi kaikista tärkeintä, naiselle henkinen puoli tärkeämpää, naiset haluaa enemmän halailua, kosketusta, silitystä ilman että aina johtaisi yhdyntään.
Vierailija kirjoitti:
Voisin koska itse olen a seksuaali, tosin on olemassa eri asteisia a seksisuaaleja, itse kuulun niihin jotka pystyy harrastamaan seksiä mutta ei tee mieli usein ja joka ei saa mitään iloa seksistä.
Täällä sama, itse pystyn olemaan ilman
Mä en nauti seksistä. Onneksi minuun rakastui mies joka sen hyväksyy, tosin sainkin elää sinkkuna aina 30+ saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa kyllä, sillä oletuksella, että itsetyydytystä, p*rnon katselua jne. ei varsinkaan lainkaan paheksuta, eikä myöskään irtoseksiä muiden kumppanien kanssa jos sellaista sattuu saamaan.
En missään tapauksessa voisi sitoutua elämään kokonaan ilman seksuaalista tyydytystä, vaikkei se itselleni mikään ykkösprioriteetti olekaan.
Pallit purkautuvat ihan yhtä automaattisesti kuin peräsuolikin, kun on oikea hetki. Ei ole mitään syytä alentaa naisia ulostetoimintojasi varten.
En ole koskaan näin tehnyt. Vaimoni haluaa seksiä enemmän kuin minä, ja hänelle aseksuaalin kanssa seurustelu olisi todennäköisesti suurempi ongelma kuin minulle.
A- seksuaali ei tarkoita seksivastaista niin kuin moni luulee ja olettaa, kuten joku kirjoitti a seksuaalejakin on erinlaisia, toiset ei halua ollenkaan eikä ikinä seksiä, toiset saattaa haluta ja harrastaakin seksiä kuitenkaan eivät kovin usein eivätkä harrasta esim irtosuhteita. A seksuaalin määritelmä on aika laaja kirjo eikä kaikkia voi niputtaa samaan kategoriaan, haluton ei ole esimerkiksi sama kuin a-seksuaali.
Mieheni on jonkinasteinen aseksuaali, mutta ei seksivastainen tai estoinen. Puolensa ja puolensa.
N33
Aseksuaali on traumatisoitunut henkilö, joka on nyt yht'äkkiä tehty näkyväksi, kun vasureiden piti alkaa esitellä meille tyhmemmille kaikkia mahdollisia parafilioita. Pitää esim. olla ylpeästi trans ja paradoksaalisesti aseksuaalisuuskin on nyt nostettu näiden sorrettujen ryhmien joukkoon. Eniten arvostusta saa toki jos on sekä trans, että aseksuaali, joka itsessään on paradoksi myös, mutta minä olen ainakin yhden lehtijutun lukenut, jossa autog ynefiili ylpeänä kertoi olevansa myös aseksuaali, hoh hoijaa. Ei näitä jaksa.
Parisuhteessa seksuaalisuus on erittäin tärkeä asia. Seksi sitoo puolisot yhteen erilaisten hormonaalisten tapahtumien kautta. Sen vuoksi aseksuaali voi kyllä olla suhteessa jonkun toisen aseksuaalin kanssa ja varmaan tykätä siitä toisesta kovastikin, mutta parisuhde se ei ole. Se on kaveruussuhde. Toinen asia sitten on kokonaan, onko aseksuaalilla mitään oikeutta haaveilla suhteesta tai jopa perheestä normaalin henkilön kanssa. Mielestäni ei.
"Naisen, tai vaikka eläimen tai lapsen voi toki ehdollistaa, manipuloida tai painostaa antamaan reikiään siitoskäyttöön päivittäisellä tai muuten säännöllisellä tasolla, mutta mitään normaalia ja tervettä siinä ei ole.
Hyvänä esimerkkinä jos eläintarhassa apinakoiras siittäisi apinanaarasa joka päivä, koiras erotettaisiin naaraasta. Ihmisnaaras vaan alistuu. Tosin, osaa ihmisnaaraista myös aktiivisesti huumataan tähän mm. Estrogeenillä."
Ei lisättävää, voiko aiemmin mainitsemaani enää selvemmin alleviivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sitä näkee että miehille on seksi kaikista tärkeintä, naiselle henkinen puoli tärkeämpää, naiset haluaa enemmän halailua, kosketusta, silitystä ilman että aina johtaisi yhdyntään.
Tämä
Ihana silitellä ja hieroa miestä ilman että ukko on heti klli pystyssä kimpussa.
Voisin!
Mä oon aseksuaali kolmekymppinen nainen ja haluaisin aseksuaalin kumppanin!
Mistä sellaisen voisi löytää?
Vierailija kirjoitti:
Voisin!
Mä oon aseksuaali kolmekymppinen nainen ja haluaisin aseksuaalin kumppanin!
Mistä sellaisen voisi löytää?
Aseksuaaleille oli joskus ihan oma deittipalvelu. M33
Uskon että aseksuaalien deittipalvelu on todella fiksu ratkaisu. Pidemmän päälle kun ei monogaminen suhde voi onnellisena pysyä jos toinen on seksistä kovasti nauttiva ja toinen ei nauti yhtään. Siinä sattuu ajan kanssa molempiin.
Meet sänkyyn, vedät peiton korville ja unihiekkaa ropisee silmiisi. Aaah, ihana nukahtaa. Sitten pimeässä viereltäsi kuuluu miehesi ääni "ota housut pois". Ei saaatana, ei taas 😡
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä et saa seksistä mitään iloa tai käytät seksiä kauppatavarana ei tarkoita sitä että sama koskisi kaikkia muita. Tunnut lähinnä jakavan omia traumojasi täällä jotka kuulostavat ikäviltä, mutta eivät ole millään tavalla yleistettävissä kaikkiin naisiin.
Se että sinä olet aivopesty itsellesi vahingolliseen s eksiorjuuteen ja h uoruuteen ei tarkoita sitä, että kaikki muut naiset olisivat. Tunnut jakavan lähinnä tukholma synkroomaasi ja uskottelevan, että hyväksikäyttö ja häpäisy on sinulle hyväksi. Se on ikävää, mutta ei yleistettävissä kaikkiin naisiin.
Olet kyllä pahasti päästäsi vialla. Mene terapiaan.
-eri
Ei seurusteluun seksi-elimiä tarvi, pelkkiä pään lihaksia ja sanavaraston ja kielioppia. Se on puhumista, katsos. Semmosta pakinaa ja pajatusta
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä et saa seksistä mitään iloa tai käytät seksiä kauppatavarana ei tarkoita sitä että sama koskisi kaikkia muita. Tunnut lähinnä jakavan omia traumojasi täällä jotka kuulostavat ikäviltä, mutta eivät ole millään tavalla yleistettävissä kaikkiin naisiin.
Se että sinä olet aivopesty itsellesi vahingolliseen s eksiorjuuteen ja h uoruuteen ei tarkoita sitä, että kaikki muut naiset olisivat. Tunnut jakavan lähinnä tukholma synkroomaasi ja uskottelevan, että hyväksikäyttö ja häpäisy on sinulle hyväksi. Se on ikävää, mutta ei yleistettävissä kaikkiin naisiin.
Itse suhteellisen keskimääräisenä heteroseksuaalina en koe mitenkään ongelmalliseksi, että jotkut ihmiset eivät halua seksiä lainkaan ja toivon, että he tulevat mahdollisimman onnellisiksi tahoillaan, parhaaksi kokemillaan tavoilla. Miksi sinä koet ongelmalliseksi, että jotkut ihmiset (myös naiset) haluavat seksiä?
Jos rakastuisin, niin kyllä. Ei se seksi niin ihmeellistä miehen kanssa ikinä ole. Samanlaisia räpeltäjiä kaikki ovat. Paitsi Make.
Voisin koska itse olen a seksuaali, tosin on olemassa eri asteisia a seksisuaaleja, itse kuulun niihin jotka pystyy harrastamaan seksiä mutta ei tee mieli usein ja joka ei saa mitään iloa seksistä.