Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka olet täyspäiväisesti töissä, jaksatko tai ehditkö harrastaa säännöllisesti liikuntaa?

Vierailija
18.01.2025 |

Jääkö päivittäiselle liikunnalle aikaa, energiaa? Kuinka paljon harrastat? Missä välissä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun töissä koko päivän.

Vierailija
2/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin. Olen työssäni paljon jalkojen päällä, joten ei tule lähdettyä enää illalla, paitsi keväällä kun päivä on jo pidentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Onneksi on vain määräaikainen työ, joten saan taas työttömyyden aikana itseni hyvään kuntoon kuten aiemminkin.

Vierailija
4/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäivätöissä toimistolla, joten täytyy liikkua pysyäkseen kunnossa. Mulla on adhd, joten tarve liikkua tulee siltäkin suunnalta. Mulla on pieni lapsi, mutta osallistuva puoliso, joten pääsen salille kolme kertaa viikossa.

Vierailija
5/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kävelen työmatkat ja töiden jälkeen harrastan enemmän. Kun jättää TV:n katselun väliin ehtii kummasti.

Vierailija
6/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelen töissä koko päivän.Auton laitoin paaliin 3 v sitten ja sen jälkeen olen pyöräillyt työ ja muutkin matkat.Muutaman kerran vuodessa käytän linja-autoa.M52

Vierailija
7/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää energiaa. Pakotan itseni tekemään ruokaa ja käymään suihkussa.

Vierailija
8/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Enkä mitään muutakaan.

Vierailija
9/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin että työttömät ehtivät harrastamaan liikuntaa. 

Vierailija
10/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan ja ehdin, mutta kun ei kiinnosta. En ole koskaan pitänyt liikunnasta. Töissä sitä tulee väkisin, mutta vapaa-aikaani saati rahojani en siihen tuhlaa.

Vierailija
11/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli uli, työttömän pitää vain maata sohvalla vetämässä kaljaa. Tämä on työttömyyden etu, että jaksaa ja on aikaa harrastaa. Olen aina työttömyys jaksoilla paremmassa kunnossa, kuin työssäolessa.

Vierailija
12/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin korpee, jää työttömäksi. Ei ole vaikeata.

Vierailija
13/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on hyvin aikaa, kun lapset ovat isoja eikä tarvitse rynnätä heti kotiin laittamaan ruokaa ym. Joka päivä liikun jollain tavalla, kolmesti viikossa rankemmin.

Vierailija
14/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan ja ehdin. Liikun useimpina päivinä ainakin n tunnin verran, joko koiran lenkitystä tai kuntosali. 

Työni on vaativaa ja päivät pitkähköjä (yleensä ainakin 9 tuntia päivässä plus matkat), joten ilman liikkumista ja kunnollista nukkumista en jaksaisi.

Vierailija
15/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie hiihän. Suksi luistaa ja elämä maittaa.

Vierailija
16/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tietenkin jaksan.  Olen alle kolmekymmpinen, avoliitossa asuva mies. Lapsia ei vielä ole.

Olem 08.15 - 16.00 duunissa.   Kaikki illat ovat vapaat.

Tosin suoritan etäopintoja työn ohessa, niihin kuluu useampi tunti viikossa.

Aina olen liikuntaa harrastanut, lukioajoista lähtien.  Juoksrn pari kertas vkossa tietyn lenkin.

Samoin pelaa  työkaverin kanssa 1,5 h tennistä viikossa. Jonka tennistilan vuokran maksamme puoliksi.

Duunimatkat tee  tavallisella polkupyörällä. Ympäro vuoden.  Mitään kuntosali kortteja en ole ostanut, sillä avopuolison opinnot sairaanhoitajaksi ovat vasta loppusuoralla.

Tiedän, etteivät monet ikäiseni kaverit, liiku edes tämä  vertaa, kuin itse.

Vierailija
17/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin ei jaksa kun työmatkoihinki menee yli tunti

Vierailija
18/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä hirveän paljoa, mitä nyt käyn tuolla pojan jääkiekkojoukkueessa apuvalmentajana jäällä luistelemassa kolme kertaa viikossa. Kyllä se aika muuten menee arjen pyörittämiseen neljän lapsen kanssa joista kolme on alle kouluikäistä.

Vierailija
19/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli mikäli olet nuori, nuorehko, ja etenkin terve ja lapseton ihminen.

NIIN kyse ei ole jaksamisesta.

Kyse on erittäin huonosta itse aiheitusta, heikosta kunnosta.  Laiskuudesta. Vetelyydestä. Ehkä ylipainostakin.  Rosksruuasts yms.

Aktiivinen, henkisesti ja fyysesti terve työntekijä, liikkuu taatusti, edes minimäärän vkossa.

Liikunta ja oman kunnon hoito otetaan aina puheeksi, niin työyerveys- kuin julkisen puolen lääkärin kanssa, sairaslomaa  määrättessä.

Vierailija
20/25 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin outoa, mikäli olet perheetön sinkku. Kyll tuossa on kyse henkisistä, psyykkisistä ongelmista.

Ei ruumiilisesta jaksamisesta.