Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella aseksuaalin kanssa?

Vierailija
19.01.2026 |

Niin, miten on? Olisiko aseksuaalisuus ehdoton turn off? 

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että seksuaalisuus on olennainen-, erittäin tärkeä osa parisuhdetta joka erottaa sen kaikista muista ystävyyden lajeista . Kun loppuu seksi niin vähitellen suhde laimenee johonkin parasta ystävyyttä laimeammaksi kaveruuden lajiksi ja ajan mittaan muututaan kämppiksiksi, ehkä vihamiehiksi tai pahimmiksi vihamiehiksi ja lopulta sitten muutetaan suosiolla omiin osoitteisiin.

Tämä ei muuten sitten ole parisuhde vaan s eksiorjuussuhde. Jos parittelu on se mille suhde perustuu, niin ei ole koskaan järkeä muuttaa yhteen, sillä terveen olennon ei kuulukaan paritella läpi elämäänsä. Se on puhdasta seksiaddiktiota, sairautta

Avioliitossa seksuaalisuus on osa sitä, mutta ei mikään kiinteä, eikä sitä ole syytä tehdä turhan päiten toisen kehoa tuhoten.

Kerron sinulle uutisen

Kerron sinulle uutisen: seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole ok vaikka kaikki maailman miehet yhtyisivät sitä valheillaan naisilta vaatimaan. 

Vierailija
82/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille seksi on tärkeämpää kuin naisille, sillä kaikki naiset eivät koskaan saa orgasmia yhdynnässä. Olen yksi heistä ja yhdyntä on pakkopullaa sillä minuun joko koskee tai ei tunnu miltään. Siinä vaan odottaa että toinen lopettaisi. Olen saanut muutamankin virtsiksen, munuaistulehduksen ja verenvuotoa emättimestä. On minut tutkittu ja mitään fyysistä syytä ei ole löytynyt. Lopulta sanoin että ei kiitos, ei enää koskaan, vaikka mies on uhkaillut huorissa käymisellä jos en anna. No mene, en anna. 

Miksi jotkut aina takertuu tuohon, että orgasmi pitäisi saada yhdynnässä? Kun sen voi saada naiselle aikaiseksi muillakin tavoilla. Hyvänen aika sentään.

Mutta miksi yhtyä, jos nainen ei saa siitä mitään iloa, ainoastaan tulee käytetyksi reikänä?

Ei ole syytä enää antaa seksiä ruokaa

Se että sinä et saa seksistä mitään iloa tai käytät seksiä kauppatavarana ei tarkoita sitä että sama koskisi kaikkia muita. Tunnut lähinnä jakavan omia traumojasi täällä jotka kuulostavat ikäviltä, mutta eivät ole millään tavalla yleistettävissä kaikkiin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa kyllä, sillä oletuksella, että itsetyydytystä, p*rnon katselua jne. ei varsinkaan lainkaan paheksuta, eikä myöskään irtoseksiä muiden kumppanien kanssa jos sellaista sattuu saamaan.

En missään tapauksessa voisi sitoutua elämään kokonaan ilman seksuaalista tyydytystä, vaikkei se itselleni mikään ykkösprioriteetti olekaan.

Vierailija
84/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että seksuaalisuus on olennainen-, erittäin tärkeä osa parisuhdetta joka erottaa sen kaikista muista ystävyyden lajeista . Kun loppuu seksi niin vähitellen suhde laimenee johonkin parasta ystävyyttä laimeammaksi kaveruuden lajiksi ja ajan mittaan muututaan kämppiksiksi, ehkä vihamiehiksi tai pahimmiksi vihamiehiksi ja lopulta sitten muutetaan suosiolla omiin osoitteisiin.

Minä en ajattele noin. Minä kuolisin ikävään, jos puolisoni muuttaisi pois. Haluan olla kanssaan , vaikka seksiä ei olekaan.

Vierailija
85/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvaseksi ei ole tippaakaan vahingollista tai vaarallista vaan tapa jakaa yhteistä läheisyyttä, hellyyttä ja mielihyvää toiselle ihmiselle. Seksi joka vastentahtoisesti satuttaa on väkivaltaa. 

Ei ole fyysisesti jos käytetään kumia. Steroidit ja sperma vahingoittavat naista. Psyykkisesti seksi voi olla vahingollista kuminkin kanssa ja sisältääkin naista alentavia ja halventavia elementtejä. Naisen seksuaalisuutta, joka on äitiys, myös.

Vierailija
86/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei muuten sitten ole parisuhde vaan s eksiorjuussuhde. Jos parittelu on se mille suhde perustuu, niin ei ole koskaan järkeä muuttaa yhteen, sillä terveen olennon ei kuulukaan paritella läpi elämäänsä. Se on puhdasta seksiaddiktiota, sairautta

Avioliitossa seksuaalisuus on osa sitä, mutta ei mikään kiinteä, eikä sitä ole syytä tehdä turhan päiten toisen kehoa tuhoten.

Mitähän sä mahdoit lukea kun mä

Kiihotukset ja raivot ovat vain omassa psykoottisessa päässäsi. Et saisi minua kiihottumaan vaikka yrittäisit.

Vierailija
87/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele kavereiden kanssa.

Vierailija
88/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa kyllä, sillä oletuksella, että itsetyydytystä, p*rnon katselua jne. ei varsinkaan lainkaan paheksuta, eikä myöskään irtoseksiä muiden kumppanien kanssa jos sellaista sattuu saamaan.

En missään tapauksessa voisi sitoutua elämään kokonaan ilman seksuaalista tyydytystä, vaikkei se itselleni mikään ykkösprioriteetti olekaan.

Kai sinä osaat itsesi tyydyttää?

Vierailija
89/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvaseksi ei ole tippaakaan vahingollista tai vaarallista vaan tapa jakaa yhteistä läheisyyttä, hellyyttä ja mielihyvää toiselle ihmiselle. Seksi joka vastentahtoisesti satuttaa on väkivaltaa. 

Ei ole fyysisesti jos käytetään kumia. Steroidit ja sperma vahingoittavat naista. Psyykkisesti seksi voi olla vahingollista kuminkin kanssa ja sisältääkin naista alentavia ja halventavia elementtejä. Naisen seksuaalisuutta, joka on äitiys, myös.

Meillä ei taida olla enää mitään tarvetta jatkaa keskustelua. Toivottavasti joskus suostut vastaanottamaan sellaista hoitoa joka auttaa oloasi 

Vierailija
90/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerron sinulle uutisen: seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole ok vaikka kaikki maailman miehet yhtyisivät sitä valheillaan naisilta vaatimaan. "

Nyt alkaa menemään houreiden puolelle. Mun kummassakaan viestissä ei ole ollut sanaakaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä joten ilmeisesti sinulla aseksuaalinen näkemys on se, että nainen ei voi haluta seksiä päivittäin ihan oma-aloitteisesti? Tuo kuulostaa aivan helvetillisen ahdistavalta keskiaikaiselta näkemykseltä jossa nainen ei saa nauttia seksistä, eli jos joku tässä hyväksikäyttää niin se olet sinä kun viet naisilta vapauden olla myös seksuaalisia olentoja eikä sinunkaltaisiasi joille seksi on saastaista pakkoa. Katso siis vain peilin suuntaan jos haluat nähdä naisia omia asiansa keppihevosena hyväksikäyttäjän kasvot!

Vierailija
91/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se aseseksuaali on?

Vierailija
92/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti luit kirjoitukseni, huomasit, että itsetyydytys ja p*rnon katselu on mainittu ensimmäisellä rivillä. Mutta jokainen sanotaanko valtavirtaseksuaalisuutta kokeva tietää, että vaikka itsetyydytys on mukavaa niin ei sillä voi aitoa asiaa kokonaan korvata.

Vierailija
93/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sinä et saa seksistä mitään iloa tai käytät seksiä kauppatavarana ei tarkoita sitä että sama koskisi kaikkia muita. Tunnut lähinnä jakavan omia traumojasi täällä jotka kuulostavat ikäviltä, mutta eivät ole millään tavalla yleistettävissä kaikkiin naisiin.

Se että sinä olet aivopesty itsellesi vahingolliseen s eksiorjuuteen ja h uoruuteen ei tarkoita sitä, että kaikki muut naiset olisivat. Tunnut jakavan lähinnä tukholma synkroomaasi ja uskottelevan, että hyväksikäyttö ja häpäisy on sinulle hyväksi. Se on ikävää, mutta ei yleistettävissä kaikkiin naisiin.

Vierailija
94/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytys ei etäisestikään korvaa toisen kanssa harrastettua seksiä. Toki itsetyydytys huonon seksin voittaa. Hyvää ei sitten millään.

Vierailija
95/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallit purkautuvat ihan yhtä automaattisesti kuin peräsuolikin, kun on oikea hetki. Ei ole mitään syytä alentaa naisia ulostetoimintojasi varten.

Vierailija
96/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei taida olla enää mitään tarvetta jatkaa keskustelua. Toivottavasti joskus suostut vastaanottamaan sellaista hoitoa joka auttaa oloasi 

Toivottavasti itse joudut vankilaan toisten gaslightaamisesta ja seksuaalisesta pakottamisesta.

Vierailija
97/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti luit kirjoitukseni, huomasit, että itsetyydytys ja p*rnon katselu on mainittu ensimmäisellä rivillä. Mutta jokainen sanotaanko valtavirtaseksuaalisuutta kokeva tietää, että vaikka itsetyydytys on mukavaa niin ei sillä voi aitoa asiaa kokonaan korvata.

Minun tapauksessa voi.

Vierailija
98/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olen itsekin lähes aseksuaali. Ennen olin tai luulin olevani seksuaalinen mutta enää en halua ollenkaan seksiä. Haluaisin kyllä parisuhteen ja perheen.

Tästä saisi hyvän sketsin. 2 aseksuaalia haluaa lapsia :D

Ei aseksuaalisuus tarkoita mitään selibaattia. M33

Vierailija
99/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele kavereiden kanssa.

Ai?  Minä pidän seuraa kavereille.

Puolisoni kanssa jaetaan aika muuten. Tosi mukavaa, vaikka seksiä ei ole.

Vierailija
100/159 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerron sinulle uutisen: seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole ok vaikka kaikki maailman miehet yhtyisivät sitä valheillaan naisilta vaatimaan. "

Nyt alkaa menemään houreiden puolelle. Mun kummassakaan viestissä ei ole ollut sanaakaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä joten ilmeisesti sinulla aseksuaalinen näkemys on se, että nainen ei voi haluta seksiä päivittäin ihan oma-aloitteisesti? Tuo kuulostaa aivan helvetillisen ahdistavalta keskiaikaiselta näkemykseltä jossa nainen ei saa nauttia seksistä, eli jos joku tässä hyväksikäyttää niin se olet sinä kun viet naisilta vapauden olla myös seksuaalisia olentoja eikä sinunkaltaisiasi joille seksi on saastaista pakkoa. Katso siis vain peilin suuntaan jos haluat nähdä naisia omia asiansa keppihevosena hyväksikäyttäjän kasvot!

Naisen, tai vaikka eläimen tai lapsen voi toki ehdollistaa, manipuloida tai painostaa antamaan reikiään siitoskäyttöön päivittäisellä tai muuten säännöllisellä tasolla, mutta mitään normaalia ja tervettä siinä ei ole.

Hyvänä esimerkkinä jos eläintarhassa apinakoiras siittäisi apinanaarasa joka päivä, koiras erotettaisiin naaraasta. Ihmisnaaras vaan alistuu. Tosin, osaa ihmisnaaraista myös aktiivisesti huumataan tähän mm. Estrogeenillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi